Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat aan de voeten wat ze niet uit krijgen?

+14
Annie24
Poisongirl
sabje
Fiebje
Dora
Flip Fluitketel
Makamba
miss22
Susan
Ibbeltje
loesje
schuddebuikje
PapillonRose
studiebol
18 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Wat aan de voeten wat ze niet uit krijgen? Empty Wat aan de voeten wat ze niet uit krijgen?

Bericht  studiebol di 14 feb 2012 - 21:45

Onze dames schoppen alles wat ze aan hun voeten hebben uit! Sokken van verschillende merken, die hema slofjes, met die rode onderkant en de sok vorm in het roze met witte stippen, echt alles.. en ik blijf maar dingen kopen om het te proberen maar het word nu een beetje zonde van het geld.

Nou word ik behoorlijk simpel om alles weer aan te trekken maar straks op het KDV zitten ze daar denk ik ook niet op te wachten.

Iemand tips?
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat aan de voeten wat ze niet uit krijgen? Empty Re: Wat aan de voeten wat ze niet uit krijgen?

Bericht  PapillonRose di 14 feb 2012 - 21:47

Leren slofjes? Ik weet zo gauw even het merk niet uit mijn hoofd van de slofjes die ik nu heb, maar die zijn er in verschillende maten en zelfs mijn dreumesje van ruim 1 houdt ze keurig aan omdat ze kindproof zijn :P Ik had namelijk hetzelfde probleem, als ze de kans krijgt dan gaat alles wat aan de voetjes zit uit.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat aan de voeten wat ze niet uit krijgen? Empty Re: Wat aan de voeten wat ze niet uit krijgen?

Bericht  Gast di 14 feb 2012 - 21:49

Ik had Zootjes en die bleven heel goed aan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat aan de voeten wat ze niet uit krijgen? Empty Re: Wat aan de voeten wat ze niet uit krijgen?

Bericht  schuddebuikje di 14 feb 2012 - 21:50

ik heb hier goede verhalen over gehoord : Sock-ons,


Sock ons



Elastische sokjes met open hiel die over de gewone sokjes heen gaan zodat deze aanblijven
schuddebuikje
schuddebuikje
Prater
Prater

Aantal berichten : 780
Punten : 880
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat aan de voeten wat ze niet uit krijgen? Empty Re: Wat aan de voeten wat ze niet uit krijgen?

Bericht  loesje di 14 feb 2012 - 22:00

majootjes?
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : achterhoek

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat aan de voeten wat ze niet uit krijgen? Empty Re: Wat aan de voeten wat ze niet uit krijgen?

Bericht  schuddebuikje di 14 feb 2012 - 22:05

ja dat is wel een goede ja een majootje. ik trek nick eerst zijn sokken aan. en daaroverheen een majootje. lekkere warme benen met dit weer
schuddebuikje
schuddebuikje
Prater
Prater

Aantal berichten : 780
Punten : 880
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat aan de voeten wat ze niet uit krijgen? Empty Re: Wat aan de voeten wat ze niet uit krijgen?

Bericht  Ibbeltje di 14 feb 2012 - 22:33

schuddebuikje schreef:ik heb hier goede verhalen over gehoord : Sock-ons,


Sock ons



Elastische sokjes met open hiel die over de gewone sokjes heen gaan zodat deze aanblijven


die werken goed heb er van de week nog een kindje mee op het kdv gehad in de groep.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat aan de voeten wat ze niet uit krijgen? Empty Re: Wat aan de voeten wat ze niet uit krijgen?

Bericht  Susan di 14 feb 2012 - 22:37

Slofjes van Bobux, die sluiten heel mooi aan. Of laarsjes van Babypaws.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat aan de voeten wat ze niet uit krijgen? Empty Re: Wat aan de voeten wat ze niet uit krijgen?

Bericht  miss22 di 14 feb 2012 - 22:50

Ibbeltje schreef:
schuddebuikje schreef:ik heb hier goede verhalen over gehoord : Sock-ons,


Sock ons



Elastische sokjes met open hiel die over de gewone sokjes heen gaan zodat deze aanblijven


die werken goed heb er van de week nog een kindje mee op het kdv gehad in de groep.



Deze zijn echt ideaal, zij hebben ze ook een hele tijd voor J gebruikt.

Dit zijn een soort sokjes die je over de sokjes aantrekt
miss22
miss22
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 219
Punten : 299
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat aan de voeten wat ze niet uit krijgen? Empty Re: Wat aan de voeten wat ze niet uit krijgen?

Bericht  Makamba di 14 feb 2012 - 22:53

Maillot!
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat aan de voeten wat ze niet uit krijgen? Empty Re: Wat aan de voeten wat ze niet uit krijgen?

Bericht  Flip Fluitketel di 14 feb 2012 - 23:02

Maillot en sock ons. Slofjes kreeg ze op Ă©Ă©n of andere manier ook altijd uit.
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat aan de voeten wat ze niet uit krijgen? Empty Re: Wat aan de voeten wat ze niet uit krijgen?

Bericht  Dora wo 15 feb 2012 - 0:13

Fleren slofjes van Oxxy, socks on werkt hier ook super en idd maillotjes
Dora
Dora
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1997
Punten : 2121
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : In het Brabantse land

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat aan de voeten wat ze niet uit krijgen? Empty Re: Wat aan de voeten wat ze niet uit krijgen?

Bericht  Fiebje wo 15 feb 2012 - 0:15

Leren slofjes van boumy's die krijgt hij niet uitgetrappeld hier, hoe goed hij het ook probeert.

Fiebje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1476
Punten : 1552
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat aan de voeten wat ze niet uit krijgen? Empty Re: Wat aan de voeten wat ze niet uit krijgen?

Bericht  Gast wo 15 feb 2012 - 0:21

Sokjes van bambino? Kruidvat? Die al geprobeerd? L schopt ook alles uit, maar die niet.
Ik denk niet dat er slofjes zijn in de maat van je kindjes eigenlijk, maar kan me vergissen!
Dat begint toch meestal al bij 6 maanden?

Die moonboots trouwens krijgt ze ook echt niet uit.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat aan de voeten wat ze niet uit krijgen? Empty Re: Wat aan de voeten wat ze niet uit krijgen?

Bericht  Gast wo 15 feb 2012 - 0:34

Ik doe ze daarom dus altijd een maillot aan. Heb verschillende slofjes, maar die trekken ze ook zo uit, dus die hebben ze alleen aan als ik de deur uit ga.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat aan de voeten wat ze niet uit krijgen? Empty Re: Wat aan de voeten wat ze niet uit krijgen?

Bericht  studiebol wo 15 feb 2012 - 1:07

Ik zal is naar die socks on kijken en naar de slofjes die mensen aanraden..

Bambino sokken krijgen ze ook uit parel, helaas!

En anders maar een maillot er onder, maar is dat niet gauw te warm?
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat aan de voeten wat ze niet uit krijgen? Empty Re: Wat aan de voeten wat ze niet uit krijgen?

Bericht  sabje wo 15 feb 2012 - 1:12

M.ax schopte ook alles uit. Hier bleven de slofjes van oxxy wel goed aan.
sabje
sabje
Prater
Prater

Aantal berichten : 872
Punten : 890
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat aan de voeten wat ze niet uit krijgen? Empty Re: Wat aan de voeten wat ze niet uit krijgen?

Bericht  Gast wo 15 feb 2012 - 1:29

studiebol schreef:Ik zal is naar die socks on kijken en naar de slofjes die mensen aanraden..

Bambino sokken krijgen ze ook uit parel, helaas!

En anders maar een maillot er onder, maar is dat niet gauw te warm?

Valt volgens mij wel mee, zijn vaak toch dunnere broekjes wat ze hier aan hebben. Van die zachte stof. Onder een spijkerbroekje kan het ook wel met dit weer.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat aan de voeten wat ze niet uit krijgen? Empty Re: Wat aan de voeten wat ze niet uit krijgen?

Bericht  Gast wo 15 feb 2012 - 1:31

M. houdt zijn sokjes altijd gewoon aan. Ik heb dat probleem dus niet, dus helaas ook geen goede tip!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat aan de voeten wat ze niet uit krijgen? Empty Re: Wat aan de voeten wat ze niet uit krijgen?

Bericht  Poisongirl wo 15 feb 2012 - 1:35

Parel schreef:Sokjes van bambino? Kruidvat? Die al geprobeerd? L schopt ook alles uit, maar die niet. .

Hier precies hetzelfde, alles schopt J.ason uit, behalve deze sokjes
Poisongirl
Poisongirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat aan de voeten wat ze niet uit krijgen? Empty Re: Wat aan de voeten wat ze niet uit krijgen?

Bericht  Annie24 wo 15 feb 2012 - 1:52

Een van mijn beste aankopen:

Wat aan de voeten wat ze niet uit krijgen? Imagehandler.aspx?filename=jhbf-4239-ecru

Ok, ik geef toe; het zijn niet de mooiste slofjes, maar Y. krijgt ze als enige niet uit doordat je ze aan kan trekken. Y. heeft ze in het zwart en grijs met sterren. De onderkant is anti-glij materiaal, dus ook erg handig als ze net gaan lopen. Y. draagt ze op het kdv en daar zijn ze er ook erg tevreden over. Ook in de wagen draagt hij ze; veel warmer dan normale schoentjes en makkelijker aan-en uit te trekken. Ik had eerst van die sokslofjes, maar die zakten af en konden ze dus telkens omhoog halen op het kdv, maar met deze hebben we dat niet. Hij kruipt en loopt er gewoon mee.
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat aan de voeten wat ze niet uit krijgen? Empty Re: Wat aan de voeten wat ze niet uit krijgen?

Bericht  Star007 wo 15 feb 2012 - 2:35

Ik ga die sock ons ook eens uitproberen. Gisteren had ze slofjes aan op het kdv, maar die schopte ze blijkbaar telkens uit. Leidsters vonden het blijkbaar irritant, dus hadden ze haar sokjes aan gedaan ( die ze ook weer uit krijgt).
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat aan de voeten wat ze niet uit krijgen? Empty Re: Wat aan de voeten wat ze niet uit krijgen?

Bericht  Papillio wo 15 feb 2012 - 2:52

Wat aan de voeten wat ze niet uit krijgen? 533_sock_ons_spread1712%5B1%5D
Sock-ons inderdaad. Op mijn werk (kdv) hebben we ook een kindje die ze heeft, ideaal!
Papillio
Papillio
Prater
Prater

Aantal berichten : 543
Punten : 595
Registratiedatum : 16-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat aan de voeten wat ze niet uit krijgen? Empty Re: Wat aan de voeten wat ze niet uit krijgen?

Bericht  studiebol wo 15 feb 2012 - 8:21

Papillio schreef:Wat aan de voeten wat ze niet uit krijgen? 533_sock_ons_spread1712%5B1%5D
Sock-ons inderdaad. Op mijn werk (kdv) hebben we ook een kindje die ze heeft, ideaal!

Misschien een domme vraag hoor, maar dit doe je dan eerst aan en dan de sokjes er over heen? Want alleen dit dan krijgen ze toch koude tenen Wat aan de voeten wat ze niet uit krijgen? 561177
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat aan de voeten wat ze niet uit krijgen? Empty Re: Wat aan de voeten wat ze niet uit krijgen?

Bericht  Ayla wo 15 feb 2012 - 8:24

Nee eerst de sokjes en dan die sock ons studie.
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Woonplaats : Nijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat aan de voeten wat ze niet uit krijgen? Empty Re: Wat aan de voeten wat ze niet uit krijgen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum