Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dingen waar je telkens niet aan toe komt ...

+16
SuperGrover
Possom
Lavendel
Sweety
Shisha
Error
girli
Rush
Jeanette
Lotus
Pomodori
TGR
Susan
Fayebella
GreenGrass
Parisienne
20 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Dingen waar je telkens niet aan toe komt ... Empty Dingen waar je telkens niet aan toe komt ...

Bericht  Parisienne do 3 nov 2011 - 2:14

Hebben jullie ook dingen die je graag wilt doen maar telkens niet aan toe komt? Je neemt het je elke keer weer voor, maar door welke reden dan ook blijf je het maar voor je uitschuiven.

Zo heb ik hier nog twee boeken over opvoeden liggen die ik heel graag wil lezen. Ook liggen er nog twee boeken over fotografie en mijn spiegelreflexcamera.. ik moet/wil me daar echt nog eens goed in verdiepen! Nog iets wat op het lijstje staat: kledingkast en kasten in de woonkamer eens grondig opruimen.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dingen waar je telkens niet aan toe komt ... Empty Re: Dingen waar je telkens niet aan toe komt ...

Bericht  GreenGrass do 3 nov 2011 - 2:15

- Spaans leren
- boek lezen

En ik moest nog een zaaltje regelen, maar dat uitstelpunt heb ik inmiddels gedaan!
GreenGrass
GreenGrass
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1786
Punten : 1891
Registratiedatum : 18-08-11
Woonplaats : Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Dingen waar je telkens niet aan toe komt ... Empty Re: Dingen waar je telkens niet aan toe komt ...

Bericht  Gast do 3 nov 2011 - 2:16

Ik wil al jaaaren mijn oude foto's inscannen. Kledingkast uitzoeken ook en mijn LP's en videobanden overzetten naar digitaal formaat.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dingen waar je telkens niet aan toe komt ... Empty Re: Dingen waar je telkens niet aan toe komt ...

Bericht  Fayebella do 3 nov 2011 - 2:18

Ik moet mijn spullen gaan inpakken, ik krijg in december de sleutel van mijn nieuwe huis. Maar ik heb nog echt geen zin...
Fayebella
Fayebella
Prater
Prater

Aantal berichten : 863
Punten : 902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dingen waar je telkens niet aan toe komt ... Empty Re: Dingen waar je telkens niet aan toe komt ...

Bericht  Gast do 3 nov 2011 - 2:18

Fotoboek van de vakantie maken! Hij ligt steeds klaar, maar dan heb ik weer wat anders te doen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dingen waar je telkens niet aan toe komt ... Empty Re: Dingen waar je telkens niet aan toe komt ...

Bericht  Susan do 3 nov 2011 - 2:20

Ik moet het begin van het nieuwe Yesverhaal nog afmaken. Ben er al wel aan begonnen trouwens.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dingen waar je telkens niet aan toe komt ... Empty Re: Dingen waar je telkens niet aan toe komt ...

Bericht  TGR do 3 nov 2011 - 2:21

Scriptie afronden. Het boeit me inmiddels gewoon te weinig en iedere keer word ik herinnerd aan de periode waarin ik zat toen ik eraan begon. No

TGR
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dingen waar je telkens niet aan toe komt ... Empty Re: Dingen waar je telkens niet aan toe komt ...

Bericht  Parisienne do 3 nov 2011 - 2:23

TGR schreef:Scriptie afronden. Het boeit me inmiddels gewoon te weinig en iedere keer word ik herinnerd aan de periode waarin ik zat toen ik eraan begon. No
Oei.. vervelend hoor! Ik zit met hetzelfde. Ik weet dat het moet, maar het boeit me allemaal even niet meer. Heb een vrij heftig jaar achter de rug en ben doodmoe. De motivatie is gewoon ver te zoeken!

Hoop voor ons allebei dat we toch nog de kracht kunnen vinden om het af te maken!
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dingen waar je telkens niet aan toe komt ... Empty Re: Dingen waar je telkens niet aan toe komt ...

Bericht  Gast do 3 nov 2011 - 2:29

Ja schrijven naar 2 penvriendinnen en ik schaam me diep dat het altijd zolang duurt voordat ze iets van me horen, met de ene heb ik afgelopen zomer maar afgesproken om even bij te kletsen.

Ik was van plan er vandaag aan te beginnen en ik hoop dat ik het doe, ik heb niks te doen dus daar ligt het niet aan Embarassed

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dingen waar je telkens niet aan toe komt ... Empty Re: Dingen waar je telkens niet aan toe komt ...

Bericht  Gast do 3 nov 2011 - 2:45

Een hele berg...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dingen waar je telkens niet aan toe komt ... Empty Re: Dingen waar je telkens niet aan toe komt ...

Bericht  Pomodori do 3 nov 2011 - 2:54

Ik heb nog vele vakantie waar ik een fotoboek van wil maken...

En ik heb een enorme fotolijst gehad van mijn vriend en daar moet ik nog steeds (nu al bijna 2 jaar) foto's voor uitzoeken zodat hij eens opgehangen kan worden.
Pomodori
Pomodori
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 292
Punten : 303
Registratiedatum : 07-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Dingen waar je telkens niet aan toe komt ... Empty Re: Dingen waar je telkens niet aan toe komt ...

Bericht  Lotus do 3 nov 2011 - 3:17

Cursus psychologie, regelmatig mindfulness toepassen, yoga, bepaalde boeken lezen, mijn Duits oppoetsen. En vast nog wel meer.
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dingen waar je telkens niet aan toe komt ... Empty Re: Dingen waar je telkens niet aan toe komt ...

Bericht  Jeanette do 3 nov 2011 - 3:44

Sporten, dat ik telkens uitstel laughcry
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dingen waar je telkens niet aan toe komt ... Empty Re: Dingen waar je telkens niet aan toe komt ...

Bericht  Rush do 3 nov 2011 - 3:45

Jeanette schreef:Sporten, dat ik telkens uitstel laughcry
Hele dikke +1
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Dingen waar je telkens niet aan toe komt ... Empty Re: Dingen waar je telkens niet aan toe komt ...

Bericht  girli do 3 nov 2011 - 3:47

Oh zoveel! Heb nog een aantal puzzels liggen, wil nog boeken lezen, Ministeck afbeeldingen maken ehhhhhh.... vast nog wel meer.
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Dingen waar je telkens niet aan toe komt ... Empty Re: Dingen waar je telkens niet aan toe komt ...

Bericht  Error do 3 nov 2011 - 3:56

Pff, wat niet haha! Het mist me de laatste tijd echt aan doorzettingsvermogen. Of ik begin overal aan en dan laat ik het halverwege liggen, ook een fijne eigenschap.
Error
Error
Prater
Prater

Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Dingen waar je telkens niet aan toe komt ... Empty Re: Dingen waar je telkens niet aan toe komt ...

Bericht  Shisha do 3 nov 2011 - 4:29

Zoveel momenteel!
We hebben echt nog heel veel van die kleine dingen die in huis gedaan moeten worden. (plintjes, kastje verven, lampje ophangen etc.)
Verder kom ik al tijden niet aan een boek lezen toe dus ik heb er geloof ik nog een stuk of 5 liggen die ik wil lezen.
Oh en het blok kijken via uitzendinggemist. Geloof dat ik zo'n 4 afleveringen achter loop. Hetzelfde met ford boyard.

Maar over 3 weken vakantie dus dan kan ik weer wat inhalen. smile
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Dingen waar je telkens niet aan toe komt ... Empty Re: Dingen waar je telkens niet aan toe komt ...

Bericht  Sweety do 3 nov 2011 - 4:44

Ook een aantal dingen: foto album maken van Disney met collega, foto album maken van Disney met nichtje, foto's maken van games en boeken en dvd's die ik wil verkopen, de 120 boeken op mijn e-reader lezen, de 100 boeken in mijn boekenkast lezen,spullen bij mijn ouders thuis inpakken ( zaterdag verhuis ik en ik heb in mijn dozen die ik al heb ingepakt alleen maar boeken en dvd's zitten. dat zijn bij elkaar 17 dozen :shock: ), auto schoonmaken, puzzel maken.
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dingen waar je telkens niet aan toe komt ... Empty Re: Dingen waar je telkens niet aan toe komt ...

Bericht  Lavendel do 3 nov 2011 - 4:50

Foto's inplakken. Ik ben nu bijna klaar met 2007, ik heb er zo'n hekel aan :S
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dingen waar je telkens niet aan toe komt ... Empty Re: Dingen waar je telkens niet aan toe komt ...

Bericht  Possom do 3 nov 2011 - 4:55

Schuur opruimen, met naaimachine leren omgaan, afvallen, bureau opruimen, oude schoenenkast opruimen, dressoirkast opruimen, hele kast vol boeken lezen, ramen zemen, beginnen met het theoriegedeelte van mijn scriptie, rust nemen... en vast nog wel 100 dingen Sad

We hebben wel vorige week de badkamer helemaal gedaan! Plafond en muren opnieuw gewit, alles schoongemaakt & opgeruimd, en de verwarming in de badkamer en die in de slaapkamer geverfd. Leuk!
Possom
Possom
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 439
Punten : 480
Registratiedatum : 20-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Dingen waar je telkens niet aan toe komt ... Empty Re: Dingen waar je telkens niet aan toe komt ...

Bericht  SuperGrover do 3 nov 2011 - 4:57

Leren. Steeds zijn er weer omstandigheden (geen zin, moe, misselijk, andere activiteiten) waardoor ik er niet aan toe kom.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dingen waar je telkens niet aan toe komt ... Empty Re: Dingen waar je telkens niet aan toe komt ...

Bericht  Dennenappel do 3 nov 2011 - 5:05

Pff, een hele lijst, o.a.:

-badkamer schoonmaken (kost mij zoveel energie, heb er echt een hekel aan)
-klein muurtje in de huiskamer opnieuw verven
- gang & overloop verven
- plinten op de overloop leggen
- berging opruimen
- foto's van vorig jaar en eerder bewerken
En nog veel meer.
Dennenappel
Dennenappel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dingen waar je telkens niet aan toe komt ... Empty Re: Dingen waar je telkens niet aan toe komt ...

Bericht  girli do 3 nov 2011 - 5:13

Lavendel schreef:Foto's inplakken. Ik ben nu bijna klaar met 2007, ik heb er zo'n hekel aan :S
Als je er zo'n hekel aan hebt, waarom doe je het dan?
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Dingen waar je telkens niet aan toe komt ... Empty Re: Dingen waar je telkens niet aan toe komt ...

Bericht  Le Chat Noir do 3 nov 2011 - 6:18

Kasten en zolder opruimen......
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dingen waar je telkens niet aan toe komt ... Empty Re: Dingen waar je telkens niet aan toe komt ...

Bericht  Blond do 3 nov 2011 - 6:54

De Kuifje afleveringen terugkijken. Mijn jurkjes tellen. Sommige kleren en schoenen op mp zetten. Een nieuwe baan zoeken.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dingen waar je telkens niet aan toe komt ... Empty Re: Dingen waar je telkens niet aan toe komt ...

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum