Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Verjaardagen en niet krijgen wat je vraagt

+25
Pien
SuperGrover
Serena
Arwyn
Toet
Sneeuwwitje
Rovine
Merai
Inge
Mizz_S
Jeanette
Sjaantje
Susan
ekiaam87
Suus
studiebol
minoessepoes
mzcharlotte
nina
Melis_je
Elsje
Monte
Laquisia
Lejow
Jules
29 plaatsers

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Verjaardagen en niet krijgen wat je vraagt Empty Verjaardagen en niet krijgen wat je vraagt

Bericht  Gast do 14 apr 2011 - 4:01

Baal jij er van als mensen op je verjaardag met een cadeautje aan komen waar je niet om hebt gevraagd?

Ik gebruik altijd de site www.lijstje.nl en daar staan echt heel veel dingen op (zeker 75), in allerlei prijsklasses. Ik vind het heel leuk als ik iets krijg wat daar tussen staat. Er staan trouwens ook veel cadeaubonnen van allerlei winkels tussen.

Toch krijg ik elk jaar van dezelfde personen weer dingen die niet op dat lijstje staan en ik baal daar stiekem wel een beetje van. Cadeaubonnen doen het bij mij altijd goed, maar ze komen met dingen aan waar je weinig aan hebt.

Nu is 1 van die meiden binnenkort jarig en ik vraag altijd netjes wat iemand wil hebben.
Ik ben vanmiddag in het tuincentrum geweest want ze wil graag een cadeaubon. Toch heb ik nu ook eens iets anders gekocht, met een cadeaubon van €5.00 zodat ik me voor m'n gevoel toch nog een beetje aan haar wens heb gehouden.
Is dat raar?

Geef jij altijd waar mensen om vragen?

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Verjaardagen en niet krijgen wat je vraagt Empty Re: Verjaardagen en niet krijgen wat je vraagt

Bericht  Gast do 14 apr 2011 - 4:06

Ik zou een beetje kriebelig worden als ik van iemand lijstje.com zou doorkrijgen om eerlijk te zijn. Prima als iemand wensen heeft, maar dan hoor ik het graag vam ze zelf. Stuur je dat via de mail ofzo?

Zelf vind ik het juist leuk om niks te vragen, haha.

Gast
Gast

Verjaardagen en niet krijgen wat je vraagt Empty Re: Verjaardagen en niet krijgen wat je vraagt

Bericht  Jules do 14 apr 2011 - 4:08

Nee, ik vind het niet raar dat je iets anders bij de cadeaubon gekocht hebt. Ik probeer mensen vaak een cadeautje te geven waar ze om gevraagd hebben, maar dat lukt niet altijd (soms omdat het boven mijn budget ligt, soms omdat het cadeautje niet makkelijk te krijgen is). Als ik zelf duidelijk aangeef wat ik wil hebben en toch iets anders krijg kan ik dat wel een beetje jammer vinden. Meestal worden deze cadeautjes wel uitgezocht door mensen die weten wat ik ongeveer leuk vind, waardoor ik alsog blij ben met wat ik krijg.
Jules
Jules
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 179
Punten : 210
Registratiedatum : 26-01-11

Bericht  Gast do 14 apr 2011 - 4:08

Ik stuur een link in de uitnodiging voor mijn verjaardag mee.
Mochten jullie iets leuks mee willen brengen, dan vinden jullie hier een paar ideeën ....

Gast
Gast

Bericht  Gast do 14 apr 2011 - 4:10

Als ik heel eerlijk ben weet ik ook niet of ik iets op dat lijstje zou doen... Ik hoor zoiets liever persoonlijk.

Gast
Gast

Bericht  Jules do 14 apr 2011 - 4:10

Ik moet er wel bij zeggen dat ik ook niet zoveel cadeautjes krijg. M'n verjaardag heb ik al een tijdje niet echt gevierd, hetzelfde geldt voor sinterklaas, kerst e.d. Daarom vind ik het vaak al heel lief als ik een cadeautje krijg.
Jules
Jules
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 179
Punten : 210
Registratiedatum : 26-01-11

Bericht  Gast do 14 apr 2011 - 4:11

Purple schreef:Als ik heel eerlijk ben weet ik ook niet of ik iets op dat lijstje zou doen... Ik hoor zoiets liever persoonlijk.

Hier ben ik het mee eens. Ik vind het ook leuker om iets voor de persoon persoonlijk te kopen, niet van een lijstje. En misschien vallen hier mensen over, maar ik vind het een beetje ondankbaar overkomen als je het niet leuk vind om iets te krijgen wat niet op het lijstje staat.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 14 apr 2011 - 4:12

Purple schreef:Als ik heel eerlijk ben weet ik ook niet of ik iets op dat lijstje zou doen... Ik hoor zoiets liever persoonlijk.

Ja, dat snap ik. Maar als niemand iets vraagt wordt het ook lastig :-)

Gast
Gast

Bericht  Gast do 14 apr 2011 - 4:14

Birgit schreef:

Ja, dat snap ik. Maar als niemand iets vraagt wordt het ook lastig :-)
Helemaal niemand? Hmm, bij ons is dat eigenlijk wel gewoonte.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 14 apr 2011 - 4:16

Ik vind zo'n lijstje helemaal niet leuk. Kadootjes zijn juist leuk omdat iemand die je lief is zich de moeite neemt iets persoonlijk voor jou te bedenken!

Gast
Gast

Bericht  Lejow do 14 apr 2011 - 4:17

Ik vind zo'n lijstje juist erg handig! Ik zou het zonde vinden als ik iets koop, wat vervolgens op de grote hoop verdwijnt.. Vind het wel leuk als het iets is waar het feestvarken ook wat aan heeft
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast do 14 apr 2011 - 4:21

Ik vind het ook behoorlijk verwend overkomen eigenlijk... Het is toch juist ook leuk om cadeautjes te krijgen die je niet verwacht en die mensen speciaal voor jou hebben uitgekozen? Dat vind ik juist een lief gebaar.

Gast
Gast

Bericht  Laquisia do 14 apr 2011 - 4:24

Toch vind ik het anders wanneer iemand aan je vraagt wat je wilt hebben aangezien ze zelf geen idee hebben wat ze voor je moeten kopen. Als je dan met een idee komt en ze kopen uiteindelijk iets heel anders waar je niets aan hebt of wat gewoon heel erg standaard is zoals een douchepakketje, kan ik me voorstellen dat je enigzins baalt.
Laquisia
Laquisia
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1531
Registratiedatum : 05-01-11

Bericht  Monte do 14 apr 2011 - 4:24

Lejow schreef:Ik vind zo'n lijstje juist erg handig! Ik zou het zonde vinden als ik iets koop, wat vervolgens op de grote hoop verdwijnt.. Vind het wel leuk als het iets is waar het feestvarken ook wat aan heeft
+1, En als je genoeg dingen op het lijstje heb staan, dan weet de jarige nog niet wat hij/zij krijgt
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410

Bericht  Elsje do 14 apr 2011 - 4:25

Ik vind het al leuk dat ik iets krijg!

En al helemaal als het dan met 'moeite'is gezocht. haha

Maar soms krijg ik ook dingen wat ik al 3x heb en dat is wel beetje zonde....
Elsje
Elsje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1104
Punten : 1283
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Gast do 14 apr 2011 - 4:26

Hoe kun je nou 'balen' van een douchepakketje? Ieder kadootje is toch een lief gebaar en mooi meegenomen??? Vind dit zo kinderachtig overkomen, alsof je verjaardag bedoeld is nog eens ff lekker spullen te verzamelen.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 14 apr 2011 - 4:29

mozzarella schreef:Ik vind zo'n lijstje helemaal niet leuk. Kadootjes zijn juist leuk omdat iemand die je lief is zich de moeite neemt iets persoonlijk voor jou te bedenken!

Als ze zo lief zijn om iets te bedenken wel ja, de meerderheid kwam altijd gewoon met een envelopje :-)

Het handige van zo'n lijstje is dat de mensen die het krijgen af kunnen strepen wat ze kopen, er koopt niemand hetzelfde en ik zie niet wat ze kopen. Leek mij ideaal, maar hier vinden veel mensen het dus niet leuk :P

Sommige mensen vragen wel wat je wilt hebben, maar komen uiteindelijk toch met iets anders aan.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 14 apr 2011 - 4:30

Envelopjes zijn hier ook altijd welkom Very Happy .

Gast
Gast

Bericht  Laquisia do 14 apr 2011 - 4:38

Ik zeg niet dat er iets verkeerds is aan een douchepakketje maar ik gebruik persoonlijk geen goedkope douchespullen aangezien ik daar uitslag van krijg. En de mensen in mijn omgeving weten dat. Wanneer zij hier dan wel mee aan komen vind ik het jammer dat ze daar geen rekening mee houden. Ik vind het leuk als iemand een zelf bedacht cadeautje meeneemt. Dat laat blijken dat ze iets voor mij hebben uitgezocht. Maar als het iets is waar ik niet tegen kan vind ik het getuigen van weinig interresse. Of is dat ook kinderdachtig? smile
Laquisia
Laquisia
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1531
Registratiedatum : 05-01-11

Bericht  Gast do 14 apr 2011 - 4:42

Ik heb er eigenlijk een hekel aan, en vind het zelf persoonlijk leuker om iets zelf uit te zoeken en te kopen. Máár afgelopen verjaardag heb ik er zelf een gemaakt, omdat iedereen me bleef vragen wat ik nog voor in huis kon gebruiken, en ik geen zin had om 3x een broodrooster te krijgen, en ook niet maar 1 ding wilde noemen per vriendin of oma; heb ik het met het lijstje opgelost.

Gast
Gast

Bericht  Melis_je do 14 apr 2011 - 4:47

Isabella schreef:Máár afgelopen verjaardag heb ik er zelf een gemaakt, omdat iedereen me bleef vragen wat ik nog voor in huis kon gebruiken, en ik geen zin had om 3x een broodrooster te krijgen, en ook niet maar 1 ding wilde noemen per vriendin of oma; heb ik het met het lijstje opgelost.
In dat soort gevallen vind ik het handig als iemand een lijstje maakt. Als het ongevraagd meegestuurd wordt, kijk ik wel of ik er iets mee doe. Ik vind cadeautjes zoeken veel te leuk!
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11

Bericht  Gast do 14 apr 2011 - 4:48

Melis_je schreef:
Isabella schreef:Máár afgelopen verjaardag heb ik er zelf een gemaakt, omdat iedereen me bleef vragen wat ik nog voor in huis kon gebruiken, en ik geen zin had om 3x een broodrooster te krijgen, en ook niet maar 1 ding wilde noemen per vriendin of oma; heb ik het met het lijstje opgelost.
In dat soort gevallen vind ik het handig als iemand een lijstje maakt. Als het ongevraagd meegestuurd wordt, kijk ik wel of ik er iets mee doe. Ik vind cadeautjes zoeken veel te leuk!

Haha ik kijk altijd met een schuin oog naar zo'n lijstje of er überhaupt iets naar mijn zin tussen staat; en anders ga ik zelf shoppen. Ik vind het veel te leuk om winkel in winkel uit te gaan om cadeautjes te shoppen Very Happy Ik zou het wel als werk willen doen haha.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 14 apr 2011 - 4:48

Ik vind het ook raar en een beetje verwend om zo'n lijstje te sturen. Als ik zo'n lijstje krijg waar ik uit moet kiezen wat ik koop voor de jarige, voel ik me daar wel een beetje ongemakkelijk bij.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 14 apr 2011 - 4:49

Storm schreef:Ik vind het ook raar en een beetje verwend om zo'n lijstje te sturen. Als ik zo'n lijstje krijg waar ik uit moet kiezen wat ik koop voor de jarige, voel ik me daar wel een beetje ongemakkelijk bij.

Hoezo ongemakkelijk als ik vragen mag? Want ik had er bv. op gelet om ook goedkope cadeautjes neer te zetten, omdat ik mensen niet ongemakkelijk wil laten voelen als ze sommige producten te duur vinden om te geven.

Gast
Gast

Bericht  nina do 14 apr 2011 - 4:49

Haha! Wat heb je een leuke avatar Melisje
nina
nina
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2588
Punten : 2966

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: