Ik vind....
+24
SleepingBeauty
Dawn
Sjaantje
TGR
Zwoesj
Lejow
Jordana
Snoes
Qiara
Ugly Betty
Moezie
Serena
VeryCherry
Sweety
Blond
Atelier Madame
Melis_je
Jeanette
Pien
Susan
Minx
Mida4you
Jerry
SuperGrover
28 plaatsers
Pagina 17 van 21
Pagina 17 van 21 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21
Re: Ik vind....
Zusje van Bert schreef:Tea-Leaf schreef:Zusje van Bert schreef:Tea-Leaf schreef:ZvB, ik heb dat topic niet voor niks laten verwijderen en ik ga dus verder niet op je reactie in. Natuurlijk mag je zeggen wat je wil en je zal het vast goed bedoelen maar ik ga er niet op in. Sorry...
Haal het dan ook niet aan? Je had het idee dat je je moest verdedigen maar ik kan me voorstellen dat zo'n opmerking verkeerd valt. Dat is wat ik je uit probeer te leggen want blijkbaar zie je niet wat mensen verkeerd kunnen opvatten aan de opmerking. Just a note dus, geen hele discussie voor nodig.
Nogmaals, ik wil er niet verder op ingaan.
Serieus? Dat vraag ik toch ook niet van je?
Wat een gejank op dit forum zeg op het moment. Ik kom wel weer terug als het gezelliger is.
Gejank? Zo dan, jij bent aardig.
Mag ik dit niet zeggen dan? Ik reageer nog netjes op je, dat ik er niet op in wil gaan. Ik had je ook kunnen negeren, maar zo ben ik niet.
Gast- Gast
Maple schreef:Wie was ookalweer degene die het feit dat iedereen zich moest verantwoorden als irirtatie uitsprak?Trisha schreef:Maple schreef:Even serieus, kan er niet gewoon een slot op dit topic?
Waarom?
Dude er is een verschil tussen beantwoorden en verantwoorden? Open 't topic dan lekker niet joh.
Gast- Gast
Storm schreef:Aan de 'jullie' en aan de toon van je postTrisha schreef:Storm schreef:En jij staat daar boven, zeg je zelf?Trisha schreef:Jullie zijn allemaal boerinnen eigenlijk.. En maar blijven melken..
Waar lees je dat?
Ooh ja ik sta boven jullie naja boven een groot deel van jullie, maar ik ben 1mtr81 dus ja..
Gast- Gast
Tea-Leaf schreef:Guattari schreef:Ja maar lieve Tea leaf, wat je nu eigenlijk zegt is dat jij een beeld van mij in je hoofd hebt gecreëerd en dat je dus min of meer teleurgesteld bent (geraakt) dat ik daar niet aan voldoe (op het moment). Ik heb geen idee over wat jouw voorstelling is over wie ik zou zijn en wat het dan precies is wat niet overeenkomt met jouw voorstelling en de werkelijkheid (zoals hier op het forum gepresenteerd).
Dat is wel heel stellig gezegd Guat. Het is gewoon hoe je op dit moment overkomt, dat vind ik zo anders dan hoe ik je voorheen heb zien reageren. Ik ben niet teleurgesteld, ik snap het gewoon niet. Blijkbaar ben ik niet de enige, maar dat laat ik aan anderen verder.
Ik ben zelf ook wel eens een enorm vervelende forummer, maar zoals je nu bent ken ik jou gewoon niet.
Je noemde jezelf "voorheen politiek correct op het forum" maar ik vond je juist wel lekker pittig en een eigen mening hebben. Dan weet ik niet wat het is, maar je komt gewoon heel anders over. Ik kan het niet concreter omschrijven, sorry...
Maar dat hangt samen met een zender en een ontvanger, dus in hoeverre ligt de oorzaak dan alleen bij mij? Kan er ook niet meespelen dat jij je aangevallen voelde over die 'sterke vrouw'-opmerking en dat dat nu je waarneming kleurt?
Wat mij opvalt is dat niemand concreet kan omschrijven wat er dan anders is aan mij.
Gast- Gast
Trisha schreef:Storm schreef:Aan de 'jullie' en aan de toon van je postTrisha schreef:Storm schreef:En jij staat daar boven, zeg je zelf?Trisha schreef:Jullie zijn allemaal boerinnen eigenlijk.. En maar blijven melken..
Waar lees je dat?
Ooh ja ik sta boven jullie naja boven een groot deel van jullie, maar ik ben 1mtr81 dus ja..
Klopt voor mij wel, ik ben 1.66m
Gast- Gast
Trisha schreef:Storm schreef:Aan de 'jullie' en aan de toon van je postTrisha schreef:Storm schreef:En jij staat daar boven, zeg je zelf?Trisha schreef:Jullie zijn allemaal boerinnen eigenlijk.. En maar blijven melken..
Waar lees je dat?
Zorg maar dat je niet op een voetstuk komt te staan
Gast- Gast
Guattari schreef:Tea-Leaf schreef:Guattari schreef:Ja maar lieve Tea leaf, wat je nu eigenlijk zegt is dat jij een beeld van mij in je hoofd hebt gecreëerd en dat je dus min of meer teleurgesteld bent (geraakt) dat ik daar niet aan voldoe (op het moment). Ik heb geen idee over wat jouw voorstelling is over wie ik zou zijn en wat het dan precies is wat niet overeenkomt met jouw voorstelling en de werkelijkheid (zoals hier op het forum gepresenteerd).
Dat is wel heel stellig gezegd Guat. Het is gewoon hoe je op dit moment overkomt, dat vind ik zo anders dan hoe ik je voorheen heb zien reageren. Ik ben niet teleurgesteld, ik snap het gewoon niet. Blijkbaar ben ik niet de enige, maar dat laat ik aan anderen verder.
Ik ben zelf ook wel eens een enorm vervelende forummer, maar zoals je nu bent ken ik jou gewoon niet.
Je noemde jezelf "voorheen politiek correct op het forum" maar ik vond je juist wel lekker pittig en een eigen mening hebben. Dan weet ik niet wat het is, maar je komt gewoon heel anders over. Ik kan het niet concreter omschrijven, sorry...
Maar dat hangt samen met een zender en een ontvanger, dus in hoeverre ligt de oorzaak dan alleen bij mij? Kan er ook niet meespelen dat jij je aangevallen voelde over die 'sterke vrouw'-opmerking en dat dat nu je waarneming kleurt?
Wat mij opvalt is dat niemand concreet kan omschrijven wat er dan anders is aan mij.
Natuurlijk heeft dat twee kanten, absoluut. Ik was ook niet bepaald gezellig te noemen.
Maar dat ik je anders vind reageren, komt niet door dat topic en de discussie die er gaande was. Het valt me nog steeds op. Wellicht meer na die discussie, maar het valt me gewoon op. Ik zou het graag concreet voor je willen maken, maar ik weet niet hoe.
Je bent wat kattiger, feller, sarcastisch misschien wel? Het is gewoon een gevoel wat ik heb als ik sommige van je reacties lees. Ik vind dat jammer, want ik vind je verder een leuke vrouw.
Gast- Gast
Guattari schreef:Tea-Leaf schreef:Guattari schreef:Ja maar lieve Tea leaf, wat je nu eigenlijk zegt is dat jij een beeld van mij in je hoofd hebt gecreëerd en dat je dus min of meer teleurgesteld bent (geraakt) dat ik daar niet aan voldoe (op het moment). Ik heb geen idee over wat jouw voorstelling is over wie ik zou zijn en wat het dan precies is wat niet overeenkomt met jouw voorstelling en de werkelijkheid (zoals hier op het forum gepresenteerd).
Persoonlijk vind ik je de laatste week nogal bot en bitchy overkomen, inderdaad anders dan voorheen.
Gizmo- Prater
- Aantal berichten : 1151
Punten : 1285
Registratiedatum : 18-11-10
Ik kom hier ook even binnenvallen, heb vooral meegelezen in dit topic maar ik begrijp iets niet.
Guattari, jij hebt het vaak over dat mensen jou op een voetstuk hebben geplaatst, maar hoe bedoel je dat?
In mijn ogen is iemand op een voetstuk plaatsen, tegen iemand opkijken.
Kijken er zoveel forummers tegen je op dan?
In het topic waar jij zoveel shit over je heen kreeg heb je je niet bepaald genuanceerd uitgelaten en je geeft zelf aan dat je eerst wel politiek correcte antwoorden gaf. Dus dat is dan toch die verandering in jou die de medeforummers niet leuk vinden?
Guattari, jij hebt het vaak over dat mensen jou op een voetstuk hebben geplaatst, maar hoe bedoel je dat?
In het topic waar jij zoveel shit over je heen kreeg heb je je niet bepaald genuanceerd uitgelaten en je geeft zelf aan dat je eerst wel politiek correcte antwoorden gaf. Dus dat is dan toch die verandering in jou die de medeforummers niet leuk vinden?
Gast- Gast
Princess schreef:Ik kom hier ook even binnenvallen, heb vooral meegelezen in dit topic maar ik begrijp iets niet.
Er werd immers gezegd dat ik te intelligent zou zijn om me bezig te houden met oppervlakkigheden, zoals kledingstijl van mensen. Oftewel: er is dus een substantieel deel vd forummers dat mij "hoger" inschat en bepaalde verwachtingen van mij heeft, die ik kennelijk nu niet waarmaak, maar waarvan ik bovenal helemaal niet de ambitie heb om dit waar te maken.
Maar politiek correcte antwoorden zijn dus leuk...? Op zich is dat niets anders dan netjes een boodschap verpakken die ik nu zonder opsmuk breng.
Gast- Gast
Guattari schreef:Princess schreef:Ik kom hier ook even binnenvallen, heb vooral meegelezen in dit topic maar ik begrijp iets niet.
Er werd immers gezegd dat ik te intelligent zou zijn om me bezig te houden met oppervlakkigheden, zoals kledingstijl van mensen. Oftewel: er is dus een substantieel deel vd forummers dat mij "hoger" inschat en bepaalde verwachtingen van mij heeft, die ik kennelijk nu niet waarmaak, maar waarvan ik bovenal helemaal niet de ambitie heb om dit waar te maken.
Maar politiek correcte antwoorden zijn dus leuk...? Op zich is dat niets anders dan netjes een boodschap verpakken die ik nu zonder opsmuk breng.
Ik bedoel niet dat de politiek correcte antwoorden leuk zijn, maar ik bedoel dat jij aan verschillende forummers vraagt te verwoorden wat zij dus anders vinden, en daar maak ik van dat jouw posts waarin je zo direct bent dus niet leuk en dus anders worden gevonden.
Gast- Gast
Politiek correct is toch wat anders dan gewoon op een respectvolle, en aardige manier je mening overbrengen? Politiek correct vind ik meer dat je niet voor je eigen mening uitkomt en aanpassen aan de meerderheid.
Gizmo- Prater
Ik zou er een topic voor openen. Wie vindt Guattari een bitch tegenwoordig?
En dan met een plaatje van een leeg voetstukje erbij. Of een stilleven.
Gast- Gast
Maar dat mensen je hoger inschatten en je graag genoemde voetstuk en dat je zelf zegt dat je niet (meer) voldoet, staat toch los van wat mensen nu zeggen? Je hebt gewoon een bepaalde mate van kattigheid over je heen in je posts de laatste tijd, een air, een houding etc. Over de mensen hier, over de mensen buiten het forum, over het forum zelf etc.
Gast- Gast
Komt trouwens wel beetje over alsof je jezelf zo graag op een voetstuk ziet staan, je bent zelf degene die er elke keer over begint.
Gizmo- Prater
Gizmo schreef:Komt trouwens wel beetje over alsof je jezelf zo graag op een voetstuk ziet staan, je bent zelf degene die er elke keer over begint.
Ik kan nu iets bots, fels, kattigs, sarcastisch en bitchy-achtigs zeggen in 1 zin, maar dat zou te makkelijk zijn. Ik refereer met het benoemen van iemand op een voetstuk plaatsen, aan de 'lege' opmerking over een vermeende intelligentie en oppervlakkige onderwerpen bespreken. That's it. Maar dit heb ik al een aantal keren uitgelegd, dus is dit nu weer een onderbuikgevoel wat niet te omschrijven is?
Gast- Gast
Trisha schreef:Ik zou er een topic voor openen. Wie vindt Guattari een bitch tegenwoordig?
Ik heb meteen m'n avatar aangepast naar de Guattari die ik vroeger schijn te zijn geweest.;-)
Gast- Gast
Guattari schreef:Gizmo schreef:Komt trouwens wel beetje over alsof je jezelf zo graag op een voetstuk ziet staan, je bent zelf degene die er elke keer over begint.
Ik kan nu iets bots, fels, kattigs, sarcastisch en bitchy-achtigs zeggen in 1 zin, maar dat zou te makkelijk zijn. Ik refereer met het benoemen van iemand op een voetstuk plaatsen, aan de 'lege' opmerking over een vermeende intelligentie en oppervlakkige onderwerpen bespreken. That's it. Maar dit heb ik al een aantal keren uitgelegd, dus is dit nu weer een onderbuikgevoel wat niet te omschrijven is?
Is zo'n opmerking A én B zeggen, zoals je van Storm vroeg?
Gast- Gast
Guattari schreef:@Princess: dus ik begrijp dat direct zijn niet wordt gewaardeerd?
Blijkbaar niet..!
Gast- Gast
Reva schreef:Guattari schreef:Gizmo schreef:Komt trouwens wel beetje over alsof je jezelf zo graag op een voetstuk ziet staan, je bent zelf degene die er elke keer over begint.
Is zo'n opmerking A én B zeggen, zoals je van Storm vroeg?
Nee hoor. Directheid ligt hier nogal gevoelig, kwam immers zojuist ter sprake.
Gast- Gast
Guattari: vind je zelf dat er aan je manier van reageren niks is veranderd de laatste tijd?
Gast- Gast
vruchtenhagel schreef:Guattari: vind je zelf dat er aan je manier van reageren niks is veranderd de laatste tijd?
Volgens mij was het mijn eigen inbreng dat ik al heb aangegeven niet meer politiek correcte antwoorden te geven. Dus ja, dat is me wel opgevallen, alleen niet in negatieve zin.
Gast- Gast
Reva schreef:Ik ben er weg van.
Als in... Weg uit dit topic op een dialectse manier? Of.. je houdt er van?
Gast- Gast
Pagina 17 van 21 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21
Pagina 17 van 21
Permissies van dit forum: