Ik vind....
+24
SleepingBeauty
Dawn
Sjaantje
TGR
Zwoesj
Lejow
Jordana
Snoes
Qiara
Ugly Betty
Moezie
Serena
VeryCherry
Sweety
Blond
Atelier Madame
Melis_je
Jeanette
Pien
Susan
Minx
Mida4you
Jerry
SuperGrover
28 plaatsers
Pagina 21 van 21
Pagina 21 van 21 • 1 ... 12 ... 19, 20, 21
Re: Ik vind....
Nouja, ik heb m'n post iets aangepast, maar sta er nog wel achter. Zo zie ik 't echt.. Laatste tijd lees ik meer preken dan grapjes van haar kant. Maar zal wel weer aan mij liggen Zonnesteekje of zo. En ik heb vanmiddag in een kermisatractie gegeten, mss heeft dat ook wat los geschud.
Gast- Gast
Ik zag idd dat je de post iets genuanceerd hebt...een relletje is best leuk op z'n tijd maar zodra er kwetsende woorden gaan vallen vind ik het iig niet leuk meer. Ik weet dat Maple er best moeite mee heeft om gezien te worden als de 'forum-mama' en als een oud wijf dus ik kan me voorstellen dat dat keihard aankomt als ze dit leest, en dat vind ik echt niet nodig.
Gast- Gast
Ik ga niet op eieren lopen omdat iemand mijn mening wel of niet op prijs stelt hoor :/ Da's dan jammer. Als we gaan zitten peeuwen bij elk puntje van kritiek, lopen allen riolen over van onze tranen.
En dat gaat stinken.
En dat gaat stinken.
Gast- Gast
Er is wel een verschil tussen gewoon je mening brengen en iemand kwetsen, vind ik. Maar da's persoonlijk.
Gast- Gast
Nouja, ik vind dit gewoon echt, al langere tijd en als ze dan wéér komt mekkeren over dat er een slotje op moet, dan ga ik 't me gewoon hardop afvragen.
Als ik had willen kwetsen had 't er wel ietsjes anders gestaan hoor Dan had ook de inhoud van m'n post wel ietsjes anders geweest.
Als ik had willen kwetsen had 't er wel ietsjes anders gestaan hoor Dan had ook de inhoud van m'n post wel ietsjes anders geweest.
Gast- Gast
Storm schreef:Ja nouja, ben het wel met je eens betreft de mods, maar om Maple nou gelijk verzuurd en een oud wijf te noemen...dat is best kwetsend en dat vind ik niet nodig..Trisha schreef:Storm schreef:Nou zeg, dat valt toch wel mee Trishaa?
Ik heet geen TrishaA meer En tja, 't kan aan mij liggen, maar ik vind d'r steeds.. Hmm ik zoek 't goede woord.... Zeurderiger overkomen of zo? Beetje forum-moeke. En die vind ik niet nodig Als een admin of moderator of whatever ze hier heten vindt dat de regels worden overtreden, wordt een topic vanzelf gesloten, niet?
Tadadada, en daar bewijst Storm maar weer dat er wel degelijk met 2 maten wordt gemeten, aangezien Maple geen verzuurd wijf genoemd mag worden, maar er wel gezegd mag worden hoe negatief sommige forummers mij zijn gaan zien.
Ik sluit me aan bij Trisha.
Gast- Gast
Nou, dan weten we allebei onze plek, ik een verzuurd oud wijf en jij een om je heen trappende puber. Je moest eens wat aardiger doen voor je oma, jij. Iets met respect voor oudere mensen.Trisha schreef:Maple schreef:Serieus, 32 pagina's gezeur en gezeik op elkaar en dan gisteren nog vragen waarom ik vind dat er een slotje op moet? Ga naar buiten ofzo en laat elkaar nu maar eens een keer in z'n waarde. 't Is nou wel weer mooi geweest. Zels ík, de discussiegeit, vind dit gewoon saai en vervelend worden.
Dan wordt er wel gezegd dat Guat veranderd is, maar in mijn ogen ben je wat verzuurd, jeetje. Ik wist dat je wat ouder was dan gemiddeld hier, maar ik vind dat je nu echt overkomt als een oud wijf..
Gast- Gast
Ik vind er nogal een verschil in zitten tussen iemand een verzuurd wijf noemen en iemand negatief veranderd noemen. Dus ik vind het meer dan logisch dat er dan met 2 maten gemeten wordt.
Gast- Gast
nou inderdaad. Ik vind dat echt een vergelijking van niks.vruchtenhagel schreef:Ik vind er nogal een verschil in zitten tussen iemand een verzuurd wijf noemen en iemand negatief veranderd noemen. Dus ik vind het meer dan logisch dat er dan met 2 maten gemeten wordt.
Gast- Gast
Nou Trisha, ik vind jou met de dag schijnheiliger worden. Volgens mij haal jij er best een kick uit om mensen onderuit te halen of niet?
Gast- Gast
Guattari schreef:
Tadadada, en daar bewijst Storm maar weer dat er wel degelijk met 2 maten wordt gemeten, aangezien Maple geen verzuurd wijf genoemd mag worden, maar er wel gezegd mag worden hoe negatief sommige forummers mij zijn gaan zien.
Het is heel duidelijk dat het jou niet kwetst, dat heb je zelfs aangekondigd. Daarnaast spreekt Storm alleen voor zichzelf.
Melis_je- Kletskop
- Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11
Maple schreef:Nou, dan weten we allebei onze plek, ik een verzuurd oud wijf en jij een om je heen trappende puber. Je moest eens wat aardiger doen voor je oma, jij. Iets met respect voor oudere mensen.Trisha schreef:Maple schreef:Serieus, 32 pagina's gezeur en gezeik op elkaar en dan gisteren nog vragen waarom ik vind dat er een slotje op moet? Ga naar buiten ofzo en laat elkaar nu maar eens een keer in z'n waarde. 't Is nou wel weer mooi geweest. Zels ík, de discussiegeit, vind dit gewoon saai en vervelend worden.
Dan wordt er wel gezegd dat Guat veranderd is, maar in mijn ogen ben je wat verzuurd, jeetje. Ik wist dat je wat ouder was dan gemiddeld hier, maar ik vind dat je nu echt overkomt als een oud wijf..
Ik heb heel veel respect voor ouderen hoor en ik trap niet voor de lol mensen onderuit, 't valt me gewoon op. Voorheen vond ik je een leuke meid, maar laatste tijd heb je op iedereen kritiek, alsmaar gezeur welk topic dichtmoet, dat mensen normaal moeten doen etc.
*en nu zou er dus een echt hele lage opmerking kunnen komen maar die houd ik voor me uit respect voor je ouderdom*
Gast- Gast
Giacomo schreef:Nou Trisha, ik vind jou met de dag schijnheiliger worden. Volgens mij haal jij er best een kick uit om mensen onderuit te halen of niet?
Hoezo schijnheilig? Ik doe me nooit anders voor dan ik ben en wil any time wel vertellen hoe ik over iemand denk.
Gast- Gast
Trisha schreef:Giacomo schreef:Nou Trisha, ik vind jou met de dag schijnheiliger worden. Volgens mij haal jij er best een kick uit om mensen onderuit te halen of niet?
Hoezo schijnheilig? Ik doe me nooit anders voor dan ik ben en wil any time wel vertellen hoe ik over iemand denk.
Dat je er een handje van hebt mensen belachelijk te maken, al dan niet op het forum (noem een facebook). En vervolgens doet alsof je zelf zo lief bent.
Gast- Gast
Nou we 't toch over social media hebben....volgens mij sta je niet meer tussen mijn volgers maar toch ook weer wel heel raar. Heb je je twitter opgeschoond?Giacomo schreef:Dat je er een handje van hebt mensen belachelijk te maken, al dan niet op het forum (noem een facebook). En vervolgens doet alsof je zelf zo lief bent.
Gast- Gast
Storm schreef:Nou we 't toch over social media hebben....volgens mij sta je niet meer tussen mijn volgers maar toch ook weer wel heel raar. Heb je je twitter opgeschoond?Giacomo schreef:Dat je er een handje van hebt mensen belachelijk te maken, al dan niet op het forum (noem een facebook). En vervolgens doet alsof je zelf zo lief bent.
Huh? Nee! Dat had ik ook al bij wolletjes! En iemand anders had het bij mij. Zal eens kijken!
Gast- Gast
Ja ik dacht al dat het een fout was van Twitter. Ik moest je opnieuw een follower request sturen terwijl je wel gewoon tussen mijn volgers staat. Vond 't al zo vreemd.
Gast- Gast
Ik sluit dit topic, volgens mij is alles al wel gezegd wat er gezegd moet worden.
Burgemeester Nicky- Kletskop
- Aantal berichten : 1796
Punten : 2635
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 21 van 21 • 1 ... 12 ... 19, 20, 21
Pagina 21 van 21
Permissies van dit forum: