Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ik vind....

+24
SleepingBeauty
Dawn
Sjaantje
TGR
Zwoesj
Lejow
Jordana
Snoes
Qiara
Ugly Betty
Moezie
Serena
VeryCherry
Sweety
Blond
Atelier Madame
Melis_je
Jeanette
Pien
Susan
Minx
Mida4you
Jerry
SuperGrover
28 plaatsers

Pagina 16 van 21 Vorige  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 21  Volgende

Ga naar beneden

Ik vind.... - Pagina 16 Empty Re: Ik vind....

Bericht  Gast vr 22 apr 2011 - 9:38

ABE, jij bent toch degene die zegt dat je er met anderen over hebt gesproken?

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast vr 22 apr 2011 - 9:39

ABE schreef:
Guattari schreef:Wie is dan volgens jullie de oude Guattari?

Ik vind het wel vermakelijk om te lezen dat ABE dit met een aantal forummers heeft besproken. Ben blij dat ik toch wat eensgezindheid breng in de toch wel verdeeldheid op het forum.;-)

Storm, thnx voor je PM. Ik zal er nog op reageren. Ik had ook geheel niet de link gelegd hoor dat je gezellig met ABE en anderen gezellig een theekransje had bijgewoond. Lief iig van je dat je het hebt uitgelegd.

Toch fijn dat ik tot twee keer toe word benoemd. Volgens mij ben ik niet de enige die iets over jou zei. Maar nee, laten we dan gewoon ABE eruit halen. Dat is wel zo makkelijk.
Omdat jij het ook heel expliciet zégt dat je het met anderen besproken hebt.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 22 apr 2011 - 9:40

Tea-Leaf schreef:
Guattari schreef:Storm, ik vind dit echt een beetje eromheen lullen, je besteedt nu nog meer tijd aan reageren met ontwijkende antwoorden dan gewoon even benoemen wat je gisteren eigenlijk probeerde te zeggen. Beetje jammer dat je wel A durft te zeggen maar geen B als ik je daarover opheldering vraag. Ja, ik kom er nu op terug, aangezien dit gisteravond jouw laatste post was in dat topic.

Ik vraag me af wat er met de Guattari die ik kende is gebeurd. Bedoel dit niet vervelend, maar je bent zo anders op het forum de laatste tijd. Wij hadden laatst al onenigheid en nu lig je weer in de clinch met Storm.

Wat is dat? Of ligt het aan mij?

Kan je specifieker zijn? Dit is zo ontastbaar om op te reageren.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 22 apr 2011 - 9:42

Guattari schreef:
Fauve schreef:Ik vind het gewoon ook gezeik hier de laatste tijd. Toppunt vond ik Guattari's topic waar ze zich moest verantwoorden omdat, ik geloof dat het was, dat een intelligent iemand als zij zich toch niet bezig moest/kon houden met iets oppervlakkigs als andermans kleding laughcry En voor iemand weer gaat roepen "dan ga je toch weg", dat vind ik een non-argument, zoals ik hier al vaker heb gezegd.

Lieve reactie van je, FauvIe-pauvie. RYW en ik love you!Very Happy

Hersenen en kleding gaan prima samen, maar het zijn vooral anderen die mij hier op een voetstuk hebben gezet door de loop der jaren heen en nu ik daar klaarblijkelijk vanaf ben geflikkerd, wordt er impliciet verwacht dat ik dit imago bijstel, terwijl ik nooit heb gevraagd om intelligent gevonden te worden.

Ik heb jou nooit op een voetstuk gezet, al weet ik niet of je mij onder de mensen rekent waarvan je denkt die dat doen/deden.

Ik vind je wel intelligent, maar dat is niet imago gebaseerd. Hoe je doet en hoe je intelligentie niveau is zijn totaal verschillende dingen wat mijn betreft.

Verder heb ik alles behalve een hekel aan je, maar ik vind je de laatste dagen gewoon niet zo leuk hier. Dat is gebaseerd op wat je hier zegt, niet op wie ik denk die je bent ( ik zeg "ik denk" , omdat je ik je alleen online meemaak )

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 22 apr 2011 - 9:43

Ik moet zeggen dat ik trouwens meer een bitch ben dan ik vroeger was, maar ik heb het idee dat niemand dat heeft opgemerkt laughcry Dat is de andere kant van de medaille, Guattari :P

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 22 apr 2011 - 9:44

Guattari schreef:ABE, jij bent toch degene die zegt dat je er met anderen over hebt gesproken?

Laten we vooropstellen dat niemand het met een ander heeft besproken onder het mom van:"Dat moet mij van het hart". Het kwam ter sprake en niet eens uitgebreid.

Voor mij heb je nooit op een voetstuk gestaan. Maar vroeger reageerde je anders, leuker.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 22 apr 2011 - 9:44

Fauve schreef:Ik moet zeggen dat ik trouwens meer een bitch ben dan ik vroeger was, maar ik heb het idee dat niemand dat heeft opgemerkt laughcry Dat is de andere kant van de medaille, Guattari :P
Ik vind je ook nog steeds lief hoor Wink en juist helemaal geen bitch.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 22 apr 2011 - 9:45

Ja maar lieve Tea leaf, wat je nu eigenlijk zegt is dat jij een beeld van mij in je hoofd hebt gecreëerd en dat je dus min of meer teleurgesteld bent (geraakt) dat ik daar niet aan voldoe (op het moment). Ik heb geen idee over wat jouw voorstelling is over wie ik zou zijn en wat het dan precies is wat niet overeenkomt met jouw voorstelling en de werkelijkheid (zoals hier op het forum gepresenteerd).

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 22 apr 2011 - 9:46

Zusje van Bert schreef:
Tea-Leaf schreef:ZvB, ik heb dat topic niet voor niks laten verwijderen en ik ga dus verder niet op je reactie in. Natuurlijk mag je zeggen wat je wil en je zal het vast goed bedoelen maar ik ga er niet op in. Sorry...

Haal het dan ook niet aan? Je had het idee dat je je moest verdedigen maar ik kan me voorstellen dat zo'n opmerking verkeerd valt. Dat is wat ik je uit probeer te leggen want blijkbaar zie je niet wat mensen verkeerd kunnen opvatten aan de opmerking. Just a note dus, geen hele discussie voor nodig.

Nogmaals, ik wil er niet verder op ingaan.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 22 apr 2011 - 9:47

ABE schreef:
Guattari schreef:ABE, jij bent toch degene die zegt dat je er met anderen over hebt gesproken?

Laten we vooropstellen dat niemand het met een ander heeft besproken onder het mom van:"Dat moet mij van het hart". Het kwam ter sprake en niet eens uitgebreid.

Voor mij heb je nooit op een voetstuk gestaan. Maar vroeger reageerde je anders, leuker.

Dan was ik vroeger toch beter dan nu, oftewel: dan stond ik toch op een (imaginair) voetstuk...? Het woordje leuker vervang ik persoonlijk liever door sociaal wenselijker.

Ik roddel er ook wat aan af met bepaalde forummers, dus dat maakt me niets uit. Ik vind het alleen zo typerend dat de concrete voorbeelden uitblijven, hooguit dat ik vroeger leuker was dan nu.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 22 apr 2011 - 9:49

Jullie zijn allemaal boerinnen eigenlijk.. En maar blijven melken..

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 22 apr 2011 - 9:50

Tea-Leaf schreef:
Zusje van Bert schreef:
Tea-Leaf schreef:ZvB, ik heb dat topic niet voor niks laten verwijderen en ik ga dus verder niet op je reactie in. Natuurlijk mag je zeggen wat je wil en je zal het vast goed bedoelen maar ik ga er niet op in. Sorry...

Haal het dan ook niet aan? Je had het idee dat je je moest verdedigen maar ik kan me voorstellen dat zo'n opmerking verkeerd valt. Dat is wat ik je uit probeer te leggen want blijkbaar zie je niet wat mensen verkeerd kunnen opvatten aan de opmerking. Just a note dus, geen hele discussie voor nodig.

Nogmaals, ik wil er niet verder op ingaan.

Serieus? Dat vraag ik toch ook niet van je?

Wat een gejank op dit forum zeg op het moment. Ik kom wel weer terug als het gezelliger is.

Gast
Gast

Nee, dan sta je nog steeds niet op een voetstuk. Dat betekent simpelweg dat je vroeger leuker reageerde dan je nu doet. Als ik iemand op een voetstuk plaats, dan moet de persoon wel wat meer in zijn mars hebben dan politiek correct antwoorden. Wink

Want als dat het geval was, dan zou praktisch het hele forum op een voetstuk staan. En sorry, dat is toch echt niet aan de orde.

Gast
Gast

Trisha schreef:Jullie zijn allemaal boerinnen eigenlijk.. En maar blijven melken..
En jij staat daar boven, zeg je zelf?

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 22 apr 2011 - 9:51

Storm schreef:
Trisha schreef:Jullie zijn allemaal boerinnen eigenlijk.. En maar blijven melken..

Trisha is onze melkkoningin! Very Happy

Gast
Gast

Guattari schreef:Ja maar lieve Tea leaf, wat je nu eigenlijk zegt is dat jij een beeld van mij in je hoofd hebt gecreëerd en dat je dus min of meer teleurgesteld bent (geraakt) dat ik daar niet aan voldoe (op het moment). Ik heb geen idee over wat jouw voorstelling is over wie ik zou zijn en wat het dan precies is wat niet overeenkomt met jouw voorstelling en de werkelijkheid (zoals hier op het forum gepresenteerd).

Dat is wel heel stellig gezegd Guat. Het is gewoon hoe je op dit moment overkomt, dat vind ik zo anders dan hoe ik je voorheen heb zien reageren. Ik ben niet teleurgesteld, ik snap het gewoon niet. Blijkbaar ben ik niet de enige, maar dat laat ik aan anderen verder.
Ik ben zelf ook wel eens een enorm vervelende forummer, maar zoals je nu bent ken ik jou gewoon niet.

Je noemde jezelf "voorheen politiek correct op het forum" maar ik vond je juist wel lekker pittig en een eigen mening hebben. Dan weet ik niet wat het is, maar je komt gewoon heel anders over. Ik kan het niet concreter omschrijven, sorry...

Laatst aangepast door Tea-Leaf op vr 22 apr 2011 - 9:52; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Storm schreef:

Waar lees je dat?

Gast
Gast

Even serieus, kan er niet gewoon een slot op dit topic?

Gast
Gast

Maple schreef:Even serieus, kan er niet gewoon een slot op dit topic?

Waarom?

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 22 apr 2011 - 9:52

Storm schreef:
Fauve schreef:Ik moet zeggen dat ik trouwens meer een bitch ben dan ik vroeger was, maar ik heb het idee dat niemand dat heeft opgemerkt laughcry Dat is de andere kant van de medaille, Guattari :P
Ik vind je ook nog steeds lief hoor Wink en juist helemaal geen bitch.

he shit, plan mislukt Very Happy Nee hoor, ik ben nog wel een beetje lief Wink

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 22 apr 2011 - 9:52

Trisha schreef:

Waarom?

Ja, waarom?

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 22 apr 2011 - 9:53

Trisha schreef:

Waarom?
Wie was ookalweer degene die het feit dat iedereen zich moest verantwoorden als irirtatie uitsprak?

Gast
Gast

Tea-Leaf schreef:
Trisha schreef:

Waarom?

Ja, waarom?

Ja, waarom eigenlijk?

Gast
Gast

Trisha schreef:
Storm schreef:

Waar lees je dat?
Aan de 'jullie' en aan de toon van je post Wink

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 22 apr 2011 - 9:54

Guattari schreef:
Tea-Leaf schreef:
Trisha schreef:

Waarom?

Ja, waarom?

Ja, waarom eigenlijk?
En vertel nu eens even, waarom eigenlijk?

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 16 van 21 Vorige  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 21  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: