Vind jij dat?
+29
Gympie
Rovine
Lousanne
Steep
Pitufo
Snoes
Bosjesvrouw
Printje
Caroow
Lady4
Theeleut
Pien
kajaka88
Ragazza
Luce
Bisq
Tania
SoGood
Pompoen
Razz
SarahKey
Elliot
Caresses
SDL
Paper Crown
Rush
mzcharlotte
June
Minx
33 plaatsers
Pagina 1 van 3
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Vind jij dat?
Jouw vriend/man vrij moet nemen als je zelf onder narcose moet voor een operatie?
Ik moet maandag voor een operatie naar het ziekenhuis, mijn neusamandel moet eruit en de KNO gaat in mijn neus nog bekijken wat er weggehaald kan worden, want het is een zooi in mijn neus. Mijn vriend is niet vrij, ik ga zelf gewoon naar het ziekenhuis want ik hoef me pas om 12.30 te melden, ik zie wel tegenop het nuchter zijn al die tijd. Ik mag tot 6.00 uur iets eten, maar daarna niet meer. Ik heb nu al een aantal mensen in mijn omgeving gehad die het echt belachelijk vinden dat mijn vriend geen vrij neemt die dag. (kinderen zijn op school en bij de oppas) Ik voel me voor de rest niet zielig of zoiets dat ik alleen naar het ziekenhuis moet, ik bel wel als het weer mogelijk is.
Ik moet maandag voor een operatie naar het ziekenhuis, mijn neusamandel moet eruit en de KNO gaat in mijn neus nog bekijken wat er weggehaald kan worden, want het is een zooi in mijn neus. Mijn vriend is niet vrij, ik ga zelf gewoon naar het ziekenhuis want ik hoef me pas om 12.30 te melden, ik zie wel tegenop het nuchter zijn al die tijd. Ik mag tot 6.00 uur iets eten, maar daarna niet meer. Ik heb nu al een aantal mensen in mijn omgeving gehad die het echt belachelijk vinden dat mijn vriend geen vrij neemt die dag. (kinderen zijn op school en bij de oppas) Ik voel me voor de rest niet zielig of zoiets dat ik alleen naar het ziekenhuis moet, ik bel wel als het weer mogelijk is.
Gast- Gast
Re: Vind jij dat?
Nee die van mij zou daar ook geen vrij voor hoeven nemen. Wat heeft hij er aan. En jij merkt er ook niets van. In het geval van kinderen kan hij beter de dagen erna vrij nemen.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
De enige 'maar' lijkt mij dat je na een narcose niet op eigen gelegenheid naar huis mag en sowieso niet mag autorijden.
Gast- Gast
Klopt, maar daar had hij ook niet bij stil gestaan, hij zei, oh je hebt de auto toch gewoon?
Hij is 1 dag vrij en dat is ook nog de dag dat de kids naar de oppas gaan.
Gast- Gast
Zazou schreef:Klopt, maar daar had hij ook niet bij stil gestaan, hij zei, oh je hebt de auto toch gewoon?
Als hij zorgt dat hij 's avonds op tijd thuis is, lijkt het me geen probleem. Het was attent geweest als hij met je mee was gegaan en hij kan op zich de uren missen. Zelf naar huis rijden is echt onverantwoord en moet je niet doen, maar ik weet toevallig dat er wel iemand is die met je meewil en het lijkt me goed om dat te aanvaarden.
June- Kletskop
- Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12
June schreef:Zazou schreef:Klopt, maar daar had hij ook niet bij stil gestaan, hij zei, oh je hebt de auto toch gewoon?
Als hij zorgt dat hij 's avonds op tijd thuis is, lijkt het me geen probleem. Het was attent geweest als hij met je mee was gegaan en hij kan op zich de uren missen. Zelf naar huis rijden is echt onverantwoord en moet je niet doen, maar ik weet toevallig dat er wel iemand is die met je meewil en het lijkt me goed om dat te aanvaarden.
En je weet ook dat ik mezelf teveel vind En zeker nu ik een tijd weet, kan ik niet van bepaalde mensen verwachten dat ze maar op mij gaan wachten. Zeker ze kinderen hebben Want wat ze al aan de telefoon zei, het kan begin van de avond worden dat je naar huis mag, als je geluk hebt. Nou ik ga niet iemand voor Jan Doedel laten wachten
Gast- Gast
Dat weet ik en ik vind dat onterecht. Ze kan je brengen en dan kan p. je halen als het laat wordt, want dan is hij thuis. Laat alsjeblieft eens goed voor jezelf zorgen . Mensen bieden het niet voor niets aan. Neem ruimte in!
June- Kletskop
Ik zorg liever voor anderen Ik wil gewoon niet dat mensen op mij hoeven wachten, het is dan als het tegenzit rond etenstijd. En ik red me wel, voor morgen heb ik wel oppas geregeld voor de avond en nacht. Morgen psychologisch onderzoek en 's avonds boodschappen doen en taarten bakken.
Gast- Gast
Je bent niet verzekerd als je gaat rijden na een narcose, dus neem dan tenminste een taxi. Ik zou het echt geen probleem vinden om mee te gaan als het geen zeven uur reizen zou kosten! Een uur en een auto is een kleine moeite voor een vriendin. Jij zou het ook zo doen.
June- Kletskop
Mijn man was erbij toen ik onder narcose zou moeten voor een curretage (15 min werk). Om eerlijk te zijn zou ik het ook echt niet tof vinden als hij me had laten zitten (ongeacht welke procedure/operatie het was geweest). Als het vanuit het werk écht niet zou kunnen, vind ik het een ander verhaal. In dat geval zou ik ook een vriend(in) of familie vragen.
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Hij hoeft geen vrij te vragen hoor. Ik ga dan toch liever met m'n moeder haha.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Nou toen ik geopereerd werd vond ik het wel fijn hoor. Vooral als je uit de narcose komt en naar je kamer mag.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Paper Crown schreef:Nou toen ik geopereerd werd vond ik het wel fijn hoor. Vooral als je uit de narcose komt en naar je kamer mag.
Ik vond het ook heel prettig dat er iemand bij was. Uiteindelijk moest ik ook met een rolstoel naar de uitgang, ik voelde me veel beroerder door de narcose dan ik had verwacht.
June- Kletskop
Bij een emotionele ingreep, zoals een curretage, vond ik het wel prettig dat mijn vriend meeging en er was als ik weer de kamer op werd gereden. Voor een minder emotionele ingreep, zoals een ingreep aan mijn been, heb ik liever dat hij zijn tijd nuttig besteedt en dat hij zorgt dat er thuis rust is als ik thuis kom (geen hieperdepieperkinderen en rotzooi bijv.). Hij hoeft van mij dan ook niet in het ziekenhuis aanwezig te zijn, sterker nog ik ga liever alleen. Ik word wel graag weggebracht of opgehaald door paps of partner.
SDL- Prater
- Aantal berichten : 952
Punten : 1030
Registratiedatum : 17-11-12
Nee, ik zou het wel heel fijn vinden (mijn vriend heeft destijds wel vrij genomen), maar dat hoeft niet.
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
Rush schreef:Hij hoeft geen vrij te vragen hoor. Ik ga dan toch liever met m'n moeder haha.
Hier hetzelfde! Haha
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
Maar bij een curretage spelen vooral ook heel veel emoties. Ook hij moet dat verwerken ook al heeft de man geen lichamelijke gevolgen. In dit geval zou mijn man niet eens twijfelen of hij mee zou gaan, hij zou er gewoon zijn.mzcharlotte schreef:Mijn man was erbij toen ik onder narcose zou moeten voor een curretage (15 min werk). Om eerlijk te zijn zou ik het ook echt niet tof vinden als hij me had laten zitten (ongeacht welke procedure/operatie het was geweest). Als het vanuit het werk écht niet zou kunnen, vind ik het een ander verhaal. In dat geval zou ik ook een vriend(in) of familie vragen.
Ik zou eigenlijk voor alles wel mijn man erbij willen Ik ben helemaal geen held en alleen 'wakker' worden lijkt me helemaal niets. Ik ben 1 keer eerder in het ziekenhuis geweest om te bevallen. Maar ik heb nog niet eerder een narcose gehad en dat lijkt me best raar.
Ik zou het wel fijn vinden als hij met me mee zou gaan. En als hij niet zo kunnen zou ik m'n vader ofzo mee vragen of een vriendin. iig iemand met een rijbewijs.
Laatst aangepast door Razz_ op do 14 maa 2013 - 22:41; in totaal 1 keer bewerkt
Razz- Kletskop
- Aantal berichten : 1811
Punten : 1890
Registratiedatum : 23-02-13
Bij mijn heupoperaties vond ik het wel erg prettig dat mijn man er was, ook al kon hij me niet eens rijden want hij heeft geen rijbewijs. Maar hij was er wel tot ik aan de beurt was en ook weer toen ik wakker werd uit de narcose en dat was erg prettig. Het waren overigens ook wel wat langere operaties en ver van huis dus niet echt anderen die konden komen. Verder heeft mijn man behoorlijk flexibel werk (hij werkt dan ook vaak in de weekenden en avonden) dus hij hoefde er geen vrije uren voor in te leveren.
Voor mijn handoperatie hoefde het van mij niet, toen kreeg ik ook geen narcose. We gingen er heen met de bus en ik wilde terug ook met de bus want ik voelde me prima, maar mijn man vond het écht niet goed en heeft een taxi gebeld.
Voor mijn handoperatie hoefde het van mij niet, toen kreeg ik ook geen narcose. We gingen er heen met de bus en ik wilde terug ook met de bus want ik voelde me prima, maar mijn man vond het écht niet goed en heeft een taxi gebeld.
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Ik zou het niet erg vinden als hij niet bleef wachten, maar ik zou niet graag helemaal alleen zijn en al helemaal niet alleen terug willen. Ik vind het lichtelijk bizar dat je de bus wilt nemen, je hebt toch een partner zodat je er voor elkaar bent? Als je met de bus terug gaat na een narcose, dan schiet je een beetje door. Daarbij kun je bloed overgeven, misselijk zijn en ze doen ook nog wat met je neus, dus misschien watten enzo erin? Dan moet je echt niet alleen gaan, dat is best dom.
Gast- Gast
Ik denk dat mijn vriend het voor zichzelf ook wel prettig zou vinden als hij met me mee ging.
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Hij zou me overigens echt niet met het OV laten gaan en ook zeker wel aanbieden om mee te gaan, maar hij weet dat ik liever m`n moeder mee heb. Als zij niet kan, dan zou hij wel vrij nemen om mee te gaan en me te vervoeren.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ik heb trouwens ook liever mijn moedertje hoor.
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Pagina 1 van 3
Permissies van dit forum: