Ik vind....
+24
SleepingBeauty
Dawn
Sjaantje
TGR
Zwoesj
Lejow
Jordana
Snoes
Qiara
Ugly Betty
Moezie
Serena
VeryCherry
Sweety
Blond
Atelier Madame
Melis_je
Jeanette
Pien
Susan
Minx
Mida4you
Jerry
SuperGrover
28 plaatsers
Pagina 1 van 21
Pagina 1 van 21 • 1, 2, 3 ... 11 ... 21
Ik vind....
Het forum een beetje ingekakt.
Hoe kunnen we het weer levendiger maken met z'n allen?
Hoe kunnen we het weer levendiger maken met z'n allen?
Gast- Gast
Re: Ik vind....
Een prikkelende stelling, waardoor de gemoederen weer wat hoger oplopen.
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
Maple schreef:Ik ook. Maar misschien komt het nu omdat het forum zo traag is.
Hij doet er inderdaad heel erg lang over om te openen... Normaal geen last van...
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10
Traag nergens last van! Ingekakt hmmm komt dit niet ook een beetje door het mooie weer. Of vindt je dit al een tijd Storm?
Gast- Gast
Inderdaad het is erg traag!
En met dit mooie weer zitten er ook minder mensen achter de computer!
En met dit mooie weer zitten er ook minder mensen achter de computer!
Gast- Gast
Maple schreef:Ik ook. Maar misschien komt het nu omdat het forum zo traag is.
Ik dacht dat het aan mijn laptop lag, maar dat valt dan weer mee!
Ik vind het ook aardig ingekakt. Maar heb zelf ook niet zoveel tijd om boeiende topics te openen, dus mag ook niet klagen.
Gast- Gast
Ik denk ook dat het forum een beetje is ingekakt omdat het mooi weer is en de mensen veel buiten zijn?
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Waar merk jij dat ingekakte dan aan?
Ik ervaar het niet zo erg, maar dat komt misschien omdat ik er niet zo vaak ben. De gesprekken vind ik leuk en respectvol.
Ik ervaar het niet zo erg, maar dat komt misschien omdat ik er niet zo vaak ben. De gesprekken vind ik leuk en respectvol.
Gast- Gast
Iedereen is aardig en er zijn minder rellen... noem je dat ingekakt? Ik vind het ook best saai ja, vaak als ik bij nieuwe onderwerpen kijk gaat de helft over baby's en de meeste andere onderwerpen spreken me niet zo aan. De onderwerpen waar ik wel in geïnteresseerd ben leveren ook geen echt zinnige gesprekken op. Dit komt denk ik, omdat iedereen bij een meningsverschil meteen op de achterste benen gaat staan en zich persoonlijk aangevallen voelt... in plaats van een inhoudelijke discussie te voeren. Dit vind ik erg jammer....
Gast- Gast
@ noa daar ben ik het eigenlijk wel mee eens. Als je ook ziet hoeveel mensen er weg zijn gegaan de laatste tijd. Ik hoop dat de nieuwe site daar verandering in kan brengen.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Ik vind het forum best wel ingekakt ja, de laatste tijd, en hiermee wil ik geen rel schoppen ofzo. Er wordt gewoon minder gepost dan voorheen vind ik. Maar dat komt dan misschien door het mooie weer enzo.
Gast- Gast
Is vaak in de zomer zo volgens mij. Op zich ook wel logisch tis ineens mooi weer dus iedereen vliegt naar buiten.
Minx- Lady Post-a-lot
Voor mij is het ook best een drempel om een nieuw topic te openen merk ik, misschien moet ik dat maar eens wat vaker doen. Gewoon hoppa een stuk of 3 nieuwe topics openen over maatschappelijk relevante thema's
Gast- Gast
Ja waarom niet. Daar is het forum toch voor. Al merk ik dat ook het dagcafe wel wat doet. Daar worden ook veel dingen in besproken waar normaal een topic voor zou komen.
Minx- Lady Post-a-lot
Maar eigenlijk vind ik topics openen om het topics openen, topics om het forum een beetje op te peppen, vaak heel niet zo interessant. Laatst hebben we ook een dergelijke discussie gehad en de volgende ochtend opende ZvB een tiental topics met maatschappelijk relevante discussies. Hele leuk en aardig allemaal, maar dan voelt het weer zó geforceerd dat ik eigenlijk niet eens zin heb op te reageren Terwijl de bedoelingen echt wel goed zijn.
Gast- Gast
Ik vind het niet anders dan anders. Er zijn altijd periodes waarin veel wordt gediscussieerd en periodes waarin het wat gemoedelijker is en in die periodes komt dan vrijwel altijd dit topic langs, over hoe saai het is geworden en dat er echt weer eens wat stevige discussies moeten komen. Wat Maple zegt, als je om die reden topics gaat openen dan komt het meestal niet zo van de grond.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Susan schreef:Ik vind het niet anders dan anders. Er zijn altijd periodes waarin veel wordt gediscussieerd en periodes waarin het wat gemoedelijker is en in die periodes komt dan vrijwel altijd dit topic langs, over hoe saai het is geworden en dat er echt weer eens wat stevige discussies moeten komen. Wat Maple zegt, als je om die reden topics gaat openen dan komt het meestal niet zo van de grond.
+1
Gast- Gast
't komt gewoon door het lekkere weer waarschijnlijk. Dat merk ik wel vaker. Ik heb vandaag ook lekker op het balkon gezeten ipv binnen achter de laptop
Gast- Gast
Noa schreef:Voor mij is het ook best een drempel om een nieuw topic te openen merk ik, misschien moet ik dat maar eens wat vaker doen. Gewoon hoppa een stuk of 3 nieuwe topics openen over maatschappelijk relevante thema's
Heb ik ook... Altijd bang dat ik 'lekker interessant onderwerp zeg' als reactie krijg...
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
ook mij is opgevallen dat het rustiger is idd... maar of dat dan een goed op slecht teken is? geen idee, iedereen geniet blijkbaar van het heerlijke weer wat we nu hebben in Nederland!
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
HAha, ja of dat ineens niemand meer reageert ofzoJerry schreef:Noa schreef:Voor mij is het ook best een drempel om een nieuw topic te openen merk ik, misschien moet ik dat maar eens wat vaker doen. Gewoon hoppa een stuk of 3 nieuwe topics openen over maatschappelijk relevante thema's
Heb ik ook... Altijd bang dat ik 'lekker interessant onderwerp zeg' als reactie krijg...
Gast- Gast
HAha, ja of dat ineens niemand meer reageert ofzo [/quote]Ik vraag me bij dat laatste wel af hoe dat komt, jullie enig idee? Als op mijn topics niemand meer reageert denk ik altijd dat ik dan te betweterig ben geweest ofzo (if so, just tell me, don't ignore me ).Noa schreef:Heb ik ook... Altijd bang dat ik 'lekker interessant onderwerp zeg' als reactie krijg...
Gast- Gast
Pagina 1 van 21 • 1, 2, 3 ... 11 ... 21
Pagina 1 van 21
Permissies van dit forum: