Ik vind....
+24
SleepingBeauty
Dawn
Sjaantje
TGR
Zwoesj
Lejow
Jordana
Snoes
Qiara
Ugly Betty
Moezie
Serena
VeryCherry
Sweety
Blond
Atelier Madame
Melis_je
Jeanette
Pien
Susan
Minx
Mida4you
Jerry
SuperGrover
28 plaatsers
Pagina 18 van 21
Pagina 18 van 21 • 1 ... 10 ... 17, 18, 19, 20, 21
Re: Ik vind....
Guattari schreef:Reva schreef:Guattari schreef:Gizmo schreef:Komt trouwens wel beetje over alsof je jezelf zo graag op een voetstuk ziet staan, je bent zelf degene die er elke keer over begint.
Ik kan nu iets bots, fels, kattigs, sarcastisch en bitchy-achtigs zeggen in 1 zin, maar dat zou te makkelijk zijn. Ik refereer met het benoemen van iemand op een voetstuk plaatsen, aan de 'lege' opmerking over een vermeende intelligentie en oppervlakkige onderwerpen bespreken. That's it. Maar dit heb ik al een aantal keren uitgelegd, dus is dit nu weer een onderbuikgevoel wat niet te omschrijven is?
Is zo'n opmerking A én B zeggen, zoals je van Storm vroeg?
Nee hoor. Directheid ligt hier nogal gevoelig, kwam immers zojuist ter sprake.
Zo trek je het wel een beetje uit z'n verband (al wordt in dit topiv volgens mij wel meer uit z'n verband getrokken, maar dat terzijde..).
Directheid kan ok zijn, maar kan ook worden verward met tactloos en bot zijn.
En het nadeel van internet is dat het op meerdere manieren kan worden opgevat.
Gast- Gast
Guattari schreef:Trisha schreef:Ik zou er een topic voor openen. Wie vindt Guattari een bitch tegenwoordig?
En dan met een plaatje van een leeg voetstukje erbij. Of een stilleven.
Ik heb meteen m'n avatar aangepast naar de Guattari die ik vroeger schijn te zijn geweest.;-)
Dit bedoel ik dus. Dat sarcastische. Zo jammer...
Ik sluit af, ik ga zo slapen. Denk ook dat ik hier niet meer reageer, ik heb het geprobeerd uit te leggen hoe ik het zie.
En je weet zelf ook wel dat er niks mis is met direct zijn, dat was je voorheen ook wel. Dat wordt hier echt wel gewaardeerd, ook door mij.
Maar direct reageren, of zo reageren dat er blijkbaar vele forummers zich aan storen, daar zit wel een verschil in.
Gast- Gast
Ik vind je lief hoor, G
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10
Princess schreef:Guattari schreef:Reva schreef:Guattari schreef:Gizmo schreef:Komt trouwens wel beetje over alsof je jezelf zo graag op een voetstuk ziet staan, je bent zelf degene die er elke keer over begint.
Ik kan nu iets bots, fels, kattigs, sarcastisch en bitchy-achtigs zeggen in 1 zin, maar dat zou te makkelijk zijn. Ik refereer met het benoemen van iemand op een voetstuk plaatsen, aan de 'lege' opmerking over een vermeende intelligentie en oppervlakkige onderwerpen bespreken. That's it. Maar dit heb ik al een aantal keren uitgelegd, dus is dit nu weer een onderbuikgevoel wat niet te omschrijven is?
Is zo'n opmerking A én B zeggen, zoals je van Storm vroeg?
Nee hoor. Directheid ligt hier nogal gevoelig, kwam immers zojuist ter sprake.
Zo trek je het wel een beetje uit z'n verband (al wordt in dit topiv volgens mij wel meer uit z'n verband getrokken, maar dat terzijde..).
Directheid kan ok zijn, maar kan ook worden verward met tactloos en bot zijn.
En het nadeel van internet is dat het op meerdere manieren kan worden opgevat.
Als een deel vd forummers het negatief opvat en een deel niet, is het dus gewoon een keuze om hier betekenis aan te geven.
Gast- Gast
Heeft je nieuwe manier van reageren trouwens iets te maken met dit topic?
Om het forum iets op te spicen, te provoceren of reacties te ontlokken?
Voor hetzelfde geld zit jij je kapot te lachen omdat iedereen zo hapt!
Gast- Gast
Heeft er nog iemand wat te zeiken over mij dan? Of ben ik geen boeman meer vandaag? Even checken.
Guattari komt inderdaad een beetje rebels over de laatste dagen
Gast- Gast
RYW schreef:Ik vind je lief hoor, G
Ik ken je verder niet en hoewel ik je af en toe een beetje te langdradig vind, vind ik je wel cool hoor, G
Gast- Gast
Giacomo schreef:Heeft er nog iemand wat te zeiken over mij dan? Of ben ik geen boeman meer vandaag? Even checken.
Forummertjes die vragen worden overgeslagen.
Gast- Gast
Haha nee, jij hebt al genoeg stront over je heen gehad vandaagGiacomo schreef:Heeft er nog iemand wat te zeiken over mij dan? Of ben ik geen boeman meer vandaag? Even checken.
Gast- Gast
Trisha schreef:Giacomo schreef:Heeft er nog iemand wat te zeiken over mij dan? Of ben ik geen boeman meer vandaag? Even checken.
Forummertjes die vragen worden overgeslagen.
Ah gelukkig maar, had ook niet zoveel zin in een Giacomobash
Gast- Gast
Guattari schreef:vruchtenhagel schreef:Guattari: vind je zelf dat er aan je manier van reageren niks is veranderd de laatste tijd?
Volgens mij was het mijn eigen inbreng dat ik al heb aangegeven niet meer politiek correcte antwoorden te geven. Dus ja, dat is me wel opgevallen, alleen niet in negatieve zin.
In een vorige opmerking zei je 'de guattari die ik schijnbaar vroeger was', vandaar dat ik me afvroeg of je zelf het idee had dat je nog op dezelfde manier reageerde. Maar je bent je er dus wel bewust van.
Je bent natuurlijk vrij om te reageren op welke manier dan ook maar ik heb een beetje het idee dat je nu in een recalcitrante fase zit en ik denk dat die ook wel weer over zal waaien :-).
Gast- Gast
Princess schreef:Heeft je nieuwe manier van reageren trouwens iets te maken met dit topic?
Nee, want dit topic was er later dan de de zogenaamde nieuwe Guattari. Maar om veel reacties kan ik idd smakelijk lachen, omdat dit typisch forumgerelateerd is dat er zo wordt gehapt. Maar daar lach ik dus ook erg om als CBL weer eens pagina's lang vult.
Gast- Gast
Tea-Leaf schreef:Guattari schreef:Trisha schreef:Ik zou er een topic voor openen. Wie vindt Guattari een bitch tegenwoordig?
En dan met een plaatje van een leeg voetstukje erbij. Of een stilleven.
Ik heb meteen m'n avatar aangepast naar de Guattari die ik vroeger schijn te zijn geweest.;-)
Dit bedoel ik dus. Dat sarcastische. Zo jammer...
Waar verschilt dat precies van die flauwige reacties van 'oooh dat moet je wel onderbouwen hoor!!!' van een paar pagina's terug? Oprechte vraag.
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10
Storm schreef:Haha nee, jij hebt al genoeg stront over je heen gehad vandaagGiacomo schreef:Heeft er nog iemand wat te zeiken over mij dan? Of ben ik geen boeman meer vandaag? Even checken.
Gast- Gast
Recalcitrant gedrag behoort meer tot de puberale fase, toch? Die ben ik al jaren ontgroeid, dus helaas. Beter dan dit wordt het niet meer. Leuker ga ik niet worden (p.s.: Trisha, langdradiger ook niet;-))
Gast- Gast
Guattari schreef:Recalcitrant gedrag behoort meer tot de puberale fase, toch? Die ben ik al jaren ontgroeid, dus helaas. Beter dan dit wordt het niet meer. Leuker ga ik niet worden (p.s.: Trisha, langdradiger ook niet;-))
Ah vanavond vind ik jou leuk!
Gast- Gast
Guattari en RYW, zitten jullie nou samen op het forum terwijl RYW bij jou is?
Gast- Gast
Nee hoor, recalcitrant gedrag kan ook op andere momenten in je leven plaats vinden.
Gast- Gast
vruchtenhagel schreef:Nee hoor, recalcitrant gedrag kan ook op andere momenten in je leven plaats vinden.
Ik heb nooit last van recalcitrant gedrag..
.. tot ik 't forum open en WHOOMP there it is
Gast- Gast
Trisha schreef:Guattari schreef:Recalcitrant gedrag behoort meer tot de puberale fase, toch? Die ben ik al jaren ontgroeid, dus helaas. Beter dan dit wordt het niet meer. Leuker ga ik niet worden (p.s.: Trisha, langdradiger ook niet;-))
Ah vanavond vind ik jou leuk!
Jaja, ik zit vol Guattekwaad
@Storm: klopt, maar RYW reageert liever via haar eigen account, dan is het duidelijk wie wie is
@VH: ik denk niet dat het overwaait. Maar dank je wel voor het meedenken.
Gast- Gast
Haha, maar moeten jullie dan geen wijn zuipen ofzo? of doen jullie dat ook ondertussen?
Gast- Gast
Storm schreef:Haha, maar moeten jullie dan geen wijn zuipen ofzo? of doen jullie dat ook ondertussen?
Een hand typen en een hand drinken, dat is mijn levensfase nu!
Gast- Gast
Fauve schreef:RYW schreef:Ik vind je lief hoor, G
Ik ook!
Fauve, dank je wel.
RYW: ik heb vriendinnen en ik heb jou! ;-)
Gast- Gast
Pagina 18 van 21 • 1 ... 10 ... 17, 18, 19, 20, 21
Pagina 18 van 21
Permissies van dit forum: