Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vind jij het erg

+8
Toet
Blond
Pien
mzcharlotte
Caroow
TGR
Sugarfall
Blair
12 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Vind jij het erg Empty Vind jij het erg

Bericht  Blair wo 29 dec 2010 - 21:42

Om een bitch genoemd te worden.. hier op het forum?
NAV forum awards topic worden er verschillende mensen als 'bitch' bestempeld,
en volgens mij vond niet iedereen dat even leuk.


Ik heb er zelf geen problemen mee, ik werd maar 1x genoemd deze keer haha op
het vorige forum werd het me continu naar me hoofd geslingerd..
Blair
Blair
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vind jij het erg Empty Re: Vind jij het erg

Bericht  Gast wo 29 dec 2010 - 21:43

Nee.. Ik weet niet of ik genoemd ben, maar ik denk dat ik soms ook wel bitchy opmerkingen heb, boeiend.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vind jij het erg Empty Re: Vind jij het erg

Bericht  Gast wo 29 dec 2010 - 21:45

Ik ben niet genoemd maar ik zou dat niet leuk vinden nee.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vind jij het erg Empty Re: Vind jij het erg

Bericht  Blair wo 29 dec 2010 - 21:51

Marin schreef:Ik ben niet genoemd maar ik zou dat niet leuk vinden nee.

Waarom zou je dat erg vinden Marin?
Blair
Blair
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vind jij het erg Empty Re: Vind jij het erg

Bericht  Gast wo 29 dec 2010 - 21:55

Babydoll schreef:
Marin schreef:Ik ben niet genoemd maar ik zou dat niet leuk vinden nee.

Waarom zou je dat erg vinden Marin?

Omdat ik het niet leuk vind om te horen dat iemand mij een bitch vind. Ik wil geen bitch zijn. Dat zie ik niet echt als compliment ofzo.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vind jij het erg Empty Re: Vind jij het erg

Bericht  Gast wo 29 dec 2010 - 21:59

Het is niet zo dat ik er wakker van lig, maar leuk vind ik het niet echt, want ik bén geen bitch. Reva's argument vond ik al helemaal onduidelijk, echt een vaag verhaal. Kon er niet echt uit opmaken waarom ze mij dan een bitch vond.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vind jij het erg Empty Re: Vind jij het erg

Bericht  Blair wo 29 dec 2010 - 22:00

Mensen zeggen heel snel bitch, wanneer je hier op het forum eens wat harder reageert
dan de gemiddelde forummer, ben je al een bitch. Ik zie het ook niet als compliment, maar
het zit me ook niet dwars, ik wéét namelijk dat ik geen bitch bén.

Op internet komen dingen vaker harder aan dan men (eventueel) bedoeld.
Blair
Blair
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vind jij het erg Empty Re: Vind jij het erg

Bericht  Gast wo 29 dec 2010 - 22:03

Marin schreef:Ik ben niet genoemd maar ik zou dat niet leuk vinden nee.
Waarom vul je er dan zelf wel iemand in? Maakt dat jou dan niet ook een bitch?

Als jij het niet leuk zou vinden om bitch genoemd te worden, dan zou je toch moeten concluderen dan je beter niemand kan invullen, bij een dergelijk scheldwoord? Dat je het wél doet zegt ook weer iets over jou.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vind jij het erg Empty Re: Vind jij het erg

Bericht  Gast wo 29 dec 2010 - 22:03

Ik reageer soms best 'hard' en dat weet ik. Maar dat doe ik niet om mensen bewust te kwetsen ofzo, ik ben gewoon eerlijk. Dat ben ik in het echt ook, maar dan komt het misschien wat liever over.


Laatst aangepast door Storm op wo 29 dec 2010 - 22:04; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : twee keer 'ofzo')

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vind jij het erg Empty Re: Vind jij het erg

Bericht  Gast wo 29 dec 2010 - 22:07

Ik vind het niet vervelend om een bitch genoemd te worden, want de meeste mensen hier kennen me toch nauwelijks. Plus, het is gewoon groepsgedrag en bepaald niet objectief. Want ga het forum eens nazoeken op nare reacties van mij? Dat is er welgeteld 1 geweest, op het nieuwe forum geloof ik. Daarnaast reageer ik ook vaak op probleemtopics, daar denk ik mee, geef ik tips, maar dát wordt niet onthouden kennelijk. Hoe komt dat? Omdat bepaalde mensen hebben besloten dat ik een bitch ben, dus daar blijven ze bij, en dat zijn dan ook net de mensen die de kans van zo'n lijstjes topic aangrijpen om hun mening nog maar eens duidelijk te maken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vind jij het erg Empty Re: Vind jij het erg

Bericht  Blair wo 29 dec 2010 - 22:13

Storm schreef:Ik reageer soms best 'hard' en dat weet ik. Maar dat doe ik niet om mensen bewust te kwetsen ofzo, ik ben gewoon eerlijk. Dat ben ik in het echt ook, maar dan komt het misschien wat liever over.

Dat heb ik ook, en ik ben niet iemand die constant met smileys praat om mezelf uit te drukken. In het echte leven zegt een blik op iemands gezicht al meer dan genoeg, op internet is dat allemaal anders.

Blair
Blair
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vind jij het erg Empty Re: Vind jij het erg

Bericht  Gast wo 29 dec 2010 - 22:16

Lilith schreef:Ik vind het niet vervelend om een bitch genoemd te worden, want de meeste mensen hier kennen me toch nauwelijks. Plus, het is gewoon groepsgedrag en bepaald niet objectief. Want ga het forum eens nazoeken op nare reacties van mij? Dat is er welgeteld 1 geweest, op het nieuwe forum geloof ik. Daarnaast reageer ik ook vaak op probleemtopics, daar denk ik mee, geef ik tips, maar dát wordt niet onthouden kennelijk. Hoe komt dat? Omdat bepaalde mensen hebben besloten dat ik een bitch ben, dus daar blijven ze bij, en dat zijn dan ook net de mensen die de kans van zo'n lijstjes topic aangrijpen om hun mening nog maar eens duidelijk te maken.
Er zijn ook mensen die jou wel hier waarderen hoor, waaronder ik en TGR. En er zijn vast nog wel meer mensen die de 'lieve' reacties van jou ook onthouden. Ik heb veel aan jouw woorden gehad iig.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vind jij het erg Empty Re: Vind jij het erg

Bericht  Gast wo 29 dec 2010 - 22:17

Storm schreef:
Lilith schreef:Ik vind het niet vervelend om een bitch genoemd te worden, want de meeste mensen hier kennen me toch nauwelijks. Plus, het is gewoon groepsgedrag en bepaald niet objectief. Want ga het forum eens nazoeken op nare reacties van mij? Dat is er welgeteld 1 geweest, op het nieuwe forum geloof ik. Daarnaast reageer ik ook vaak op probleemtopics, daar denk ik mee, geef ik tips, maar dát wordt niet onthouden kennelijk. Hoe komt dat? Omdat bepaalde mensen hebben besloten dat ik een bitch ben, dus daar blijven ze bij, en dat zijn dan ook net de mensen die de kans van zo'n lijstjes topic aangrijpen om hun mening nog maar eens duidelijk te maken.
Er zijn ook mensen die jou wel hier waarderen hoor, waaronder ik en TGR. En er zijn vast nog wel meer mensen die de 'lieve' reacties van jou ook onthouden. Ik heb veel aan jouw woorden gehad iig.
Dank je. Weet ik ook hoor, maar dat zei ik ook: het zijn altijd dezelfde mensen die die lijstjes invullen. En ook altijd dezelfde mensen die die lijstjes níet invullen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vind jij het erg Empty Re: Vind jij het erg

Bericht  Blair wo 29 dec 2010 - 22:19

Zonder de 'bitches' hier op het forum zou ik er waarschijnlijk niet meer zijn.
PLUS, vergeten word soms dat er wel mensen zijn die werkelijk wat aan de
harde maar terechte adviezen van de 'bitches' hebben.

Blair
Blair
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vind jij het erg Empty Re: Vind jij het erg

Bericht  Gast wo 29 dec 2010 - 22:21

Lilith schreef:
Marin schreef:Ik ben niet genoemd maar ik zou dat niet leuk vinden nee.
Waarom vul je er dan zelf wel iemand in? Maakt dat jou dan niet ook een bitch?

Als jij het niet leuk zou vinden om bitch genoemd te worden, dan zou je toch moeten concluderen dan je beter niemand kan invullen, bij een dergelijk scheldwoord? Dat je het wél doet zegt ook weer iets over jou.

Ik vind niet dat het mij een bitch maakt, maar echt aardig is het niet inderdaad om dat over iemand anders te zeggen. Dat ben ik met je eens. Ik kan zelf ook wel heel bitchy zijn, ik ben lang niet altijd aardig. Maar ik zou het niet leuk vinden om bitch genoemd te worden nee. Dat vind ik niet leuk om te horen, ook al weet ik dat ik soms ook best een krengetje kan zijn. En dat ik anderen een bitch noem in zo'n invullijstje..tja die vind ik dan ook niet bepaald aardig nee.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vind jij het erg Empty Re: Vind jij het erg

Bericht  Gast wo 29 dec 2010 - 22:22

Ik heb Babydoll als bitch ingevuld :P

Al vind ik haar niet écht een bitch, ze kan af en toe nogal ongenuanceerd uit de hoek komen, net zoals Mozz en TGR. Maar dat wil niet zeggen dat ik ze dan een echte bitch of minder leuk vind.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vind jij het erg Empty Re: Vind jij het erg

Bericht  Gast wo 29 dec 2010 - 22:22

Storm schreef:
Er zijn ook mensen die jou wel hier waarderen hoor, waaronder ik en TGR. En er zijn vast nog wel meer mensen die de 'lieve' reacties van jou ook onthouden. Ik heb veel aan jouw woorden gehad iig.
Inderdaad, ik zie Lilith wel een beetje als de forumbitch.. Dat is niet negatief, maar dat komt denk ik door harde adviezen en opmerkingen. Je moet er tegen kunnen en veel kunnen dat schijnbaar niet..

Ik verzacht mijn opmerkingen op het forum ook heel vaak.. Neem me altijd voor om dat minder te doen, maarja..
angel

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vind jij het erg Empty Re: Vind jij het erg

Bericht  Gast wo 29 dec 2010 - 22:24

Dat doe ik ook hoor Donnaa, mijn posts verzachten. Dat komt omdat ik het niet leuk vind een rel te krijgen met mij in de hoofdrol Very Happy en dat vind ik ook niet nodig eigenlijk. Maar ik ben wel altijd eerlijk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vind jij het erg Empty Re: Vind jij het erg

Bericht  Gast wo 29 dec 2010 - 22:24

Storm schreef:Dat doe ik ook hoor Donnaa, mijn posts verzachten. Dat komt omdat ik het niet leuk vind een rel te krijgen met mij in de hoofdrol Very Happy en dat vind ik ook niet nodig eigenlijk. Maar ik ben wel altijd eerlijk.
Gewoon niet doen. Dan krijg je ook geen rel, want mensen durven dan toch niets terug te zeggen angel

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vind jij het erg Empty Re: Vind jij het erg

Bericht  Gast wo 29 dec 2010 - 22:25

Hehe, nee ik ga niet net zoals jij reageren Very Happy dat past dan weer niet bij me. Maar jij moet lekker jezelf blijven!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vind jij het erg Empty Re: Vind jij het erg

Bericht  Blair wo 29 dec 2010 - 22:26

Storm schreef:Ik heb Babydoll als bitch ingevuld :P

Al vind ik haar niet écht een bitch, ze kan af en toe nogal ongenuanceerd uit de hoek komen, net zoals Mozz en TGR. Maar dat wil niet zeggen dat ik ze dan een echte bitch of minder leuk vind.

Terwijl ik al een heel stuk minder "hard" reageer. Het niveau ligt hier gewoon heel erg "lievig".
Blair
Blair
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vind jij het erg Empty Re: Vind jij het erg

Bericht  Gast wo 29 dec 2010 - 22:27

Marin, ik vind jou veel geniepiger. Ik ben misschien bot, maar nooit gemeen of oneerlijk. Maar ik zal ook niemand een bitch noemen of uitschelden. Jij doet dat wel, maar nooit direct, altijd via dit soort lijstjes of via zogenaamd neutrale opmerkingen en adviezen, bij jou weet je niet wat je aan je hebt, en dat vind ik geen prettige eigenschap.


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vind jij het erg Empty Re: Vind jij het erg

Bericht  Gast wo 29 dec 2010 - 22:30

De reacties van Lilith zijn vaak recht voor zijn raap en daardoor is ze wel een beetje een bitch. Toch lees ik de reactie van haar altijd en vind ik dat ze veel toevoegen aan een discussie. Ook denk ik vaak; "Zo had ik het nog niet bekeken, maar ze heeft een goed punt!"
Eigenlijk vind ik het gewoon fijn dat ze een beetje bitchy is, daar heb je soms meer aan dan een verzachtende reactie!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vind jij het erg Empty Re: Vind jij het erg

Bericht  Gast wo 29 dec 2010 - 22:35

Als iedereen uberlief is, krijg je toch ook de rillingen Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vind jij het erg Empty Re: Vind jij het erg

Bericht  Gast wo 29 dec 2010 - 22:36

Overigens reageer ik hier nu niet meer, na dit bericht. Ik heb geen zin in een herhaling van de discusie van laatst, dus vandaar.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vind jij het erg Empty Re: Vind jij het erg

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum