Ik vind....
+24
SleepingBeauty
Dawn
Sjaantje
TGR
Zwoesj
Lejow
Jordana
Snoes
Qiara
Ugly Betty
Moezie
Serena
VeryCherry
Sweety
Blond
Atelier Madame
Melis_je
Jeanette
Pien
Susan
Minx
Mida4you
Jerry
SuperGrover
28 plaatsers
Pagina 5 van 21
Pagina 5 van 21 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 13 ... 21
Re: Ik vind....
Daar ben ik het zeker mee eens._Donnaa schreef:Kijk, en dat snap ik wel.. Maar dan kom ik terug op Reva haar opmerking hier ietsje boven. De negatieve dingen die vaak genoemd worden met het woord groepje, maakt het gewoon negatief._Chance schreef:Daar zit dus het verschil
Ik zie jullie als een groep actieve forummers die vaak in het dagcafé posten, heus niet als groepje dat wekelijks bij elkaar slaapfeestjes houdt en vervolgens over de rest van het forum zit te roddelen.
Ja, er zit een vaste groep forumsters, maar ik vind het geen groepjesgedrag zeg maar..
Maar alles van elkaar weten, vaak meeten... zo ver ik weer niet. Of ze nodigen mij niet uit
Gast- Gast
ik denk dat het ook meehelpt dat er weinig spontane topic meer mogen worden geopend..
laatst werd er een topic geopend met 'wat ben jij nu aan het doen'.. en hoppa, meteen slotje erop met de mededeling ga maar naar het 'to do' topic..
En verder..kom ik hier de laatte tijd ook wat minder omdat ik nogal druk ben.
laatst werd er een topic geopend met 'wat ben jij nu aan het doen'.. en hoppa, meteen slotje erop met de mededeling ga maar naar het 'to do' topic..
Gast- Gast
Met de dingen die jij erbij noemt snap ik trouwens wel dat je een groepje iets negatiefs vindt, maar als je het over een groepje hebt en vindt dat je om die reden niet makkelijk mee kunt kletsen, kan het ook zijn dat je die oorzaak bij jezelf zoekt. Niet iedereen vindt het even makkelijk om aan te sluiten bij een groep mensen die al wat closer zijn met elkaar en dat kan ook een zwak punt van jezelf zijn, dat maakt die groep niet vervelend of onaardig. Maar daarom zie je die mensen nog wel als een groepje.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Ja, er was laatst ook een top of the hour topic geopend.. Ik zou net posten, was het ineens gesloten..Jade schreef:ik denk dat het ook meehelpt dat er weinig spontane topic meer mogen worden geopend..
Gast- Gast
Susan schreef:Reva schreef:
Dat is wel vaker jouw argument, dat iets geen scheldwoord is en dus niet erg. Ik kan alle negativiteiteit die ik wil heel simpel uiten zonder te schelden hoor. Groepje heeft geen positieve bedoeling op dit forum. Zeker niet met bijkomende dingen als mensen dat woord noemen in combinatie met niet welkom, genegeerd, buitengesloten etc.
Dat is wel vaker mijn argument? Dat heb ik precies één keer eerder gezegd, ik weet nog precies in welk topic (namelijk eerder deze week) en dat was nog een vrij luchtige opmerking ook. Ik vind je reactie nogal overdreven eigenlijk, alsof ik alles wat vervelend is wegwuif met 'het is geen scheldwoord'.
Ik vind je 9 van de 10 keer sterke inhoudelijke reacties geven en ik vind je humor leuk, maar deze opmerking vind ik gewoon onzin. Of het nou de tweede keer of de tiende keer is. Ik zei vaker, niet altijd/alles. Vind je eerlijk gezegd ook te intelligent om die opmerking te menen. Raakt kant noch wal.
Gast- Gast
Dat kan je vinden. Ik vind nog steeds dat je zwaar overdreven reageert.
Susan- Lady Post-a-lot
Susan schreef:Dat kan je vinden. Ik vind nog steeds dat je zwaar overdreven reageert.
Dat kan je vinden.
Gast- Gast
Volgens mij neem jij het zinnetje echt heel letterlijk. Het is gewoon een uitdrukking hoor, dat iets geen scheldwoord is. Dat betekent 'het is geen schande als iemand je zo noemt'.
Susan- Lady Post-a-lot
Fauve schreef:Dat begrijp ik dus ook niet. Maar blijkbaar (lees ik nu in het dagcafe) ben je onvolwassen als je het een groepje noemt.
Laag zeg. Vooral zo interpreteren, echt jammer deze reactie.
Gast- Gast
Alex schreef:Fauve schreef:Dat begrijp ik dus ook niet. Maar blijkbaar (lees ik nu in het dagcafe) ben je onvolwassen als je het een groepje noemt.
Oh ik vond het juist echt heel jammer van jou dat je het zo in het dagcafe topic had gezet. Je zegt het toch letterlijk zo? Hoe moet ik het anders opvatten?
Gast- Gast
weetje wat ik jammer vind?
dat het dagcafé steeds zo neer moet worden gehaald!
Praat mee en doe leuk.. of blijf er weg en laat je er niet teveel over uit.. Er wordt werkelijk alleen maar over gezeurd!
Praat mee en doe leuk.. of blijf er weg en laat je er niet teveel over uit.. Er wordt werkelijk alleen maar over gezeurd!
Gast- Gast
Jade schreef:weetje wat ik jammer vind?
+1
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Fauve schreef:Alex schreef:Fauve schreef:Dat begrijp ik dus ook niet. Maar blijkbaar (lees ik nu in het dagcafe) ben je onvolwassen als je het een groepje noemt.
Oh ik vond het juist echt heel jammer van jou dat je het zo in het dagcafe topic had gezet. Je zegt het toch letterlijk zo? Hoe moet ik het anders opvatten?
Als ik de goede opmerking voor me heb zei Alex 'ik kom wel terug als iedereen volwassen is'. Of bedoel je die niet? Dat is wel een vrije vertaling dan.
Gast- Gast
Fauve schreef:Alex schreef:Fauve schreef:Dat begrijp ik dus ook niet. Maar blijkbaar (lees ik nu in het dagcafe) ben je onvolwassen als je het een groepje noemt.
Op dat moment doelde ik op 1 persoon die weer ging zitten mieren dat ze 'genegeerd' werd. Maar als jij je persoonlijk aangesproken wil voelen mag dat ook, hoor.
Gast- Gast
Ik weet niet hoor, maar er werd hier net ook gezegd dat je het wel mocht aangeven als je mensen niet op je post reageerden?
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Ehh volgens mij heb je letterlijk "het gezeur over groepjes" genoemd. Ik neem aan dat ik daar ook onder val gezien dit topic? Enfin, ik vond het gewoon jammer, maar het ligt blijkbaar aan mij
Gast- Gast
_Chance schreef:Ik weet niet hoor, maar er werd hier net ook gezegd dat je het wel mocht aangeven als je mensen niet op je post reageerden?
Dat mag ook, maar in het dagcafé ging het ineens over een quote van een quote waar niet op gereageerd werd. Kom op, zeg. Je kan ook overdrijven.
Gast- Gast
Fauve schreef:Ehh volgens mij heb je letterlijk "het gezeur over groepjes" genoemd. Ik neem aan dat ik daar ook onder val gezien dit topic? Enfin, ik vond het gewoon jammer, maar het ligt blijkbaar aan mij
Vooruit, dit zei ik: Ik ben heel even klaar met het gezeur over groepjes en genegeerd worden. Toedeledokie, ik kom wel weer terug als iedereen volwassen is geworden.
Dus ja, ik was even klaar met het gezeur over groepjes en genegeerd worden. Maar met die laatste opmerking doelde ik op de persoon die zat te zeuren over dat ze 'genegeerd' werd. Of zich genegeerd voelde, want ze werd niet genegeerd.
Gast- Gast
Ik vind .... Dit zwaar overdreven!!
Als je niet mee wilt praten of niet bij 'het groepje' wilt horen dan blijf er ook weg..
Het dagcafe is voor iedereen die gezellig mee wilt kletsen of even zijn verhaal kwijt wilt als die niet lekker in zn vel zit.. Als er dan een keer niet op je gereageerd word dan wilt dat niet zeggen dat je genegeerd word!!
Duidelijk genoeg...
Als je niet mee wilt praten of niet bij 'het groepje' wilt horen dan blijf er ook weg..
Het dagcafe is voor iedereen die gezellig mee wilt kletsen of even zijn verhaal kwijt wilt als die niet lekker in zn vel zit.. Als er dan een keer niet op je gereageerd word dan wilt dat niet zeggen dat je genegeerd word!!
Duidelijk genoeg...
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Volgens mij komt de "genegeerde persoon" niet in dit topic hoor
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
dat idee heb ik ook
Moezie- Kletskop
Ik vind dat zo'n non-argument, als je het er niet eens mee bent blijf je maar weg. Dit is een openbaar forum, er zullen wel vaker mensen een mening hebben over iets en die uiten, ook als ze er ook voor kunnen kiezen "gewoon niet te reageren".
Gast- Gast
oke.. laten we een 'het dagcafé is stom' topic openen.. dan kan iedereen die niet in het dagcafé wil zijn daar een groepje maken...
bah bah bah wat een gezanik zeg!
bah bah bah wat een gezanik zeg!
Gast- Gast
Het is me trouwens nog steeds niet duidelijk wat er nou zo stom is aan het dagcafé
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Mij ook niet.. Alleen dat er op sommige reactie geen reactie gegeven word.. En dan voelen ze zich genegeerd..VeryCherry schreef:Het is me trouwens nog steeds niet duidelijk wat er nou zo stom is aan het dagcafé
Pff Maar als we elk onderwerp een nieuw topic moeten gaan openen
Moezie- Kletskop
Pagina 5 van 21 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 13 ... 21
Pagina 5 van 21
Permissies van dit forum: