Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ik vind....

+24
SleepingBeauty
Dawn
Sjaantje
TGR
Zwoesj
Lejow
Jordana
Snoes
Qiara
Ugly Betty
Moezie
Serena
VeryCherry
Sweety
Blond
Atelier Madame
Melis_je
Jeanette
Pien
Susan
Minx
Mida4you
Jerry
SuperGrover
28 plaatsers

Pagina 2 van 21 Vorige  1, 2, 3 ... 11 ... 21  Volgende

Ga naar beneden

Ik vind.... - Pagina 2 Empty Re: Ik vind....

Bericht  Susan wo 20 apr 2011 - 8:45

Gloria schreef:Ik vraag me bij dat laatste wel af hoe dat komt, jullie enig idee? Als op mijn topics niemand meer reageert denk ik altijd dat ik dan te betweterig ben geweest ofzo (if so, just tell me, don't ignore me Very Happy).

Bekijk het van de zonnige kant, misschien heb je wel het perfecte antwoord gegeven waardoor niemand daar meer iets tegenin te brengen of aan toe te voegen heeft.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast wo 20 apr 2011 - 8:47

Susan schreef:Bekijk het van de zonnige kant, misschien heb je wel het perfecte antwoord gegeven waardoor niemand daar meer iets tegenin te brengen of aan toe te voegen heeft.
Dat zou ik heel vervelend vinden, ondanks dat ik het ook als zonnig kan opvatten.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 20 apr 2011 - 9:10

Als ingekakt inhoudt dat er minder discussies zijn over maatschappelijk relevante thema's, zou ik durven stellen dat dit forum dus 90% van de tijd is ingekakt. Het is naar mijn idee hooguit wat rustiger nu het zulk lekker weer is.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 20 apr 2011 - 9:13

Ik heb een haat-liefde relatie met 't forum en weet even niet wat ik van 't forum moet vinden Very Happy

Uitleg; enerzijds vind ik 't fijn dat 't forum zo betrokken is, in elkaars leven en dat 't zo'n hechte club is. (Denk aan Leaf) Maar tegelijkertijd vind ik 't jammer dat een beetje gebitch en gerel gelijk de kop wordt ingedrukt omdat 't vaak zo gemoedelijk 'moet' gaan. Ennnn dat gaan een hoop mensen nu vast en zeker weer gelijk ontkennen Very Happy Maar voor mijn gevoel is een beetje bitchy gedrag hier taboe de laatste tijd.

Oh en ik zeg niet dat iedereen zich gelijk als een kreng moet gedragen, maar een beetje spicey opmerkingen hier en daar met een scherp randje zijn nooit slecht smile

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 20 apr 2011 - 9:25

Trisha schreef:Ik heb een haat-liefde relatie met 't forum en weet even niet wat ik van 't forum moet vinden Very Happy

Uitleg; enerzijds vind ik 't fijn dat 't forum zo betrokken is, in elkaars leven en dat 't zo'n hechte club is. (Denk aan Leaf) Maar tegelijkertijd vind ik 't jammer dat een beetje gebitch en gerel gelijk de kop wordt ingedrukt omdat 't vaak zo gemoedelijk 'moet' gaan. Ennnn dat gaan een hoop mensen nu vast en zeker weer gelijk ontkennen Very Happy Maar voor mijn gevoel is een beetje bitchy gedrag hier taboe de laatste tijd.

Oh en ik zeg niet dat iedereen zich gelijk als een kreng moet gedragen, maar een beetje spicey opmerkingen hier en daar met een scherp randje zijn nooit slecht smile

Eens met de laatste zin.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 20 apr 2011 - 9:35

Spicy opmerkingen zie ik anders echt nog wel genoeg voorbijkomen.

Gast
Gast

Bericht  Jeanette wo 20 apr 2011 - 10:05

Noa schreef:Iedereen is aardig en er zijn minder rellen... noem je dat ingekakt? Ik vind het ook best saai ja, vaak als ik bij nieuwe onderwerpen kijk gaat de helft over baby's en de meeste andere onderwerpen spreken me niet zo aan. De onderwerpen waar ik wel in geïnteresseerd ben leveren ook geen echt zinnige gesprekken op. Dit komt denk ik, omdat iedereen bij een meningsverschil meteen op de achterste benen gaat staan en zich persoonlijk aangevallen voelt... in plaats van een inhoudelijke discussie te voeren. Dit vind ik erg jammer....

Helemaal mee eens!
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast wo 20 apr 2011 - 17:10

Maple schreef:Spicy opmerkingen zie ik anders echt nog wel genoeg voorbijkomen.

Die 9 van de 10 keer gelijk de kop worden ingedrukt of worden 'aangepakt', door wannabe-mods-forummers.

Gast
Gast

Bericht  Melis_je wo 20 apr 2011 - 18:37

Trisha schreef:

Ik vind die gemoedelijke sfeer juist fijn hier. Bitchy gedrag is altijd taboe geweest op Yes.
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11

Bericht  Gast wo 20 apr 2011 - 18:41

Trisha schreef:

Die 9 van de 10 keer gelijk de kop worden ingedrukt of worden 'aangepakt', door wannabe-mods-forummers.
Maar is dat niet altijd zo geweest?

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 20 apr 2011 - 20:03

Ja, de zon schijnt, dan ging ik ook niet achter de PC zitten als het niet hoeft.. sunny

Gast
Gast

Bericht  Atelier Madame wo 20 apr 2011 - 20:18

Ik denk dat het ook komt omdat de site niet gevonden wordt door nieuwe leden.. of iig heel lastig.

Wat me wel opvalt, het is best wel een hechte club, een gedeelte van de ladies. En daardoor is het zooo lastig om erbij te komen. Topics als het dagcafe daar kan ik me van voorstellen dat nieuwe leden daar niet snel gaan meekletsen.
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Gast wo 20 apr 2011 - 20:20

Toch wel grappig dat het Dagcafé juist HET topic is waar iedereen in terecht kan..

Gast
Gast

Bericht  Atelier Madame wo 20 apr 2011 - 20:28

Dat klopt inderdaad. Maar voor mijn gevoel zijn een aantal dezelfde forummers altijd aanwezig in het dagcafe waardoor je toch een bepaalde groep krijgt.. ik post er af en toe wel eens, maar krijg toch snel een afgesloten groepje gevoel.

maar goed zo ervaar ik het, en ik kan me dus voorstellen dat nieuwe forummers er ook niet zo snel zullen komen.
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Gast wo 20 apr 2011 - 20:33

Ja, maar dat hou je toch altijd? Mensen die er 'altijd' zijn?

Jammer dat je dat gevoel krijgt, want dat is helemaal niet zo.. Reva en Proudmama komen ook veel in dat topic, terwijl ik van hen (no offence) echt bijna niets weet.. Zo`n groep is het dus niet..

Gast
Gast

Bericht  Blond wo 20 apr 2011 - 20:34

Ik vind het ook behoorlijk ingekakt. Maar dat vind ik al een tijdje, komt voor mijn gevoel niet puur door het mooie weer. Ook jammer dat veel forummers hun account hebben verwijderd.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422

Bericht  Gast wo 20 apr 2011 - 20:37

_Chance schreef:Ik vind het ook behoorlijk ingekakt. Maar dat vind ik al een tijdje, komt voor mijn gevoel niet puur door het mooie weer. Ook jammer dat veel forummers hun account hebben verwijderd.
Sommige zijn er toch alweer?

Gast
Gast

Bericht  Blond wo 20 apr 2011 - 20:43

_Donnaa schreef:
_Chance schreef:Ik vind het ook behoorlijk ingekakt. Maar dat vind ik al een tijdje, komt voor mijn gevoel niet puur door het mooie weer. Ook jammer dat veel forummers hun account hebben verwijderd.
Sommige zijn er toch alweer?

Ja, klopt.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422

Bericht  Sweety wo 20 apr 2011 - 20:56

Er was van de week een topic geopend in seks over het zaakje van iemands broer. Dat waren nou juist de topics die ik eigenlijk niet miste. Ik vind het juist wel prettig dat er hier volwassener vrouwen ( en heren ) bijzitten die normaal kunnen kletsen met elkaar en dingen kwijt kunnen.
Het is wel zo dat het nu wat rustiger is maar ik denk meer dat het door het weer komt.
Ook ik wil weleens topics openen, maar ik ben niet zo goed in discussiëren. Geef ik eerlijk toe want ik kom soms niet uit mijn woorden waardoor ik het verkeerd typ en dus verkeerd overkomt dus dan "durf" ik het eigenlijk niet zo. Terwijl ik er wel wat over te zeggen heb maar dan denk dat mensen gaan zeggen : wat een lekker intelligent antwoord.
Of als je een topic opent dat er niemand op reageert. Misschien dat dat ook een drempel is van mij waar ik overheen moet komen.

Over het dagcafe wil ik nog even zeggen dat je er wel makkelijk inkomt maar dat je soms het gevoel kan hebben dat het een clubje is als er niet op je wordt gereageerd. Tenminste zo ervaar ik het. Ik zie soms dingen voorbij komen ( ga even boodschappen doen zo terug enz ) en dan reageer ik ook in het topic en dan wordt er niet op gereageerd. Daardoor kan je je soms buitengesloten voelen. En niet dat dat bewust wordt gedaan ( of wel maar ik ga ervan uit van niet ) maar daardoor is het voor "nieuwe" mensen wel moeilijker om ertussen te komen.
Veel dingen worden ook al besproken in het dagcafe en er worden nog maar zelden topics geopend over het gene waar ze over praten. Dat zorgt er ook voor dat er minder topics worden geopend waardoor het weer rustiger lijkt.
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast wo 20 apr 2011 - 20:58

Sweety schreef:
Veel dingen worden ook al besproken in het dagcafe en er worden nog maar zelden topics geopend over het gene waar ze over praten. Dat zorgt er ook voor dat er minder topics worden geopend waardoor het weer rustiger lijkt.
Dat is wel zo.. Ik twijfelde net ook met m`n topic over het epileren van benen, want ik kon het immers ook wel in het dagcafé vragen.. Heb toch maar een topic geopend haha.. :P

Gast
Gast

Bericht  VeryCherry wo 20 apr 2011 - 21:01

Ik post het meeste in het dagcafé, vind het een beetje onzinnig om voor al mijn (briljante) ingevingen een topic te openen Wink
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754

Bericht  Serena wo 20 apr 2011 - 21:55

Sweety schreef:
Over het dagcafe wil ik nog even zeggen dat je er wel makkelijk inkomt maar dat je soms het gevoel kan hebben dat het een clubje is als er niet op je wordt gereageerd. Tenminste zo ervaar ik het. Ik zie soms dingen voorbij komen ( ga even boodschappen doen zo terug enz ) en dan reageer ik ook in het topic en dan wordt er niet op gereageerd. Daardoor kan je je soms buitengesloten voelen. En niet dat dat bewust wordt gedaan ( of wel maar ik ga ervan uit van niet ) maar daardoor is het voor "nieuwe" mensen wel moeilijker om ertussen te komen.

Dit idee heb ik soms ook, dat er niet op je gereageerd wordt en dat je dan het gevoel heb dat je wordt genegeerd. dat is voor mij soms ook een reden om dan weer even niet daar te posten..
maar goed ik heb het nu vooral druk en ik denk dat de meeste mensen nu gewoon van het weer genieten, en geef ze groot gelijk! sunny
Serena
Serena
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1653
Punten : 1694

Bericht  Moezie wo 20 apr 2011 - 22:00

Ik denk dat het ook wel ermee te maken heeft dat het super mooi weer is!!
Het valt me wel op dat het rustiger is..

En wat betrefd het dagcafe.. Gewoon mee praten en dan kom je ervan zelf tussen!
(maar kan het me wel voorstellen dat sommige zo een idee krijgen, Heb het zelf ook wel eens.)
Moezie
Moezie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10

Bericht  Gast wo 20 apr 2011 - 22:04

Serena schreef:
Sweety schreef:

Dit idee heb ik soms ook, dat er niet op je gereageerd wordt en dat je dan het gevoel heb dat je wordt genegeerd. dat is voor mij soms ook een reden om dan weer even niet daar te posten..
maar goed ik heb het nu vooral druk en ik denk dat de meeste mensen nu gewoon van het weer genieten, en geef ze groot gelijk! sunny
Er zijn momenten op de dag dat er weinig te doen is in het dagcafe en je dus weinig of geen reactie krijg.
Ik kom er al maaaanden, maar heb af en toe ook dat ik geen reactie krijg, dan is het gewoon erg rustig... Niet persoonlijk opvatten hoor, geloof niet dat je/ jullie bewust genegeerd worden! Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Susan wo 20 apr 2011 - 22:07

Trisha schreef:

Ach, als niemand zich er iets van aan zou trekken zou je het waarschijnlijk ook maar saai vinden. Spicy opmerkingen worden volgens mij negen van de tien keer gemaakt in de hoop dat er iemand hapt.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 21 Vorige  1, 2, 3 ... 11 ... 21  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: