Ik vind....
+24
SleepingBeauty
Dawn
Sjaantje
TGR
Zwoesj
Lejow
Jordana
Snoes
Qiara
Ugly Betty
Moezie
Serena
VeryCherry
Sweety
Blond
Atelier Madame
Melis_je
Jeanette
Pien
Susan
Minx
Mida4you
Jerry
SuperGrover
28 plaatsers
Pagina 3 van 21
Pagina 3 van 21 • 1, 2, 3, 4 ... 12 ... 21
Re: Ik vind....
nee dat weet ik ook, dus post ik er ook al maanden alleen soms wat meer en soms wat minderProudMama schreef:Er zijn momenten op de dag dat er weinig te doen is in het dagcafe en je dus weinig of geen reactie krijg.Serena schreef:Sweety schreef:
Over het dagcafe wil ik nog even zeggen dat je er wel makkelijk inkomt maar dat je soms het gevoel kan hebben dat het een clubje is als er niet op je wordt gereageerd. Tenminste zo ervaar ik het. Ik zie soms dingen voorbij komen ( ga even boodschappen doen zo terug enz ) en dan reageer ik ook in het topic en dan wordt er niet op gereageerd. Daardoor kan je je soms buitengesloten voelen. En niet dat dat bewust wordt gedaan ( of wel maar ik ga ervan uit van niet ) maar daardoor is het voor "nieuwe" mensen wel moeilijker om ertussen te komen.
Dit idee heb ik soms ook, dat er niet op je gereageerd wordt en dat je dan het gevoel heb dat je wordt genegeerd. dat is voor mij soms ook een reden om dan weer even niet daar te posten..
maar goed ik heb het nu vooral druk en ik denk dat de meeste mensen nu gewoon van het weer genieten, en geef ze groot gelijk!
Ik kom er al maaaanden, maar heb af en toe ook dat ik geen reactie krijg, dan is het gewoon erg rustig... Niet persoonlijk opvatten hoor, geloof niet dat je/ jullie bewust genegeerd worden!
Serena- Kletskop
- Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
Registratiedatum : 18-11-10
Hier sluit ik me bij aanSerena schreef:Sweety schreef:
Over het dagcafe wil ik nog even zeggen dat je er wel makkelijk inkomt maar dat je soms het gevoel kan hebben dat het een clubje is als er niet op je wordt gereageerd. Tenminste zo ervaar ik het. Ik zie soms dingen voorbij komen ( ga even boodschappen doen zo terug enz ) en dan reageer ik ook in het topic en dan wordt er niet op gereageerd. Daardoor kan je je soms buitengesloten voelen. En niet dat dat bewust wordt gedaan ( of wel maar ik ga ervan uit van niet ) maar daardoor is het voor "nieuwe" mensen wel moeilijker om ertussen te komen.
Dit idee heb ik soms ook, dat er niet op je gereageerd wordt en dat je dan het gevoel heb dat je wordt genegeerd. dat is voor mij soms ook een reden om dan weer even niet daar te posten..
maar goed ik heb het nu vooral druk en ik denk dat de meeste mensen nu gewoon van het weer genieten, en geef ze groot gelijk!
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
ProudMama schreef:Er zijn momenten op de dag dat er weinig te doen is in het dagcafe en je dus weinig of geen reactie krijg.Serena schreef:Sweety schreef:
Ik kom er al maaaanden, maar heb af en toe ook dat ik geen reactie krijg, dan is het gewoon erg rustig... Niet persoonlijk opvatten hoor, geloof niet dat je/ jullie bewust genegeerd worden!
Ik denk ook niet dat het bewust gebeurd, maar er zijn ook meiden op wie WEL altijd wordt gereageerd. Het zal aan mij liggen, maar ik vind het soms te slijmerig daar tussen bepaalde meiden.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Dat ontken ik zeker niet_Chance schreef:ProudMama schreef:Er zijn momenten op de dag dat er weinig te doen is in het dagcafe en je dus weinig of geen reactie krijg.Serena schreef:Sweety schreef:
Ik denk ook niet dat het bewust gebeurd, maar er zijn ook meiden op wie WEL altijd wordt gereageerd. Het zal aan mij liggen, maar ik vind het soms te slijmerig daar tussen bepaalde meiden.
Gast- Gast
Waarom is het dagcafe eigenlijk zo'n terugkerend onderwerp en voor nogal wat mensen haast een issue, terwijl die 'kritiek' nooit op die manier is geweest op de topics van MiJoLoDoKi (ofzoiets)? Het dagcafe sluit niemand uit, mensen sluiten zichzelf uit. Nimmer is het gericht op een bepaalde (doel)groep.
Gast- Gast
MiJoLoDoKi? Dat vraagt om uitleg, want ik heb geen idee waar je het over hebt...Reva schreef:Waarom is het dagcafe eigenlijk zo'n terugkerend onderwerp en voor nogal wat mensen haast een issue, terwijl die 'kritiek' nooit op die manier is geweest op de topics van MiJoLoDoKi (ofzoiets)? Het dagcafe sluit niemand uit, mensen sluiten zichzelf uit. Nimmer is het gericht op een bepaalde (doel)groep.
Gast- Gast
Reva schreef:Wie krijgen er volgens jou altijd een reactie, Chance?
Jij oa.
Blond- Lady Post-a-lot
ProudMama schreef:MiJoLoDoKi? Dat vraagt om uitleg, want ik heb geen idee waar je het over hebt...Reva schreef:Waarom is het dagcafe eigenlijk zo'n terugkerend onderwerp en voor nogal wat mensen haast een issue, terwijl die 'kritiek' nooit op die manier is geweest op de topics van MiJoLoDoKi (ofzoiets)? Het dagcafe sluit niemand uit, mensen sluiten zichzelf uit. Nimmer is het gericht op een bepaalde (doel)groep.
Oh dat was jaren geleden, er waren 5 forummers (die MiJoLoDoKI waren de eerste twee letters van hun forumnaam), die hadden een "eigen" kletstopic geopend, wat ook open mocht blijven. Daar posten ook alleen zij in volgens mij.
Blond- Lady Post-a-lot
Aha. Ben verder ook niet nieuwsgierig he?!_Chance schreef:ProudMama schreef:MiJoLoDoKi? Dat vraagt om uitleg, want ik heb geen idee waar je het over hebt...Reva schreef:Waarom is het dagcafe eigenlijk zo'n terugkerend onderwerp en voor nogal wat mensen haast een issue, terwijl die 'kritiek' nooit op die manier is geweest op de topics van MiJoLoDoKi (ofzoiets)? Het dagcafe sluit niemand uit, mensen sluiten zichzelf uit. Nimmer is het gericht op een bepaalde (doel)groep.
Oh dat was jaren geleden, er waren 5 forummers (die MiJoLoDoKI waren de eerste twee letters van hun forumnaam), die hadden een "eigen" kletstopic geopend, wat ook open mocht blijven. Daar posten ook alleen zij in volgens mij.
Gast- Gast
ProudMama schreef:MiJoLoDoKi? Dat vraagt om uitleg, want ik heb geen idee waar je het over hebt...Reva schreef:Waarom is het dagcafe eigenlijk zo'n terugkerend onderwerp en voor nogal wat mensen haast een issue, terwijl die 'kritiek' nooit op die manier is geweest op de topics van MiJoLoDoKi (ofzoiets)? Het dagcafe sluit niemand uit, mensen sluiten zichzelf uit. Nimmer is het gericht op een bepaalde (doel)groep.
Dat waren vijf of zes meiden (o.a. mirror, jojootje, kikker etc) die een 'prive-topic' hadden en de naam was dus dat, de beginletters van hun forumnamen. Een dagcafe voor duidelijk bepaalde mensen dus. En dat was gewoon altijd okee. Vind ik krom.
Gast- Gast
Mee eens. ( dik gedrukte ) @ PM: ik zal eraan werken aan het niet persoonlijk opvattenProudMama schreef:Dat ontken ik zeker niet_Chance schreef:ProudMama schreef:Er zijn momenten op de dag dat er weinig te doen is in het dagcafe en je dus weinig of geen reactie krijg.Serena schreef:Sweety schreef:
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Ik denk dat dat MiJoLoDoki-topic geen discussie opriep omdat het zó duidelijk was dat het alleen voor die forummers bedoeld was dat er verder ook niet veel over te discussiëren viel. Je kon daar moeilijk ontkennen dat het om een besloten groepje ging, dus dan was je vrij snel uitgediscussieerd, denk ik.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Reva schreef:Waarom is het dagcafe eigenlijk zo'n terugkerend onderwerp en voor nogal wat mensen haast een issue, terwijl die 'kritiek' nooit op die manier is geweest op de topics van MiJoLoDoKi (ofzoiets)? Het dagcafe sluit niemand uit, mensen sluiten zichzelf uit. Nimmer is het gericht op een bepaalde (doel)groep.
Eens (natuurlijk ).
Gast- Gast
_Chance schreef:Reva schreef:Wie krijgen er volgens jou altijd een reactie, Chance?
Jij oa.
Dat ervaar ik anders. Als ik ergens doorheen kom posten is dat namelijk ook niet het geval. Als je gewoon binnen komt of even gedag zegt en/of je verhaal doet, kun je altijd wel vrijwel altijd een reactie verwachten vind ik. Het is een beetje geven en nemen. Ik probeer ook op mensen te reageren of tering.te vragen naar iets. Net het echte leven eigenlijk. Je stapt ook niet een kroeg binnen om vervolgens.op de bar te springen en wat eruit te gooien tegen het gezelschap wat er al zit om vervolgens met dezelfde vaart weer te vertrekken. Tenminste, doe ik zelden.
Gast- Gast
Eens met Susan. Bovendien vind ik het nogal nutteloos om te ontkennen dat er een "groepje" is in het dagcafe, terwijl iedereen het eigenlijk wel weet. Het is ook verder niet erg, vind ik persoonlijk, maar ga het dan niet ontkennen. Natuurlijk is iedereen welkom, maar als ik er weleens meelees vind ik het ook nogal overduidelijk. Er is gewoon een nieuwe harde kern, veel van de oude "garde" zijn weg of posten een stuk minder en dat vind ik jammer.
Gast- Gast
Reva schreef:_Chance schreef:Reva schreef:Wie krijgen er volgens jou altijd een reactie, Chance?
Jij oa.
Dat ervaar ik anders. Als ik ergens doorheen kom posten is dat namelijk ook niet het geval. Als je gewoon binnen komt of even gedag zegt en/of je verhaal doet, kun je altijd wel vrijwel altijd een reactie verwachten vind ik. Het is een beetje geven en nemen. Ik probeer ook op mensen te reageren of tering.te vragen naar iets. Net het echte leven eigenlijk. Je stapt ook niet een kroeg binnen om vervolgens.op de bar te springen en wat eruit te gooien tegen het gezelschap wat er al zit om vervolgens met dezelfde vaart weer te vertrekken. Tenminste, doe ik zelden.
Dit is ook niet aanvallend of als kritiek bedoeld, het is meer iets wat mij opvalt als ik eens in het dagcafé post.
Blond- Lady Post-a-lot
Alex schreef:Reva schreef:Waarom is het dagcafe eigenlijk zo'n terugkerend onderwerp en voor nogal wat mensen haast een issue, terwijl die 'kritiek' nooit op die manier is geweest op de topics van MiJoLoDoKi (ofzoiets)? Het dagcafe sluit niemand uit, mensen sluiten zichzelf uit. Nimmer is het gericht op een bepaalde (doel)groep.
Eens (natuurlijk ).
Ook met nimmer? Ik weet niet waarom ik dat woord heb gebruikt.
Gast- Gast
Waar is CBL eigenlijk gebleven? Die heb ik al een tijdje geen topics meer zien openen... Misschien is het hier daarom wat rustiger?
Ugly Betty- Kletskop
- Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Ugly Betty schreef:Waar is CBL eigenlijk gebleven? Die heb ik al een tijdje geen topics meer zien openen... Misschien is het hier daarom wat rustiger?
Niet te hard roepen, straks komt ze terug
Blond- Lady Post-a-lot
Fauve schreef:Eens met Susan. Bovendien vind ik het nogal nutteloos om te ontkennen dat er een "groepje" is in het dagcafe, terwijl iedereen het eigenlijk wel weet. Het is ook verder niet erg, vind ik persoonlijk, maar ga het dan niet ontkennen. Natuurlijk is iedereen welkom, maar als ik er weleens meelees vind ik het ook nogal overduidelijk. Er is gewoon een nieuwe harde kern, veel van de oude "garde" zijn weg of posten een stuk minder en dat vind ik jammer.
En weer terug onder een nieuwe naam.
Ik vind niet dat er een groepje is in het Dagcafé. Natuurlijk zijn er vaste posters, waaronder ik, maar als er 'nieuwe' mensen reageren probeer ik (en anderen) daar ook op te reageren. Soms gaat het tempo op een dusdanig rap tempo dat het amper bij te houden is en wordt er wel eens over een reactie heen gelezen. Als iemand dan een berichtje typt: 'Hoi, ik kom eens even hier kijken' en het daarbij laat, dan valt die waarschijnlijk niet op, juist door het snelle plaatsen van alle reacties. Ik plaats ook wel eens wat, waar niet (direct) op gereageerd word. Ik kan dan wel gaan zitten huilen omdat niemand ziet dat ik iets geplaats heb en roepen dat de anderen een groepje vormen waar ik buitenval, maar wat heb ik daar dan aan? Dat vind ik juist een beetje sneu gedrag. Kom op, we zijn allemaal volwassen, dan kun je toch best nóg een keer een reactie plaatsen. En dan geen sneue reactie in de vorm van bovengenoemd voorbeeld, maar zoals ik van meerdere personen wel eens zie (ook degenen die niet zo vaak posten in het Dagcafé), gewoon benoemen dat je wat geplaatst had en dat daar blijkbaar overheen gelezen is.
Gast- Gast
Reva schreef:Alex schreef:Reva schreef:Waarom is het dagcafe eigenlijk zo'n terugkerend onderwerp en voor nogal wat mensen haast een issue, terwijl die 'kritiek' nooit op die manier is geweest op de topics van MiJoLoDoKi (ofzoiets)? Het dagcafe sluit niemand uit, mensen sluiten zichzelf uit. Nimmer is het gericht op een bepaalde (doel)groep.
Eens (natuurlijk ).
Ook met nimmer? Ik weet niet waarom ik dat woord heb gebruikt.
Ook met nimmer. Zelfs met tering in je andere post
Gast- Gast
Alex schreef:Fauve schreef:Eens met Susan. Bovendien vind ik het nogal nutteloos om te ontkennen dat er een "groepje" is in het dagcafe, terwijl iedereen het eigenlijk wel weet. Het is ook verder niet erg, vind ik persoonlijk, maar ga het dan niet ontkennen. Natuurlijk is iedereen welkom, maar als ik er weleens meelees vind ik het ook nogal overduidelijk. Er is gewoon een nieuwe harde kern, veel van de oude "garde" zijn weg of posten een stuk minder en dat vind ik jammer.
En weer terug onder een nieuwe naam.
Ik vind niet dat er een groepje is in het Dagcafé. Natuurlijk zijn er vaste posters, waaronder ik, maar als er 'nieuwe' mensen reageren probeer ik (en anderen) daar ook op te reageren. Soms gaat het tempo op een dusdanig rap tempo dat het amper bij te houden is en wordt er wel eens over een reactie heen gelezen. Als iemand dan een berichtje typt: 'Hoi, ik kom eens even hier kijken' en het daarbij laat, dan valt die waarschijnlijk niet op, juist door het snelle plaatsen van alle reacties. Ik plaats ook wel eens wat, waar niet (direct) op gereageerd word. Ik kan dan wel gaan zitten huilen omdat niemand ziet dat ik iets geplaats heb en roepen dat de anderen een groepje vormen waar ik buitenval, maar wat heb ik daar dan aan? Dat vind ik juist een beetje sneu gedrag. Kom op, we zijn allemaal volwassen, dan kun je toch best nóg een keer een reactie plaatsen. En dan geen sneue reactie in de vorm van bovengenoemd voorbeeld, maar zoals ik van meerdere personen wel eens zie (ook degenen die niet zo vaak posten in het Dagcafé), gewoon benoemen dat je wat geplaatst had en dat daar blijkbaar overheen gelezen is.
Yep, like me! Enfin, dat mag jij vinden natuurlijk. Het lijkt me alleen wel een beetje nutteloos. Ik denk ook niet dat een groepje per se negatief is, er zijn altijd groepjes op een forum (en dat wordt altijd ontkent). Ik denk gewoon wel dat er een nieuw groepje is van actieve forummers, en toevallig posten die allemaal met grote regelmaat in het dagcafe topic. Ik denk gewoon niet dat het nut heeft te ontkennen dat er groepjes zijn en groepjesgedrag is. Ik heb dat zelf ook met bepaalde forummers, die kom ik ook (vrijwel) altijd verdedigen bijv. Maar dat ontkennen vind ik gewoon raar.
Gast- Gast
Het woord 'groepje' vind ik gewoon vervelend. Hier zijn gewoon een paar meiden (meestal dezelfde) die kletsen in het
Dagcafé. Ik vind het jammer dat we dan gelijk een 'groepje' zijn, ik
vind dat namelijk iets negatiefs hebben. Ik zit helemaal niet in een
groepje, ik wil namelijk helemaal niet in een groepje zitten. Ik wil
gezellig kletsen op het forum en dat kan toevallig in het Dagcafé. Die MiJoLiDoKi, dát was een groepje. Dat wilden ze ook zelf blijkbaar, en iedereen vond het prima. Van het Dagcafé wordt elke keer zo'n big deal gemaakt en ik snap werkelijk waar niet waarom.
gezellig kletsen op het forum en dat kan toevallig in het Dagcafé. Die MiJoLiDoKi, dát was een groepje. Dat wilden ze ook zelf blijkbaar, en iedereen vond het prima. Van het Dagcafé wordt elke keer zo'n big deal gemaakt en ik snap werkelijk waar niet waarom.
Gast- Gast
Alex schreef:Het woord 'groepje' vind ik gewoon vervelend. Hier zijn gewoon een paar meiden (meestal dezelfde) die kletsen in het
mee eens
Gast- Gast
Pagina 3 van 21 • 1, 2, 3, 4 ... 12 ... 21
Pagina 3 van 21
Permissies van dit forum: