Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ik vind....

+24
SleepingBeauty
Dawn
Sjaantje
TGR
Zwoesj
Lejow
Jordana
Snoes
Qiara
Ugly Betty
Moezie
Serena
VeryCherry
Sweety
Blond
Atelier Madame
Melis_je
Jeanette
Pien
Susan
Minx
Mida4you
Jerry
SuperGrover
28 plaatsers

Pagina 4 van 21 Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 12 ... 21  Volgende

Ga naar beneden

Ik vind.... - Pagina 4 Empty Re: Ik vind....

Bericht  Blond wo 20 apr 2011 - 23:19

Alex, het wordt gewoon gezien als groepje, door veel mensen. En dan kunnen jullie allemaal zeggen: nee hoor, we zijn het niet, dat maakt niet uit. Ook al voelen jullie dat niet zo, dat beeld is wel een beetje ontstaan.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast wo 20 apr 2011 - 23:23

_Chance schreef:
Reva schreef:
_Chance schreef:
Reva schreef:Wie krijgen er volgens jou altijd een reactie, Chance?

Jij oa.

Dat ervaar ik anders. Als ik ergens doorheen kom posten is dat namelijk ook niet het geval. Als je gewoon binnen komt of even gedag zegt en/of je verhaal doet, kun je altijd wel vrijwel altijd een reactie verwachten vind ik. Het is een beetje geven en nemen. Ik probeer ook op mensen te reageren of tering.te vragen naar iets. Net het echte leven eigenlijk. Je stapt ook niet een kroeg binnen om vervolgens.op de bar te springen en wat eruit te gooien tegen het gezelschap wat er al zit om vervolgens met dezelfde vaart weer te vertrekken. Tenminste, doe ik zelden.

Dit is ook niet aanvallend of als kritiek bedoeld, het is meer iets wat mij opvalt als ik eens in het dagcafé post.

Dat begrijp ik. Maar dat is echt een kwestie van het een kans geven. Net als nieuw op een forum komen. Dan zie je ook voor je gevoel ook alleen maar mensen die elkaar kennen en voelt t onwennig.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 20 apr 2011 - 23:26

_Chance schreef:Alex, het wordt gewoon gezien als groepje, door veel mensen. En dan kunnen jullie allemaal zeggen: nee hoor, we zijn het niet, dat maakt niet uit. Ook al voelen jullie dat niet zo, dat beeld is wel een beetje ontstaan.

Eens.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 20 apr 2011 - 23:28

Alex schreef:
Reva schreef:
Alex schreef:
Reva schreef:Waarom is het dagcafe eigenlijk zo'n terugkerend onderwerp en voor nogal wat mensen haast een issue, terwijl die 'kritiek' nooit op die manier is geweest op de topics van MiJoLoDoKi (ofzoiets)? Het dagcafe sluit niemand uit, mensen sluiten zichzelf uit. Nimmer is het gericht op een bepaalde (doel)groep.

Eens (natuurlijk :P).

Ook met nimmer? Ik weet niet waarom ik dat woord heb gebruikt.

Ook met nimmer. Zelfs met tering in je andere post Very Happy

Huh heb ik dat in dit topic gezegd? Wist ik niet meer :P

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 20 apr 2011 - 23:30

_Chance schreef:
Ugly Betty schreef:Waar is CBL eigenlijk gebleven? Die heb ik al een tijdje geen topics meer zien openen... Misschien is het hier daarom wat rustiger?

Niet te hard roepen, straks komt ze terug :shock:
En jawel... Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 20 apr 2011 - 23:32

haha ik wou het ook al posten maar je was me voor PM :P

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 20 apr 2011 - 23:33

Ik post heel af en toe ook wel eens in het dagcafe of nachtcafe en het valt me inderdaad op dat daar een vaste groep van mensen vaker komt. Maar ik heb de ervaring dat er gewoon gereageerd wordt als ik iets post. Ik merk daar dus niets op van een besloten sfeertje, eerder een open sfeertje.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 20 apr 2011 - 23:35

ja maar we willen ook geen besloten sfeertje, juist alleen maar gezellig als er meer mensen mee posten

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 20 apr 2011 - 23:37

Ik ben het eens met Alex..

Bij een groepje denk ik aan mensen die 'alles' van elkaar weten en elkaar ook komen verdedigen..

Ik zal dan in sommige ogen bij het Dagcafé groepje horen, maar van de meeste weet ik geen zak en ik ga ze al helemaal niet zitten verdedigen.. Ik heb zelfs in andere topics wel eens heftige discussies met bijv. Alex..

Dusja, ik ontken dat ik in een groepje zit, omdat het in mijn ogen dus niet zo is..

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 20 apr 2011 - 23:48

_Donnaa schreef:Ik ben het eens met Alex..

Bij een groepje denk ik aan mensen die 'alles' van elkaar weten en elkaar ook komen verdedigen..

Ik zal dan in sommige ogen bij het Dagcafé groepje horen, maar van de meeste weet ik geen zak en ik ga ze al helemaal niet zitten verdedigen.. Ik heb zelfs in andere topics wel eens heftige discussies met bijv. Alex..

Dusja, ik ontken dat ik in een groepje zit, omdat het in mijn ogen dus niet zo is..

Je verdedigt me! Very Happy Jeej!

(nou ja, je staat me eerder bij, maar ik vond het leuk om te zeggen.)

Gast
Gast

Bericht  Serena wo 20 apr 2011 - 23:59

Twellie schreef:Ik post heel af en toe ook wel eens in het dagcafe of nachtcafe en het valt me inderdaad op dat daar een vaste groep van mensen vaker komt. Maar ik heb de ervaring dat er gewoon gereageerd wordt als ik iets post. Ik merk daar dus niets op van een besloten sfeertje, eerder een open sfeertje.
+1
Serena
Serena
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Atelier Madame do 21 apr 2011 - 0:22

Twellie schreef:Ik post heel af en toe ook wel eens in het dagcafe of nachtcafe en het valt me inderdaad op dat daar een vaste groep van mensen vaker komt. Maar ik heb de ervaring dat er gewoon gereageerd wordt als ik iets post. Ik merk daar dus niets op van een besloten sfeertje, eerder een open sfeertje.
Er is inderdaad gewoon een vast groepje mensen, en ik vind de sfeer zo nu en dan open, maar ook ratelen ze vaak over een zelfde onderwerp en wordt er gewoon overheen gelezen ofzoo. Maar niet uit, maar ik kan me wel voorstellen dat het rustiger wordt op de rest van het forum als elke discussie in het dagcafe wordt gevoerd. Ik ga echt niet dat hele topic doorlezen om te kijken of ik ergens een discussie terugvind.
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Susan do 21 apr 2011 - 0:32

Ik vraag me eigenlijk af waarom de mensen in het Dagcafé het zo vreselijk vinden als anderen het over een groepje hebben. Wat is daar nou zo erg aan? Dan vinden anderen het toch een groepje, dat is toch geen scheldwoord?
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Serena do 21 apr 2011 - 0:33

Conclusie: Meer topics openen en iedereen meekletsen in het dagcafé of nachtcafé smile
Serena
Serena
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1653
Punten : 1694

Bericht  Gast do 21 apr 2011 - 0:36

Susan schreef:Ik vraag me eigenlijk af waarom de mensen in het Dagcafé het zo vreselijk vinden als anderen het over een groepje hebben. Wat is daar nou zo erg aan? Dan vinden anderen het toch een groepje, dat is toch geen scheldwoord?

Dat begrijp ik dus ook niet. Maar blijkbaar (lees ik nu in het dagcafe) ben je onvolwassen als je het een groepje noemt.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 21 apr 2011 - 0:37

Susan schreef:Ik vraag me eigenlijk af waarom de mensen in het Dagcafé het zo vreselijk vinden als anderen het over een groepje hebben. Wat is daar nou zo erg aan? Dan vinden anderen het toch een groepje, dat is toch geen scheldwoord?
Groepje heeft hier een negatieve klank gekregen terwijl dat helemaal niet zo hoeft te zijn. Dat vind ik wel jammer.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 21 apr 2011 - 0:38

Dat is wel vaker jouw argument, dat iets geen scheldwoord is en dus niet erg. Ik kan alle negativiteiteit die ik wil heel simpel uiten zonder te schelden hoor. Groepje heeft geen positieve bedoeling op dit forum. Zeker niet met bijkomende dingen als mensen dat woord noemen in combinatie met niet welkom, genegeerd, buitengesloten etc.

Gast
Gast

Bericht  Blond do 21 apr 2011 - 0:44

Eerlijk gezegd denk ik dat jullie het woord "groepje" negatiever opvatten dan sommigen van ons het bedoelen.
In ieder geval vanuit mijn optiek, als ik jullie een groepje vind is dat niet negatief bedoeld.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast do 21 apr 2011 - 0:53

Ik snap het als mensen zeggen dat vaak dezelfde personen in het Dagcafé zitten, maar bij een groep denk ik dus echt aan die mijokidoli (??) groep bijvoorbeeld.. Een groepje dames die alles van elkaar weet en bespreekt.. En dat is in het Dagcafé niet zo, of ik ben gewoon uiterst vergeetachtig dat ik niks onthoudt..

Gast
Gast

Bericht  Blond do 21 apr 2011 - 0:55

Daar zit dus het verschil Wink
Ik zie jullie als een groep actieve forummers die vaak in het dagcafé posten, heus niet als groepje dat wekelijks bij elkaar slaapfeestjes houdt en vervolgens over de rest van het forum zit te roddelen.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast do 21 apr 2011 - 0:56

Roddelen doet 90 procent, of ze nou in groepjes zitten of niet :P

Gast
Gast

Bericht  Blond do 21 apr 2011 - 0:56

Fauve schreef:Roddelen doet 90 procent, of ze nou in groepjes zitten of niet :P
Tja, dan hoor ik bij de 10% die dat niet doet.

Maar ik heb ook met niemand van het forum contact.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast do 21 apr 2011 - 0:58

_Chance schreef:Daar zit dus het verschil Wink
Ik zie jullie als een groep actieve forummers die vaak in het dagcafé posten, heus niet als groepje dat wekelijks bij elkaar slaapfeestjes houdt en vervolgens over de rest van het forum zit te roddelen.
Kijk, en dat snap ik wel.. Maar dan kom ik terug op Reva haar opmerking hier ietsje boven. De negatieve dingen die vaak genoemd worden met het woord groepje, maakt het gewoon negatief.

Ja, er zit een vaste groep forumsters, maar ik vind het geen groepjesgedrag zeg maar..

Gast
Gast

Bericht  Susan do 21 apr 2011 - 1:03

Reva schreef:

Dat is wel vaker jouw argument, dat iets geen scheldwoord is en dus niet erg. Ik kan alle negativiteiteit die ik wil heel simpel uiten zonder te schelden hoor. Groepje heeft geen positieve bedoeling op dit forum. Zeker niet met bijkomende dingen als mensen dat woord noemen in combinatie met niet welkom, genegeerd, buitengesloten etc.

Dat is wel vaker mijn argument? Dat heb ik precies één keer eerder gezegd, ik weet nog precies in welk topic (namelijk eerder deze week) en dat was nog een vrij luchtige opmerking ook. Ik vind je reactie nogal overdreven eigenlijk, alsof ik alles wat vervelend is wegwuif met 'het is geen scheldwoord'.

Verder vind ik het ook een beetje suf dat je het zo letterlijk neemt, want ik snap ook wel dat iets niet pas erg is als het een scheldwoord is. Wat ik ermee bedoel is dat een groepje niet per se iets negatiefs hoeft te zijn.

Laatst aangepast door Susan op do 21 apr 2011 - 1:04; in totaal 1 keer bewerkt
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Gast do 21 apr 2011 - 1:04

_Donnaa schreef:
_Chance schreef:Daar zit dus het verschil Wink
Kijk, en dat snap ik wel.. Maar dan kom ik terug op Reva haar opmerking hier ietsje boven. De negatieve dingen die vaak genoemd worden met het woord groepje, maakt het gewoon negatief.

Ja, er zit een vaste groep forumsters, maar ik vind het geen groepjesgedrag zeg maar..

Dikke plus 1. Sterker nog, ik heb met lang niet iedereen die vaak in het dagcafe komt iets. En dat hoeft ook niet, want het is niet als of voor een groep gemaakt.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 4 van 21 Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 12 ... 21  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: