Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ik vind....

+24
SleepingBeauty
Dawn
Sjaantje
TGR
Zwoesj
Lejow
Jordana
Snoes
Qiara
Ugly Betty
Moezie
Serena
VeryCherry
Sweety
Blond
Atelier Madame
Melis_je
Jeanette
Pien
Susan
Minx
Mida4you
Jerry
SuperGrover
28 plaatsers

Pagina 6 van 21 Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 13 ... 21  Volgende

Ga naar beneden

Ik vind.... - Pagina 6 Empty Re: Ik vind....

Bericht  Gast do 21 apr 2011 - 2:05

Jade schreef:oke.. laten we een 'het dagcafé is stom' topic openen.. dan kan iedereen die niet in het dagcafé wil zijn daar een groepje maken...

bah bah bah wat een gezanik zeg!

Okee, serieus, wie zegt dat nou??

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Serena do 21 apr 2011 - 2:18

nou zal ik mij dan maar ff melden hier... vind het allemaal een beetje onzin hoor wat hier wordt gezegd over het dagcafe en negeren enzo... ik maakte gewoon een opmerking, als wat Change had gezegd en nu moet ik maar altijd gequote worden ofzo en ben ik zielig..
Serena
Serena
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Serena do 21 apr 2011 - 2:18

Jade schreef:oke.. laten we een 'het dagcafé is stom' topic openen.. dan kan iedereen die niet in het dagcafé wil zijn daar een groepje maken...

bah bah bah wat een gezanik zeg!
haha en hier kan ik dan wel ff om lachen smile
Serena
Serena
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1653
Punten : 1694

Bericht  Gast do 21 apr 2011 - 5:14

En weer een discussie over de groepjes die er zogenaamd niet zijn. Mn bolle reet! Rolling Eyes

Gast
Gast

Bericht  Gast do 21 apr 2011 - 5:17

Lize schreef:En weer een discussie over de groepjes die er zogenaamd niet zijn. Mn bolle reet! Rolling Eyes

Dat vind jij. Noem eens een groepje dan, en waarom vind je het een groepje?

Gast
Gast

Bericht  Gast do 21 apr 2011 - 5:19

Isabella schreef:
Lize schreef:En weer een discussie over de groepjes die er zogenaamd niet zijn. Mn bolle reet! Rolling Eyes

Waarom zou ik wat moeten noemen? Ik heb mijn mening, punt! En iedereen zit hier altijd maar te mutsen dat er geen groepjes zijn, maar dat is overduidelijk. En wat dat betreft ben ik het met Susan eens, 'groepjes' is geen scheldwoord. Die heb je overal: op het werk, op school, met vrienden enz.

Gast
Gast

Bericht  Qiara do 21 apr 2011 - 5:22

Ok, kennelijk zijn mensen van mening dat er groepjes zijn, big deal, laten we het maar accepteren en doorgaan met waar we mee bezig zijn. Mijn mening is dat er 1 grote groep is :-)

En wie wil: gewoon lekker meekletsen in het dagcafe Very Happy Wink, maar reactie is niet gegarandeerd :P
Qiara
Qiara
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Snoes do 21 apr 2011 - 5:23

Ik ben het er ook wel mee eens dat er bijv. in het dagcafé (en voor er commentaar komt: Néé, het dagcafé is geen slecht topic oid, ik kom er zelf ook en vind het ook wel gezellig) echt een vaste "groep" mensen zijn. En dat het er soms wel 'slijmerig' aan toe gaat. Niet dat ik dat erg vind hoor, maar het is toch geen belediging dat je bij die vaste groep mensen in het dagcafé hoort?

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  Gast do 21 apr 2011 - 5:23

Hahaha Qiara Wink Maar ik wil er niks negatiefs mee zeggen. Het wil toch ook niet zeggen dat als je niet bij een groepje hoort, je er niet welkom bent?

Gast
Gast

Bericht  Gast do 21 apr 2011 - 5:23

Snoes schreef:Ik ben het er ook wel mee eens dat er bijv. in het dagcafé (en voor er commentaar komt: Néé, het dagcafé is geen slecht topic oid, ik kom er zelf ook en vind het ook wel gezellig) echt een vaste "groep" mensen zijn. En dat het er soms wel 'slijmerig' aan toe gaat. Niet dat ik dat erg vind hoor, maar het is toch geen belediging dat je bij die vaste groep mensen in het dagcafé hoort?

Nou Snoes, jij zegt nou precies wat ik bedoel te zeggen!

Gast
Gast

Bericht  Qiara do 21 apr 2011 - 5:26

Ik zie het nut van deze discussie eigenlijk niet zo, wat maakt het uit?! Wie het leuk vindt, komt in het dagcafe, en wie dat niet leuk vindt niet, klaar.

Ik heb wel het gevoel dat er steeds een wisselende groep mensen is...
Qiara
Qiara
Ratel
Ratel

Bericht  Gast do 21 apr 2011 - 5:27

Discussieren hoeft niet perse nuttig te zijn Rolling Eyes

Gast
Gast

Bericht  Qiara do 21 apr 2011 - 5:31

Nee, dat is ook zo, maar discussieren over het wel of niet er zijn van groepjes Question. Sommigen vinden van wel, anderen van niet, dat blijft zo...
Qiara
Qiara
Ratel
Ratel

Bericht  Gast do 21 apr 2011 - 5:39

Lize schreef:
Isabella schreef:

Waarom zou ik wat moeten noemen? Ik heb mijn mening, punt! En iedereen zit hier altijd maar te mutsen dat er geen groepjes zijn, maar dat is overduidelijk. En wat dat betreft ben ik het met Susan eens, 'groepjes' is geen scheldwoord. Die heb je overal: op het werk, op school, met vrienden enz.

Lekkere discussie valt er met jou te voeren. Ik heb mijn mening, punt! Nou, gefeliciteerd met jouw mening dan maar.

Gast
Gast

Bericht  Snoes do 21 apr 2011 - 5:43

Qiara schreef:Nee, dat is ook zo, maar discussieren over het wel of niet er zijn van groepjes Question. Sommigen vinden van wel, anderen van niet, dat blijft zo...
Maar dat is toch met veel discussies zo? Ieder heeft zijn mening en daarom wordt er ook over gediscussieerd :P

Er komen inderdaad echt wel veel verschillende namen door het topic, maar er zijn gewoon mensen die er met regelmaat terug te vinden zijn. En dat is echt niet erg, maar het valt wel op. Ik kan zo een paar namen noemen die er veel zijn, en van wie ik het ook begrijp. Als ik werkzoekende, huismoeder, zwanger, ... zou zijn, zou ik ook veel meer daar te zien zijn (of als ik ongestoord kon forummen op mijn werk haha Wink). Tot een week terug was ik er ook bijna dagelijks overdag te vinden, omdat ik toen bijna anderhalve maand thuis zat ivm bepaalde problemen. En dan is het gewoon leuk tijdverdrijf.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Qiara do 21 apr 2011 - 5:47

Snoes schreef:
Qiara schreef:Nee, dat is ook zo, maar discussieren over het wel of niet er zijn van groepjes Question. Sommigen vinden van wel, anderen van niet, dat blijft zo...
Maar dat is toch met veel discussies zo? Ieder heeft zijn mening en daarom wordt er ook over gediscussieerd :P

Daar heb je een punt, maar soms kun je misschien tot een compromis komen Wink

Qiara
Qiara
Ratel
Ratel

Bericht  Snoes do 21 apr 2011 - 5:53

Haha ja, ik doe mijn best nerd

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast do 21 apr 2011 - 6:06

Isabella schreef:
Lize schreef:
Isabella schreef:

Lekkere discussie valt er met jou te voeren. Ik heb mijn mening, punt! Nou, gefeliciteerd met jouw mening dan maar.

Bedankt! Maar waarom zou ik uberhaupt namen gaan noemen? Wat heeft het voor zin. Is al meerdere malen gebeurd en altijd wordt er ontzettend over die personen gevallen.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 21 apr 2011 - 6:13

Ik vroeg niet om namen, ik vroeg wat je een groepje vindt, en waarom je dat hier vindt. Want er komen dezelfde mensen in het dagcafé, maar lang niet altijd, er wisselen heel veel mensen en je hebt een kleine basis die er vaak komt. Heet dat dan een groepje?

Want bij een groepje denk ik aan mensen die elkaar heel veel & vaak spreken, ook buiten het forum om, en dat heb je hier bijna niet, toch?

Gast
Gast

Bericht  Gast do 21 apr 2011 - 6:15

Omg gaat het hier nou nog steeds over :shock: Ik keek 3 pagina's eerder al een keer in deze discussie, maar het gaat nog steeds over precies hetzelfde dingetje, whaha.

Gast
Gast

Bericht  Snoes do 21 apr 2011 - 6:16

Isabella, ik heb hier toch een aantal (actieve) mensen op het forum die ik heel vaak spreek en waar ik heel veel persoonlijke informatie mee deel, alleen valt het gewoon niet altijd op denk ik. Bij de mama's zijn er ook welk soort van 'groepjes', nouja iig mensen dus die elkaar vaak spreken en / of zien.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast do 21 apr 2011 - 6:17

Snoes schreef:Isabella, ik heb hier toch een aantal (actieve) mensen op het forum die ik heel vaak spreek en waar ik heel veel persoonlijke informatie mee deel, alleen valt het gewoon niet altijd op denk ik. Bij de mama's zijn er ook welk soort van 'groepjes', nouja iig mensen dus die elkaar vaak spreken en / of zien.

Ik ook, maar allemaal losstaande mensen die verschillend posten op het forum, dat vind ik toch iets anders Wink

Gast
Gast

Bericht  Gast do 21 apr 2011 - 6:18

Nee dat heb je hier inderdaad niet, Isabella. Maar dan hebben wij denk ik een andere visie van 'groepjes'.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 21 apr 2011 - 6:20

Lize schreef:Discussieren hoeft niet perse nuttig te zijn Rolling Eyes

Nee idd, soms kan je ook gewoon dingen hier neerkwakken die kant noch wal raken, hè Susan? ;-) Geweldig topic dit, gaat echt nergens over. Ik hou serieus van dit soort relletjes, want het is echt enorm komisch om te lezen wat voor non-argumenten er hier voorbij komen. Very Happy Dit is trouwens niet als spicy opmerking bedoeld, ik vind sommige reacties echt het niveau halen van onder de gemiddelde kamertemperatuur.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 21 apr 2011 - 6:21

Noa schreef:Omg gaat het hier nou nog steeds over :shock: Ik keek 3 pagina's eerder al een keer in deze discussie, maar het gaat nog steeds over precies hetzelfde dingetje, whaha.

Leuk hè? Dit is nog eens fijn thuiskomen na een poepdag op m'n werk. smile

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 6 van 21 Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 13 ... 21  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: