Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

vraagje dat niet lullig is bedoeld...

+24
Blond
TGR
Parisienne
Atelier Madame
Mamsie
Flippin' Bitch
Caroow
Inge
Lejow
Rovine
Moon
_Inge_
BJA
Sjaantje
Jordana
Susan
Bliss
Polly
SparklingEyes
Burn
May
Clapperdie
Caro
silly-one
28 plaatsers

Pagina 4 van 9 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Ga naar beneden

vraagje dat niet lullig is bedoeld... - Pagina 4 Empty Re: vraagje dat niet lullig is bedoeld...

Bericht  Gast ma 18 apr 2011 - 7:26

Nou net zo goed als dat ik niet snap waar mensen de tijd vandaan halen om zoveel te forummen snap ik dat ook niet hoor Susan. Ik ben ook gewoon niet regelmatig genoeg thuis om serieus dingen te kunnen volgen. Ik kijk eigenlijk ook nooit tv bedenk ik me net.. als ik iets wil zien dan download ik het.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

vraagje dat niet lullig is bedoeld... - Pagina 4 Empty Re: vraagje dat niet lullig is bedoeld...

Bericht  Gast ma 18 apr 2011 - 7:27

Trisha schreef:Nou eh op een goede dag (of slechte, ligt eraan voor welk team je juicht) kan ik rustig 50 reacties plaatsen. Makkelijk zelfs. Ik vind mensen niet leuk, huishouden is niet mijn ding, ik heb een 2pers bed, een lieve kat, een laptop en wat te drinken... Ik hang op m'n bed, kat tegen m'n aan, drinken in handbereik, muziek op m'n laptop en ik geniet. En terwijl ik geniet van nutteloos gebabbel en andere futiliteiten van 't forum, staat een ander te strijken, met de buren te kletsen (HAHA mijn L deed't niet en er stond KETSEN Very Happy ) en naar mijn idee z'n tijd te verspillen met verplichte sociale rondjes, 't poetsen van de keuken etc etc.

Smaken verschillen Very Happy
Ja maar mijn keuken poetsen is ook echt niet mijn hobby. Maar dat vind ik geen verspilling van mijn tijd, want het is gewoon fijn als het schoon is.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 18 apr 2011 - 7:28

ik vind ook een bijsmaakje aan dit topic zitten..

op een vrije dag heb ik misschien wel 100 post, en daarna post ik 3 dagen niet.. erg? nee heerlijk!

Gast
Gast

Bericht  Moon ma 18 apr 2011 - 7:28

Powerbabe schreef:
Moon schreef:
Trisha schreef:
Moon schreef:
Susan schreef:Op de een of andere manier vind dit soort topics vaak zo'n bijsmaakje hebben, alsof heel veel mensen even willen laten merken dat ze een interessanter leven hebben dan de mensen die hier vaak posten.

Want? Het leven buiten het forum is interessanter?

Nee maar beetje de ondertoon van 'Ik heb wel wat beters te doen dan hele dag te forummen'. Althans, dat gevoel krijg ik, dat er mensen zijn die die 'attitude' (Nederlands uitspreken svp) hebben. Daar krijg ik een naar gevoel bij, omdat je mij niet blij maakt met naar 't bos gaan of de natuur in hobbelen, maar 't komt over alsof dat 'beter' is en mensen die veel forummen niks beters te doen hebben of zo.

Maar ik snap oprecht niet waar ik de tijd vandaan moet halen om 15 post per dag te plaatsen (en dan ook nog eens die topics te lezen want dat is wel handig voordat je reageert) terwijl ik 26 uur werk per week, daarnaast een studie doe, net een appartement heb gekocht, ik mijn vrienden en familie graag zie, mijn relatie en dan ook nog eens 15 post te plaatsen per dag (gemiddeld). Hoe kan dat dan?
Dit ben ik wel met je eens hoor. Maar dat zegt Trisha toch ook niet? Iedereen deelt zijn leven op zijn eigen manier in. Er zitten hier genoeg mensen die (onvrijwillig) thuis zitten, zwanger zijn, thuis werken weet ik veel wat voor reden hebben om wel meer te kunnen posten. Dat maakt iemand niet perse interessanter. Ik ren (meestal) van hot naar her op een dag dus ik heb er geen tijd voor.. Maar dat betekent nog niet dat mijn leven perse interessanter is.

Nee dat klopt inderdaad, maar ik zeg juist die dingen omdat ik ook zeker geen interessant leven heb zoals je leest.. Voor mij leuk genoeg hoor haha, maar niet 'meer' dan een ander.

Noa.. dat klopt maar dan ligt het geloof ik aan mij dat het me niet lukt om zoveel te posten Wink
Moon
Moon
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 383
Punten : 445
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast ma 18 apr 2011 - 7:28

Iedereen heeft evenveel tijd op een dag, het is maar net waar je die tijd aan wilt/kan besteden. Ik vind het allemaal vrij logisch eigenlijk .. laughcry

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 18 apr 2011 - 7:31

Guattari schreef:
ProudMama schreef:
Twellie schreef:
Guattari, niet alles hoeft toch een (praktisch) doel te hebben? Ik vind het juist heerlijk dat ik doelloze dingen kan doen waar ik dan veel plezier uit haal. Lijkt me zo'n druk op een mens uitoefenen als alles maar nut moet hebben.
+1

Zeker nu ik weinig energie heb vind ik het heerlijk om op de bank te hangen met mijn laptop, voor veel actieve dingen heb ik naast mijn werk gewoon geen puf meer.

Ik heb daar persoonlijk niet de rust voor om een hele dag te chillen. Voor mezelf moet ik dus wel dagelijks iets nuttigs te doen hebben, in die zin dat ik het nuttig acht. Ik kan dat domweg niet meer, sowieso 5 dagen per wk rennen en vliegen en dan opeens een dag helemaal niets moeten en alles mogen. Ik word daar zelf niet gelukkiger van, maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat een ander daar niet van kan en mag genieten.
Ik zal wel moeten met die 2 in mijn buik Wink. Heb vandaag ook echt wel nuttige dingen gedaan als schoonmaken en boodschappen, maar dan is mijn energie ook gewoon op.
Normaal deed ik het ook niet zo snel, maar nu...

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 18 apr 2011 - 7:31

Powerbabe schreef:
Trisha schreef:Nou eh op een goede dag (of slechte, ligt eraan voor welk team je juicht) kan ik rustig 50 reacties plaatsen. Makkelijk zelfs. Ik vind mensen niet leuk, huishouden is niet mijn ding, ik heb een 2pers bed, een lieve kat, een laptop en wat te drinken... Ik hang op m'n bed, kat tegen m'n aan, drinken in handbereik, muziek op m'n laptop en ik geniet. En terwijl ik geniet van nutteloos gebabbel en andere futiliteiten van 't forum, staat een ander te strijken, met de buren te kletsen (HAHA mijn L deed't niet en er stond KETSEN Very Happy ) en naar mijn idee z'n tijd te verspillen met verplichte sociale rondjes, 't poetsen van de keuken etc etc.

Smaken verschillen Very Happy
Ja maar mijn keuken poetsen is ook echt niet mijn hobby. Maar dat vind ik geen verspilling van mijn tijd, want het is gewoon fijn als het schoon is.

Maar k vind er een verschil in zitten tussen schoonmaken/opruimen en poetsen. Ik vind echt dat er mensen zijn - niet direct iemand van hier - die écht poetsen. Ik ruim heus m'n huis wel op. (of ik laat 't mam doen....) maar ik ben wel redelijk snel tevreden als dat betekent dat ik naast m'n werk, vrienden en familie ook gewoon ongenegeerd kan gaan niksen...

Gast
Gast

Bericht  Rovine ma 18 apr 2011 - 7:32

Dit topic gaat wel net zo hard als het dagcafé. :P
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Sjaantje ma 18 apr 2011 - 7:33

Noa schreef:Nouja als ik elke dag alles een beetje bij hou en dan nog een uur mijn huis opruim extra, dan kan ik alles gewoon doen hoor, dan heb ik daarna nog genoeg tijd over om in het park te hangen en dat kost vrij weinig energie Very Happy

Heb de rest nog niet bijgelezen maar op zich heb je gelijk. Ware het niet dat ik vanwege reuma dat niet kan en ín het park hangen kost inderdaad weinig energie maar ernaar toe gaan kost wél energie en die heb ik dan dus juist niet... Bovendien hebben wij hier geen leuk park Sad
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast ma 18 apr 2011 - 7:34

Sjaantje schreef:
Noa schreef:Nouja als ik elke dag alles een beetje bij hou en dan nog een uur mijn huis opruim extra, dan kan ik alles gewoon doen hoor, dan heb ik daarna nog genoeg tijd over om in het park te hangen en dat kost vrij weinig energie Very Happy

Heb de rest nog niet bijgelezen maar op zich heb je gelijk. Ware het niet dat ik vanwege reuma dat niet kan en ín het park hangen kost inderdaad weinig energie maar ernaar toe gaan kost wél energie en die heb ik dan dus juist niet... Bovendien hebben wij hier geen leuk park Sad

Ik heb 't gevoel dat je jezelf gaat verdedigen, dat moet je niet doen smile

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 18 apr 2011 - 7:35

Laat iedereen gewoon 'lekker z'n ding doen'...

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 18 apr 2011 - 7:35

Sjaantje schreef:

Ah ja dat is naar ... dan is het ook gelijk iets anders natuurlijk. Ik woon 5 minuten lopen van een mooi park en het strand is 20 minuten...

Gast
Gast

Bericht  Sjaantje ma 18 apr 2011 - 7:38

Trisha schreef:
Sjaantje schreef:

Ja verdedigen... dat idee had ik eerst ook dat ik dat 'moest' doen. Tot ik me realiseerde dat de mensen die hier posten misschien niet allemaal weten dat ik wat mankeer dus het was eigenlijk niet zozeer 'verdedigen' maar meer 'uitleggen waarom iemand niet iedere dag een uur extra poetst om vervolgens naar het park te lopen/fietsen/skeeleren/whatever met een boek onder de arm'.

Maar fijn dat je vindt dat ik me niet hoef te verdedigen smile ik vind dat namelijk ook!
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast ma 18 apr 2011 - 7:40

Sjaantje schreef:
Trisha schreef:
Sjaantje schreef:

Ja verdedigen... dat idee had ik eerst ook dat ik dat 'moest' doen. Tot ik me realiseerde dat de mensen die hier posten misschien niet allemaal weten dat ik wat mankeer dus het was eigenlijk niet zozeer 'verdedigen' maar meer 'uitleggen waarom iemand niet iedere dag een uur extra poetst om vervolgens naar het park te lopen/fietsen/skeeleren/whatever met een boek onder de arm'.

Maar fijn dat je vindt dat ik me niet hoef te verdedigen smile ik vind dat namelijk ook!
Ik hoop niet dat ik je het gevoel gaf dat je je moest verdedigen, ik wist gewoon niet dat je reuma hebt. Ik snap wel dat het niet voor iedereen zo vanzelfsprekend is.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 18 apr 2011 - 7:41

Dude ik zit met m'n laptop op 't balkon skeelerende mensjes uit te lachen omdat ik 't een stomme bezigheid vind op je vrije avond.... Smaken verschillen gewoon en in jouw geval is 't gewoon heel jammer en gewoon klote, maar als jij er vrede mee hebt en je lekker kunt voelen bij wat je doet; lekker belangrijk wat andere dan doen.. De één fietst graag en ik lach fietsers graag uit. Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 18 apr 2011 - 7:43

Ik werk 36 uur in de week, én heb tijd om het huishouden te doen, boodschappen te doen, leuke dingen te doen en die 15 posts per dag, die kan ik gerust plaatsen in hooguit twee uurtjes online zijn. Ik sta er eerder versteld van dat mensen met een baan van 26 uur níét snappen hoe je in godsnaam de tijd vindt om 15 posts per dag te plaatsen. Daar moet ik stiekem eigenlijk wel een beetje om lachen Laughing

Overigens ieder z'n eigen ding hoor. De één is blij met 15 posts in een jaar, de ander plaatst er 15 in een uur. En met allebei is niets mis.

Gast
Gast

Bericht  Sjaantje ma 18 apr 2011 - 7:44

Noa schreef:Ik hoop niet dat ik je het gevoel gaf dat je je moest verdedigen, ik wist gewoon niet dat je reuma hebt. Ik snap wel dat het niet voor iedereen zo vanzelfsprekend is.

Dat idee had ik al, dat je het niet wist. Daarom voelde het in dit geval niet als verdedigen maar als uitleggen.

En Trish, ik moest wel even lachen om je post Very Happy Dude, waarom lach jij fietsers uit? Láát die mensen toch!
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast ma 18 apr 2011 - 7:44

Ik heb tijdens dit topic een hele zak chips leeggegeten, ben ik nu stoer of juist niet? Cool

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 18 apr 2011 - 7:46

Voor degenen die dit topic een naar bijsmaakje vinden hebben of uitspraken doen zoals 'waar maak je je druk om'/ 'laat iedereen gewoon lekker z'n eigen doen', krijg ik het idee dat ik dit niet normaal me af kan vragen, zonder dat ik iemand wil beledigen. Dat is namelijk geenszins mijn intentie geweest. Ik vroeg het me serieus af, omdat ik het niet herken uit m'n eigen omgeving, niets meer of minder.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 18 apr 2011 - 7:46

Ik ben ook een van de...
Ik forum zoveel omdat ik zo goed als werkloos ben.

En zoveel vriendinnen heb ik niet dus zoek ik hier mijn plezier.
De computer staat vaak de hele dag aan, en ondertussen doe ik lekker het huishouden.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 18 apr 2011 - 7:47

Nobucta schreef:Dit topic gaat wel net zo hard als het dagcafé. :P

Haha, nu je het zegt idd!;-)

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 18 apr 2011 - 7:51

Guattari schreef:Voor degenen die dit topic een naar bijsmaakje vinden hebben of uitspraken doen zoals 'waar maak je je druk om'/ 'laat iedereen gewoon lekker z'n eigen doen', krijg ik het idee dat ik dit niet normaal me af kan vragen, zonder dat ik iemand wil beledigen. Dat is namelijk geenszins mijn intentie geweest. Ik vroeg het me serieus af, omdat ik het niet herken uit m'n eigen omgeving, niets meer of minder.

ik denk dat het komt omdat er reacties worden geplaatst als..

hoe is het mogelijk om met een sociaal leven zooooveeel te posten...

maar was jij op het vorige forum ook niet een hele actieve forumster? dan weet je toch waar we de tijd vandaan halen?

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 18 apr 2011 - 7:55

Er wordt toch helemaal niet gevraagd hoe dat mogelijk is? Ik snap prima hoe dat mogelijk is.. Gaan zitten en posten. Maar ik vraag me wel af wat daar leuk aan is. Maar wat Trish al zegt, zij lacht graag fietsers uit en ik fiets graag.. Ja zo zal iedereen zich toch dingen af blijven vragen over een ander? Dat is toch niet erg? Dat mag guattari zich toch gewoon afvragen?

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 18 apr 2011 - 7:55

Jade schreef:
Guattari schreef:Voor degenen die dit topic een naar bijsmaakje vinden hebben of uitspraken doen zoals 'waar maak je je druk om'/ 'laat iedereen gewoon lekker z'n eigen doen', krijg ik het idee dat ik dit niet normaal me af kan vragen, zonder dat ik iemand wil beledigen. Dat is namelijk geenszins mijn intentie geweest. Ik vroeg het me serieus af, omdat ik het niet herken uit m'n eigen omgeving, niets meer of minder.

ik denk dat het komt omdat er reacties worden geplaatst als..

hoe is het mogelijk om met een sociaal leven zooooveeel te posten...

maar was jij op het vorige forum ook niet een hele actieve forumster? dan weet je toch waar we de tijd vandaan halen?

Ik heb tijdens laatste studiejaar veel op het forum gezeten, omdat ik amper lessen had vanwege tutorials en scriptie. Ik deed er alles aan om niet daarmee bezig te zijn.;-)

Ik wil graag nog even aan mijn post toevoegen dat ik het jammer vind dat er nu wordt gedaan alsof je een interessanter leven hebt als je minder post op een dag. Als 's ochtends namelijk mijn wekker gaat, wens ik soms dat ik 'em uit het raam kan gooien, omdat ik weer een dag heb met veel kansloos gediscussieer op m'n werk en ik zou dat absoluut niet interessant willen noemen, tenzij je wel van een relletje op z'n tijd houdt.;-)

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 18 apr 2011 - 7:58

Ik vind jouw posts ook niet overkomen alsof ze een naar bijsmaakje hebben hoor Guat. Ik kan me goed voorstellen dat je je dit afvraagt. Ik vraag me namelijk af, of heb eigenlijk respect voor, mensen die zo veel werken zoals jij en dan uberhaupt nog tijd (of met name energie) hebben om op het forum te komen.

Wat Noa zei vond ik wel goed: Iedereen heeft evenveel tijd tot z'n beschikking, maar je bepaalt zelf hoe je dat invult. Veel door omstandigheden natuurlijk, maar ook voor een groot deel door eigen voorkeur.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 4 van 9 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: