Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

zo lullig

Ga naar beneden

zo lullig Empty zo lullig

Bericht  Rouge do 23 jun 2011 - 8:56

even een vraag. Stel je hebt een werkgever bij een bijbaan en die mailt perongeluk een hele nare opmerking over jou naar een andere medewerker. Deze mail is natuurlijk niet voor jou ogen bedoelt. Je krijgt een mail daarna met excuses enzovoort. Ik hou het bewust een beetje vaag ivm herkenning maar dit is mij overkomen en heb aan de ene kant zoiets van ik moet/wil hier iets mee. Hoe kan je als werkgever zo dom en onprofessioneel zijn? Probleem is dat ik niet naar een baas kan stappen want hij is zelf de 'baas'. Ik heb overigens gezegd dat ik de samenwerking per direct wil verbreken. Maar ik vroeg me af wat jullie in zo'n geval zouden doen?
Rouge
Rouge
Prater
Prater

Aantal berichten : 902
Punten : 1033
Registratiedatum : 12-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

zo lullig Empty Re: zo lullig

Bericht  Gast do 23 jun 2011 - 8:58

Ik weet natuurlijk niet wat erin staat.. Maar mijzelf kennende zou ik per direct stoppen..

Wat ontzettend onprofessioneel en belachelijk.. Ik hou sowieso niet van vervelende/nare roddels over mensen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

zo lullig Empty Re: zo lullig

Bericht  Gast do 23 jun 2011 - 8:59

Boos worden. Ik weet niet precies wat de opmerking precies was natuurlijk. Maar als het echt naar zou zijn zou ik ontslag nemen, echt niet dat ik daar dan nog wil werken (we hebben het over een bijbaantje dan he). En ik zou zeggen dat ik het uiterst onprofessioneel vind dat ze dit soort dingen achter haar personeels rug om doet/zegt.

wat vervelend dat je baas dat heeft gedaan zeg! Zou ik toch wel echt vervelend vinden als mij dat zou overkomen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

zo lullig Empty Re: zo lullig

Bericht  Gast do 23 jun 2011 - 9:01

Powerbabe schreef:Boos worden. Ik weet niet precies wat de opmerking precies was natuurlijk. Maar als het echt naar zou zijn zou ik ontslag nemen, echt niet dat ik daar dan nog wil werken (we hebben het over een bijbaantje dan he). En ik zou zeggen dat ik het uiterst onprofessioneel vind dat ze dit soort dingen achter haar personeels rug om doet/zegt.

wat vervelend dat je baas dat heeft gedaan zeg! Zou ik toch wel echt vervelend vinden als mij dat zou overkomen.

Mee eens!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

zo lullig Empty Re: zo lullig

Bericht  Rouge do 23 jun 2011 - 9:02

het is in mijn geval geen belangrijke 'bijbaan' en daarom kon ik ook gewoon zeggen dat ik er direct mee stop. Maar het heeft mij wel gekwetst, hij probeerde het nog recht te lullen maar dat kan natuurlijk niet. Ik heb het bij een kort antwoord gehouden en gezegd dat ik het erg onprofessioneel vind en je zo niet met je medewerkers omgaat. Alleen komt hij er ,voor mijn gevoel,nogal makkelijk vanaf.
Rouge
Rouge
Prater
Prater

Aantal berichten : 902
Punten : 1033
Registratiedatum : 12-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

zo lullig Empty Re: zo lullig

Bericht  Gast do 23 jun 2011 - 9:03

Ik snap dat hij er voor jouw gevoel nogal makkelijk van af komt, maar ik zou niet weten wat je nog meer kunt ondernemen.

Behalve een tennisbal in zijn uitlaat doen en met je sleutels krassen op zijn auto maken natuurlijk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

zo lullig Empty Re: zo lullig

Bericht  Rouge do 23 jun 2011 - 9:05

ja ik weet het eigenlijk ook niet. Het enige is dat ik voor een klus nog behoorlijk wat geld krijg en dit ook nog niet gekregen heb. Anderen hebben het wel al gekregen en nu moet ik steeds 'smeken' om mn geld.
Rouge
Rouge
Prater
Prater

Aantal berichten : 902
Punten : 1033
Registratiedatum : 12-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

zo lullig Empty Re: zo lullig

Bericht  Gast do 23 jun 2011 - 9:07

Je hoeft niet te smeken hoor, heb je gewoon recht op. Dus ik zou een mail sturen en zeggen dat je nog recht hebt op je geld en dat je het binnen een week verwacht.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

zo lullig Empty Re: zo lullig

Bericht  Rouge do 23 jun 2011 - 9:09

ja vorige week zouden ze het regelen. Gisteren en vandaag gemaild,maar geen reactie. Morgen wil ik bellen als ik het nog niet heb. Voel me daarom dubbel genaaid, net of ze denken van nou we laten die *#&@ maar lekker op dr geld wachten.
Rouge
Rouge
Prater
Prater

Aantal berichten : 902
Punten : 1033
Registratiedatum : 12-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

zo lullig Empty Re: zo lullig

Bericht  Gast do 23 jun 2011 - 9:11

Wat een stomme l*l... Maar ik zou morgen idd bellen voor dat geld en zeggen dat je het volgende week verwacht. Heb je het dan nog niet, iets inschakelen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

zo lullig Empty Re: zo lullig

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum