Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vraagje zindelijkheid: 's nachts wekken of niet?

Ga naar beneden

Vraagje zindelijkheid: 's nachts wekken of niet? Empty Vraagje zindelijkheid: 's nachts wekken of niet?

Bericht  Gast wo 15 jun 2011 - 7:13

Fenne heeft ineens het licht gezien qua zindelijkheid. Waar ze voorheen tien keer per dag zei dat ze moest plassen en er vervolgens niks kwam, zegt ze het nu alleen wanneer ze echt moet. Ze heeft vandaag zelfs twee keer op het potje gepoept, wat voor haar echt bijzonder is (ze vindt poepen sowieso al naar, maar op het potje/ de wc ronduit eng).

Vanmiddag heeft ze ook 2,5 uur liggen slapen zonder luier en dit ging prima. Nu ligt ze er dus ook in met alleen een onderbroekje aan (en een zeiltje op haar bed). Maar wat kan ik nu het beste doen? Haar vanavond wakker maken om te plassen wanneer we gaan slapen? Of juist gewoon laten liggen en kijken of ze zicht uit zichzelf meldt?

Ik ben benieuwd hoe jullie dit hebben gedaan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vraagje zindelijkheid: 's nachts wekken of niet? Empty Re: Vraagje zindelijkheid: 's nachts wekken of niet?

Bericht  Tazz wo 15 jun 2011 - 7:20

Ik heb mijn dochtertje nooit wakker gemaakt, ze kreeg nadat ze overdag zindelijk was 's nachts nog wel een luier aan tot ze zei dat ze dat ook niet meer wilde. Na een paar ongelukjes 's nachts (op een hand te tellen) is ze nu heel de nacht droog en als ze moet plassen wordt ze wel wakker. In het begin was ze gewoon erg onrustig en half wakker, ze wilde dan liever niet haar bed uit, maar als ze zo deed dan zette ik haar toch wel even op de wc. Ze was moe en wilde slapen maar werd toch wakker omdat ze naar de wc moest. Nu slaapt ze de hele nacht door en kan het goed ophouden tot de volgende ochtend.
Tazz
Tazz
Prater
Prater

Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum