vraagje dat niet lullig is bedoeld...
+24
Blond
TGR
Parisienne
Atelier Madame
Mamsie
Flippin' Bitch
Caroow
Inge
Lejow
Rovine
Moon
_Inge_
BJA
Sjaantje
Jordana
Susan
Bliss
Polly
SparklingEyes
Burn
May
Clapperdie
Caro
silly-one
28 plaatsers
Pagina 9 van 9
Pagina 9 van 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Re: vraagje dat niet lullig is bedoeld...
*wetenschapper present* ja oke ik zit hier niet de hele dag in het dagcafe mee te kletsen ,maar open toch wel elke dag een paar keer het forum om ff 10 minuutjes wat reacties te praten. Dan gaat het toch snel.TGR schreef:Dit forum is geen forum voor wetenschappers en mensen met een politieke functie. Hier zitten meisjes en vrouwen die een bepaald stukje van Nederland vertegenwoordigen. De mensen met kinderen en een parttimebaan. De mensen die al 6 jaar bezig zijn met hun scriptie. De mensen die werkloos zijn. De huismoeders. De studenten.
Ik zit de laatste tijd steeds minder hier. Ik heb er gewoon geen zin en tijd meer voor. Maar toen ik nog veel meer bezig was met mijn studie, me verveelde enz, had ik er wel tijd voor en zin in.
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Ik reageer soms in het dagcafe. Ik loop stage, wat inhoud dat ik 4 dagen per week achter mijn laptop alleen in een kantoor zit. Af en toe, als ik me echt verveel omdat ik vastloopt met mijn scriptie, dan klest ik ook mee in het dagcafe. Maar op dagen dat alles lekker gaat (zoals vandaag en gisteren), dan kijk ik af en toe even op het forum, maar dan post ik niet mee in het dagcafe.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb een tijd zonder werk gezeten, en omdat ik niet de gehele tijd iets kan doen en gewoon rust moet houden; vond ik het heerlijk om als ontspanning even op het forum te zitten. En ik reageer vrij uitgebreid en veel op topics, dus al zit ik er een uurtje, dan heb ik veel reacties. Ach, nu heb ik weer werk, en kan ik alleen nog op vrije dagen komen eigenlijk, en vind ik het nog steeds fijn als ontspanning Op het werk kan en wil ik sowieso niet forummen, daar is geen tijd voor, want ik ren en vlieg door het hele hotel.
Gast- Gast
Ik kom niet in het dagcafé, maar wel gemiddeld 4 dagen per week op het forum.
Dat komt omdat ik werkzoekend ben ( ik werk nu 1 dag in de week en heb een eigen toko in huidverzorging die nog van de grond moeten komen ), dus ik ben veel online.
Als ik een hele dag met van alles gepland heb, kom ik hier niet of maar heel even.
Dat komt omdat ik werkzoekend ben ( ik werk nu 1 dag in de week en heb een eigen toko in huidverzorging die nog van de grond moeten komen ), dus ik ben veel online.
Als ik een hele dag met van alles gepland heb, kom ik hier niet of maar heel even.
Gast- Gast
Guattari schreef:...maar dat ik me meer afvroeg waarom je ervoor kiest zoveel te posten op een forum. Ik voel die behoefte zelf veel minder om persoonlijke dingen of ditjes en datjes hier neer te zetten, dus vandaar dat ik me dat afvroeg hoe dit voor anderen zit.
Ik wil hier nog even op reageren. ( heb alle pagina's gelezen ) Ik werk 5 dagen in de week. Doordat het bij mij in de winkel gigantisch rustig is ( tussen de 15 a 30 klanten op een dag tussen 9 en half 6 ) zit ik dus elke dag op het forum. Gewoon om te lezen wat iedereen doet, waar die zich mee bezig houdt, misschien dat ik mijn mening nog kan zeggen en dat ik er mee kan helpen. Ik zet hier eigenlijk heel veel neer over mij persoonlijk en wat ik meemaak. Omdat ik ergens hoop dat er meer mensen zijn die dit ook hebben of misschien zijn er mensen die mij er op een andere manier kunnen laten kijken naar het punt wat ik schrijf. Ik beschouw het forum dan ook niet als een leuk vermaak maar echt als een gezellig en behulpzaam forum. Ik trek mij dan ook wel snel dingen aan van iets. Wat er wordt gezegd of juist als er niet iets wordt gezegd. Het is niet dat ik het er niet met andere over kan hebben, heb 1 beste vriendin en 1 beste vriend waar ik mee kan praten maar ik krijg dus eigenlijk alleen hun mening erover. Mijn 2 nichtjes waar ik ook goed mee omga vertel ik ook wat maar that's it. Daarmee bedoel ik niet dat ik een erg klein leventje heb of niet veel sociale contacten heb ( klopt ook wel maar ik ben hier toch wel tevreden mee ) maar ik wil graag meerdere meningen horen en het van verschillende kanten bekijken. ( 2x gezegd nu dus ik stop )
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Ik werk onregelmatig, en ik duik soms het dagcafe in. En niet omdat ik dan veel wil posten, maar gewoon voor de gezelligheid. Maar ik ben ook weleens een paar dagen niet op het forum te vinden. Het is maar net wanneer ik er tijd voor heb.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Ik snap enigzins wel hoe je opleidingsniveau aan de tijdsbesteding op het forum ophangt, hoogopgeleide mensen werken door de bank genomen behoorlijk veel als het even kan en dan ben je weinig online. Of juist wel??
Want ik ken ook hoogopgeleide mensen die de hele dag op hun kantoortje zitten en lekker internetten. Niemand die ze op de vingers kijkt...
De mensen met een 'lagere functie' werken aan één stuk door en krijgen al op hun flikker als ze 5 min te lang pauze houden. Dus in dat opzicht is het wel of niet veel of weinig aanwezig hier zijn moeilijk te definiëren.
Want ik ken ook hoogopgeleide mensen die de hele dag op hun kantoortje zitten en lekker internetten. Niemand die ze op de vingers kijkt...
De mensen met een 'lagere functie' werken aan één stuk door en krijgen al op hun flikker als ze 5 min te lang pauze houden. Dus in dat opzicht is het wel of niet veel of weinig aanwezig hier zijn moeilijk te definiëren.
Gast- Gast
ik forum wel heel veel onder werk tijd..... Ik sta alleen op mijn filiaal en ben er dus afhankelijk van wanneer klanten binnen komen lopen.
Dagelijkse dingen die moeten gebeuren ben ik in een paar uurtjes klaar mee dus de rest van de tijd kan ik of een boekje gaa lezen of achter de computer gaan zitten
al klets ik niet mee in het dagcafé
Dagelijkse dingen die moeten gebeuren ben ik in een paar uurtjes klaar mee dus de rest van de tijd kan ik of een boekje gaa lezen of achter de computer gaan zitten
al klets ik niet mee in het dagcafé
pitbullgup- Prater
- Aantal berichten : 1132
Punten : 1159
Registratiedatum : 24-11-10
Even totaal offtopic, maar Guattari, wij hebben een gezamenlijke FB-vriend zag ik
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Wij ook, GuattariBliss schreef:Even totaal offtopic, maar Guattari, wij hebben een gezamenlijke FB-vriend zag ik
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Ik werk gewoon fulltime, maar werk onregelmatig. Ik heb dus soms overdag tijd en soms 's avonds.
Gast- Gast
Pagina 9 van 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Soortgelijke onderwerpen
» zo lullig
» vraagje over SD stick, is het een memory of niet?
» Vraagje zindelijkheid: 's nachts wekken of niet?
» Wat wordt bedoeld met m1?
» Is het lullig om dit te vragen?
» vraagje over SD stick, is het een memory of niet?
» Vraagje zindelijkheid: 's nachts wekken of niet?
» Wat wordt bedoeld met m1?
» Is het lullig om dit te vragen?
Pagina 9 van 9
Permissies van dit forum: