Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

vraagje dat niet lullig is bedoeld...

+24
Blond
TGR
Parisienne
Atelier Madame
Mamsie
Flippin' Bitch
Caroow
Inge
Lejow
Rovine
Moon
_Inge_
BJA
Sjaantje
Jordana
Susan
Bliss
Polly
SparklingEyes
Burn
May
Clapperdie
Caro
silly-one
28 plaatsers

Pagina 2 van 9 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Ga naar beneden

vraagje dat niet lullig is bedoeld... - Pagina 2 Empty Re: vraagje dat niet lullig is bedoeld...

Bericht  Bliss ma 18 apr 2011 - 6:45

Ik zie ook geen kans om hier de hele dag te posten! Sterker nog: het dagcafé heb ik nog nooit geopend volgens mij. Ik hou niet van topics waarbij ik mn best moet doen om het bij te kunnen houden; het moet wel leuk blijven Wink

Als je de hele dag thuis zit, kan ik me voorstellen dat je hier vaker komt. Al moet ik zeggen dat ik daar dan op een gegeven moment wel gek van zou worden, dat merk ik nu al als ik een avondje flink aan t forummen ben (steeds F5 drukken enzo :P).

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

vraagje dat niet lullig is bedoeld... - Pagina 2 Empty Re: vraagje dat niet lullig is bedoeld...

Bericht  Gast ma 18 apr 2011 - 6:45

Wanneer het werk het toelaat wil ik weleens posten. Soms denk ik dat het werk het toelaat of meen ik even een adempauze nodig te zijn, maar meer dan één post (één zin) komt er niet uit. Nu ben ik ook niet zo geneigd om hele verhalen te tikken op het forum als ik op het werk zit. Want ik weet dat ik na vijf minuten vergeet verder te posten.

Gast
Gast

Bericht  Susan ma 18 apr 2011 - 6:46

Noa schreef:Ik vind het sowieso opvallend hoeveel hier gepost wordt... Snap echt niet waar veel van de actieve forummers daar de tijd voor kunnen vinden. Zelf post ik vaak een dagje veel, omdat ik dan vrij ben en echt even verder nergens zin in heb. De rest van de dagen werk ik namelijk 8 tot 10 uur... Maar tijdens mijn werk op het forum zitten zou ik ook echt nooit doen, op mijn werk ben ik echt 100% aan het werk.

Hoe doen jullie dat? (ook niet lullig bedoeld, ik ben er serieus benieuwd naar)

Eerlijk gezegd vind ik jou tegenwoordig juist een van de actievere forummers.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Jordana ma 18 apr 2011 - 6:46

Ik ben een van diegene die vaak in het dagcafe zit. En ik vind het wel gezellig, Kletsen met iedereen. En op het werk tussen door ben ik niet op het forum te vinden maar als kantoor weg is en ik heb niemand om mee te praten dan is dit best makkelijk.
Jordana
Jordana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5250
Punten : 5346

Bericht  Gast ma 18 apr 2011 - 6:46

Vandaag ben ik toevallig vrij, dus veel tijd om te reageren.

Verder werk ik een paar ochtenden in de week (werk 20 uur in totaal), dus ben dan tegen 2 uur/ half 3 altijd wel thuis.
Onder werktijd post is soms ook even via mijn tel.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 18 apr 2011 - 6:46

Ik kan z'n topic serieus niet bijhouden. Normaal werk ik overdag en zit ik niet op het forum. En om nou elke avond pagina's bij te lezen dan ben ik een uur verder. smile Het topic staat ook altijd bovenaan de pagina dus kun je nagaan hoeweel er gekletst wordt :P

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 18 apr 2011 - 6:47

Ik lees daar ook écht geen pagina's bij, hoor. Ik lees één pagina terug en dan haak ik in. Meestal verandert het onderwerp van gesprek toch per pagina.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 18 apr 2011 - 6:48

Susan schreef:
Noa schreef:Ik vind het sowieso opvallend hoeveel hier gepost wordt... Snap echt niet waar veel van de actieve forummers daar de tijd voor kunnen vinden. Zelf post ik vaak een dagje veel, omdat ik dan vrij ben en echt even verder nergens zin in heb. De rest van de dagen werk ik namelijk 8 tot 10 uur... Maar tijdens mijn werk op het forum zitten zou ik ook echt nooit doen, op mijn werk ben ik echt 100% aan het werk.

Hoe doen jullie dat? (ook niet lullig bedoeld, ik ben er serieus benieuwd naar)

Eerlijk gezegd vind ik jou tegenwoordig juist een van de actievere forummers.
Oh? Haha dat vind ik knap! Ik ben 4 dagen aan het werk en in het weekend forummen ik ook nauwelijks... en in het dagcafé ben ik eigenlijk nooit :shock:

Laatst aangepast door Noa op ma 18 apr 2011 - 6:49; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 18 apr 2011 - 6:48

Maple schreef:Ik lees daar ook écht geen pagina's bij, hoor. Ik lees één pagina terug en dan haak ik in. Meestal verandert het onderwerp van gesprek toch per pagina.
+1. Alles terug lezen ga ik echt niet aan beginnen, daar heb je een dagtaak aan :P

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 18 apr 2011 - 6:49

Polly schreef:Het is me nog nooit opgevallen dat altijd dezelfde forummers posten in het dagcafé.
Misschien forum ik zelf gewoon niet genoeg.

Laughing

Gast
Gast

Bericht  Susan ma 18 apr 2011 - 6:49

Oh, ik vind dat je op best veel discussies te vinden bent. Maakt ook niet uit verder, actieve forummer is geen scheldwoord of zo.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Gast ma 18 apr 2011 - 6:50

Susan schreef:Oh, ik vind dat je op best veel discussies te vinden bent. Maakt ook niet uit verder, actieve forummer is geen scheldwoord of zo.
Misschien zitten wij net in dezelfde topics ofzo?

Laatst aangepast door Noa op ma 18 apr 2011 - 6:50; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Sjaantje ma 18 apr 2011 - 6:50

Maple schreef:
Guattari schreef:
Maple schreef:Er is ook niemand die non-stop reageert in het dagtopic. 't Zijn steeds forumsters die elkaar afwisselen, even een halfuurtje online zijn en dan weer weg zijn.

Die zitten er ook tussen idd, maar ik zie ook dat mensen gedurende de hele dag hebben gereageerd met pauzes ertussen.
In mijn beleving valt dat best wel mee. Smikkel kon dat, maar verder? Ja, Sjaan is vandaag veel online, maar zou die misschien niet gewoon vrij zijn vandaag?

Hahaha vandaag juist niet! Vanmorgen van half 10 tot kwart voor 10 (tijdens het ontbijt) en nu vanaf eh hoe laat was ik thuis? 18u ofzo? Wat een reputatie... Rolling Eyes

In mijn geval is het zo dat mijn agenda momenteel een beetje 'hollen of stilstaan' is. Ik ben vrij veel weg maar ook veel thuis. De momenten dat ik thuis ben, hou ik me bewust zo rustig mogelijk, of ik spreid mijn bezigheden die ik thuis heb om aan mijn rust te komen. Ik ben dan ook met regelmaat even 10 minuten / kwartiertje even met wat anders bezig maar dat valt misschien niet altijd op.
Mijn laptop staat altijd in de keuken, op het aanrecht. Ik heb een aangepaste keuken, d.w.z. een verlaagd aanrecht met een verrijdbare stoel eronder. Dus als ik aan het koken ben, roer ik met één hand in de pan en met de rest van mijn lijf forum ik. Ben ik aan het eten, idem dito. Ik heb niet veel vriendinnen, althans niet hier in de buurt, dus ik ga 's avonds ook niet vaak ergens een bakkie doen ofzo. Tv kijken vind ik geen reet aan in mijn eentje, veel te veel 'eenrichtingsverkeer' naar mijn idee. Ik moet onder de mensen zijn. En als dat niet IRL is, dan is het forum een goeie manier om tóch bezig te zijn en mensen te spreken. Ik vind het gewoon gezellig hier! Very Happy

Verder denk ik wel dat het klopt wat Maple (?) zei, het zijn misschien veelal dezelfde vaste forumsters in het dagcafé, afgewisseld met anderen, maar we wisselen elkaar ook behoorlijk af door onze agenda's!
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9631
Punten : 10334

Bericht  Caro ma 18 apr 2011 - 6:50

[quote="Guattari"]
Caro schreef:

Maar dat is bij jou geen (bijna) dagelijks terugkerend ritueel, toch? Ik zou me heel schuldig voelen naar mijn collega's toe als ik ondertussen (bijna) dagelijks loop te forummen buiten mijn pauzes om. In jouw geval vind ik het wel een stukje anders, als je in ogenschouw neemt wat er op dit moment allemaal speelt. Dat vind ik oprecht heel naar voor je, ook al heb ik je dat niet laten weten in je eigen topic. Had zelf ook een rotweek en dan heb ik volgens mij nogal weinig ruimte voor anderen, maar ik wil je wel laten weten dat ik met je meeleef en heel erg voor jou hoop dat je veel lieve mensen om je heen hebt bij wie je terechtkan.

Bij ons is sowieso vrij weinig controle. Daarnaast heb ik qua werkzaamheden alleen mezelf ermee als ik langzaam ben of iets niet doe. Dat is bij mij nu eenmaal anders, ik ben de enige die dat werk uitvoert en het heeft geen invloed op anderen als ik mijn werk niet doe. Uiteraard zit ik dan alsnog niet de hele tijd op het forum, maar ik wil wel eens tussendoor kijken. Niet vaak hoor..en dan echt maar een paar minuten.
Ik hou mezelf goed bezig, dat scheelt en ik vind ook niet dat ik het kan maken naar mijn directeur als ik urenlang zou forummen. Maar hem hoor je niet, zolang het werk maar af is smile.

Dank voor je medeleven. Als ik me rot voel heb ik ook weinig ruimte voor anderen hoor...het is gewoon rot en ik ben in de war. Ook daar komt wel een oplossing voor smile.
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801

Bericht  Caro ma 18 apr 2011 - 6:54

Ohhh en wat heel erg scheelt vind ik voor mezelf: ik zit alleen op een kantoor. Ik loop weinig rond, dus spreek mijn collega's niet tussendoor. Ik maak nauwelijks praatjes zo tussen neus en lippen door. Sommige collega's staan urenlang te beppen...

Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801

Bericht  Gast ma 18 apr 2011 - 6:55

Ik moet eerlijk zeggen dat ik me ook wel eens verbaas over het aantal pagina's dat daar elke dag bij komt. Ik ben student en heb vrij veel vrije tijd overdag, maar toch red ik het ook echt niet om zoveel te posten. Ik bedoel niet dat er dus forummers zijn die de hele dag zitten te forummen, maar het is wel een vast groepje naar mijn idee dat er samen voor zorgt dat het dagtopic altijd enorm is.

Gast
Gast

Bericht  BJA ma 18 apr 2011 - 7:00

Ik werk normaal 40 uur, maar even de helft en heb als ik thuis ben altijd de laptop aanstaan.
Op het werk forummen zou ik niet durven! Op mijn oude werk heb ik dit weleens gedaan, maar ik kreeg daar wel een opmerking over.
Alles wat je op internet doet wordt gelogd.
BJA
BJA
Prater
Prater

Aantal berichten : 874
Punten : 961
Registratiedatum : 11-12-10

Bericht  Gast ma 18 apr 2011 - 7:00

Caro schreef:Ohhh en wat heel erg scheelt vind ik voor mezelf: ik zit alleen op een kantoor. Ik loop weinig rond, dus spreek mijn collega's niet tussendoor. Ik maak nauwelijks praatjes zo tussen neus en lippen door. Sommige collega's staan urenlang te beppen...

Ah, dat is soms heel saai. Wo-dg heb ik dat geloof ik ook en sowieso wel af en toe als ik thuis werk voor een dagje. Hmm, ik zal eens kijken hoe actief ik forum a.s. wo-dg.;-) Af en toe vang ik een glimp op van het dagcafé, maar 9 vd 10x snap ik er geen hol van, omdat het dagelijks terugkomt en er dus vervolgverhalen zijn te lezen. Wow, wat klinkt dat spannend!

Gast
Gast

Bericht  _Inge_ ma 18 apr 2011 - 7:01

Ik post hier dan niet zoveel maar op een ander forum wel en dat kan omdat ik thuis werk;) Dus ik kan gewoon de hele dag internetten.
_Inge_
_Inge_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 105
Punten : 114
Registratiedatum : 28-11-10

Bericht  Gast ma 18 apr 2011 - 7:01

Ik zou ondanks dat ik werk, studeer en een kind heb genoeg tijd hebben om in het dagcafe rond te hangen. Ik kom er in de praktijk nauwelijks, maar volgens mij zijn er genoeg mensen die net als mij tijd over hebben overdag. Letterlijk al mijn vriendinnen werken bijvoorbeeld ook part-time.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 18 apr 2011 - 7:02

[quote="Powerbabe"]Ik moet eerlijk zeggen dat ik me ook wel eens verbaas over het aantal pagina's dat daar elke dag bij komt. Ik ben student en heb vrij veel vrije tijd overdag, maar toch red ik het ook echt niet om zoveel te posten. Ik bedoel niet dat er dus forummers zijn die de hele dag zitten te forummen, maar het is wel een vast groepje naar mijn idee dat er samen voor zorgt dat het dagtopic altijd enorm is. [/quote

Ik wil ervoor waken dat ik niemand hier het idee geef even zichzelf te verantwoorden, maar ik kan me wel vinden in wat je zegt. Toen ik nog alleen studeerde, was ik flexibeler maar vond ik het forum domweg niet leuk genoeg om er veel op te zitten. Nee dat zeg ik verkeerd; ik voelde me dan heel doelloos aan het einde vd dag. Alsof ik echt niets beters te doen had qua tijdsbesteding.

Laatst aangepast door Guattari op ma 18 apr 2011 - 7:03; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 18 apr 2011 - 7:02

Ik heb een periode weinig tot niet gewerkt en was toen wel heel veel online.. Inmiddels werk ik gewoon en heb ik eerlijk gezegd amper de puf om te forummen! 't Dagtopic is volgens mij vooral een slowchat van mensen die om wat voor reden dan ook thuis zitten en tja, een aantal van 't forum zitten veel thuis..? Medische redenen, huismamma's etc?

Boeit me verder trouwens niet zo...

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 18 apr 2011 - 7:04

Ik heb t zelfde, eigenlijk vind ik het vaak een beetje zonde van mijn tijd. Het is wel lekker als pure ontspanning, maar ik waak er wel voor dat ik bv mijn hele vrije dag op de computer zit. Dat vind ik echt zonde achteraf... ga ik liever lekker met een boek in t park zitten met dit mooie weer, of naar t strand!

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 18 apr 2011 - 7:06

Het lijkt me inderdaad prima om het je af te vragen, Guattari, zolang je (of anderen) er maar niet over oordeelt.

Ik leidt momenteel inderdaad best een kansloos leven; ik doe niet veel, hang bijna de hele dag op de bank, kijk televisie, en computer. Ik doe het huishouden en probeer wat te bewegen en wat dagelijkse kleine dingen te doen. Dus ik hang nu wel meer achter de computer dan dat ik deed toen ik werkte. Maar ja, lijkt me ook niet meer dan logisch :p En zolang degenen die veel op 't forum zitten, het ook leuk vinden, lijkt me daar niets mis mee. Pas zodra je withdrawal symptoms gaat vertonen zodra je even niet op 't forum komt, wordt 't ernstig denk ik :P

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 18 apr 2011 - 7:06

Ik ben meestal 's avonds even actief en in het weekend. Maar ook al werkte ik niet, dan had ik nog wel andere dingen te doen dan de hele dag forumhangen. Ik ben liever lekker buiten of aan het lezen ofzo. En als ik wel een groot gedeelte van de dag op het forum zit, dan heb ik de dag er na even geen zin meer.. Wink Maar misschien komt dat wel omdat ik van afwisseling houd. Daarom werk ik ook in het onderwijs nerd

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 9 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: