Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Is het lullig om dit te vragen?

3 plaatsers

Ga naar beneden

Is het lullig om dit te vragen? Empty Is het lullig om dit te vragen?

Bericht  Gast wo 9 maa 2011 - 10:26

De computer van mijn ouders is vanmiddag kapot gegaan. Doet niks meer, vastgelopen en weet ik veel wat.
Mijn moeder was gelijk in paniek en heeft er een buurman bijgehaald die veel van computers weet. Nu zit ze met hem al sinds 8 uur achter de computer.
Ik wil zo gaan slapen, maar ik hoor ze de hele tijd praten over die computer, en best hard ook...
Kan ik het maken om te vragen of ze er zo een eind aan willen/kunnen breien? Of kom ik dan over als een verwend nest/tutje/zeikerd?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is het lullig om dit te vragen? Empty Re: Is het lullig om dit te vragen?

Bericht  Gast wo 9 maa 2011 - 10:26

Sushi schreef:De computer van mijn ouders is vanmiddag kapot gegaan. Doet niks meer, vastgelopen en weet ik veel wat.
Mijn moeder was gelijk in paniek en heeft er een buurman bijgehaald die veel van computers weet. Nu zit ze met hem al sinds 8 uur achter de computer.
Ik wil zo gaan slapen, maar ik hoor ze de hele tijd praten over die computer, en best hard ook...
Kan ik het maken om te vragen of ze er zo een eind aan willen/kunnen breien? Of kom ik dan over als een verwend nest/tutje/zeikerd?

Ja smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is het lullig om dit te vragen? Empty Re: Is het lullig om dit te vragen?

Bericht  Gast wo 9 maa 2011 - 10:27

mozzarella schreef:
Sushi schreef:De computer van mijn ouders is vanmiddag kapot gegaan. Doet niks meer, vastgelopen en weet ik veel wat.
Mijn moeder was gelijk in paniek en heeft er een buurman bijgehaald die veel van computers weet. Nu zit ze met hem al sinds 8 uur achter de computer.
Ik wil zo gaan slapen, maar ik hoor ze de hele tijd praten over die computer, en best hard ook...
Kan ik het maken om te vragen of ze er zo een eind aan willen/kunnen breien? Of kom ik dan over als een verwend nest/tutje/zeikerd?

Ja smile

Sad Nu weet ik niet wat je bedoelt, mijn eerste of mijn tweede vraag? Al denk ik dat je de tweede bedoelt Wink
Ik denk zelf namelijk ook dat het een beetje klagerig overkomt...
Maar ik ken mijn moeder en die gaat gerust tot half 2 met die man zitten lullen....

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is het lullig om dit te vragen? Empty Re: Is het lullig om dit te vragen?

Bericht  Kqip wo 9 maa 2011 - 10:28

Je zou kunnen vragen of er al vooruitgang is? En of het nog lang gaat duren omdat je wil gaan slapen. Morgen weer een nieuwe dag om die pc te fixen toch?
Kqip
Kqip
Prater
Prater

Aantal berichten : 938
Punten : 962
Registratiedatum : 03-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Is het lullig om dit te vragen? Empty Re: Is het lullig om dit te vragen?

Bericht  rapa nui wo 9 maa 2011 - 10:28

Ja, als de buurman er nu nog bij is om er naar te kijken dan vind ik dat jij inderdaad niet moet zeuren en er beter niets van kunt zeggen. Oordopjes in?
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Is het lullig om dit te vragen? Empty Re: Is het lullig om dit te vragen?

Bericht  Gast wo 9 maa 2011 - 10:29

Haha ik haat oordopjes Wink Maar ik trek mijn dekbed wel gewoon goed over mijn oren heen Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is het lullig om dit te vragen? Empty Re: Is het lullig om dit te vragen?

Bericht  Gast wo 9 maa 2011 - 10:30

Tja ik denk dat die buurman ook niet verwacht had dat ie z'n vrije avond zou besteden aan de computer fixen van z'n buren. Vind het heel erg aardig dat hij daar al die tijd in steekt. Dus vind het wel een beetje lullig als je dat gaat vragen. Op zich kan je wel vragen of ze wat stiller kunnen zijn (maar stoppen is wel vrij asociaal om te vragen ja), maar ik zie het dan ook wel gebeuren dat de buurman op z'n horloge kijkt en zegt van oh goh is het al zo laat, dan ga ik maar naar huis, en dat de computer nog niet gemaakt is.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is het lullig om dit te vragen? Empty Re: Is het lullig om dit te vragen?

Bericht  Gast wo 9 maa 2011 - 10:31

Marin schreef:Tja ik denk dat die buurman ook niet verwacht had dat ie z'n vrije avond zou besteden aan de computer fixen van z'n buren. Vind het heel erg aardig dat hij daar al die tijd in steekt. Dus vind het wel een beetje lullig als je dat gaat vragen. Op zich kan je wel vragen of ze wat stiller kunnen zijn (maar stoppen is wel vrij asociaal om te vragen ja), maar ik zie het dan ook wel gebeuren dat de buurman op z'n horloge kijkt en zegt van oh goh is het al zo laat, dan ga ik maar naar huis, en dat de computer nog niet gemaakt is.
Dit is inderdaad ook wel mijn gevoel erbij. Hij komt speciaal naar ons en doet hard zijn best en kan denk ik wel wat lullig overkomen als ik vraag of ze kunnen stoppen o.i.d.

Ik denk dat ik 't wel even overleef Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is het lullig om dit te vragen? Empty Re: Is het lullig om dit te vragen?

Bericht  Gast wo 9 maa 2011 - 10:32

Precies, het zal echt niet eeuwig duren.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is het lullig om dit te vragen? Empty Re: Is het lullig om dit te vragen?

Bericht  Gast wo 9 maa 2011 - 10:34

Marin schreef:Precies, het zal echt niet eeuwig duren.
Haha da's waar!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is het lullig om dit te vragen? Empty Re: Is het lullig om dit te vragen?

Bericht  Gast wo 9 maa 2011 - 10:36

Haha ja dat denk ik altijd bij seksende mensen waar ik last van heb, buren enzo. Tja, op z'n hoogst duurt dat een uur, maar meestal natuurlijk maar 10 minuten ofzo. Gaat wel weer voorbij :P Ik kan er niet echt mee zitten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is het lullig om dit te vragen? Empty Re: Is het lullig om dit te vragen?

Bericht  Kqip wo 9 maa 2011 - 10:38

Nja je kan je afvragen of die er wel uitkomt als ie al sinds 20.00 uur aan de gang is met dat ding..
Kqip
Kqip
Prater
Prater

Aantal berichten : 938
Punten : 962
Registratiedatum : 03-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Is het lullig om dit te vragen? Empty Re: Is het lullig om dit te vragen?

Bericht  Butterfly78 wo 9 maa 2011 - 10:41

Je kan toch vragen hoe het ermee staat en zeggen dat je gaat slapen. Misschien dat ze dan vanzelf wel wat zachter doen.

Truste vast.
Butterfly78
Butterfly78
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 163
Punten : 200
Registratiedatum : 01-01-11
Woonplaats : Veenendaal

Terug naar boven Ga naar beneden

Is het lullig om dit te vragen? Empty Re: Is het lullig om dit te vragen?

Bericht  Gast wo 9 maa 2011 - 10:44

Ik zou gewoon gaan kijken, even hallo zeggen, vragen hoe het gaat. Een babbeltje, zonder enige bedoeling (lijkt het) en dan zeg je op het einde: nou, succes ermee nog, hopelijk doet hij het snel weer, ik ga slapen, weltruste. Dan gaan ze vanzelf wel iets stiller doen, lijkt me.

Edit: oh, zie nu dat ik spuit123 ben Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is het lullig om dit te vragen? Empty Re: Is het lullig om dit te vragen?

Bericht  Gast wo 9 maa 2011 - 10:50

Noa schreef:Ik zou gewoon gaan kijken, even hallo zeggen, vragen hoe het gaat. Een babbeltje, zonder enige bedoeling (lijkt het) en dan zeg je op het einde: nou, succes ermee nog, hopelijk doet hij het snel weer, ik ga slapen, weltruste. Dan gaan ze vanzelf wel iets stiller doen, lijkt me.

Edit: oh, zie nu dat ik spuit123 ben Laughing
Dat kan ik er nog wel even bij doen inderdaad. Ik ga slapen, ik zit het nog wel even uit maar ik kan natuurlijk wel even subtiel melden dat ik ga slapen smile

Hahahaha Marin, seksende mensen! Dat is erg! Ik heb daar gelukkig nooit echt last van gehad, maar het lijkt me erg vervelend om naar te moeten luisteren.

Ik ken een meisje en zij sliep eens bij haar zus, toen gingen de buren seksen en heel hard kreunen. Toen gingen zij en haar zus dicht bij de muur staan en ook heel hard kreunen en gillen. Het was meteen stil aan de andere kant zei ze Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is het lullig om dit te vragen? Empty Re: Is het lullig om dit te vragen?

Bericht  Gast wo 9 maa 2011 - 10:51

Hahaha dat zou ik nooit durven.M aar nee, zoals ik zei..Ik vidn dat nooit zo erg. Dat duurt toch niet lang. Ik denk dat je van pratende mensen meer last kan hebben, die zijn waarschijnlijk minder snel klaar met kletsen :P

Slaap lekker voor straks!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is het lullig om dit te vragen? Empty Re: Is het lullig om dit te vragen?

Bericht  Gast wo 9 maa 2011 - 10:52

Dat je buurman nu nog bezig is om de computer te fixen...vind ik wel gek. Dan is het vrij ernstig of hij installeerd de boel opnieuw. Dan kan ik het me wel voorstellen dat het nog ff gaat duren. Maar ik zou gewoon gezegd hebben: "Mam ik ga slapen, wil je een beetje zachtjes doen?". Ergens in die trant.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is het lullig om dit te vragen? Empty Re: Is het lullig om dit te vragen?

Bericht  Gast wo 9 maa 2011 - 10:55

Bitterkoek_ schreef:Dat je buurman nu nog bezig is om de computer te fixen...vind ik wel gek. Dan is het vrij ernstig of hij installeerd de boel opnieuw. Dan kan ik het me wel voorstellen dat het nog ff gaat duren. Maar ik zou gewoon gezegd hebben: "Mam ik ga slapen, wil je een beetje zachtjes doen?". Ergens in die trant.
Ja óf ... je moeder en de buurman vinden het zó gezellig samen... en je buurman doet net alsof hij m niet kan fixen om langer de tijd te hebben met je moeder... :shock:

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is het lullig om dit te vragen? Empty Re: Is het lullig om dit te vragen?

Bericht  Gast wo 9 maa 2011 - 10:59

Noa schreef:
Bitterkoek_ schreef:Dat je buurman nu nog bezig is om de computer te fixen...vind ik wel gek. Dan is het vrij ernstig of hij installeerd de boel opnieuw. Dan kan ik het me wel voorstellen dat het nog ff gaat duren. Maar ik zou gewoon gezegd hebben: "Mam ik ga slapen, wil je een beetje zachtjes doen?". Ergens in die trant.
Ja óf ... je moeder en de buurman vinden het zó gezellig samen... en je buurman doet net alsof hij m niet kan fixen om langer de tijd te hebben met je moeder... :shock:

Haha! Had ik niet aan gedacht. :P De volgende keer is het de muis en de toetsenbord... laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is het lullig om dit te vragen? Empty Re: Is het lullig om dit te vragen?

Bericht  Gast do 10 maa 2011 - 11:44

Bitterkoek_ schreef:
Noa schreef:
Bitterkoek_ schreef:Dat je buurman nu nog bezig is om de computer te fixen...vind ik wel gek. Dan is het vrij ernstig of hij installeerd de boel opnieuw. Dan kan ik het me wel voorstellen dat het nog ff gaat duren. Maar ik zou gewoon gezegd hebben: "Mam ik ga slapen, wil je een beetje zachtjes doen?". Ergens in die trant.
Ja óf ... je moeder en de buurman vinden het zó gezellig samen... en je buurman doet net alsof hij m niet kan fixen om langer de tijd te hebben met je moeder... :shock:

Haha! Had ik niet aan gedacht. :P De volgende keer is het de muis en de toetsenbord... laughcry
Hahaha brrrr nee zeg mag 't niet hopen :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is het lullig om dit te vragen? Empty Re: Is het lullig om dit te vragen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum