Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Geen kinderwens

+30
Jordana
Polly
May
remover27
Bliss
studiebol
Dennenappel
Novalee
Ugly Betty
loura
Kreeftje
Flippin' Bitch
Jeanette
Niekske
Fearie
Susan
Sweety
Oasis
Caroow
girli
Melis_je
Phileine
Lynn_
Zininzon
_Inge_
Aziraphale
Snack a Jack
_Lacey_
TukTuk
Effie_O
34 plaatsers

Pagina 3 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Geen kinderwens - Pagina 3 Empty Re: Geen kinderwens

Bericht  Gast za 16 apr 2011 - 21:24

Jen_ schreef:Poeh moeilijk is dat he? Als de 1 ze wel wil en de ander niet.
Ik weet niet of ik kinderen wil. Ik zie voordelen bij wel, en geen kinderen. Opzich moet ik er wel 'snel' een beslissing over nemen, word volgend jaar alweer 30. Maar geen kinderen lijkt me ook wel heerlijk, zie mezelf wel oud worden met mijn vriend, gewoon met ons tweetjes. Je blijft je vrijheid houden, reizen, dat soort dingen. Ik weet het nog niet.

Mijn vriend staat er hetzelfde in als ik, dat scheelt wel.

Dit had ik geschreven kunnen hebben. Hoewel ik 25 ben en mijn vriend 24. Maar wij weten het nog niet. Voor nu is het nog een ver-van-ons-bed-show. Over 6 jaar zien we wel.. Maar zeg niet volmondig ja op de vraag of ik kinderen wil. Hoewel dat 4 jaar geleden nooit een vraag was.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Geen kinderwens - Pagina 3 Empty Re: Geen kinderwens

Bericht  Phileine za 16 apr 2011 - 21:27

Jen_ schreef:
Effie_O schreef:
Jen_ schreef:Poeh moeilijk is dat he? Als de 1 ze wel wil en de ander niet.
Ik weet niet of ik kinderen wil. Ik zie voordelen bij wel, en geen kinderen. Opzich moet ik er wel 'snel' een beslissing over nemen, word volgend jaar alweer 30. Maar geen kinderen lijkt me ook wel heerlijk, zie mezelf wel oud worden met mijn vriend, gewoon met ons tweetjes. Je blijft je vrijheid houden, reizen, dat soort dingen. Ik weet het nog niet.

Mijn vriend staat er hetzelfde in als ik, dat scheelt wel.

+1
Precies dezelfde situatie hier. Heb op dit moment absoluut geen kinderwens, ik zie nu ook vooral de voordelen van geen kinderen. Maar ja, ik ben 23 (ohnee, bijna precies dezelfde situatie dan Wink) dus er kan nog veel veranderen.

Joh, jij bent nog een broekie! Haha :P

Ik wilde, toen ik 24, 25 was heeeeeeeel graag kinderen. Nu denk ik 'waarom eigenlijk?' heel verhelderend en fijn ook, dat ik er nu helemaal niet meer mee bezig ben, en er niet meer zo op gefocust ben als ik vroeger was. Toen was het echt een diepgeworteld verlangen, dat is weggegaan.

Bij mij is dat precies zo. Vroeger was ik ontzettend gefocust op mijn kinderwens, wilde het zó graag. Nu zie ik ook de voordelen van geen kinderen in en weet ik ook niet zo goed of ik het wel wil. Zeker omdat het in ons geval nooit écht een kindje van ons tweeën zal worden.
Phileine
Phileine
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : In mijn dromen ben ik overal

Terug naar boven Ga naar beneden

Geen kinderwens - Pagina 3 Empty Re: Geen kinderwens

Bericht  Melis_je za 16 apr 2011 - 23:28

Birgit schreef:
Mijn schoonmoeder denkt trouwens dat er bij ons misschien geen kinderen komen omdat ik het er niet zo vaak over heb en er bij mij op dit moment niet echt een kinderwens is.
Dat vind ik riskante uitspraken, want wie weet probeert een stel het en lukt het nog niet. Of je hebt net een miskraam (of een abortus) gehad. En willen ze daar niet over praten. Lijkt me heel pijnlijk als er dan steeds naar gevraagd wordt.
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Geen kinderwens - Pagina 3 Empty Re: Geen kinderwens

Bericht  Gast za 16 apr 2011 - 23:58

Jen_ schreef:Poeh moeilijk is dat he? Als de 1 ze wel wil en de ander niet.
Ik weet niet of ik kinderen wil. Ik zie voordelen bij wel, en geen kinderen. Opzich moet ik er wel 'snel' een beslissing over nemen, word volgend jaar alweer 30. Maar geen kinderen lijkt me ook wel heerlijk, zie mezelf wel oud worden met mijn vriend, gewoon met ons tweetjes. Je blijft je vrijheid houden, reizen, dat soort dingen. Ik weet het nog niet.

Mijn vriend staat er hetzelfde in als ik, dat scheelt wel.

Kijk en zo denk ik op dit moment ook. Ook ik weet het nog niet. Vind kinderen heel leuk maar ik zie mezelf niet als mama achter de kinderwagen rondlopen. Ik ben nu 27 jaar en krijg regelmatig de opmerking van M wanneer gaan jullie voor een kindje. Mijn vriend daarintegen wil heel graag een kindje liever nu al maar is bereid om te wachten.....maar voor hoelang en hoelang blijf ik nog twijfelen. Ik houd ontzettend veel van mijn vriend maar wil hem niet kwijt hierdoor. En ja we hebben het vaker ook een kindje gehad en in het begin was ik er zeker van maar nu twijfel ik sterk en ben ik bang om mijn vriend alleen maar meer verdiet aan te doen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Geen kinderwens - Pagina 3 Empty Re: Geen kinderwens

Bericht  Gast zo 17 apr 2011 - 0:05

Ik heb geen kinderwens, maar dat zou best kunnen veranderen als ik een vriend krijg die wel een kinderwens heeft..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Geen kinderwens - Pagina 3 Empty Re: Geen kinderwens

Bericht  Gast zo 17 apr 2011 - 0:21

_Donnaa schreef:Ik heb geen kinderwens, maar dat zou best kunnen veranderen als ik een vriend krijg die wel een kinderwens heeft..

Hoe bedoel je dat Donnaa? Want nu krijg ik een beetje het gevoel dat je dan laat overpraten. Zal vast niet. Maar denk wel dat de meeste mensen wel erg duidelijk zijn als ze geen kinderen willen. Op de twijfelgevallen zoals mij na. Maar je bent ook nog vrij jong he. Toen ik zo oud was als jou moest ik ook echt niet aan kinderen denken terwijl veel meiden er al mee bezig waren.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Geen kinderwens - Pagina 3 Empty Re: Geen kinderwens

Bericht  Gast zo 17 apr 2011 - 0:26

Cimic schreef:
_Donnaa schreef:Ik heb geen kinderwens, maar dat zou best kunnen veranderen als ik een vriend krijg die wel een kinderwens heeft..

Hoe bedoel je dat Donnaa? Want nu krijg ik een beetje het gevoel dat je dan laat overpraten. Zal vast niet. Maar denk wel dat de meeste mensen wel erg duidelijk zijn als ze geen kinderen willen. Op de twijfelgevallen zoals mij na. Maar je bent ook nog vrij jong he. Toen ik zo oud was als jou moest ik ook echt niet aan kinderen denken terwijl veel meiden er al mee bezig waren.

Ik denk dat dat het vooral is.. Ik ben er totaal niet mee bezig en moet er ook echt niet aan denken.. Terwijl al veel meiden van mijn leeftijd wel kinderen hebben of er in gedachten mee bezig zijn zeg maar.. Maar wie weet krijg ik in de toekomst een vriend met wie het me wel leuk lijkt, of die ik wel als vaderfiguur zie..

Ik laat me echt niet ompraten als ik het echt niet zou willen hoor, maar ik kan nu niet weten of ik ooit nog een kinderwens krijg..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Geen kinderwens - Pagina 3 Empty Re: Geen kinderwens

Bericht  Gast zo 17 apr 2011 - 0:58

Ik en mijn vriend hebben beide een kinderwens. Als mijn vriend deze niet had gehad, dan had deze relatie waarschijnlijk nooit echt serieus wat geworden. Mijn ex zei ook altijd geen kinderen te willen. Hier had ik het moeilijk mee ondanks dat we nog helemaal niet toe waren aan kinderen. Dus ik ben heel blij dat mijn vriend en ik dezelfde wens delen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Geen kinderwens - Pagina 3 Empty Re: Geen kinderwens

Bericht  girli zo 17 apr 2011 - 1:01

Ik heb geen kinderwens en ik verwacht die ook niet te krijgen. Mijn vriend heeft/had wel die wens. Als ik kijk hoe hij met zijn neefjes en nichtjes omgaat doet me dat wel pijn. Ik heb hem dat als het ware ontnomen. Ik heb het idee dat hij mij belangrijker vindt dan zijn kinderwens, maar ik vind het wel moeilijk.
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Geen kinderwens - Pagina 3 Empty Re: Geen kinderwens

Bericht  Gast zo 17 apr 2011 - 1:52

Ik heb geen kinderwens. Mijn ex-man had wel ineens een kinderwens en ik denk dat dat ook één van de redenen is dat hij niet met mij verder wilde. Ach, maakt hij er nu 6 bij een ander en dan mag hij terugkomen ;-)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Geen kinderwens - Pagina 3 Empty Re: Geen kinderwens

Bericht  Caroow zo 17 apr 2011 - 3:20

_Donnaa schreef:
Cimic schreef:
_Donnaa schreef:Ik heb geen kinderwens, maar dat zou best kunnen veranderen als ik een vriend krijg die wel een kinderwens heeft..

Hoe bedoel je dat Donnaa? Want nu krijg ik een beetje het gevoel dat je dan laat overpraten. Zal vast niet. Maar denk wel dat de meeste mensen wel erg duidelijk zijn als ze geen kinderen willen. Op de twijfelgevallen zoals mij na. Maar je bent ook nog vrij jong he. Toen ik zo oud was als jou moest ik ook echt niet aan kinderen denken terwijl veel meiden er al mee bezig waren.

Ik denk dat dat het vooral is.. Ik ben er totaal niet mee bezig en moet er ook echt niet aan denken.. Terwijl al veel meiden van mijn leeftijd wel kinderen hebben of er in gedachten mee bezig zijn zeg maar.. Maar wie weet krijg ik in de toekomst een vriend met wie het me wel leuk lijkt, of die ik wel als vaderfiguur zie..

Ik laat me echt niet ompraten als ik het echt niet zou willen hoor, maar ik kan nu niet weten of ik ooit nog een kinderwens krijg..

Voordat mijn vriend en ik wat hadden, dacht ik altijd dat kinderen wel leuk waren maar niet bij mij. Toen dacht ik niet dat ik een kinderwens zou krijgen, maar inmiddels is dat volledig bijgedraaid, niet omdat hij wel kinderen wil, maar omdat ik het nu anders bekijk ofzo.

Ik zou nu geen partner willen zonder kinderwens, maar vroeger had me dat niks uitgemaakt.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Geen kinderwens - Pagina 3 Empty Re: Geen kinderwens

Bericht  Oasis ma 18 apr 2011 - 1:37

Ik heb nooit een kinderwens gehad, kans is ook groot dat ik eindig zonder kinderen.
Gelukkig kan mijn vriend zich hier prima in vinden smile

Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Geen kinderwens - Pagina 3 Empty Re: Geen kinderwens

Bericht  Sweety ma 18 apr 2011 - 2:21

Ik heb wel een kinderwens. Vroeger dacht ik ook dat ik op mijn leeftijd al een kind zou hebben. Maar ja het leven heeft andere dingen voor mij in petto. Mijn ex J wilde eerst ook geen kinderen en ik dacht altijd dat hij wel zou bijdraaien. Uiteindelijk is het dus overgegaan en hij wilde toen geen kinderen (met mij). We hebben het er pas nog eens over gehad en hij vertelde me dat hij er nu wel op terug gekomen was op het geen kinderen krijgen.

Ik zou nu ook niks meer beginnen met iemand die geen kinderen wil of het niet zeker weet. Of je wil kinderen of niet zo denk ik er nu over.
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Geen kinderwens - Pagina 3 Empty Re: Geen kinderwens

Bericht  Susan ma 18 apr 2011 - 4:34

Volgens mij kun je er in zo'n geval maar beter een punt achter zetten juist als het nog pril is, want het wordt alleen maar moeilijker naarmate je langer bij elkaar ben. Heb op het Vivaforum al zoveel topics gelezen over vrouwen die al jaren met dezelfde vriend zijn die dus geen kinderen wil. Soms zijn ze eerst nog aan het lijntje gehouden met 'misschien' en 'nu nog niet' en 'over een paar jaar' voor ze te horen kregen dat hij echt nooit zou willen. Dan denk ik in dit geval, wees blij dat hij eerlijk is en trek je conclusies, want volgens mij loopt zoiets altijd uit op een heleboel verdriet.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Geen kinderwens - Pagina 3 Empty Re: Geen kinderwens

Bericht  Fearie ma 18 apr 2011 - 6:09

Bij ons was het geen probleem, omdat we allebei kinderen wilden en er nu ook eentje krijgen.

Maar als mijn vriend geen kinderen wou, zou dat mij op ten duur wel de relatie kosten. Ik zou het daar dan ook wel vrij snel over willen hebben in een relatie, zou jammer zijn als je 4 jaar samen bent en dan uit elkaar gaat om de kinderwens - terwijl je dat aan het begin van de relatie ook al wist.
Dat maakt het juist zwaarder en vervelender om een eind aan de relatie te maken.

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Geen kinderwens - Pagina 3 Empty Re: Geen kinderwens

Bericht  Gast ma 18 apr 2011 - 6:15

Francaise_ schreef:Ik heb geen kinderwens. Mijn ex-man had wel ineens een kinderwens en ik denk dat dat ook één van de redenen is dat hij niet met mij verder wilde. Ach, maakt hij er nu 6 bij een ander en dan mag hij terugkomen ;-)

Zou je graag met hem verder willen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Geen kinderwens - Pagina 3 Empty Re: Geen kinderwens

Bericht  Niekske wo 20 apr 2011 - 20:25

_Donnaa schreef:
Cimic schreef:
_Donnaa schreef:Ik heb geen kinderwens, maar dat zou best kunnen veranderen als ik een vriend krijg die wel een kinderwens heeft..

Hoe bedoel je dat Donnaa? Want nu krijg ik een beetje het gevoel dat je dan laat overpraten. Zal vast niet. Maar denk wel dat de meeste mensen wel erg duidelijk zijn als ze geen kinderen willen. Op de twijfelgevallen zoals mij na. Maar je bent ook nog vrij jong he. Toen ik zo oud was als jou moest ik ook echt niet aan kinderen denken terwijl veel meiden er al mee bezig waren.

Ik denk dat dat het vooral is.. Ik ben er totaal niet mee bezig en moet er ook echt niet aan denken.. Terwijl al veel meiden van mijn leeftijd wel kinderen hebben of er in gedachten mee bezig zijn zeg maar.. Maar wie weet krijg ik in de toekomst een vriend met wie het me wel leuk lijkt, of die ik wel als vaderfiguur zie..

Ik laat me echt niet ompraten als ik het echt niet zou willen hoor, maar ik kan nu niet weten of ik ooit nog een kinderwens krijg..

Ik snap jou wel, voor mijn gevoel is een kinderwens ook afhankelijk van de relatie die je hebt. Ik heb zelf nu geen kinderwens, mijn vriend wel. Maar ik sluit zeker niet uit dat ik die kinderwens nog wel krijg als we langer samen zijn (nu pas een paar maanden). Het is geen kwestie van ompraten en ook niet van een compromis, als je een geode relatie hebt, kan je gevoel over kinderen veranderen.
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Geen kinderwens - Pagina 3 Empty Re: Geen kinderwens

Bericht  Jeanette wo 20 apr 2011 - 21:04

Ik zou later wel kinderen willen. Maar dat zeg ik op dit moment en is het totaal niet aan de orde.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Geen kinderwens - Pagina 3 Empty Re: Geen kinderwens

Bericht  Gast wo 20 apr 2011 - 21:09

Birgit schreef:
Francaise_ schreef:Ik heb geen kinderwens. Mijn ex-man had wel ineens een kinderwens en ik denk dat dat ook één van de redenen is dat hij niet met mij verder wilde. Ach, maakt hij er nu 6 bij een ander en dan mag hij terugkomen ;-)

Zou je graag met hem verder willen?
Ja, niet nu maar wel over bijvoorbeeld een jaar.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Geen kinderwens - Pagina 3 Empty Re: Geen kinderwens

Bericht  Flippin' Bitch do 28 apr 2011 - 8:22

Ik weet niet of ik later wel kinderen wil. Het was altijd al zoiets van ooit, ver weg, maar naarmate ik ouder word ga ik me steeds meer afvragen of ik het wel zou willen. Of het nou echt een toevoeging zou zijn, of dat ik het meer als last zou ervaren. Het feit dat ik een vrouw ben, maakt denk ik dat het mij nog minder trekt.
Flippin' Bitch
Flippin' Bitch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Geen kinderwens - Pagina 3 Empty Re: Geen kinderwens

Bericht  Kreeftje do 28 apr 2011 - 20:42

Valt me op dat er veel meiden geen kinderen willen! Dacht altijd dat ik een van de weinige was....

Bij mijn vriend en mij was dat eigenlijk meteen een vraag in onze relatie, zijn vorige relatie is hierdoor namelijk ook uitgegaan. Maar voor mezelf had ik het allang duidelijk dat ik zelf geen kinderen wil. Zit namelijk ook zo, mijn vriend is 20 jaar ouder en heeft al 3 kinderen (waarvan er 2 bij ons in huis wonen voor de helft van de tijd), en dat is best lastig als je zelf geen kinderen wilt! Ze zijn gelukkig al een stuk ouder (11 en 15). In het begin moest ik natuurlijk heel erg wennen, maar gaat nu heel goed. Ik heb gekozen voor mijn vriend, en daar horen zijn meiden (natuurlijk) bij!
Kreeftje
Kreeftje
Prater
Prater

Aantal berichten : 574
Punten : 596
Registratiedatum : 13-12-10
Woonplaats : noord-brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Geen kinderwens - Pagina 3 Empty Re: Geen kinderwens

Bericht  loura do 28 apr 2011 - 22:43

Ik zit in zn situatie. Ik heb ruim 2 jaar een vriend en hij heeft een kinderwens en ik niet. Hij is 5 jaar jonger dus voor hem hoeft het voorlopig nog niet maar uiteindelijk wel. Terwijl ik mijn hele leven al zeg ik wil geen kinderen en deze mening is tot op heden nog niet veranderd. Ik ben bijna 28 dus het lijkt mij dat ik het nu wel zou moeten weten als ik toch wel wil. Het probleem is dat ik hem te leuk vind om te stoppen om deze reden. We passen zo goed bij elkaar. Ik hoop dat we uiteindelijk wel met een oplossing komen. Dat 1 van ons van gedachte veranderd. Ik zou misschien wel in de toekomst willen adopteren. Misschien kan hij hier ook mee leven.

Het blijft moeilijk en misschien stom om door te gaan want ooit word het een probleem. Maar ik ben nog nooit iemand tegen gekomen waarmee het zo goed klikt en waarmee ik zo fijn samen kan leven. Ik zou dat niet kunnen opgeven.
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Geen kinderwens - Pagina 3 Empty Re: Geen kinderwens

Bericht  Ugly Betty do 28 apr 2011 - 22:53

Het lijkt mij erg lastig als 1 van de 2 het wel wil en de ander niet...
Bij ons is dit gelukkig niet het geval, wij willen allebei heel graag kinderen.
Ugly Betty
Ugly Betty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Geen kinderwens - Pagina 3 Empty Re: Geen kinderwens

Bericht  Novalee do 28 apr 2011 - 23:23

Mijn vriend en ik hebben beiden een sterke kinderwens (gelukkig maar Wink). Volgens mij hebben wij het al over kinderen gehad voor we überhaupt een relatie hadden. We zijn het alleen nog niet eens over het aantal. Hij wil er 2, ik minstens 3. Tenminste, dat zeg ik nu nog voor de bevalling :P

Mocht mijn vriend geen kinderen hebben gewild dan had ik de relatie beïndigd. Hoe moeilijk ook, mijn kinderwens is te groot om voor hem op te geven, hoeveel ik ook van hem houd. Of hij het in een omgekeerde situatie ook uit had gemaakt durf ik niet met 100% zekerheid te zeggen maar ik denk het wel. Ik zou me er ook niet prettig bij voelen om hem zijn wens te ontzeggen. En ik ben het eens met Susan, zoiets kun je het beste vrij vroeg in de relatie uitspreken, hoe langer je wacht, hoe moeilijker het wordt.
Novalee
Novalee
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Geen kinderwens - Pagina 3 Empty Re: Geen kinderwens

Bericht  Dennenappel vr 29 apr 2011 - 0:52

Mijn vriend en ik willen beide erg graag kinderen.
Voor mij is dit ook belangrijk in de relatie, ik weet niet of ik anders door zou kunnen. Ik ben bang dat het dan toch zou blijven knagen.

Wat ik zelf een hele fijne gedachte vind is dat mijn vriend bij mij wilt blijven als blijkt dat ik geen kinderen kan krijgen, ondanks zijn grote wens. Dat geeft een goed gevoel.
Dennenappel
Dennenappel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Geen kinderwens - Pagina 3 Empty Re: Geen kinderwens

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum