Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Geen kinderwens

+30
Jordana
Polly
May
remover27
Bliss
studiebol
Dennenappel
Novalee
Ugly Betty
loura
Kreeftje
Flippin' Bitch
Jeanette
Niekske
Fearie
Susan
Sweety
Oasis
Caroow
girli
Melis_je
Phileine
Lynn_
Zininzon
_Inge_
Aziraphale
Snack a Jack
_Lacey_
TukTuk
Effie_O
34 plaatsers

Pagina 2 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Geen kinderwens - Pagina 2 Empty Re: Geen kinderwens

Bericht  Gast za 16 apr 2011 - 8:12

Wil aan mijn tekst nog iets toevoegen;

Als er nooit een man in mijn leven komt met een kinderwens, dan zal ik ook nooit een kinderwens krijgen. Ik zou dan, zonder twijfel, een gelukkige vrouw zijn zonder kinderwens en genieten van het leven wat me op dat moment wordt aangeboden. Ik kan alleen geprikkeld worden door een partner tot een kinderwens, ik zou nooit uit mezelf een kinderwens krijgen. Dat weet ik 100% zeker!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Geen kinderwens - Pagina 2 Empty Re: Geen kinderwens

Bericht  Gast za 16 apr 2011 - 8:14

Ik denk dat Isabella op ABE doelt in haar stukje wat ze vna jou quote, Marin.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Geen kinderwens - Pagina 2 Empty Re: Geen kinderwens

Bericht  Gast za 16 apr 2011 - 8:15

Fauve schreef:Ik denk dat Isabella op ABE doelt in haar stukje wat ze vna jou quote, Marin.

Haha ja ik snapte al niet wat ze bedoelde.

Maar ik begrijp wel heel goed wat ABE bedoelt, al ervaar ik het persoonlijk natuurlijk heel anders.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Geen kinderwens - Pagina 2 Empty Re: Geen kinderwens

Bericht  Gast za 16 apr 2011 - 8:15

Ik snap ook wat ABE bedoelt inderdaad.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Geen kinderwens - Pagina 2 Empty Re: Geen kinderwens

Bericht  Gast za 16 apr 2011 - 8:18

Jippie, ik word gesnapt! nerd

(Sorry, een beetje flauw. Haha!)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Geen kinderwens - Pagina 2 Empty Re: Geen kinderwens

Bericht  Gast za 16 apr 2011 - 8:19

Fauve schreef:Ik denk dat Isabella op ABE doelt in haar stukje wat ze vna jou quote, Marin.

Ik doelde op ABE inderdaad smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Geen kinderwens - Pagina 2 Empty Re: Geen kinderwens

Bericht  Gast za 16 apr 2011 - 8:30

Ik ben 30, mijn man 37 en wij hebben allebei geen kinderwens. Ik heb de wens nooit gehad, hij heeft getwijfeld maar weet nu zeker dat hij ze ook niet wil.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Geen kinderwens - Pagina 2 Empty Re: Geen kinderwens

Bericht  Gast za 16 apr 2011 - 8:37

ABE schreef:Jippie, ik word gesnapt! nerd

(Sorry, een beetje flauw. Haha!)

Hahaha ja Very Happy Ook leuk, weer eens wat nieuws Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Geen kinderwens - Pagina 2 Empty Re: Geen kinderwens

Bericht  Gast za 16 apr 2011 - 8:38

Fauve schreef:
ABE schreef:Jippie, ik word gesnapt! nerd

(Sorry, een beetje flauw. Haha!)

Hahaha ja Very Happy Ook leuk, weer eens wat nieuws Very Happy

*Grinnikt!*

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Geen kinderwens - Pagina 2 Empty Re: Geen kinderwens

Bericht  _Inge_ za 16 apr 2011 - 8:42

Ik wil ook absoluut geen kinderen. Alleen beetje jammer dat mensen dan gelijk denken dat ik mijn honden als kinderen zie Rolling Eyes Dus als ik ooit een vriend krijg die kinderen wil, heeft hij mooi pech.
_Inge_
_Inge_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 105
Punten : 114
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Geen kinderwens - Pagina 2 Empty Re: Geen kinderwens

Bericht  Gast za 16 apr 2011 - 8:46

Ik wist (weet) heel zeker dat ik kinderen wilde. Al vanaf dat ik 17 jaar was, toen ik een babytje vast hield. Toen riep ik "oh, dat wil ik ook!" En dat gevoel is nooit meer weggegaan. Sterker nog, ik wist een paar jaar later dat ik jong kinderen wilde, en dat is (als deze zwangerschap goed verloopt) ook gelukt, ben nu 23.

Ik kan daarintegen ook heus wel respect en begrip opbrengen voor mensen die geen kinderen willen. Ieder zijn eigen keus, gelukkig.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Geen kinderwens - Pagina 2 Empty Re: Geen kinderwens

Bericht  Gast za 16 apr 2011 - 8:50

Jen_ schreef:Poeh moeilijk is dat he? Als de 1 ze wel wil en de ander niet.
Ik weet niet of ik kinderen wil. Ik zie voordelen bij wel, en geen kinderen. Opzich moet ik er wel 'snel' een beslissing over nemen, word volgend jaar alweer 30. Maar geen kinderen lijkt me ook wel heerlijk, zie mezelf wel oud worden met mijn vriend, gewoon met ons tweetjes. Je blijft je vrijheid houden, reizen, dat soort dingen. Ik weet het nog niet.

Mijn vriend staat er hetzelfde in als ik, dat scheelt wel.

Ik heb eigenlijk precies hetzelfde en we hebben het nu nog even uitgesteld door eerst te gaan trouwen, maar tegen die tijd zal er toch een beslissing genomen moeten worden. Mijn vriend is nu 30, ik ben 28.
Ik ben vooral bang om m'n vrijheid kwijt te raken, je kunt nu alles doen wat je leuk vindt en wanneer je het zelf wilt.
Als dat niet meer zou kunnen zou ik daar wel heel erg aan moeten wennen.

Mijn vriend wil wel graag kinderen, hij heeft het er meer over dan ik.
Toch hebben we het er wel samen over gehad dat we niet voor kinderen gaan als het op de natuurlijke manier niet lukt.
Misschien 1 of 2 behandelingen, maar als dat ons tegen die tijd niet gegund is dan kunnen we het ook heel fijn hebben met z'n 2-en.

Mijn schoonmoeder denkt trouwens dat er bij ons misschien geen kinderen komen omdat ik het er niet zo vaak over heb en er bij mij op dit moment niet echt een kinderwens is. Haar dochter is net zo oud als ik maar die heeft het nergens anders over. Inmiddels is zwanger en gaan de gesprekken vaak alleen nog maar daar over.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Geen kinderwens - Pagina 2 Empty Re: Geen kinderwens

Bericht  Gast za 16 apr 2011 - 8:52

Ik zou het lekker op je eigen tempo doen, als ik je zo hoor Birgit. En je vooral niet laten leiden door schoonmoeders of -zussen. Je hebt op zich ook nog even tijd, en je moet gewoon doen wat zelf goed voelt voor jullie beiden. Dat komt vast wel goed.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Geen kinderwens - Pagina 2 Empty Re: Geen kinderwens

Bericht  Gast za 16 apr 2011 - 9:03

Oh, maar ik laat me ook echt niet opjutten of me iets aanpraten hoor.
Dan kennen ze me nog niet als ze denken dat ze me kunnen beinvloeden :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Geen kinderwens - Pagina 2 Empty Re: Geen kinderwens

Bericht  Gast za 16 apr 2011 - 9:05

Muhahaha :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Geen kinderwens - Pagina 2 Empty Re: Geen kinderwens

Bericht  Gast za 16 apr 2011 - 9:07

Eigenwijs is my middle name angel

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Geen kinderwens - Pagina 2 Empty Re: Geen kinderwens

Bericht  Gast za 16 apr 2011 - 9:08

Ik heb altijd een kinderwens gehad, mijn man niet. Hij wilde niet trouwen en hij wilde geen kinderen. Inmiddels zijn we getrouwd en hebben we een dochter, maar hij is er nu (soms) van overtuigd dat hij geen tweede wil. En ik wil dus wel een tweede.

Onze relatie was nog pril toen hij aangaf nooit te willen trouwen en nooit kinderen te willen. Als ik had geweten wat ik nu weet, weet ik niet zeker of ik dan wel met hem doorgegaan was.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Geen kinderwens - Pagina 2 Empty Re: Geen kinderwens

Bericht  Zininzon za 16 apr 2011 - 9:11

Ik weet het nog niet. Toen ik een jaar of 15 was, wilde ik absoluut (2) kinderen. Toen ik een jaar of 20 was, wilde ik geen biologische kinderen, maar geadopteerde. En nu weet ik het echt niet.
Heb geen relatie, dus op dit moment is het ver van m'n bed show. Het zit niet in mijn toekomstbeeld, want die is nog niet concreet, eerst maar eens een vriend vinden. Voor mijn gevoel kan het alle kanten nog opgaan:
Ik zonder partner, ik met partner maar zonder kinderen en ik met partner met kinderen.
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Geen kinderwens - Pagina 2 Empty Re: Geen kinderwens

Bericht  Lynn_ za 16 apr 2011 - 9:18

Mijn vriend is er vanaf het begin heel duidelijk in dat hij kinderen wil. Gelukkig maar, want ik zou er heel veel moeite mee hebben als hij dat niet zou willen. Ik zie mijn toekomst met kinderen. Voor nu vinden we het heerlijk samen en denken we niet aan kinderen. Eerst maar eens een aantal jaar genieten in ons eigen huisje.
Lynn_
Lynn_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Geen kinderwens - Pagina 2 Empty Re: Geen kinderwens

Bericht  Gast za 16 apr 2011 - 9:53

Alex schreef:Ik heb altijd een kinderwens gehad, mijn man niet. Hij wilde niet trouwen en hij wilde geen kinderen. Inmiddels zijn we getrouwd en hebben we een dochter, maar hij is er nu (soms) van overtuigd dat hij geen tweede wil. En ik wil dus wel een tweede.

Onze relatie was nog pril toen hij aangaf nooit te willen trouwen en nooit kinderen te willen. Als ik had geweten wat ik nu weet, weet ik niet zeker of ik dan wel met hem doorgegaan was.


Dat klinkt alsof je niet blij bent in je relatie nu en eigenlijk ook niet echt geweest bent. Lijkt me geen fijne basis.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Geen kinderwens - Pagina 2 Empty Re: Geen kinderwens

Bericht  Gast za 16 apr 2011 - 9:55

Ik zou niks beginnen met iemand die geen kinderwens heeft. Heb er uiteraard begrip voor, niet iedereen heeft dat gevoel een gezin te willen stichten. Maar dan is die persoon niet de man of vrouw voor mij.

Gelukkig hebben wij beiden een sterke kinderwens, al is die helaas nog niet vervuld.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Geen kinderwens - Pagina 2 Empty Re: Geen kinderwens

Bericht  Gast za 16 apr 2011 - 10:37

Alex schreef:Ik heb altijd een kinderwens gehad, mijn man niet. Hij wilde niet trouwen en hij wilde geen kinderen. Inmiddels zijn we getrouwd en hebben we een dochter, maar hij is er nu (soms) van overtuigd dat hij geen tweede wil. En ik wil dus wel een tweede.

Onze relatie was nog pril toen hij aangaf nooit te willen trouwen en nooit kinderen te willen. Als ik had geweten wat ik nu weet, weet ik niet zeker of ik dan wel met hem doorgegaan was.

Wat bedoel je met je laatste zin, als je had geweten dat hij (misschien) maar 1 kind wil, was je niet verder gegaan?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Geen kinderwens - Pagina 2 Empty Re: Geen kinderwens

Bericht  Gast za 16 apr 2011 - 10:53

Oh, ik ben hartstikke gelukkig met mijn man hoor en ik zou hem voor geen goud willen missen, maar ik ben het een beetje zat om heen en weer geslingerd te worden tussen wel of geen (tweede) kind. Natuurlijk ben ik dolblij met mijn dochter (die we dus toch al hebben, ondanks dat mijn man geen kinderen wilde), maar als ik toch had kunnen kiezen had ik liever een man gehad die zeker was van zijn zaak wat betreft kinderen. Maar goed, dat is dus niet zo, maar het is zeker niet zo dat ik niet gelukkig ben (geweest) en de basis van onze relatie is hartstikke prima.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Geen kinderwens - Pagina 2 Empty Re: Geen kinderwens

Bericht  Gast za 16 apr 2011 - 11:01

Alex schreef:Oh, ik ben hartstikke gelukkig met mijn man hoor en ik zou hem voor geen goud willen missen, maar ik ben het een beetje zat om heen en weer geslingerd te worden tussen wel of geen (tweede) kind. Natuurlijk ben ik dolblij met mijn dochter (die we dus toch al hebben, ondanks dat mijn man geen kinderen wilde), maar als ik toch had kunnen kiezen had ik liever een man gehad die zeker was van zijn zaak wat betreft kinderen. Maar goed, dat is dus niet zo, maar het is zeker niet zo dat ik niet gelukkig ben (geweest) en de basis van onze relatie is hartstikke prima.

Ok gelukkig. Maar er zit natuurlijk ook een andere reden bij, waarom je man nu nog niet voor een 2e kindje wil gaan, dus misschen is het niet helemáál eerlijk te zeggen dat je liever een man had gehad die duidelijk een 2e kindje wil. Want misschien had dié man nu ook wel getwijfeld over een 2e omdat de situatie nu even niet optimaal is.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Geen kinderwens - Pagina 2 Empty Re: Geen kinderwens

Bericht  Gast za 16 apr 2011 - 11:11

Ik zou geen relatie beginnen met iemand die geen kinderen wil. Of ik moet de indruk hebben dat die mening nog wel bij gaat draaien.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Geen kinderwens - Pagina 2 Empty Re: Geen kinderwens

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum