Uitgerekend in November, December of Januari
+23
schuddebuikje
Clapperdie
Annie24
Creabea_28
blondje1313
Printje
Poisongirl
Pien
MissD
zaza
liesje
Klaartje
Mida4you
Muppetje
Amber-
joyce0606
Floor
studiebol
*Lookie*
mickey
Fearie
Didi
pitbullgup
27 plaatsers
Pagina 16 van 40
Pagina 16 van 40 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40
Re: Uitgerekend in November, December of Januari
Poisongirl schreef:Hoi allemaal,
Hier ben ik weer ff... Verliesinmiddels geen helderrood bloed meer, maar nog wel bruinige/roze/oranje afscheiding. Maak me er niet veel zorgen om, omdat ik helemaal geen buikpijn heb. Wel een soort drukkend gevoel onderin mijn onderbuik. Als ik met 7 weken nog deze vorm van afscheiding of bloedverlief heb dan kan ik dan een echo maken, en anders gewoon 6 juni...
Sorry heb even geen zin gehad alles bij te lezen en reageer dus even niet op anderen.Ben zo moe! Maar goed, dat hoort er bij!
doe rustig aan poison!!
joyce0606- Kletskop
- Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Registratiedatum : 18-11-10
@ Joyce: Hele mooie duidelijke echo! Wel heel vervelend dat je cyste is gegroeid, spannend hoe dat zich verder ontwikkelt.
@ PBG: Ja dat is zo leuk om het aan iedereen te vertellen! Wanneer heb jij ook alweer precies je echo? Erg spannend!
@ Poisongirl: Doe lekker rustig aan, dan maar even een paar daagjes niet te veel forummen (bij mij is het ook afhankelijk van hoe ik me voel, ben ook vaak te moe). Voel je vooral niet gedwongen om op iedereen te reageren hoor, je bent niemand iets verplicht.
@ Parels: Welkom! Leuk dat je zwanger bent en gezellig dat je komt meekletsen!
@ Klaartje: Vervelend dat je zo misselijk bent. Ik herken het probleem wel (en voel me precies hetzelfde als jou): een knorrende maag maar nergens zin in. Met als gevolg dat je zit te denken waar je wel zin in hebt (niks dus) en alleen maar misselijker wordt door al dat denken aan eten. Mij helpt toch het beste een droge cracker eten (of met een beetje jam) of een appeltje of wat yoghurt. Dan heb je wat maagvulling en meestal voel ik me dan later wel wat beter (duurt soms wel een of meerdere uren). Edit: Ik lees nu net dat jij dat ook al doet. Ik hoef inderdaad net als jij meestal ook niet over te geven maar ben steeds wel flink aan het kokhalzen. En een flink misselijk gevoel idd.
@ Hazeltje: Weet jij al wat meer?
@ all: Het eten blijft bij mij toch lastig. Ik eet nu vaak een ligakoekje als ik een knorrende maag heb, die gaan er wel goed in. Tussen de middag wat tomatensoep en een broodje met kaas en plakjes ei gehad, daarna zat ik bomvol. Als avondeten ook weer nergens zin in, alleen wat mie en broccoli gehad, wat ik een beetje gekruid had. Vlees trekt me momenteel helemaal niet zo, ik eet het af en toe maar vaak met tegenzin.
Wel leuk: ik heb al 2 zwanger-kaartjes gekregen. Zo leuk om te krijgen! En van een vriendin met kinderen kreeg ik een tas vol met meegroei- en voedingsbeha's. Kwam hartstikke van pas want ik pas nu al niet meer goed in mijn eigen beha's en deze zijn mooi een maatje groter.
@ PBG: Ja dat is zo leuk om het aan iedereen te vertellen! Wanneer heb jij ook alweer precies je echo? Erg spannend!
@ Poisongirl: Doe lekker rustig aan, dan maar even een paar daagjes niet te veel forummen (bij mij is het ook afhankelijk van hoe ik me voel, ben ook vaak te moe). Voel je vooral niet gedwongen om op iedereen te reageren hoor, je bent niemand iets verplicht.
@ Parels: Welkom! Leuk dat je zwanger bent en gezellig dat je komt meekletsen!
@ Klaartje: Vervelend dat je zo misselijk bent. Ik herken het probleem wel (en voel me precies hetzelfde als jou): een knorrende maag maar nergens zin in. Met als gevolg dat je zit te denken waar je wel zin in hebt (niks dus) en alleen maar misselijker wordt door al dat denken aan eten. Mij helpt toch het beste een droge cracker eten (of met een beetje jam) of een appeltje of wat yoghurt. Dan heb je wat maagvulling en meestal voel ik me dan later wel wat beter (duurt soms wel een of meerdere uren). Edit: Ik lees nu net dat jij dat ook al doet. Ik hoef inderdaad net als jij meestal ook niet over te geven maar ben steeds wel flink aan het kokhalzen. En een flink misselijk gevoel idd.
@ Hazeltje: Weet jij al wat meer?
@ all: Het eten blijft bij mij toch lastig. Ik eet nu vaak een ligakoekje als ik een knorrende maag heb, die gaan er wel goed in. Tussen de middag wat tomatensoep en een broodje met kaas en plakjes ei gehad, daarna zat ik bomvol. Als avondeten ook weer nergens zin in, alleen wat mie en broccoli gehad, wat ik een beetje gekruid had. Vlees trekt me momenteel helemaal niet zo, ik eet het af en toe maar vaak met tegenzin.
Wel leuk: ik heb al 2 zwanger-kaartjes gekregen. Zo leuk om te krijgen! En van een vriendin met kinderen kreeg ik een tas vol met meegroei- en voedingsbeha's. Kwam hartstikke van pas want ik pas nu al niet meer goed in mijn eigen beha's en deze zijn mooi een maatje groter.
*Lookie*- Kletskop
- Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10
lookie: ik heb echt precies hetzelfde wat betreft eten, vlees heb ik al weken niet op, omdat ik niet door me keel krijg, en na 4 happen zit ik vol! en soep werkt dan inderdaad het best! grappig dat we dezelfde klacht hebben...
ik heb een beetje gegoogled wat betreft de cyste, en als het geopereerd moet worden, is dat toch best heftig hoor! onder narcose, operatie, vervolgens morfine en weeënremmers en 6 weken rust. dit alles zou geen kwaad kunnen voor het kindje, maar toch lijkt het me vrij heftig voor zo'n kwetsbaar wurmpje!
maar goed dit is in het ergste geval, en dat is dat het over 2-3 weken weer gegroeit is!
ik blijf wel positief, maar goed het spookt toch wel in me hoofd! omdat ik gewoon wil dat de beeb onbezorgd kan groeien zonder fratsen!
wat betreft hazeltje is alles goed! ze is nu op vakantie, en heerlijk aan het genieten!
Voor degene die morgen echo heb! heel veel plezier!! en geniet van die minuten dat je de beeb ziet!
ik heb een beetje gegoogled wat betreft de cyste, en als het geopereerd moet worden, is dat toch best heftig hoor! onder narcose, operatie, vervolgens morfine en weeënremmers en 6 weken rust. dit alles zou geen kwaad kunnen voor het kindje, maar toch lijkt het me vrij heftig voor zo'n kwetsbaar wurmpje!
maar goed dit is in het ergste geval, en dat is dat het over 2-3 weken weer gegroeit is!
ik blijf wel positief, maar goed het spookt toch wel in me hoofd! omdat ik gewoon wil dat de beeb onbezorgd kan groeien zonder fratsen!
wat betreft hazeltje is alles goed! ze is nu op vakantie, en heerlijk aan het genieten!
Voor degene die morgen echo heb! heel veel plezier!! en geniet van die minuten dat je de beeb ziet!
joyce0606- Kletskop
Zucht... ik had een heel verhaal getypt, maar mijn pc hing vast...
Heb eigenlijk geen zin om weer helemaal opnieuw te typen, dus hou het nu kort. Morgen hebben we onze eerste echo!!! Heb er echt zin in, maar vind het ook wel spannend hoor... We hebben om 14.00 de afspraak en daarna vertrekken we meteen voor een weekendje weg, dus voor de update zullen jullie geduld moeten hebben tot maandag Aan mijn buik te oordelen gokt mijn zus op een tweeling Maar zij is gelukkig geen waarzegster Begrijp me niet verkeerd hoor, een tweeling zou ik ook erg leuk vinden, maar het lijkt me ook wel heel erg zwaar. Maar we zullen zien morgen Ik was een poging aan't doen tot het uploaden van een foto van mijn buik van gister, maar daardoor hing de pc dus vast, dus ook op die foto zullen jullie even moeten wachten.
Aan diegene die zich niet zo lekker voelen: ik heb er niet veel last van gehad, maar die keren dat het wel zo was, hielp bij mij een Milkbreak goed. Ik weet natuurlijk niet of dat voor iedereen geldt, maar ik wilde jullie wel de tip geven.
Zo... en nu ben ik er vandoor, lekker naar mijn bedje toe!
Heb eigenlijk geen zin om weer helemaal opnieuw te typen, dus hou het nu kort. Morgen hebben we onze eerste echo!!! Heb er echt zin in, maar vind het ook wel spannend hoor... We hebben om 14.00 de afspraak en daarna vertrekken we meteen voor een weekendje weg, dus voor de update zullen jullie geduld moeten hebben tot maandag Aan mijn buik te oordelen gokt mijn zus op een tweeling Maar zij is gelukkig geen waarzegster Begrijp me niet verkeerd hoor, een tweeling zou ik ook erg leuk vinden, maar het lijkt me ook wel heel erg zwaar. Maar we zullen zien morgen Ik was een poging aan't doen tot het uploaden van een foto van mijn buik van gister, maar daardoor hing de pc dus vast, dus ook op die foto zullen jullie even moeten wachten.
Aan diegene die zich niet zo lekker voelen: ik heb er niet veel last van gehad, maar die keren dat het wel zo was, hielp bij mij een Milkbreak goed. Ik weet natuurlijk niet of dat voor iedereen geldt, maar ik wilde jullie wel de tip geven.
mickey- Kletskop
- Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10
mickey schreef:Zucht... ik had een heel verhaal getypt, maar mijn pc hing vast...
heel veel plezier mickey! wel jammer dat we moeten wachten tot maandag zeg! ik ben te nieuwsgierig. mijn vriend dacht ook dat ik een tweeling zou verwachten, maar ik toch wel ergens blij dat het er één is. want het lijkt mij inderdaad ook best wel zwaar, ook al zou het zo zijn ik natuurlijk dolgelukkig zal zijn!
heel veel plezier op vakantie! geniet lekker, en pak je rust!!
joyce0606- Kletskop
@ Parels; welkom back.... ben jij wie ik denk dat jij bent?????
@ Poison; fijn dat het bloedverlies al een stuk minder is... ik heb ook elke week bijna standaard op donderdag bloedverlies. En verder goed naar je lijf luisteren!
@ Lookie; ik heb woensdag avond mijn eerste echo Lastig dat je geen trek hebt gelukkig was dat bij mij naa een paar dagen over.
@ Joyce; nou hoop echt voor je dat cyste vanzelf verdwijnt!
@ Mickey; succes met de echo!
@ Poison; fijn dat het bloedverlies al een stuk minder is... ik heb ook elke week bijna standaard op donderdag bloedverlies. En verder goed naar je lijf luisteren!
@ Lookie; ik heb woensdag avond mijn eerste echo Lastig dat je geen trek hebt gelukkig was dat bij mij naa een paar dagen over.
@ Joyce; nou hoop echt voor je dat cyste vanzelf verdwijnt!
@ Mickey; succes met de echo!
pitbullgup- Prater
- Aantal berichten : 1132
Punten : 1159
Registratiedatum : 24-11-10
ja ik weet het nu echt zeker.....ik ben verliefd!! smoor....
overdreven? of begrijpelijk?
overdreven? of begrijpelijk?
joyce0606- Kletskop
op wie/wat ben je verliefd???
pitbullgup- Prater
pitbullgup schreef:op wie/wat ben je verliefd???
op die kleine fruumel!!
joyce0606- Kletskop
ow hahaha natuurlijk stom van me
pitbullgup- Prater
Mickey, veel plezier met de echo vandaag, hoop dat alles goed zit!
Bah, ik heb vannacht gedroomd dat ik een miskraam had gehad. Het was allemaal zo levensecht dat ik toen ik wakker werd echt even tijd nodig had (en bevestiging van mijn man) om te beseffen dat het gelukkig niet zo was. Nu ben ik 'gelukkig' alweer misselijk.
Bah, ik heb vannacht gedroomd dat ik een miskraam had gehad. Het was allemaal zo levensecht dat ik toen ik wakker werd echt even tijd nodig had (en bevestiging van mijn man) om te beseffen dat het gelukkig niet zo was. Nu ben ik 'gelukkig' alweer misselijk.
Klaartje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 45
Punten : 48
Registratiedatum : 20-04-11
joyce0606 schreef:welkom parels!!
fijn dat je goede echo's heb gehad, en dat je de eerste 3 maanden ben doorgekomen, zo te zien niet zonder slag of stoot!
nu lekker genieten van je zwangerschap!!
er zijn al wat vraag stukken in dit topic.
- zo is er gevraagd waar je graag wilt bevallen, thuis of in het ziekenhuis
- wanneer jullie aan het kamertje gaan beginnen
- of je het geslacht wilt weten?
nou als je zin heb mag je ze beantwoorden !
veel plezier!
Bedankt voor het welkom!!
@PBG ; ik denk dat ik inderdaad ben wie jij bent .. tenminste .. het begint met een T en eindigt op 86 haha
Ik wil graag in het ziekenhuis bevallen, omdat je alles dan bij de hand hebt mocht het mis gaan, en (sorry als ik iemand voor het hoofd stoot) ik heb totaal geen zin in die zooi thuis .. Plus ; mijn zus dr zoontje was ongeneeslijk ziek en die is na 10 dagen overleden, dus ik wil hoe dan ook in het ziekenhuis bevallen, voor het geval dat.
Wij hebben vorige week kamertje uitgezocht, gaan we volgende week bestellen waarschijnlijk, maar inrichten doen we pas als we weten wat het wordt. Wel komt er veel zilver in, hoe dan ook. En het kamertje heeft al glasvliesbehang op de muren en het juiste laminaat, dus dat is al gedaan gelukkig. Geen mega-opknap-klus!
Wij willen dus wel het geslacht weten, 1 juli hebben we de 20 weken echo, en iedereen mag het dan van ons weten. Ben namelijk wel zo iemand als het een meisje is, alles in het hysterisch roze graag haha en andersom een lekkere stoere kamer!
Ik ga zo naar het kdv hier in de buurt (werk er zelf ook bij 1, maar dit is een andere organisatie ook) om een rondleiding te krijgen en te kijken of ik de kleine frummel daar wil .. daarom moet ik nu wel ff opschieten, dus straks reageer ik verder!!! X
Gast- Gast
Parels: Wat leuk dat je er weer bent!!
Welke VK heb je gekozen? Vond het best lastig...
Er zijn binnenkort meerdere open dagen/ info dagen in het ziekenhuis over daar bevallen enz, misschien leuk om je daar voor in te schrijven? Heb je het in elk geval allemaal een keer gezien.
Welke VK heb je gekozen? Vond het best lastig...
Er zijn binnenkort meerdere open dagen/ info dagen in het ziekenhuis over daar bevallen enz, misschien leuk om je daar voor in te schrijven? Heb je het in elk geval allemaal een keer gezien.
Gast- Gast
joyce0606- Kletskop
Hee psssst Joyce ; Tamm86 ..
Maar was niet héél bekend hoor!
Proudmama ; heel veel succes daar! Wilde ik nog even zeggen! Er wordt hier ook aan je gedacht! X
Tot straks! Dan vertel ik meer!
Maar was niet héél bekend hoor!
Proudmama ; heel veel succes daar! Wilde ik nog even zeggen! Er wordt hier ook aan je gedacht! X
Tot straks! Dan vertel ik meer!
Gast- Gast
@ Parels; Ha dacht ik al! leuk dat je er weer bent!
pitbullgup- Prater
ach juist, nou je naam komt wel bekend voor hoor!!
joyce0606- Kletskop
@Klaartje, Vervelend zo een nare droom! Maar gelukkig dat het maar een droom is van je!
@Joyce, ik kan me goed voorstellen dat je helemaal verliefd kunt worden op de kleine in je buik! Ik heb dat gevoel nog niet zo. Soms kan ik nog steeds niet geloven dat ik echt zwanger ben. Wel ben ik vreselijk moe en lig ik vroeg op bed want anders red ik het echt niet met werken. Op het moment dat ik echt moe ben dan denk ik wel weer van ooh ja dat kwam doordat ik zwanger ben! Maar verder heb ik geen tot weinig klachten (gelukkig). Ik hoop ook dat het zo blijft.
@Parels, welkom en leuk dat je mee komt schrijven! Ik denk ook dat ik het geslacht wel wil weten. Alleen ben ik er nog niet over uit of ik het dan ook aan iedereen wil vertellen. Ik denk ook wel dat het lastig wordt om dan niet alles in een bepaalde kleur te gaan kopen als je het eenmaal weet. Agh, we zien wel, het duurt nog even voordat ik 20 weken ben dus kan nog genoeg nadenken.
@Joyce, ik kan me goed voorstellen dat je helemaal verliefd kunt worden op de kleine in je buik! Ik heb dat gevoel nog niet zo. Soms kan ik nog steeds niet geloven dat ik echt zwanger ben. Wel ben ik vreselijk moe en lig ik vroeg op bed want anders red ik het echt niet met werken. Op het moment dat ik echt moe ben dan denk ik wel weer van ooh ja dat kwam doordat ik zwanger ben! Maar verder heb ik geen tot weinig klachten (gelukkig). Ik hoop ook dat het zo blijft.
@Parels, welkom en leuk dat je mee komt schrijven! Ik denk ook dat ik het geslacht wel wil weten. Alleen ben ik er nog niet over uit of ik het dan ook aan iedereen wil vertellen. Ik denk ook wel dat het lastig wordt om dan niet alles in een bepaalde kleur te gaan kopen als je het eenmaal weet. Agh, we zien wel, het duurt nog even voordat ik 20 weken ben dus kan nog genoeg nadenken.
zaza- Fluisteraar
- Aantal berichten : 39
Punten : 41
Registratiedatum : 23-12-10
Even een heel ego bericht..
Wij hebben vanochtend een echo gehad, en wij krijgen, als alles goed blijft gaan, een tweeling! (zie ook het topic wat ik net heb geopend) Ik ben echt onwijs geschrokken, ik had me op veel voorbereid en veel dingen bedacht die er zouden kunnen zijn maar dit heb ik absoluut niet bedacht. Daarom ben ik misschien ook wel zo geschrokken en zit ik nu toch ook wel met wat zenuwen of ik het wel kan, of het wel lukt, of alles wel goed gaat want er werd me wel benadrukt dat er risico's aan verbonden zijn...
We zijn gewoon even heel erg verbaasd over alles en ik denk dat ik ook wel zo overkom
Wij hebben vanochtend een echo gehad, en wij krijgen, als alles goed blijft gaan, een tweeling! (zie ook het topic wat ik net heb geopend) Ik ben echt onwijs geschrokken, ik had me op veel voorbereid en veel dingen bedacht die er zouden kunnen zijn maar dit heb ik absoluut niet bedacht. Daarom ben ik misschien ook wel zo geschrokken en zit ik nu toch ook wel met wat zenuwen of ik het wel kan, of het wel lukt, of alles wel goed gaat want er werd me wel benadrukt dat er risico's aan verbonden zijn...
We zijn gewoon even heel erg verbaasd over alles en ik denk dat ik ook wel zo overkom
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Had al in het andere topic gereageerd, maar hier ook nog maar even een dikke knuffel voor jou studiebol!
Klaartje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 45
Punten : 48
Registratiedatum : 20-04-11
studiebol schreef:Even een heel ego bericht..
Ik had al gereageerd maar nogmaals gefeliciteerd. Hoe ver/lang ben je zwanger nu?
Krijg je nu extra controle's omdat je zwanger bent van een tweeling?
Wat vond je vriend/man er van? En heb je het nieuws al aan andere mensen verteld?
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10
Mijn berekening kwam bijna overeen met die van de verloskundige, zij zeggen 9 weken en 4 dagen. Ja vanaf nu moet ik naar het ziekenhuis en sta ik daar onder controle er is al een afspraak gemaakt voor over een week. Begreep dat ik dan wel meerdere echo's krijg, dus dat zou dan wel een leuk bijkomend voordeel zijn.
Mijn ouders en zus weten er vanaf, en ik kreeg van meerdere vriendinnen een sms hoe het gegaan was dus die heb ik het ook vertelt. Reageren ook allemaal wel ff verbaasd maar vinden het ook heel bijzonder. En dat is het ook dat weet ik.
Mijn vriend was er vandaag bij dat was wel heel fijn, hij heeft het dus ook gezien en is/was ook erg verbaasd.
Mijn ouders en zus weten er vanaf, en ik kreeg van meerdere vriendinnen een sms hoe het gegaan was dus die heb ik het ook vertelt. Reageren ook allemaal wel ff verbaasd maar vinden het ook heel bijzonder. En dat is het ook dat weet ik.
Mijn vriend was er vandaag bij dat was wel heel fijn, hij heeft het dus ook gezien en is/was ook erg verbaasd.
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
2-lingen worden je momenteel om de oren gegooid heb ik het idee. Van harte gefeliciteerd kan me voorstellen dat het ff schrikken is maar gaat helemaal goed komen! Weet je al of het 1 of 2- eiig is?
pitbullgup- Prater
studiebol: GEFELICITEERD!! wouww 2, dus toch! jeetje dat zal schrikken zijn geweest, ben je al een beetje bijgekomen, en is het door gedrongen dat je 2 kindjes krijgt! wat bijzonder zeg! die droom was dus helemaal dikke onzin! want je krijgt er 2!!
kom nog even bij, en geniet ervan! en alles dubbel bestellen! het zal een hele organisatie worden, ik zat al te wachten, wie zal er een tweeling krijgen!
kom nog even bij, en geniet ervan! en alles dubbel bestellen! het zal een hele organisatie worden, ik zat al te wachten, wie zal er een tweeling krijgen!
joyce0606- Kletskop
Woow studiebol een tweeling, gefelciteerd! Ik snap dat je helemaal verbaasd bent en ineens met allerlei vragen zit! Maar ik weet zeker dat het allemaal goed zal komen! Probeer er van te gaan genieten!
zaza- Fluisteraar
- Aantal berichten : 39
Punten : 41
Registratiedatum : 23-12-10
Pagina 16 van 40 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Uitgerekend in augustus en september
» Uitgerekend in de zomervakantie of in december
» Over 6 weken uitgerekend en nog geen namen, help!
» Natuurlijk! Uitgerekend nu!
» Uitgerekend in maart, april, mei
» Uitgerekend in de zomervakantie of in december
» Over 6 weken uitgerekend en nog geen namen, help!
» Natuurlijk! Uitgerekend nu!
» Uitgerekend in maart, april, mei
Pagina 16 van 40
Permissies van dit forum: