Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Uitgerekend in November, December of Januari

+23
schuddebuikje
Clapperdie
Annie24
Creabea_28
blondje1313
Printje
Poisongirl
Pien
MissD
zaza
liesje
Klaartje
Mida4you
Muppetje
Amber-
joyce0606
Floor
studiebol
*Lookie*
mickey
Fearie
Didi
pitbullgup
27 plaatsers

Pagina 14 van 40 Vorige  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Uitgerekend in November, December of Januari - Pagina 14 Empty Re: Uitgerekend in November, December of Januari

Bericht  Gast ma 9 mei 2011 - 9:37

Heel veel sterkte morgen, Hazeltje! Zal voor je duimen!!

Laat je wel de uitslag even weten voor je op vakantie bent?

hug

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Uitgerekend in November, December of Januari - Pagina 14 Empty Re: Uitgerekend in November, December of Januari

Bericht  Klaartje ma 9 mei 2011 - 10:00

Sorry meiden, ben even te gaar om op iedereen te reageren...

Hazeltje, sterkte met het afwachten van de uitslag morgen! Hopelijk komt alles goed!

Joyce, hoop dat je snel minder pijn hebt, lijkt me heel vervelend zo.

Poisongirl, hou de moed erin. smile

Zaza, ik duim voor een goede echo morgen!

Amber, als je nog meeleest, gewoon een hele dikke knuffel voor jou!

Proud Mama, zag in het andere topic dat je nu in het ziekenhuis ligt. Sterkte en hopelijk blijven je kleintjes nog een hele tijd zitten!

Ik heb dus ook morgenavond de eerste echo, best wel spannend. Welterusten allemaal! smile
Klaartje
Klaartje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 45
Punten : 48
Registratiedatum : 20-04-11

Bericht  joyce0606 ma 9 mei 2011 - 18:46

zaza: veel plezier met je echo vandaag! lekker naar de beeb zwaaien! met 8 weken kunnen ze meten hoe groot het is en daaraan koppelen ze de zwangerschapsduur, maar dit is nog wel heel onbetrouwbaar, zei ze tegen mij. pas met de 10-11-12 weken kunnen ze de zwangerschapsduur echt bepalen. ik ben 3 weken geleden 3 dagen terug gezet volgens de meting. maar ik mocht 8 weken aanhouden. dus donderdag ben ik benieuwd of de kleine lekker gegroeid is!

klaartje: jij ook heeeel veel plezier! ik denk dat het elke echo weer spannend is hoor! ik vind het ook super spannend of alles wel goed is gegroeid en natuurlijk nog gewoon leeft!!

fijne dag allemaal! ik ga weer met het pootje omhoog! maar eerst langs de arts!!
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  studiebol ma 9 mei 2011 - 18:53

Hazeltje sterkte vandaag!! Ik duim voor positief nieuws!
Zaza veel plezier vandaag met je echo!

Beegee wat een mooie echo foto's hoor! als ik dat zo zie vind ik het heel raar dat zoiets ook in mijn buik groeit!

klaartje, jij ook veel plezier met de eerste echo!

Joyce, ik heb vrijdag dus de eerste echo volgens mij eigen berekening ben ik dan 9 weken en 5 dagen, maar ja dan moeten we maar horen of het echt zo is. Bij de verloskundige hier krijg niet zo vaak een echo las ik op de site, dus ik moet er maar van genieten want dan moeten we weer wachten tot week 20.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425

Bericht  MissD ma 9 mei 2011 - 19:06

Hazeltje; veel sterkte vandaag! En geniet van jullie vakantie.
Haha ja erg vervelend al die eet afspraakjes Wink terwijl ik niet aan eten wil denken.

Beegee; wat mooi die foto's van de echo! Wat een leuke site houden jullie trouwens bij over de kindjes.

Klaartje ; veel plezier met je eerste echo, spannend hoor!

Studiebol ; hier bij de verloskundige krijgen we helaas ook niet zo vaak een echo voor zover ik kon lezen op hun website.

Hier verder nog weinig verandering, sta op met misselijkheid en ga er mee naar bed. Vandaag heb ik een "meeloopdag" voor een nieuwe baan. Ga daar zo tegen de manager wel zeggen dat ik zwanger ben, denk dat ik er beter eerlijk over kan zijn, dan dat ik over 2 maanden daar begin en dan ga zeggen dat ze vanaf december gedurende mijn verlof voor iemand anders moet zorgen. En daarna moet zij maar kijken of ze het arbeidsvoorwaardengesprek vanmiddag wel of niet door laat gaan.

MissD
Prater
Prater

Aantal berichten : 1192
Punten : 1212
Registratiedatum : 09-12-10

Bericht  Gast ma 9 mei 2011 - 19:39

@ BeeGee: Ze heeft al buisjes.
In juni moeten we op controle dus dan geef ik het wel aan. Maar sommige schijnen (J.ens van Lieskuh geloof ik ook) er gewoon last van blijven te houden.

Thanx meiden!
Ik laat een vriendin die hier ook komt het wel melden mocht ik zelf geen tijd meer hebben.
Nog maar 3 uurtjes...

Gast
Gast

Bericht  Amber- ma 9 mei 2011 - 20:10

Hazeltje schreef:@ BeeGee: Ze heeft al buisjes.
In juni moeten we op controle dus dan geef ik het wel aan. Maar sommige schijnen (J.ens van Lieskuh geloof ik ook) er gewoon last van blijven te houden.

Thanx meiden!
Ik laat een vriendin die hier ook komt het wel melden mocht ik zelf geen tijd meer hebben.
Nog maar 3 uurtjes...

heel veel sterkte vandaag! Ik hoop op een goede uitslag!

@ klaartje, dankjewel! hug
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135

Bericht  joyce0606 ma 9 mei 2011 - 20:53

Amber: hoe gaat het met je? kun je weer met een beetje moed er tegen aan? hug

hazeltje: heel veel sterkte vandaag, ik ben echt super benieuwd zeg! en denk eigenlijk stiekum dat wanneer het echt niet goed was geweest je het wel eerder had gehoort!! ik wil je geen valse hoop geven, maar hoop doet leven!!

all: nou me verbanf is eraf gegaan, en me teen ziet er echt vreselijk uit, maar de arts vindt het heel mooi! dus dan is het goed. me teen is wel echt gigantisch dik! oranje, geel, blauw en rood/paars!

goed ik ga op de bank, filmpje kijken. moet toch wat heh! Embarassed
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  Amber- ma 9 mei 2011 - 21:39

joyce0606 schreef:Amber: hoe gaat het met je? kun je weer met een beetje moed er tegen aan? hug

Hallo,
Gaat eigenlijk wel goed. We zijn vol goede moed gewoon veer verder gegaan en ben positief ingesteld. Tuurlijk heb ik mijn moeilijke momenten maar al een stuk minder dan vorige week.
Ook heb ik het gevoel dat mijn cyclus het weer goed oppakt. Door bepaalde klachten zoals afscheiding en steekjes merk ik dat ik volgens mij gisteren ongeveer mijn eisprong heb gehad.
Dus nu is het weer 2 weken wachten, ben benieuwd haha.

Doe jij rustig aan met je teen? En voel je je verder goed?
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Bericht  joyce0606 di 10 mei 2011 - 1:13

amber22 schreef:
joyce0606 schreef:Amber: hoe gaat het met je? kun je weer met een beetje moed er tegen aan? hug

Hallo,
Gaat eigenlijk wel goed. We zijn vol goede moed gewoon veer verder gegaan en ben positief ingesteld. Tuurlijk heb ik mijn moeilijke momenten maar al een stuk minder dan vorige week.
Ook heb ik het gevoel dat mijn cyclus het weer goed oppakt. Door bepaalde klachten zoals afscheiding en steekjes merk ik dat ik volgens mij gisteren ongeveer mijn eisprong heb gehad.

oww fijn dat je cyclus het weer goed oppakt! dat is altijd goed! en ook veel beter voor de verwerking en het weer oppakken, ik kan me herrinneren dat ik 7 weken moest wachten op me menstruatie na me miskraam, erg frusterend en confronterend want je wilt wel gewoon door! de wens voor een kindje eindigd niet ofzo! het zou super mooi zijn als je het weer snel lukt.
Goed dat je er positief in staat, en tuurlijk heb je je slechte momenten, dat heb ik ook en nog steeds ook al ben in inmiddels zwanger. het gaat echt niet in de koude kleren zitten, en zeker niet 2 keer.

ik ga heel hard voor je duimen dat het raak is, en 3x is scheepsrecht!! dan wordt het een draakje en die zijn heel sterk!!

me teen is nu weer killing, maar dat komt omdat ie echt monsterlijk is! en ik wil te veel. toch maar ff wat wasjes draaien, het bed doen, het liefts doe ik de keuken ook nog en nog stofzuigen, want ja man lief, is heel lief voor mij, maar huishouden...nee dat staat compleet stil, dus het is echt een chaos hier!!

joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  zaza di 10 mei 2011 - 4:35

@ Joyce, wat balen dat je nog erg veel last hebt van je teen. Maar zoals ik lees is dat ook logisch! Probeer maar rustig aan te doen!
@ Klaartje, veel plezier met de echo.

Ik heb net mijn eerste echo gehad. Ik was echt super zenuwachtig maar alles is goed gegaan! Volgens mijn eigen berekening zou ik ongeveer 8 weken moeten zijn maar volgens de echo ben ik 7 weken. Dus het was nog heel klein maar er was wel een kloppend hartje te zien! Dus alles is tot nu toe gelukkig goed! Ik besef het nu ook meer, eerst had ik nog zo mijn twijfels omdat ik ook weinig last heb van kwalen.
Ik ben in ieder geval erg blij dat het goed is gegaan.
zaza
zaza
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 39
Punten : 41
Registratiedatum : 23-12-10

Bericht  Poisongirl di 10 mei 2011 - 6:02

Hoi meiden,

Hier is het goed. Wel verlies ik inmiddels helderrood bloed. Vk gebeld. Zij gaf aan dat het 50/50 kan zijn, of nog innesteling/baarmoederhalsbloeding ivm vaatjes aan de oppervlakte of een mk. Moet gewoon afwachten. Probeer het zoning in te zien omdat ik geen pijn heb en me goed voel...

Poisongirl
Poisongirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1642
Punten : 1809

Bericht  Amber- di 10 mei 2011 - 6:13

joyce0606 schreef:
amber22 schreef:

Hallo,

ik ga heel hard voor je duimen dat het raak is, en 3x is scheepsrecht!! dan wordt het een draakje en die zijn heel sterk!!

Deze opmerking vind ik echt lief!! Dankjewel.. Embarassed

@ poisongirl, ik ga voor je duimen. Kan me voorstellen dat je je gigantisch druk maakt.
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Bericht  Printje di 10 mei 2011 - 6:22

OOk hier even een kort berichtje namens Hazeltje. Alles was goed!!! Ze is nu lekker op vakantie en alles was met zowel haar als de baby helemaal in orde
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058

Bericht  joyce0606 di 10 mei 2011 - 7:49

OW YES!!! wat goed!! gelukkig zeg. kan ze heerlijk van haar vakantie genieten..ppfff wat een opluchting moet dat zijn geweest. kan ze heerlijk genieten van de beeb! wat fijn zeg!

zaza: dank je wel! ben inmiddels al 32 uur van de paracetamol af, en het is draagbaar! liever even pijn wegslikken, dan die rotzooi..... Fijn dat de echo goed was! toch altijd weer een opluchting hoor...een weekje terug is wel jammer..maar ach een kloppend hartje is al erg goed!

poison: spannend hoor! jeetje is niet echt leuk..goed dat je positief blijft. er zit inderdaad niets op dan af te wachten...wanneer kan je voor een echo..kan me voorstellen dat je er onzeker van wordt!

amber: you're welcome!

shame on me, maar wie had er vandaag nou nog meer echo? Embarassed en hoe is deze gegaan?!

all: is wel een beetje grappig, maar mijn zus weet vanaf de positieve test dat ik zwanger ben, en mijn moeder ongeveer dat ik 7 weken was, toevallig want ze stond ineens voor de deur, en een inmiddels andere test lag nog op tafel, en ja die zag ze! maar mijn moeder en zus weten niet van elkaar dat ze het weten, en denken dus dat ze de enige zijn. dit is echt zo grappig om te zien. want beide zeggen "nou als je het aan die verteld dan weet gelijk de hele wereld het" maar tot op hede hebben ze beide nog niets gezegt!! ze verdienen eigenlijk wel een bloemetje. hahaha!!

nou heb ik donderdag een echo en met me teen kan ik daar echt niet heen rijden met de auto, dus heb me moeder gevraagd ons even weg te brengen. en zus vroeg dus wie ons weg gaat brengen..want verder heeft niemand rijbewijs...nou denkt me zus dus dat me moeder het donderdag voor het eerst weet. haha ik vind het wel heel erg amuserend om te zien. als me moeder het weet en iedereen het mag weten, ga ik het wel zeggen!
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  zaza di 10 mei 2011 - 8:34

Wat fijn dat alles goed is met Hazeltje! Ik ben echt heel erg blij voor je, en nu lekker genieten van je vakantie!!

@Poisongirl, Wat ontzettend naar dat je bloed verlies hebt! Goed dat je wel positief blijft, heel knap!Ik ga voor je duimen dat alles straks goed is!

@Joyce, Ik was inderdaad al blij dat er een kloppend hartje te zien was en die week terug zou ook nog best wel kunnen. Het kan ook nog makkelijk veranderen bij de volgende echo. Als ik wil mag ik met 9 of 10 weken weer een echo laten maken en dan kan ze het beter bepalen.
Erg grappig dat je moeder en je zus van elkaar niet weten dat ze het al weten! Bij mij weet echt nog niemand iets maar zijn er wel mensen met vermoedens maar ik ontken voorlopig nog even. Wanneer ben jij van plan om het aan meerdere mensen te vertellen?

@Klaartje, hoe was jouw echo?Ben erg benieuwd!
zaza
zaza
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Klaartje di 10 mei 2011 - 8:52

Zo, ik ben er weer en het hartje klopt! Very Happy Mooi klein boontje mèt knipperlicht. Wink Ben ook volgens de vk voorlopig 7 weken en 4 dagen. smile Mag nu over precies drie weken weer.

Zaza, fijn dat jouw echo ook goed was!

Hazeltje, wat een opluchting! Nu heerlijk op vakantie!

Poisongirl, sterkte met afwachten! hug
Klaartje
Klaartje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 45
Punten : 48
Registratiedatum : 20-04-11

Bericht  joyce0606 di 10 mei 2011 - 20:12

zaza: morgen heb ik de termijnecho, en zit nu in de 12e week, ik wil nog even aan de vk vragen hoe zij er over denkt, maar ik denk dat die ene week wachten niet zo veel uitmaakt. en dan nog zal ik het niet gelijk tegen iedereen vertellen. ik weet niet, maar op één of andere manier ben ik een beetje schuw met dit soort dingen. dan wordt er teveel aandacht op mij gevesigd en dat vind ik echt oncomfortabel. liever zeg ik het tussen neus en lippen door, of merken ze het een keer op. wat ben ik toch voor vrouw.... Embarassed

klaartje: fijn dat alles goed is!!

vandaag krijg ik me angelsounds binnen. ik ben heeel erg benieuwd. vanmiddag even testen! ik ben me er goed van bewust dat je niet altijd wat kan horen, maar het lijkt me toch wel heel magisch hoor!

fijne dag meiden!
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  pitbullgup di 10 mei 2011 - 20:34

@ Joyce; fijn dat je het al met minder paracetamollen kunt. Hoe is t verder met het teentje? leuk de angelsound hoop dat je snel het hartje gevonden krijgt.
@ Amber; fijn dat het weer wat beter gaat!
@ Zaza; wat fijn dat je het hartje hebt kunnen zien kloppen Very Happy
@ Poisongirl; Hoop voor je dat alles goed blijft gaan
@ Klaartje; Ook al een mooi hartje gezien.... super Very Happy
pitbullgup
pitbullgup
Prater
Prater

Aantal berichten : 1132
Punten : 1159
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  studiebol di 10 mei 2011 - 23:22

Joyce fijn dat het iets beter gaat met je teen! hoop dat je er snel helemaal geen last meer van hebt!

Zaza en klaartje fijn dat jullie een goede echo hadden! Ook leuk dat jullie over een paar weken weer mogen Very Happy

PGB hoe gaat het bij jouw dan?

Hazeltje fijn dat het postief nieuws was, nu ben je vast heerlijk aan het genieten op jullie vakantie!

Hier gisteravond heel veel buikpijn gehad,echt niet normaal, als ik niet zwanger was geweest was ik denk ik naar de huisartsenpost geweest zoveel pijn had ik. Terwijl ik zoiets echt niet gauw doe, volgens mij ben ik er nog nooit geweest! Gelukkig wel redelijk geslapen en het gaat nu weer redelijk.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425

Bericht  joyce0606 di 10 mei 2011 - 23:30

studiebol: wat vervelend zeg, ik heb het inderdaad ook gehad, en zooo vervelend, maar dat is toch echt je baarmoeder! en dus heel goed teken!! het is bij mij echt een gevoel alsof ik uit elkaar wordt getrokken!

ik heb zojuist mijn Angelsounds binnen, dus ik dacht hop gelijk proberen! nou in 1x had ik het hartje gevonden! zooo mooi, zo duidelijk en zo snel, dat het echt niet mijn eigen hartslag kan zijn.
ik moet zeggen dat dit een hele opluchting is zeg! morgen de echo, en was toch wel een beetje bang wat komen gaat, maar nu weet ik gewoon dat ik een mooie beeb krijg te zien! smile nou ik zit ff op me roze wolk!

joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  pitbullgup wo 11 mei 2011 - 1:55

@ Studiebol; Vervelend die buikpijn zeg! Misschien wel volgende keer meden bij de VK misschen heeft zij wat tips.
Hier verder alles goed nog steeds geen echt grote klachten dus da's wel lekker Very Happy
@ Joyce; wat fijn dat je het hartje zo snel hebt gevonden!
pitbullgup
pitbullgup
Prater
Prater

Aantal berichten : 1132
Punten : 1159
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  zaza wo 11 mei 2011 - 4:56

joyce0606 schreef:zaza: morgen heb ik de termijnecho, en zit nu in de 12e week, ik wil nog even aan de vk vragen hoe zij er over denkt, maar ik denk dat die ene week wachten niet zo veel uitmaakt. en dan nog zal ik het niet gelijk tegen iedereen vertellen. ik weet niet, maar op één of andere manier ben ik een beetje schuw met dit soort dingen. dan wordt er teveel aandacht op mij gevesigd en dat vind ik echt oncomfortabel. liever zeg ik het tussen neus en lippen door, of merken ze het een keer op. wat ben ik toch voor vrouw.... Embarassed

Ik heb precies hetzelfde als jou! Ik hou ook nooit zo van aandacht die op mij gevestigd is. Maar ik heb het dan ook nog niemand verteld. Mijn vriend en ik vinden het ook nog wel even lekker om er samen van te kunnen genieten. Aan de ene kant wil ik het echt heel graag mijn ouders/schoonouders vertellen maar aan de andere kant wil ik ook nog wel even hiermee wachten. Het lijkt mij ook heel spannend om het te vertellen, ben benieuwd hoe mensen reageren.
zaza
zaza
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  zaza wo 11 mei 2011 - 4:57

Klaartje schreef:Zo, ik ben er weer en het hartje klopt! Very Happy Mooi klein boontje mèt knipperlicht. Wink Ben ook volgens de vk voorlopig 7 weken en 4 dagen. smile Mag nu over precies drie weken weer.

Zaza, fijn dat jouw echo ook goed was!

Hazeltje, wat een opluchting! Nu heerlijk op vakantie!

Poisongirl, sterkte met afwachten! hug

Fijn dat je echo goed was! Ik mag ook over 2/3 weken ook weer. Afspraak moet ik alleen nog wel even maken.
zaza
zaza
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  joyce0606 wo 11 mei 2011 - 5:40

zaza: oww gelukkig ben ik niet de enige...zit ook echt al weken te piekeren hoe ik het moet vertellen op me werk, en zijn een aantal collega's waar ik niet heel goed mee kan opschieten, en van mij hoeven hun het ook echt niet te weten, want ik heb liever een reactie van mensen waar ik wel om geef, dan een aantal van die mutsen die toch niet menen wat ze zeggen. en dan weet ik nu al dat ze van die rot opmerkingen gaan geven als "nou weet je het zeker, word veelste zwaar voor je, je weet niet waar je aan begint, toen ik zwanger was blablabla... (dat was 30 jaar geleden)"

toen ze wisten van mij miskraam, vonden ze het blijkbaar leuk om minstens 2x in de week te vragen, of ik niet al zwanger was...dat deed wel pijn!

misschien moet ik een leuke manier verzinnen, zodat ik het niet hoef te zeggen, maak ik een leuke taart ofzo!

net nog even naar het hartje geluisterd toen mij vriend thuis was, hij kon niet wachten! prachtig zeg... maar nu weer even genoeg!

wie wil er een pretecho laten maken? en wanneer zou je dat dan doen?
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 14 van 40 Vorige  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: