Uitgerekend in November, December of Januari
+23
schuddebuikje
Clapperdie
Annie24
Creabea_28
blondje1313
Printje
Poisongirl
Pien
MissD
zaza
liesje
Klaartje
Mida4you
Muppetje
Amber-
joyce0606
Floor
studiebol
*Lookie*
mickey
Fearie
Didi
pitbullgup
27 plaatsers
Pagina 3 van 40
Pagina 3 van 40 • 1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40
Re: Uitgerekend in November, December of Januari
@pbg, als je je zorgen maakt om het bloedverlies even de vk bellen daar zijn ze voor!
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10
Ja maar ik heb zoiets van wat kan die VK voor mij doen nu???? Als het fout gaat gaat het toch fout en daar kan zij niks aan veranderen (zou wel handig zijn )
Ik kan zoiezo niet zomaar weg van mijn werk aangezien ik alleen sta en het enigste wat hun kunnen doen is kijken of m'n baarmoedermond nog dicht is of niet.....
Tot nu toe nog steeds alleen oud bloed en dat komt ook bij heel veel vrouwen voor in het begin van de zwangerschap als ik het zo lees...
Kan mezelf wel helemaal gek gaan maken maar daar heb ik alleen mezelf mee.....
Ik ben gewoon heel nuchter daar in ondanks dat ik dan verschrikkelijk verdrietig zou zijn...
Ik kan zoiezo niet zomaar weg van mijn werk aangezien ik alleen sta en het enigste wat hun kunnen doen is kijken of m'n baarmoedermond nog dicht is of niet.....
Tot nu toe nog steeds alleen oud bloed en dat komt ook bij heel veel vrouwen voor in het begin van de zwangerschap als ik het zo lees...
Kan mezelf wel helemaal gek gaan maken maar daar heb ik alleen mezelf mee.....
Ik ben gewoon heel nuchter daar in ondanks dat ik dan verschrikkelijk verdrietig zou zijn...
pitbullgup- Prater
- Aantal berichten : 1132
Punten : 1159
Registratiedatum : 24-11-10
PGB wat vervelend dat je bloed verliest, ik hoop maar dat het bij oud bloed blijft en dat het niet meer zo vaak voorkomt. Zelf denk ik ook dat je niet meer kunt dan gewoon wachten! Succes! Fijn dat je schoonouders zo enthousiast waren.
Lookie ik las ergens dat jij je eigen boxkleed gaat maken?! Leuk hoor! ben jij zo creatief?
Floor hoe gaat het bij jou?
Wij gaan ook pas naar spullen kijken als we de echo hebben gehad, dan heb ik toch iets meer de zekerheid dat het goed is allemaal. Ik vind grijze meubeltjes ook heel mooi, heb al echt mooie gezien, maar ja wit is wel misschien iets makkelijker en vind ik ook mooi we zullen wel zien wat het wordt!
Mag ik ook ff een beetje klagen.. ik heb zoo'n last van mijn buik. Weet niet goed wat het is, mijn buik,maag of darmen! Maar ik heb de hele dag het gevoel dat ik veeeeel te veel heb gegeten. Je weet wel dat als je uiteten gaat en je onderweg naar huis bent en dan eigenlijk ontploft. Het maakt niet uit wat ik eet, een plakje ontbijt koek of een boterham, mijn buik voelt aan als of die ontploft en daardoor voel ik me zo beroerd! En dan ben ik ook nog is ontzettend moe en dat ben ik niet van mezelf gewend ik heb altijd overal energie voor maar nu gewoon echt niet...
Zo genoeg geklaagd, begrijp me niet verkeerd hoor ik vind het geweldig dat dit ons gegund is.. maar vandaag heb ik ff een baal dag!
Lookie ik las ergens dat jij je eigen boxkleed gaat maken?! Leuk hoor! ben jij zo creatief?
Floor hoe gaat het bij jou?
Wij gaan ook pas naar spullen kijken als we de echo hebben gehad, dan heb ik toch iets meer de zekerheid dat het goed is allemaal. Ik vind grijze meubeltjes ook heel mooi, heb al echt mooie gezien, maar ja wit is wel misschien iets makkelijker en vind ik ook mooi we zullen wel zien wat het wordt!
Mag ik ook ff een beetje klagen.. ik heb zoo'n last van mijn buik. Weet niet goed wat het is, mijn buik,maag of darmen! Maar ik heb de hele dag het gevoel dat ik veeeeel te veel heb gegeten. Je weet wel dat als je uiteten gaat en je onderweg naar huis bent en dan eigenlijk ontploft. Het maakt niet uit wat ik eet, een plakje ontbijt koek of een boterham, mijn buik voelt aan als of die ontploft en daardoor voel ik me zo beroerd! En dan ben ik ook nog is ontzettend moe en dat ben ik niet van mezelf gewend ik heb altijd overal energie voor maar nu gewoon echt niet...
Zo genoeg geklaagd, begrijp me niet verkeerd hoor ik vind het geweldig dat dit ons gegund is.. maar vandaag heb ik ff een baal dag!
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10
@ Studiebol: Vervelend dat je zoveel kwaaltjes hebt. Je mag best lekker klagen hoor, tuurlijk ben je wel blij maar er komen inderdaad wel kwaaltjes bij die je normaal niet gewend bent. Misselijk zijn lijkt mij het vervelendste. Ik voel mijn darmen ook regelmatig, ook wel veel last van diarree en een opgezette buik. Ik vind het leuk om crea bezig te zijn inderdaad, ben graag op de naaimachine in de weer. Ik verheug me ook al sinds we zwangerschapsplannen hebben erop om ook eens babydingen voor onszelf te maken en nu is het eindelijk zo ver! Tot nu toe alleen kraamcadeautjes voor anderen gemaakt. Ook leuk om te doen hoor, maar ik vind het ook wel erg leuk om een heel babykamertje zelf aa te kleden met zelfgemaakte spullen.
@ PBG: Bah. lijkt me wel eng dat bloedverlies. Maar het schijnt inderdaad wel normaal te zijn. Ik zou gewoon even de vk bellen hoor, dan hoef je ook niet in de stress te zitten.
@ all: Ik voel me soms zo onzeker! Dan denk ik: straks zit ik er voor de echo en dan is er niks te zien, heb ik me alles maar verbeeld! Hebben jullie dat soort gedachtes ook wel? En sowieso speelt er steeds op de achtergrond ook wel een beetje angst mee, waardoor ik maar voorzichtig vooruit kijk en nog niet te ver want oei, wat kan er nog veel gebeuren.. Maar ik kan ook heel erg genieten van de zwangerschap gelukkig. Zijn jullie borsten behalve gevoelig ook zo hard en rond? Vooral bovenop vind ik ze zo hard aanvoelen, gewoon echt stevig. En mijn laatste vraag: hebben jullie het 's nachts ook zo warm? Ik ben normaal echt een koukleum maar nu word ik 's nachts gewoon wakker van de hitte.
Maar nogmaals, als het bij deze kwaaltjes blijft, het zijn amper kwaaltjes, dan ben ik echt een geluksvogel!
@ PBG: Bah. lijkt me wel eng dat bloedverlies. Maar het schijnt inderdaad wel normaal te zijn. Ik zou gewoon even de vk bellen hoor, dan hoef je ook niet in de stress te zitten.
@ all: Ik voel me soms zo onzeker! Dan denk ik: straks zit ik er voor de echo en dan is er niks te zien, heb ik me alles maar verbeeld! Hebben jullie dat soort gedachtes ook wel? En sowieso speelt er steeds op de achtergrond ook wel een beetje angst mee, waardoor ik maar voorzichtig vooruit kijk en nog niet te ver want oei, wat kan er nog veel gebeuren.. Maar ik kan ook heel erg genieten van de zwangerschap gelukkig. Zijn jullie borsten behalve gevoelig ook zo hard en rond? Vooral bovenop vind ik ze zo hard aanvoelen, gewoon echt stevig. En mijn laatste vraag: hebben jullie het 's nachts ook zo warm? Ik ben normaal echt een koukleum maar nu word ik 's nachts gewoon wakker van de hitte.
Maar nogmaals, als het bij deze kwaaltjes blijft, het zijn amper kwaaltjes, dan ben ik echt een geluksvogel!
*Lookie*- Kletskop
- Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10
@lookie, ja dat heb ik ook allemaal (gehad), denken dat je het je verbeeld hebt, warm hebben 's nachts, harde/stevige borsten enzovoort, alles wat je schreef heb ik (gehad).
@.. ik ben vergeten wie, met mij gaat het goed. Ik voel me gelukkig iets minder misselijk, ik was echt de hele dag door ziek maar nu gaat het redelijk. Ik voel me doodmoe maar verder voel ik me gelukkig wel erg goed.
@.. ik ben vergeten wie, met mij gaat het goed. Ik voel me gelukkig iets minder misselijk, ik was echt de hele dag door ziek maar nu gaat het redelijk. Ik voel me doodmoe maar verder voel ik me gelukkig wel erg goed.
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
@Lookie, jaaa dat heb ik ook! dan denk ik straks ben ik bij de verloskundige en die zegt dan nou Studiebol ik weet niet wat jij je in je hoofd hebt gehaald maar zwanger ben je niet Haha maar dan denk ik maar meteen ik ben ook niet ongesteld dus dan klopt het vast wel! het is ook gewoon raar ik heb 2x een test gedaan en dat was het, op dat moment neem je gewoon aan dat je zwanger bent! Ik heb verder geen last van mijn borsten of die andere kwaaltjes die jij omschrijft zoals het warm hebben s'nachts!
@ floor fijn dat je iets minder misselijk bent!
studiebol- Ratel
@Studiebol: klagen mag hoor! Ik heb dat laatst ook eens gehad, dat ik zo'n opgezet help-ik-ontplof-gevoel had. Zal er dan ook wel bijhoren denk ik dan.
@Lookie: die onzekerheid had ik ook heel erg hoor. Ik verwachtte echt half dat ik ongesteld ging worden, dat het niet waar was. Maar dat gevoel is inmiddels een stuk naar de achtergrond verdwenen, al zal ik pas helemaal gerust zijn als ik de echo heb gehad.
@PGB: knap hoor, dat je zo kalm blijft terwijl je bloedverlies hebt. In principe heb je ook wel gelijk, de vk kan niks voor je doen, maar ik geloof dat ik al 3 keer gebeld had...
@Floor: fijn dat je je goed voelt! Lijkt me echt vreselijk, een aanrijding hebben. Ik was vanmiddag met de hond uit, toen ik ineens piepende banden hoorde. Er kwam een auto aanrijden vanaf een voorrangsweg, maar de taxi-chauffeur uit de andere straat had het te druk met bellen om op het verkeer te letten. Die ene auto had echt rokende banden, zo hard moest hij remmen. Het was gelukkig geen aanrijding, maar het scheelde niet veel
Hier gaat het goed. Heb de hele dag gewassen en gestreken, maar ben niet echt doodmoe nu. Dat zal aan het einde van de week wel anders zijn... Moet morgen 4 dagen achter elkaar werken van 9 uur en woensdagavond heb ik ook nog eens vergadering, dat duurt ook wel een uurtje of 2... Ben al moe als ik eraan denk! De komende 4 weken zijn allemaal zo druk, met 4 dagen achter elkaar werken, maar heb er dan wel een paar keer halve dagen tussen. Ach... dan bliegen de weken ook voorbij en heb ik snel de echo! Nog 3,5 week te gaan...
@Lookie: die onzekerheid had ik ook heel erg hoor. Ik verwachtte echt half dat ik ongesteld ging worden, dat het niet waar was. Maar dat gevoel is inmiddels een stuk naar de achtergrond verdwenen, al zal ik pas helemaal gerust zijn als ik de echo heb gehad.
@PGB: knap hoor, dat je zo kalm blijft terwijl je bloedverlies hebt. In principe heb je ook wel gelijk, de vk kan niks voor je doen, maar ik geloof dat ik al 3 keer gebeld had...
@Floor: fijn dat je je goed voelt! Lijkt me echt vreselijk, een aanrijding hebben. Ik was vanmiddag met de hond uit, toen ik ineens piepende banden hoorde. Er kwam een auto aanrijden vanaf een voorrangsweg, maar de taxi-chauffeur uit de andere straat had het te druk met bellen om op het verkeer te letten. Die ene auto had echt rokende banden, zo hard moest hij remmen. Het was gelukkig geen aanrijding, maar het scheelde niet veel
Hier gaat het goed. Heb de hele dag gewassen en gestreken, maar ben niet echt doodmoe nu. Dat zal aan het einde van de week wel anders zijn... Moet morgen 4 dagen achter elkaar werken van 9 uur en woensdagavond heb ik ook nog eens vergadering, dat duurt ook wel een uurtje of 2... Ben al moe als ik eraan denk! De komende 4 weken zijn allemaal zo druk, met 4 dagen achter elkaar werken, maar heb er dan wel een paar keer halve dagen tussen. Ach... dan bliegen de weken ook voorbij en heb ik snel de echo! Nog 3,5 week te gaan...
mickey- Kletskop
- Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
studiebol schreef:
@Lookie, jaaa dat heb ik ook! dan denk ik straks ben ik bij de verloskundige en die zegt dan nou Studiebol ik weet niet wat jij je in je hoofd hebt gehaald maar zwanger ben je niet Haha maar dan denk ik maar meteen ik ben ook niet ongesteld dus dan klopt het vast wel! het is ook gewoon raar ik heb 2x een test gedaan en dat was het, op dat moment neem je gewoon aan dat je zwanger bent! Ik heb verder geen last van mijn borsten of die andere kwaaltjes die jij omschrijft zoals het warm hebben s'nachts!
@ floor fijn dat je iets minder misselijk bent!
Pff nou gelukkig dat jullie dit ook in meer of mindere mate herkennen! Ja, ik kijk dan ook maar weer even naar mijn positieve testen, en van die gevoelige borsten heb ik ook nog nooit gehad (ook niet als ik ongesteld moet worden enzo) dus ergens kan het haast niet anders maar toch.. je moet het even met eigen ogen gezien hebben (wat een luxe he, vroeger moesten ze gewoon die 9 maanden maar afwachten- of tot ze dikker werden igg tot ze bevestiging hadden).
*Lookie*- Kletskop
@Lookie: die borsten... pfff... begin me er niet over! Als mijn vriend er alleen maar naar wijst krijgt hij al een boze blik van me Ze zijn echt enorm gevoelig, vooral de tepels. Normaal slaap ik altijd op mijn buik, maar de laatste tijd veer ik iedere keer terug als ik op mijn buik ga liggen, zo gevoelig is het. Soms is het al gevoelig als mijn kleren er tegen aankomen (alleen zonder bh, dus eigenlijk ook alleen mijn pyama dan ) Ik had er ook nooit last van, dus dit is wel heel anders. Alleen al daardoor geloof ik dat ik zwanger ben (al waren de 4 testen ook wel duidelijk hoor)
mickey- Kletskop
@ Studiebol; wat vervelend he die klachtjes maar ja hopelijk krijgen we er iets moois voor terug
@ Lookie; ik heb ook erg last van gespannen borsten maar van van hitte s'nachts heb ik niet zo heel veel last. af en toe voel ik me ook onzeker hoor omdat ik buiten m'n borsten en af en toe wat banden pijn niet echt veel klachten heb.
@ All; Vloeien is gisteren tegen de avond gestopt en zolang ik nog geen stolsels verlies bel ik de VK nog niet. M'n borsten blijven even gevoelig dus dat neem ik ook een beetje als zwangerschapsmeter. (schijn voor/tijden/na een miskraam al een stuk minder te worden)
Vanmorgen ook nog maar getest voor de zekerheid maar hij was al eerder positief voordat de controle streep er stond:D Vanavond komen ze ook van MVM dus nog een keer testen!
Mijn buik is ook heel erg aan het groeien en misschien heeft t vloeien daar wel mee te maken of dat het vruchtje zich dieper in nesteld.
@ Lookie; ik heb ook erg last van gespannen borsten maar van van hitte s'nachts heb ik niet zo heel veel last. af en toe voel ik me ook onzeker hoor omdat ik buiten m'n borsten en af en toe wat banden pijn niet echt veel klachten heb.
@ All; Vloeien is gisteren tegen de avond gestopt en zolang ik nog geen stolsels verlies bel ik de VK nog niet. M'n borsten blijven even gevoelig dus dat neem ik ook een beetje als zwangerschapsmeter. (schijn voor/tijden/na een miskraam al een stuk minder te worden)
Vanmorgen ook nog maar getest voor de zekerheid maar hij was al eerder positief voordat de controle streep er stond:D Vanavond komen ze ook van MVM dus nog een keer testen!
Mijn buik is ook heel erg aan het groeien en misschien heeft t vloeien daar wel mee te maken of dat het vruchtje zich dieper in nesteld.
pitbullgup- Prater
PGB fijn dat het vloeien gestopt is! Hopen dat het zo blijft!
nou zo vol ik gisteren zat van een plakje ontbijtkoek, zoveel "honger" heb ik nu Haha wat een gedoe zeg, mijn buik zit echt regelmatig te rommelen! Nou ja dat voelt wel iets fijner dan het gevoel van gisteren!
nou zo vol ik gisteren zat van een plakje ontbijtkoek, zoveel "honger" heb ik nu Haha wat een gedoe zeg, mijn buik zit echt regelmatig te rommelen! Nou ja dat voelt wel iets fijner dan het gevoel van gisteren!
studiebol- Ratel
Hallo,
Ik wil me hier ook graag aanmelden als dat mag?!
Na een miskraam in Feb bij 7 weken ben ik weer zwanger!!! We zijn echt superblij maar vind het wel heel spannend.
Ik zal me even voorstellen: Ik ben Amber 27 jaar en sinds 2 weken getrouwd met mijn Man van 33.
Dit is ons 1e kindje!
Voel me op dit moment goed, borsten worden gevoelig. Heel af en toe een duizelig/licht misselijk gevoel. 's avonds is mijn buik gigantisch opgezet, lijk dan wel 3 maand zwanger haha!
Ik wil me hier ook graag aanmelden als dat mag?!
Na een miskraam in Feb bij 7 weken ben ik weer zwanger!!! We zijn echt superblij maar vind het wel heel spannend.
Ik zal me even voorstellen: Ik ben Amber 27 jaar en sinds 2 weken getrouwd met mijn Man van 33.
Dit is ons 1e kindje!
Voel me op dit moment goed, borsten worden gevoelig. Heel af en toe een duizelig/licht misselijk gevoel. 's avonds is mijn buik gigantisch opgezet, lijk dan wel 3 maand zwanger haha!
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Ga je ons verlaten Amber ?
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Muppetje schreef:Ga je ons verlaten Amber ?
Nee tuurlijk niet, ga me opsplitsen haha!! Kan jullie toch helemaal niet missen, blijf ook bij jullie kletsen!!
Amber-- Ratel
Welkom Amber en gefeliciteerd! Duimen dat het nu wel goed gaat! Hoe voel je je erover? Had je de vorige keer een slecht gevoel erbij? Heb je al contact gehad met de verloskundige? Het is wel snel weer gelukt he! Fijn voor jullie! Genieten maar!
mickey- Kletskop
mickey schreef:Welkom Amber en gefeliciteerd! Duimen dat het nu wel goed gaat! Hoe voel je je erover? Had je de vorige keer een slecht gevoel erbij? Heb je al contact gehad met de verloskundige? Het is wel snel weer gelukt he! Fijn voor jullie! Genieten maar!
Dankjewel!! Ja ben inderdaad snel weer zwanger, echt een wonder maar heel blij!
Moet zeggen dat een stuk beter voelt. Bij de vorige zwangerschap had ik van het begin het gevoel dat het niet goed zat. Nu juist sterk het gevoel dat het wel goed zit. Dus dat is wel heel fijn!!
Ga morgen de verloskundige bellen.
Amber-- Ratel
Amber welkom hier We zullen wel dicht bij elkaar zitten met de uitgerekende datum.
Meiden ff een vraagje wie van jullie heeft al een zwangerschapsbroek? Ik heb er wat bij de wehkamp bestelt, ze hadden daar korting en ik dacht ik heb ze toch een keer nodig. Maar nu ging ik ze net passen en klopt het dat er geen knoop op zit die je open kan doen? Haha ik vond het zo raar, je trekt die broeken die ik had bestelt gewoon zonder knoop of rits omhoog en dan zitten ze vrij laag en dan komt die band die je dan over je buik kan doen.Heb ik nou zulke rare broeken bestelt of is dit normaal?
Meiden ff een vraagje wie van jullie heeft al een zwangerschapsbroek? Ik heb er wat bij de wehkamp bestelt, ze hadden daar korting en ik dacht ik heb ze toch een keer nodig. Maar nu ging ik ze net passen en klopt het dat er geen knoop op zit die je open kan doen? Haha ik vond het zo raar, je trekt die broeken die ik had bestelt gewoon zonder knoop of rits omhoog en dan zitten ze vrij laag en dan komt die band die je dan over je buik kan doen.Heb ik nou zulke rare broeken bestelt of is dit normaal?
studiebol- Ratel
@ Amber, welkom! Fijn dat je weer zwanger bent. Ik hoop van harte voor jullie dat het deze keer wel goed gaat. Mooi dat je er iig een goed gevoel bij hebt.
@ Studiebol: Nee, nog geen positiebroeken gekocht dus heb ook geen idee hoe dat zit met die sluiting. Heb jij nu ook al een positiebroek nodig of ik het uit voorzorg?
@ Studiebol: Nee, nog geen positiebroeken gekocht dus heb ook geen idee hoe dat zit met die sluiting. Heb jij nu ook al een positiebroek nodig of ik het uit voorzorg?
*Lookie*- Kletskop
amber22 schreef:Muppetje schreef:Ga je ons verlaten Amber ?
Nee tuurlijk niet, ga me opsplitsen haha!! Kan jullie toch helemaal niet missen, blijf ook bij jullie kletsen!!
Phieuw, gelukkig maar (stiekem wil ik natuurlijk gewoon graag met je mee, haha)
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Wow, iedereen gefeliciteerd! Geniet lekker van de zwangerschap
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Dat hoort zo studiebol. Op een gegeven moment gaat de knoop irriteren bij je buik, te strak zitten enzo. Dan is zo'n lage broek heel fijn. Ook nog een tip: Zorg voor genoeg lange hempjes/shirtjes, want ik had vanmorgen een in mijn ogen redelijk lang hempje aan, en nog was ie te kort voor over mijn positiebroek. De hema heeft hempjes enzo die lang genoeg zijn.
Gast- Gast
Lookie ik heb ze nog niet nodig hoor, maar ja een broek met korting kopen vond ik wel een goed idee dus vandaar dat ik ze heb aangeschaf en ik dacht is het niks terug sturen kan altijd.
Bazyle bedankt voor je antwoord, haha fijn dat ik nu weet dat het zo hoort was gewoon ff gek om een broek zo aan te trekken.
Bazyle bedankt voor je antwoord, haha fijn dat ik nu weet dat het zo hoort was gewoon ff gek om een broek zo aan te trekken.
studiebol- Ratel
Hallo Studiebol!!!
we zitten denk ik inderdaad qua datum dicht bij elkaar, gezellig!!
@ Lookie, Dankjewel!!! Hoe gaat het met jou? Voel je je goed?
we zitten denk ik inderdaad qua datum dicht bij elkaar, gezellig!!
@ Lookie, Dankjewel!!! Hoe gaat het met jou? Voel je je goed?
Amber-- Ratel
@ Amber; Gefeliciteerd en welkom
@ Studiebol;Ik heb nog geen zwangerschapsbroeken ben afgelopen jaar 10 kilo afgevallen dus ik kan mooi die broeken aan
@ Bazyle; thanx voor de tips
Gisteren MVM geweest en ik kan daarmee van het weekend beginnen. Had t met die consulente ook over het bloedverlies gehad maar zij dacht dat het met de innesteling had te maken schijnt vaker voor te komen rond de 5 weken.
@ Studiebol;Ik heb nog geen zwangerschapsbroeken ben afgelopen jaar 10 kilo afgevallen dus ik kan mooi die broeken aan
@ Bazyle; thanx voor de tips
Gisteren MVM geweest en ik kan daarmee van het weekend beginnen. Had t met die consulente ook over het bloedverlies gehad maar zij dacht dat het met de innesteling had te maken schijnt vaker voor te komen rond de 5 weken.
pitbullgup- Prater
Pagina 3 van 40 • 1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Uitgerekend in maart, april, mei
» Uitgerekend in de zomervakantie of in december
» Over 6 weken uitgerekend en nog geen namen, help!
» Natuurlijk! Uitgerekend nu!
» Uitgerekend in augustus en september
» Uitgerekend in de zomervakantie of in december
» Over 6 weken uitgerekend en nog geen namen, help!
» Natuurlijk! Uitgerekend nu!
» Uitgerekend in augustus en september
Pagina 3 van 40
Permissies van dit forum: