Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Uitgerekend in November, December of Januari

+23
schuddebuikje
Clapperdie
Annie24
Creabea_28
blondje1313
Printje
Poisongirl
Pien
MissD
zaza
liesje
Klaartje
Mida4you
Muppetje
Amber-
joyce0606
Floor
studiebol
*Lookie*
mickey
Fearie
Didi
pitbullgup
27 plaatsers

Pagina 2 van 40 Vorige  1, 2, 3 ... 21 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Uitgerekend in November, December of Januari - Pagina 2 Empty Re: Uitgerekend in November, December of Januari

Bericht  joyce0606 wo 13 apr 2011 - 4:15

Super mooie foto's zeg!! Razz is er een reden dat je nu al 2 echos heb gehad? wel super fijn natuurlijk!!

Nou ik ga dan ook hierbij mee praten.

Ik ben J.oyce. 25 jaar en me vriend is 27 jaar. als we de kleine kruimel krijgen zijn we allebij jarig geweest.
volgens internet ben ik rond 28 november uitgerekent. alleen is dit even afwachten, ik had altijd vrij lange cyclussen en een late eisprong, maar daar in tegen heb ik op dag 30 al positief getest (best duidelijk ook!) terwijl ik normaal rond dag 29 mijn eisprong heb.......dus het is nog afwachten....

18 april hebben we onze eerste echo, en dat zou dan volgens mijn berekening precies 8 weken zijn. ik ben heel erg benieuwd hoe het eruit ziet, en of alles goed gaat, want maak me wel een beetje zorgen. ik denk dat je nog niet zoveel zult zien, als ik die echo's van 10 weken zie is het echt wel heel klein nog....zo mooi!
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Uitgerekend in November, December of Januari - Pagina 2 Empty Re: Uitgerekend in November, December of Januari

Bericht  Gast wo 13 apr 2011 - 5:17

De reden dat ik 2 echo's heb gehad ,is omdat ik in week 6 bruin en bloed verlies heb gehad + daarbij geen enkel symptoom van zwangerschap. Ja oke was wel moe, maar dat heb ik wel vaker gehad als ik bijvoorbeeld bloedarmoede had, of te lage bloeddruk. Bij de verloskundige praktijk vonden ze het toch verstandig om dan in week 7/8 een echo te laten maken ( eerder kunnen ze bijna niets zien, zeiden ze). Toen heb ik het vruchtje + een mooi kloppend hartje gezien. Afgelopen maandag kreeg ik mijn termijn bepalings echo. Wat een verschil zeg in die 2.5 week tijd. op de eerste echo was het echt een 'Hompje' en nu al een mini baby met armen en benen etc. Laughing
Over 6 weken weer een echo (pretecho, eigen kosten), om te kijken of we dan het geslacht al kunnen zien Question

Gast
Gast

Bericht  studiebol wo 13 apr 2011 - 5:54

@Beegee en Hazeltje jullie hebben dus de families al ingelicht? Weten jullie vrienden enzo het ook al?
Ik wil toch proberen om het voor me te houden tot de echo, geeft me toch een iets fijner gevoel als ik een iniminiemensje op de echo heb gezien denk ik Very Happy Alleen mijn ouders weten het dus nu..

Als ik aan het werk ben houd het me niet veel bezig, maar als ik thuis ben wel dan ben ik van alles aan het uitzoeken enzo! Wat ik wel merk is dat ik voor mijn gevoel heel veel vergeet,normaal ben ik heel punctueel en kan ik goed dingen onthouden die mij vertelt worden op het werk als ik het niet opschrijf. Maar ik moest vandaag iets vermelden wat mij donderdag vertelt is en ik kan er gewoon niet meer opkomen heel irritant.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425

Bericht  Gast wo 13 apr 2011 - 6:05

Ja, hier weet iedereen het al.
En op BeeGee haar hyves te zien bij hun ook hahaha.

Vergeten? Meid! Dat gaat nog veeeeeeel erger worden hahahaha.
Ik onthield altijd alles! En ineens... Niks meer! Dan maakte ik een briefje voor de boodschappen.
Sat ik in de winkel... Wat denk je? Briefje vergeten! Heel irritant. Alle rekken langs en heeeeeel hard na denken om thuis te komen en te beseffen dat je nog de helft vergeten bent haha.

Gast
Gast

Bericht  mickey wo 13 apr 2011 - 23:15

Vergeetachtigheid: aanwezig
Vermoeidheid: aanwezig
Misselijkheid: aanwezig bij vlagen
Ook hier de bekende klachten dus smile

@Beegee: wat die nekplooimeting betreft: voor mij zou dat nog een optie zijn, een extra echo inderdaad, maar mijn vriend is er behoorlijk panisch over dat hij dan geen zekerheid krijgt als we een grotere kans dan gemiddeld zouden hebben. Ik krijg sowieso pas de eerste echo rond de 11/12 weken. Vrijdag 13 mei krijg ik de eerste echo. Volgens mijn eigen berekening ben ik dan 11 weken en 6 dagen.

@ de rest: dat weet ik even niet meer, wat jullie geschreven hebben :P
Succes aan de meiden die het nog geheim willen houden smile Ik heb het afgelopen week op mijn werk verteld. Ik werk in de kinderopvang, kan ook zwaar zijn. Vind het wel fijn dat mijn collega's het nu weten. Heb vanmorgen ook maar op hyves een baby-www aangemaakt, was meteen duidelijk Very Happy Krijg er de hele tijd reacties op.

Zo... ik ben er weer vandoor, mag dalijk nog gaan werken Sad
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  *Lookie* do 14 apr 2011 - 0:07

Vergeetachtigheid: check! (van de week nog mijn jas laten hangen bij zusje die ong 80 of 90 km verderop woont... handig...) Verder idd allemaal kleine dingetjes die ik vergeet. Maar het valt me ontzettend mee dat ik niet misselijk ben (hoewel echt fit ook niet en dat lijkt elke ochtend wel erger te worden) dus ik klaag zeker niet. Wel steeds erg moe: gisteren een stuk gewandeld van 3 kwartier, daarna ging ik 'even' liggen, dat 'even' werd dus 2,5 uur!
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  studiebol do 14 apr 2011 - 5:45

Haha nou als die vergeetachtigheid nog erger wordt dan dit dan word ik gek Very Happy Haha ik onthoud werkelijk waar niks.. moet echt lijstje maken want anders is het kansloos!

Wat betreft de nekplooimeting ik heb daar nog helemaal niet over nagedacht. Wanneer doe je die? En wat kan je zien bij zo'n meting?
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  Gast do 14 apr 2011 - 6:01

Nee, wij laten geen nekplooi meting doen.

Ze kunnen daar zien of je meer kans hebt op een kindje met syndroom van down.
Maar het geeft geen zekerheid of het wel of niet zo is.

Zo, mijn laatste dagje van de week zit er alweer op.
Was best druk dus de dag vloog voorbij. Heerlijk vind ik dat dan.
H. is ziek. Weer 1 of ander virus. Ze slaapt enorm slecht en hoest zichzelf steeds wakker.
Morgen wat boodschappen doen, er komt iemand kijken die al onze verbouwingen gedaan heeft en die komt nu kijken wat er nu weer gedaan moet worden en om 15u bij de gyn zijn. Druk dagje dus Very Happy

Gast
Gast

Bericht  mickey do 14 apr 2011 - 8:42

studiebol schreef:Haha nou als die vergeetachtigheid nog erger wordt dan dit dan word ik gek Very Happy Haha ik onthoud werkelijk waar niks.. moet echt lijstje maken want anders is het kansloos!

Wat betreft de nekplooimeting ik heb daar nog helemaal niet over nagedacht. Wanneer doe je die? En wat kan je zien bij zo'n meting?
Bij de nekplooimeting wordt gekeken naar de nekplooi van je kindje. Alle kindjes hebben die, maar bij kindjes met het syndroom van Down (en nog 2 andere waar ik de naam even niet van weet) is die dikker. Bij zo'n meting meten ze de nekplooi op, wordt er bij de moeder bloed geprikt (5 buisjes is hier gebruikelijk...) en kijken ze naar de leeftijd van de moeder. De combinatie van die zaken geeft dan een kansberekening. De verloskundige vertelde ons dat je pas vanaf een kans van 1 op 200 of groter verder onderzoek kan laten doen, wat dan dus de vlokkentest of vruchtwaterpunctie is. Voor ons is de uitslag niet helder genoeg om het onderzoek te laten doen. Je zit dan toch al die tijd in spanning of het zo is.
De verloskundige vertelde ons dat de nekplooimeting tussen de 11 en 14 weken gedaan moet worden. Onze verloskundige doet dit bovendien niet zelf, dus dan zouden we naar een ziekenhuis een half uur verder op moeten gaan voor de nekplooimeting, waarvan de uitslag niet eenduidig is.

Dit is natuulijk voor iedereen een persoonlijke keuze, en ik veroordeel die van een ander dan ook niet. Zolang je het tegenover jezelf en je partner kunt verantwoorden, is het toch prima?
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Bericht  Floor do 14 apr 2011 - 9:33

Wij laten wel de combinatietest doen (nekplooimeting en bloedonderzoek).
Het is inderdaad ieder z'n keuze, je moet doen waar je zelf achter staat.
Overigens hebben wij met de verloskundige afgesproken als ze de uitslag van het onderzoek binnen krijgt wij de uitslag niet willen weten. Het is een kansberekening, er kan dus uitkomen 1 : 200 of 1 : 5000 enz enz. Wij hebben gevraagd of ze ons alleen wil vertellen of het goed of slecht is, slecht is 200 of lager, goed is alles daarboven. We krijgen dus geen kans te horen van 1 : ....
200 of lager getal kan je weer verder laten onderzoeken als je wilt. Hoger niet.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754

Bericht  studiebol do 14 apr 2011 - 19:29

Oke meiden, bedankt voor de uitleg over de nekplooimeting, dan zal ik daar eens rustig over nadenken. Maar begrijp ik het nou goed dat je het nooit zeker weet ondanks dat je die test doet??

Zou niet meer uitslapen ook een kwaaltje kunnen zijn van de zwangerschap?? Sjonge jonge nu lag ik gisteren niet eens heel vroeg in bed, heb me zelf bezig gehouden Very Happy Maar vanochtend om half 8 was ik echt wel klaar wakker, en toen lag ik maar te draaien en te doen! Tewijl ik normaal gesproken echt wel lekker kan uitslapen op mijn vrije dag...

Nouja dan heb ik wat aan mijn dag he :P Heb in mijn hoofd om is ff goed op te ruimen en schoon te maken.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  pitbullgup do 14 apr 2011 - 20:06

Wij laten ook de combinatie test doen denk ik. Alleen al om me mentaal voor te kunnen bereiden mocht het fout zijn....
Ik heb echt het idee dat m'n buik hard aan het groeien is komt echt steeds meer spanning op.
Nou morgen gaan we het mijn schoonouders vertellen Very Happy vind het wel fijn dat we het dan met iets meer mensen kunnen delen

@ studiebol: ik heb echt s'ochtends opstart problemen en savonds kan ik juist niet slapen

Ik begin nu ook al dingen te vergeten echt van die kleine dingetjes clown
pitbullgup
pitbullgup
Prater
Prater

Aantal berichten : 1132
Punten : 1159
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  *Lookie* vr 15 apr 2011 - 1:25

pitbullgup schreef:Wij laten ook de combinatie test doen denk ik. Alleen al om me mentaal voor te kunnen bereiden mocht het fout zijn....
Ik heb echt het idee dat m'n buik hard aan het groeien is komt echt steeds meer spanning op.
Nou morgen gaan we het mijn schoonouders vertellen Very Happy vind het wel fijn dat we het dan met iets meer mensen kunnen delen

@ studiebol: ik heb echt s'ochtends opstart problemen en savonds kan ik juist niet slapen

Ik begin nu ook al dingen te vergeten echt van die kleine dingetjes clown

Grappig dat we allemaal zo'n beetje dezelfde kwaaltjes hebben. Ik ben ook op sommige momenten heel moe, terwijl ik op andere momenten maar niet kan slapen omdat er zoveel door mijn hood spookt (ik lig ook echt met hartkloppingen in mijn buik in bed soms en ben steeds voor de wekker al wakker).

@ PGB: Maar behalve dat je baarmoeder wat kan uitzetten nu kan je buik toch nog niet echt groeien? Of kan dat al wel? Mijn borsten zijn wel steeds gevoelig en vrij hard. Leuk dat jullie het je schoonouders gaan vertellen, lijkt me zo leuk die reacties!! Wij willen het dus met moederdag gaan vertellen maar ik vind het nog zo lang duren!! Heb vandaag wat dingetjes voor de aanstaande opa's en oma's gekocht: een bordje, schaaltje en besteksetje en dan doe ik er een kaartje bij 'Mag ik met kerst met jullie mee-eten?'
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Bericht  pitbullgup vr 15 apr 2011 - 1:43

@ Lookie wat een leuk idee! Het zijn dan meer je darmen die zich gaan verplaatsen om ruimte te maken voor je baarmoeder maar ja dat zie je toch aan de buitenkant smile
pitbullgup
pitbullgup
Prater
Prater

Bericht  Floor vr 15 apr 2011 - 2:16

pitbullgup schreef:@ Lookie wat een leuk idee! Het zijn dan meer je darmen die zich gaan verplaatsen om ruimte te maken voor je baarmoeder maar ja dat zie je toch aan de buitenkant smile
En door de hormonen kunnen je darmen ook 'opzetten'.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754

Bericht  studiebol vr 15 apr 2011 - 3:06

Lookie wat een leuk idee zeg!!

S'avonds dan zit mijn broek ook strakker dan normaal, vind het dan fijner om de knoop los te hebben of gewoon een jogginbroek aan te doen. Verder merk ik nog niks aan mijn buik, gelukkig maar ergens anders is het helemaal zo moeilijk verborgen te houden. En nou moet ik er ook bij zeggen dat ik vanmezelf niet super slank ben dus ook wel al een buikje heb.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  Gast vr 15 apr 2011 - 4:55

Wat leuk Lookie!! Dat lijkt op ons kaartje haha.
Wij hadden een badeendje met een kaartje eraan voor mijn ouders en daarop gezet: Mag mijn broertje of zusje ook mee op vakantie?

We hebben de echo gehad! Een mooi kloppend hartje!
Ze schat me nu op 6 weken en 1 dag.
Toch een week verder dan ik dacht! Dat is wel fijn, bij H werd ik twee weken terug gezet haha.

Gast
Gast

Bericht  studiebol zo 17 apr 2011 - 6:10

Hazeltje, fijn dat jullie al een echo hebben gehad! krijgen jullie er nou nog een? of pas weer met 20 weken?
En hoe is het met de rest hebben jullie een fijn weekend gehad?

Wij hebben besloten welke kamer van de 2 die we nog hebben de kinder kamer wordt Very Happy Haha wat een keuze hebben we gemaakt he, nou ja het kon allebei, maar de kamer die we nu doen is praktischer! Op de andere kamer staat nog een groot logeerbed en een grote kledingkast en dan kunnen die nu lekker blijven staan!
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  mickey zo 17 apr 2011 - 6:22

Hey allemaal!

Leuk hazeltje: de echo! Ik ben zooooo benieuwd naar mijn echo over 4 weken. Ik moet gelukkig veel werken, dus de weken zullen wel voorbij vliegen Wink
Wat de kamer betreft: wij hebben die keuze al gemaakt toen we hier bijna 2 jaar geleden kwamen wonen. We hebben 3 slaapkamers. Een daarvan is die van ons (uiteraard;) ), een daarvan gebruikt mijn vriend als computerkamer, das wel echt een hobby van hem en de derde is nu strijk/logeer kamer. Die kamer wordt het dus smile
We willen binnenkort een keer naar babydump in Eindhoven, kijken wat daar allemaal te koop is Wink Het is voor ons ongeveer een uurtje rijden, dus dat is wel makkelijk te doen. Hier in de buurt ligt er ook een, maar daar werken een hoop moeders van kinderen van mijn werk. Ik vind het nog wat vroeg om nu ook al de ouders te gaan inlichten, dus daar wil ik voorlopig nog niet heen.
Gister ben ik voor het eerst zo misselijk geweest dat ik even moest gaan liggen en dat mijn vriend een emmer is gaan halen. Heb gelukkig niet hoeven spugen, maar het scheelde niet veel. Mijn neefje had gelogeerd en was in bad aan't spelen toen ik het op voelde komen. Mijn zus was er al om de kleine op te halen, dus heb haar erbij geroepen om het over te nemen en ik ben toen even op bed gaan liggen. Daarna heb ik toch wel 1,5 uur liggen pitten! Ach... ik zal het wel nodig hebben gehad denk ik dan maar.

Ik ben er weer vandoor. Fijne avond nog allemaal smile
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast zo 17 apr 2011 - 6:29

Hey!

Ik krijg met 9 en met 13 weken nog een echo en dan met 20 weken.
Bij mijn vorige gyn kreeg ik op het einde ook nog een aantal echo's, ik weet niet hoe dat nu is.

Ben vanacht en vandaag wat bloed verloren. Hopelijk stopt het snel, al kan ik me herinneren dat ik het bij H. ook wel had een paar dagen.

Hier was het een makkelijke keus qua kamer want er is er nog maar 1 over haha.
De katten gaan verhuizen naar zolder en de baby krijgt de kamer aan de achterkant.
Leuk voor jullie! Jullie moeten echt alles nog kopen en uitzoeken! Dat is hier al voorbij, wel een beetje jammer eigenlijk.

Gast
Gast

Bericht  mickey zo 17 apr 2011 - 8:11

Das wel fijn dat je zo veel echo's krijgt nog! Is dat standaard bij jouw verloskundige?
Krijgt de baby dalijk het kamertje van H.? En H. gaat dan over naar een peuterbedje? Hoe oud is ze dan?
Hopelijk stopt bloeden snel! En anders even bellen. Bij mij zeiden ze dat ik daar altijd voor mag bellen.

Ja het kamertje... Van de ene kant kan ik niet wachten om ermee te beginnen en van de andere kant vind ik het nu nog veel te vroeg. Ik denk dat ik pas echt voor een kamertje of kinderwagen wil gaan kijken als we de echo hebben gehad. We kijken er nu ook wel al af en toe naar, maar echt bestellen wil ik dat pas na de echo.
Ik weet in ieder geval wel al wat ik wil en gelukkig is mijn vriend het daar ook mee eens! Alleen de kleur, daar zijn we nog niet uit. Het wordt wit of grijs, en het liefst met brede spijlen, geen ronde dus. Terwijl de box dan weer wel ronde spijlen heeft :P Maar die hebben we overgekocht van een vriendin, voor een veel betere prijs dan dat babydump die box in het assortiment heeft. Ik vond die box altijd al leuk en nu deed zij hem weg. Daar hoefde ik dus niet lang over te twijfelen smile

Wat mijn broeken betreft: vorige week riep ik nog dat ze niet meer pasten, maar dat valt nog wel mee smile De zomerbroeken gaat niet meer echt lukken, maar mijn lange broeken passen wel nog. Dus dat scheelt wel weer.

Zo.. en nu ben ik weer weg.
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast zo 17 apr 2011 - 8:20

Ik weet niet of het standaard is bij de gyn waar ik nu ben... Bij mijn VK van H haar zwangerschap was het niet standaard maar daar kwam het omdat we niet zeker wisten hoe ver ik was.
Als het morgen over is, ga ik niet bellen hoor. Ik heb verder ook geen buikpijn ofzo gehad en ik weet dat het erbij kan horen.
Ja, de baby krijgt H haar kamertje en H gaat naar een peuterbedje. Ze is bijna 2 als de baby geboren zal worden maar wil `m daarcvoor al neerzetten zodat ze kan wennen en niet alles ineens komt.

Bij de meeste winkels kun je de spullen die je besteld kosteloos annuleren mocht het onverhoopt misgaan.
Wij hebben dat soort dingen allemaal pas na de 20 weken echo gekocht.
Ik zou persoonlijk voor ronde spijlen gaan. Als ze gaan oefenen met staan is dat veel beter omdat ze zich daar betre aan vast kunnen pakken. En wit vind ik een vriendelijkere kleur voor baby's/kindjes. Maar goed, dat moeten jullie natuurlijk helemaal zelf weten :P

Maar oh, wat zul je je straks verlekkeren aan al die leuke spulletjes hahaha.

Gast
Gast

Bericht  *Lookie* zo 17 apr 2011 - 8:39

Ik heb nu inderdaad ook wel een opgezette buik, sinds enkele dagen. Ik zie echt al verschil tussen de buikfoto's van vandaag (6 weken) en die van vorige week (5 weken dus..).

Het kamertje wordt bij ons de logeerkamer. Ik ben nu al druk bezig om het leeg te halen en dingen weg te gooien (ben ik niet goed in maar ik kan nu wel makkelijker weggooien nu het echt moet) aangezien ik me nu ook nog goed voel.
Ik weet wel ongeveer wat ik wil in de babykamer en heb veel zin om het uit te voeren. Maar eerst de 12 weken maar even afwachten denk ik, dan voelt het toch wat zekerder allemaal.

@ Mickey: Fijn dat je een box van je vriendin kunt overnemen, ik vind ze ook vrij duur bij de babydump. Ik hoop dat wij ook wel wat dingen kunnen overnemen van vrienden of familie, maar ja dat weten we pas als we het bekend hebben gemaakt natuurlijk.
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast zo 17 apr 2011 - 9:21

@hazeltje: wat fijn dat je een goede echo had Very Happy knap dat jij je rustig houdt bij een bloeding. Maargoed jij hebt er dus al wat ervaring mee, bij je dochter. Dat scheelt dan vast heel veel. Ik weet nog dat ik me ontzettend druk maakte. Maar is ook mijn eerste zwangerschap en dacht bij bloedverlies meteen dat het zeker niet goed zou zijn. Gelukkig uiteindelijk wel!

Ik had in het begin ook af en toe last van een opgezette buik. Was ook echt zichtbaar in mijn kleding. Kreeg toen nog de opmerking van mijn collega dat ik er gezond uit zag.. met andere woorden ROND en gezond waarschijnlijk laughcry Ik heb toen ook een paar weken geen last gehad van een opgezette buik.
Nu ziet het er echt niet meer uit om normale broeken aan te doen, omdat het dan in mijn buik drukt en het daarom op een grote vetrol lijkt :P Heb vandaag voor het eerst een positiebroek aan gehad.Oh wat zit die lekker !! + mijn buik ziet er dan echt als een mini zwangerbuikje uit. Morgen nog maar wat van die broeken bestellen.

In mijn omgeving weet nu iedereen het. Ook mijn clienten ( verstandelijk gehandicapten) en och wat vinden ze het leuk :P zijn ook al vollop aan het raden van welk geslacht het is.

Gast
Gast

Bericht  pitbullgup zo 17 apr 2011 - 22:12

@ Hazeltje wat leuk dat je al een echo hebt gehad en dat ie goed was!
@ Razz; wat lekker dat je het er nu met iedereen over kan hebben.

Hebben het dit weekend aan mijn schoonouders verteld en die waren wel heel blij...
Ik blijf helaas oud bloed aan het vloeien en in het weekend is het steeds meer geworden Neutral Maak me wel een klein beetje ongerust maar eind van de dag is het dan weg en zolang het bij oud bloed blijft probeer ik mezelf niet gek te maken.... Maar ben toch wel bang dat het mis gaat aangezien ik nu ook steken krijg.

Gisteren ook nog van een pony van een vriendin af gevallen en m'n stuitje gekneusd dus voorlopig alleen op m'n eigen paard rijden die dat soort gekke fratsen niet uithaalt. silent
pitbullgup
pitbullgup
Prater
Prater

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 40 Vorige  1, 2, 3 ... 21 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: