Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn

+62
Caro
Rovine
Gizmo
Lynn_
Jilke
Arwyn
Susan
Sweety
nina
TNMN
sterremaan
Butterfly78
Tyrael
Monte
Hoochie
Jerry
Angela_1986
Sarah1985
Tania
Kqip
Sjaantje
Inge
nijntje4
mzcharlotte
Bubbelicious
Beachgirl
studiebol
Bliss
Elin
Mamasapje
Qiara
Zininzon
Elsje
Suus
Shisha
Koffieleut
Mermaid
Schaapke
Bolleke
Rumble
May
Parisienne
joyce0606
ExpressoB
Oasis
Lady4
Ilargi
Lejow
Mamsie
Atelier Madame
Xanna
Roxy89
Jeanette
patjuhhh
Zwoesj
TGR
Vanillivi
Laquisia
Tullow
Muppetje
Jordana
Mida4you
66 plaatsers

Pagina 10 van 19 Vorige  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 14 ... 19  Volgende

Ga naar beneden

Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn - Pagina 10 Empty Re: Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn

Bericht  Gast za 9 apr 2011 - 5:53

Het is dan wel de Telegraaf maar die naam is heus niet uit de lucht gegrepen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn - Pagina 10 Empty Re: Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn

Bericht  Gast za 9 apr 2011 - 5:54

Fauve schreef:Het is dan wel de Telegraaf maar die naam is heus niet uit de lucht gegrepen.

Zij zijn wellicht wat (te) snel met plaatsen, maar zij zullen het niet zelf bedacht hebben neem ik aan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn - Pagina 10 Empty Re: Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn

Bericht  Gast za 9 apr 2011 - 5:55

'We' staan op de homepage van CNN: http://edition.cnn.com/

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn - Pagina 10 Empty Re: Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn

Bericht  Gast za 9 apr 2011 - 5:55

Isabella schreef:
Fauve schreef:Het is dan wel de Telegraaf maar die naam is heus niet uit de lucht gegrepen.

Zij zijn wellicht wat (te) snel met plaatsen, maar zij zullen het niet zelf bedacht hebben neem ik aan.

Precies.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn - Pagina 10 Empty Re: Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn

Bericht  mzcharlotte za 9 apr 2011 - 5:56

pale Wat een verschrikking zeg. Ik krijg er ook kippenvel van.
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn - Pagina 10 Empty Re: Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn

Bericht  May za 9 apr 2011 - 5:57

Er is een zevende dode gemeld!
May
May
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Twente

Terug naar boven Ga naar beneden

Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn - Pagina 10 Empty Re: Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn

Bericht  mzcharlotte za 9 apr 2011 - 5:57

BBC UK too... http://www.bbc.co.uk/news/world-europe-13024785
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn - Pagina 10 Empty Re: Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn

Bericht  nijntje4 za 9 apr 2011 - 6:06

Ik vind het echt echt heel erg hoor, maar ik word wel een beetje moe van alle speculaties en reacties van mensen (in het algemeen op Telegraaf bijv.) dat Nederland niet meer veilig is en dat de politie niks doet, dat ze hem hadden moeten tegenhouden enz enz. Lekker makkelijk om te oordelen en het dan weer zo breed te trekken.

Ook vind ik dat we niet kunnen oordelen tot we ook meer van de dader weten, wie weet wat hij voor achtergrond heeft, hoe niet helder hij kon denken. Ik keur het niet goed nee, maar we weten helemaal niks van hem.

Uiteraard veel sterkte voor iedereen hier die er persoonlijk mee te maken had, hoe onwerkelijk moet het geweest zijn.
nijntje4
nijntje4
Prater
Prater

Aantal berichten : 939
Punten : 1065
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn - Pagina 10 Empty Re: Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn

Bericht  Ilargi za 9 apr 2011 - 6:09

nijntje4 schreef:Ik vind het echt echt heel erg hoor, maar ik word wel een beetje moe van alle speculaties en reacties van mensen (in het algemeen op Telegraaf bijv.) dat Nederland niet meer veilig is en dat de politie niks doet, dat ze hem hadden moeten tegenhouden enz enz. Lekker makkelijk om te oordelen en het dan weer zo breed te trekken.

Ook vind ik dat we niet kunnen oordelen tot we ook meer van de dader weten, wie weet wat hij voor achtergrond heeft, hoe niet helder hij kon denken. Ik keur het niet goed nee, maar we weten helemaal niks van hem.
Uiteraard veel sterkte voor iedereen hier die er persoonlijk mee te maken had, hoe onwerkelijk moet het geweest zijn.

Dit is natuurlijk gewoon bullshit!!!!!!! Het maakt helemaal niks uit wat voor persoonlijke problemen je dan ook hebt, niks kan deze actie rechtvaardigen. Niemand heeft het recht om andermans leven te nemen,wat iemand dan ook heeft meegemaakt.
Ilargi
Ilargi
Prater
Prater

Aantal berichten : 777
Punten : 823
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn - Pagina 10 Empty Re: Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn

Bericht  Gast za 9 apr 2011 - 6:10

Hé, maar als ik het dus goed begrijp, is er op 2 april ook een schietpartij geweest in A.a/d Rijn? Dat heb ik helemaal gemist zeg...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn - Pagina 10 Empty Re: Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn

Bericht  Gast za 9 apr 2011 - 6:12

Zeg, Rose, chill ff zeg.

Natuurlijk kan niets deze actie goedpraten. Maar ik denk dat Nijntje een goed punt heeft om niet te speculeren over de oorzaak, zolang we niets over de situatie en de jongen weten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn - Pagina 10 Empty Re: Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn

Bericht  Ilargi za 9 apr 2011 - 6:12

Nee ik 'chill' helemaal niet. Ik vind gewoon dat je niet omdat je persoonlijke problemen/bepaalde achtergrond hebt maar mensen neer kan gaan schieten, net of het iets goed zou maken als hij zware problemen ofzo zou hebben, of het dan maar minder erg zou zijn. Zo komt dat stukje op mij over, misschien heb ik het verkeerd begrepen.


Laatst aangepast door Rose- op za 9 apr 2011 - 6:15; in totaal 2 keer bewerkt
Ilargi
Ilargi
Prater
Prater

Aantal berichten : 777
Punten : 823
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn - Pagina 10 Empty Re: Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn

Bericht  Gast za 9 apr 2011 - 6:12

7 doden al (incl dader).... het wordt erger en erger Sad Zo vreselijk zeg bah Sad

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn - Pagina 10 Empty Re: Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn

Bericht  Gast za 9 apr 2011 - 6:13

Echt verschrikkelijk Sad

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn - Pagina 10 Empty Re: Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn

Bericht  Gast za 9 apr 2011 - 6:15

Ik heb altijd zoveel respect voor alle hulpverleners...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn - Pagina 10 Empty Re: Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn

Bericht  Mamasapje za 9 apr 2011 - 6:17

Reva schreef:
Gloria schreef:
Mamasapje schreef:Klopt, hij zocht de sateliet-auto om de rest van zijn geschoten beelden af te leveren. Dus die man maakt alleen maar is daar alleen om foto's te maken want hij kwam ook pas aan na de gebeurtenissen.
Even voor de duidelijkheid: die mensen bestaan en zijn daar ook redelijk goed in. Ik ken ook iemand, die als 'hobby' de radio van brandweer en politie volgt en overal achteraan rijdt en op de plaats foto's mag maken. Vaak sturen ze die dan ook door naar media. Ik weet van deze jongen dat hij zijn 'werk' heel integer doet en als verder alle omstanders helpen, terwijl hij de foto's maakt, vind ik dat er niets aan de hand is. Deze mensen hebben we ook nodig, toch?

Ze zijn wel nodig. Maar deze man zei letterlijk zelf heel nonchalant ja hij bewoog niet dus ik vond het verder niet nodig om te kijken. Ik vind dat wel nodig. Prima dat je plaatjes schiet, maar als er nog niemand bij is, dan vind ik niet dat je je foto kunt schieten en door kunt lopen daarna. Wie weet had hij die man nog wel kunnen helpen of bij hem kunnen zijn tijdens het sterven.

Nodig is ook een relatief begrip... ik zou eerder hebben dat we er geen plaatjes van hebben maar wel een leven hebt proberen te redden... Ik snap dat mensen hobby's hebben en dit er 1 van is... Maar als je op die nonchalante toon zoiets zegt dan heb je naar mijn mening niet eens moeite gedaan deze man te helpen.. of dat nou wel of niet nog mogelijk was. Je gaat op zn minst even kijken of er hulp nodig is, daarna loop je verder er schiet je je evt. verdere foto's . Die foto's worden alleen gemaakt aan hebzucht van alles willen weten en zien... Ik vind dat een mensenleven echt voorgaat. Valt er niets meer te redden en heb je je inzet getoond mag je van mij plaatjes schieten tot je 16 gb schijfje vol is Wink maar goed, dat is maar mijn mening:)
Mamasapje
Mamasapje
Prater
Prater

Aantal berichten : 502
Punten : 661
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn - Pagina 10 Empty Re: Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn

Bericht  Gast za 9 apr 2011 - 6:18

Rose, dat zegt ze toch helemaal niet. Inderdaad, niks kan deze actie rechtvaardigen. Je moet beter lezen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn - Pagina 10 Empty Re: Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn

Bericht  May za 9 apr 2011 - 6:18

Oh brrr ik lees net dit stukje op de site van de nos:

Ooggetuige Vince meldt via ooggetuige@nos.nl:

"Het was rond twaalf uur. Ik kwam net het winkelcentrum binnen. Een paar minuten was het rustig. Toen ik schoten hoorden ging ik op de grond liggen. Toen zag ik de man en hij zag blijkbaar dat kind. Hij begon op hem te schieten (het was een jongen) Eén schot kwam in zijn been toen viel hij op de grond. Toen ging de man door en ik ging zo snel mogelijk naar hem toe. Ik had zijn been met een trui verbonden. Hij zei tegen mij dat hij alleen was en dat hij naar huis wilde. Niet veel later kwam het ambulance personeel en hebben ze hem meegenomen."


May
May
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Twente

Terug naar boven Ga naar beneden

Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn - Pagina 10 Empty Re: Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn

Bericht  Gast za 9 apr 2011 - 6:24

he gatsie May wat een naar verhaal Sad

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn - Pagina 10 Empty Re: Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn

Bericht  Ilargi za 9 apr 2011 - 6:30

Schutter schoot ook moeder dood Alphen aan den Rijn - De 24-jarige Tristan van der Vlis, die wild om zich heen schoot in Alphen aan den Rijn, heeft ook zijn eigen moeder vermoord.


Foto: ANP Dat hebben bekenden van Van der Vlis laten weten aan omroep West. Zijn vader zou gewond zijn.



Hij heeft dus ook zijn eigen moeder dood geschoten...
Ilargi
Ilargi
Prater
Prater

Aantal berichten : 777
Punten : 823
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn - Pagina 10 Empty Re: Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn

Bericht  Gast za 9 apr 2011 - 6:32

Vreselijk!!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn - Pagina 10 Empty Re: Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn

Bericht  joyce0606 za 9 apr 2011 - 6:36

Dader is 25 jarige jongen, T van der V. (volle naam is wel bekend)

"geruchten" gaan dat hij de zoon was van de vrouw uit de kledingwinkel die overleden is....


Wat betreft over het berichtje dat we niet mogen oordelen....ik sluit me er helemaal mee aan, dat die werkelijk BULLSHIT is!! deze jongen wilde graag aandacht, in een ziekelijke vorm, hij was psygisch goed ziek, om dit zo gewetenloos te kunnen doen.


ik vraag me of hoe rationeel jij nog kan denken als dit 2 straten verder van je gebeurt is!!


*zo boos, zo verdrietig en in schock*
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn - Pagina 10 Empty Re: Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn

Bericht  Gast za 9 apr 2011 - 6:37

Brr, het wordt steeds enger qua verhaal. Maar ik vind het toch altijd erg met zulke situatie dat het allemaal onschuldig mensen waren die op de verkeerde plek waren op het verkeerde moment.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn - Pagina 10 Empty Re: Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn

Bericht  nijntje4 za 9 apr 2011 - 6:38

Rose- schreef:Nee ik 'chill' helemaal niet. Ik vind gewoon dat je niet omdat je persoonlijke problemen/bepaalde achtergrond hebt maar mensen neer kan gaan schieten, net of het iets goed zou maken als hij zware problemen ofzo zou hebben, of het dan maar minder erg zou zijn. Zo komt dat stukje op mij over, misschien heb ik het verkeerd begrepen.

Ik wist dat er zo'n reactie zou komen... Ik zeg ook: ik keur het absolúút niet goed en vind het vreselijk. Ik wil alleen niet oordelen over iemand waarvan we niets weten. Stel hij hij vreselijke dingen zelf meegemaakt (zelf mensen heeft zien doodgaan in oorlog oid) en is daardoor zo van slag, mogen we daar dan over oordelen? Ik weet de reacties hier nog goed toen het eens ging over zelfmoord, toen werd er ook stellig gezegd: als iemand zo ver heen is dan weet ie niet meer wat ie doet en dan kan je niet zeggen dat iets een egoistische daad is. Dat vind ik dus persoonlijk ook het lastige hieraan.

Dus sorry als het verkeerd overkwam.
nijntje4
nijntje4
Prater
Prater

Aantal berichten : 939
Punten : 1065
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn - Pagina 10 Empty Re: Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn

Bericht  Gast za 9 apr 2011 - 6:39

Pff, als je dit leest... http://www.trouw.nl/tr/nl/5706/Schietpartij-Alphen-a-d-Rijn/article/detail/1872860/2011/04/09/Hij-schoot-haar-in-koelen-bloede-dood.dhtml

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn - Pagina 10 Empty Re: Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 10 van 19 Vorige  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 14 ... 19  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum