Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn

+62
Caro
Rovine
Gizmo
Lynn_
Jilke
Arwyn
Susan
Sweety
nina
TNMN
sterremaan
Butterfly78
Tyrael
Monte
Hoochie
Jerry
Angela_1986
Sarah1985
Tania
Kqip
Sjaantje
Inge
nijntje4
mzcharlotte
Bubbelicious
Beachgirl
studiebol
Bliss
Elin
Mamasapje
Qiara
Zininzon
Elsje
Suus
Shisha
Koffieleut
Mermaid
Schaapke
Bolleke
Rumble
May
Parisienne
joyce0606
ExpressoB
Oasis
Lady4
Ilargi
Lejow
Mamsie
Atelier Madame
Xanna
Roxy89
Jeanette
patjuhhh
Zwoesj
TGR
Vanillivi
Laquisia
Tullow
Muppetje
Jordana
Mida4you
66 plaatsers

Pagina 13 van 19 Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 19  Volgende

Ga naar beneden

Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn - Pagina 13 Empty Re: Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn

Bericht  Gast za 9 apr 2011 - 20:16

Maple schreef:Ik denk dat Amerika qua normen en waarden en omgang met elkaar toch een heel andere samenleving heeft dan Nederland. Dat het allebei een Westers land is, wil niet zeggen dat de samenleving ook een kopie van elkaar is. Natuurlijk heb je in Amerika ook goeden en kwaden, maar het geweld dat in Amerika gebruikt wordt, is in veel gevallen vele malen heftiger dan in Nederland ooit gebeurd is.

Ik zeg toch ook niet dat het een kopie is? Natuurlijk zijn het totaal verschillende landen, maar ik vind echt niet dat je kan zeggen dat daarom zoiets niet in Nederland voor kan komen. Hier kunnen ook aanslagen voorkomen, hier kan ook een kerncentrale ontploffen (al zal het niet snel door een aardbeving komen) en ook hier komen incidenten voor als Virginia Tech of Columbine (al dan niet op kleinere schaal). Wat voor normen en waarden heeft Amerika dan dat er volgens jou "meer" gebeurd? Behalve dat het een groter land is, vind ik het een vreemde aanname. Roept Amerika het dan over zichzelf af? (als je het hier over de wapenwet hebt, ben ik het wel met je eens)

Edit:
Voorbeelden uit andere landen (niet alleen Amerika)
http://www.depers.nl/binnenland/560106/overzicht-schietpartijen-wereldwijd.html

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn - Pagina 13 Empty Re: Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn

Bericht  mzcharlotte za 9 apr 2011 - 20:27

Nucia schreef:Er dringt nu eigenlijk pas tot me door hoeveel geluk mijn man en ik hebben gehad dat we konden schuilen en wat er had kunnen gebeuren als ik wel naar de Etos was gegaan... Brrr, kippenvel. Ik hoop dat ik vannacht een beetje kan slapen. Bizarre dag vandaag.

Nucia, ik zat me net te bedenken dat hoe meer nieuws er bekend wordt, hoe meer je zal beseffen wat je hebt meegemaakt en dat je met schrik terug zal denken aan de (goede!) keuze die je hebt gemaakt. Gaat het wel met je? Pas je op jezelf?
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn - Pagina 13 Empty Re: Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn

Bericht  Gast za 9 apr 2011 - 20:42

Via social media begint nu de oproep te komen voor Alphenaren om vanavond om 21:00 met een kaars naar de Ridderhof te komen om zo een grote kring te vormen ter nagedachtenis aan de overledenen en als steun aan alle betrokkenen. Ik weet nog niet of ik ga, wil wel graag. Maar mijn man wil niet mee, vindt het te heftig, maar ik durf (en mag :P) voorlopig even niet alleen in het donker over straat...

Denk dat ik morgen sowieso even bloemen ga neerleggen ofzo.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn - Pagina 13 Empty Re: Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn

Bericht  Tyrael za 9 apr 2011 - 21:30

Fauve schreef:
Maple schreef:Ik denk dat Amerika qua normen en waarden en omgang met elkaar toch een heel andere samenleving heeft dan Nederland. Dat het allebei een Westers land is, wil niet zeggen dat de samenleving ook een kopie van elkaar is. Natuurlijk heb je in Amerika ook goeden en kwaden, maar het geweld dat in Amerika gebruikt wordt, is in veel gevallen vele malen heftiger dan in Nederland ooit gebeurd is.

Ik zeg toch ook niet dat het een kopie is? Natuurlijk zijn het totaal verschillende landen, maar ik vind echt niet dat je kan zeggen dat daarom zoiets niet in Nederland voor kan komen. Hier kunnen ook aanslagen voorkomen, hier kan ook een kerncentrale ontploffen (al zal het niet snel door een aardbeving komen) en ook hier komen incidenten voor als Virginia Tech of Columbine (al dan niet op kleinere schaal). Wat voor normen en waarden heeft Amerika dan dat er volgens jou "meer" gebeurd? Behalve dat het een groter land is, vind ik het een vreemde aanname. Roept Amerika het dan over zichzelf af? (als je het hier over de wapenwet hebt, ben ik het wel met je eens)

Edit:
Voorbeelden uit andere landen (niet alleen Amerika)
http://www.depers.nl/binnenland/560106/overzicht-schietpartijen-wereldwijd.html

Ik denk dat ze het on-NL noemen, omdat een dergelijke schietpartij op deze manier en met deze omvang nog niet eerder voor is gekomen in Nederland. Natuurlijk kan het (helaas) ook voorkomen in NL, maar op deze manier is dat nog niet eerder geweest (denk ik, kan me namelijk zelf ook niet bedenken wanneer er zo iets gebeurd is op deze manier).
Overigens ziek dat een tiener op Twitter gedreigd heeft het nog een keer over te doen. Ik snap mensen af en toe écht niet Neutral
http://www.spitsnieuws.nl/archives/binnenland/2011/04/tiener_dreigt_alphen_over_te_d.html
Tyrael
Tyrael
Prater
Prater

Aantal berichten : 513
Punten : 518
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn - Pagina 13 Empty Re: Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn

Bericht  Butterfly78 za 9 apr 2011 - 22:00

Ik snap het niet. Hoe gek moet je zijn dat je in het wild gaat rond schieten en onschuldige mensen vermoord! En vervolgens de hand aan zich zelf legt. Kon die verdomde eikel niet eerst met zijn eigen beginnen Dan hadden deze mensen nog geleefd!
Sorry hoor, maar ik kan hier zo kwaad over worden!!!

Het was altijd ver van je bed, maar nu dit in Nederland! Het is niet te bevatten.

Sterkte.
Butterfly78
Butterfly78
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 163
Punten : 200
Registratiedatum : 01-01-11
Woonplaats : Veenendaal

Terug naar boven Ga naar beneden

Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn - Pagina 13 Empty Re: Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn

Bericht  Lejow za 9 apr 2011 - 22:05

Nu.nl :

Een 17-jarige jongen uit Hoogvliet twitterde zaterdag dat de schietpartij in Alphen aan den Rijn nog een dunnetjes over zou worden gedaan in zijn woonplaats.

De politie heeft hem zaterdagnacht voor bedreiging aangehouden. Hij is ingesloten.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn - Pagina 13 Empty Re: Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn

Bericht  sterremaan za 9 apr 2011 - 22:06

Verschrikkelijk nieuws, mijn vriendin was hier. Maar komt daar ook oorspronkelijk vandaan.
Dus de gehele avond het nieuws gevolgd.
Ik vind het verschrikkelijk voor alle mensen die betrokken zijn. En de nabestaanden.

Voor de mensen die hier komen en uit Alphen. En iemand kennen die erbij bestrokken is.
Heel erg veel sterkte.

sterremaan
sterremaan
Prater
Prater

Aantal berichten : 631
Punten : 675
Registratiedatum : 18-11-10

http://www.sterremaan.tk

Terug naar boven Ga naar beneden

Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn - Pagina 13 Empty Re: Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn

Bericht  TNMN za 9 apr 2011 - 22:15

Lejow schreef:Nu.nl :

Een 17-jarige jongen uit Hoogvliet twitterde zaterdag dat de schietpartij in Alphen aan den Rijn nog een dunnetjes over zou worden gedaan in zijn woonplaats.

De politie heeft hem zaterdagnacht voor bedreiging aangehouden. Hij is ingesloten.

Dat is het 'dorp' naast het dorp waar mijn ouders wonen, las het ook net inderdaad. Fijn dat er gelijk ingegrepen is!
TNMN
TNMN
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn - Pagina 13 Empty Re: Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn

Bericht  Rumble za 9 apr 2011 - 22:21

zegmaar_ schreef:
Nucia schreef:Er dringt nu eigenlijk pas tot me door hoeveel geluk mijn man en ik hebben gehad dat we konden schuilen en wat er had kunnen gebeuren als ik wel naar de Etos was gegaan... Brrr, kippenvel. Ik hoop dat ik vannacht een beetje kan slapen. Bizarre dag vandaag.

Nucia, ik zat me net te bedenken dat hoe meer nieuws er bekend wordt, hoe meer je zal beseffen wat je hebt meegemaakt en dat je met schrik terug zal denken aan de (goede!) keuze die je hebt gemaakt. Gaat het wel met je? Pas je op jezelf?

Ja dat is idd waar. Als ik nu uit ons raam kijk dan is er nog steeds zoveel aan de gang dus de confrontatie blijft. Het zal vanavond wel druk worden voor ons huis vanwege de oproep om om 21.00 u hier te verzamelen..
Ik was bang dat ik er over zou dromen maar gelukkig heb ik heel goed geslapen. Wel hoor ik elke keer opnieuw die mitrailleur, wat een naar geluid!
Rumble
Rumble
Prater
Prater

Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn - Pagina 13 Empty Re: Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn

Bericht  Lejow za 9 apr 2011 - 22:30

Nucia schreef:
zegmaar_ schreef:
Nucia schreef:Er dringt nu eigenlijk pas tot me door hoeveel geluk mijn man en ik hebben gehad dat we konden schuilen en wat er had kunnen gebeuren als ik wel naar de Etos was gegaan... Brrr, kippenvel. Ik hoop dat ik vannacht een beetje kan slapen. Bizarre dag vandaag.

Nucia, ik zat me net te bedenken dat hoe meer nieuws er bekend wordt, hoe meer je zal beseffen wat je hebt meegemaakt en dat je met schrik terug zal denken aan de (goede!) keuze die je hebt gemaakt. Gaat het wel met je? Pas je op jezelf?

Ja dat is idd waar. Als ik nu uit ons raam kijk dan is er nog steeds zoveel aan de gang dus de confrontatie blijft. Het zal vanavond wel druk worden voor ons huis vanwege de oproep om om 21.00 u hier te verzamelen..
Ik was bang dat ik er over zou dromen maar gelukkig heb ik heel goed geslapen. Wel hoor ik elke keer opnieuw die mitrailleur, wat een naar geluid!

Sterkte Nucia!! Het besef zal inderdaad beetje bij beetje binnenkomen. Wat er is gebeurd en wat er had kunnen gebeuren. Ik hoop dat jij en je man hierin steun kunnen vinden bij elkaar!!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn - Pagina 13 Empty Re: Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn

Bericht  Gast za 9 apr 2011 - 22:41

Lejow schreef:Nu.nl :

Een 17-jarige jongen uit Hoogvliet twitterde zaterdag dat de schietpartij in Alphen aan den Rijn nog een dunnetjes over zou worden gedaan in zijn woonplaats.

De politie heeft hem zaterdagnacht voor bedreiging aangehouden. Hij is ingesloten.

Oh bah wat een vreselijke opmerking. Goed dat ze hem aangehouden hebben, dit gaat echt nergens over.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn - Pagina 13 Empty Re: Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn

Bericht  Lejow za 9 apr 2011 - 22:44

Auxo schreef:
Lejow schreef:Nu.nl :

Een 17-jarige jongen uit Hoogvliet twitterde zaterdag dat de schietpartij in Alphen aan den Rijn nog een dunnetjes over zou worden gedaan in zijn woonplaats.

De politie heeft hem zaterdagnacht voor bedreiging aangehouden. Hij is ingesloten.

Oh bah wat een vreselijke opmerking. Goed dat ze hem aangehouden hebben, dit gaat echt nergens over.

Dan spoor je toch ook gewoon niet Mad
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn - Pagina 13 Empty Re: Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn

Bericht  nina za 9 apr 2011 - 22:48

Lejow schreef:
Auxo schreef:
Lejow schreef:Nu.nl :

Een 17-jarige jongen uit Hoogvliet twitterde zaterdag dat de schietpartij in Alphen aan den Rijn nog een dunnetjes over zou worden gedaan in zijn woonplaats.

De politie heeft hem zaterdagnacht voor bedreiging aangehouden. Hij is ingesloten.

Oh bah wat een vreselijke opmerking. Goed dat ze hem aangehouden hebben, dit gaat echt nergens over.

Dan spoor je toch ook gewoon niet Mad
Volgens mij heeft ie daar echt niet overnagedacht... (dat hoop ik tenminste)
nina
nina
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Nederland

Terug naar boven Ga naar beneden

Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn - Pagina 13 Empty Re: Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn

Bericht  Gast za 9 apr 2011 - 22:48

Ook wij hebben hier verslagen en met afschuw naar het nieuws gekeken.
Wij hadden een zonnige dag, geen nieuws gezien/gehoord, en keken steeds dvd tot 'ik hou van holland' en dat werd onderbroken...
Wat een schok, en dan te bedenken dat zoveel mensen al uren in die schok leefden...

Ik vind het vreselijk, en ook het idee dat zoiets dus in Nederland ineens maar kan gebeuren....

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn - Pagina 13 Empty Re: Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn

Bericht  Sweety za 9 apr 2011 - 22:49

Auxo schreef:
Lejow schreef:Nu.nl :

Een 17-jarige jongen uit Hoogvliet twitterde zaterdag dat de schietpartij in Alphen aan den Rijn nog een dunnetjes over zou worden gedaan in zijn woonplaats.

De politie heeft hem zaterdagnacht voor bedreiging aangehouden. Hij is ingesloten.

Oh bah wat een vreselijke opmerking. Goed dat ze hem aangehouden hebben, dit gaat echt nergens over.
Van mij mogen ze hem aanpakken. Dit soort opmerkingen maak je gewoon niet. Maak niet uit hoe oud je ben.

Sterkte Nucia!
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn - Pagina 13 Empty Re: Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn

Bericht  Lejow za 9 apr 2011 - 22:50

Dolores schreef:Ook wij hebben hier verslagen en met afschuw naar het nieuws gekeken.
Wij hadden een zonnige dag, geen nieuws gezien/gehoord, en keken steeds dvd tot 'ik hou van holland' en dat werd onderbroken...
Wat een schok, en dan te bedenken dat zoveel mensen al uren in die schok leefden...

Ik vind het vreselijk, en ook het idee dat zoiets dus in Nederland ineens maar kan gebeuren....

Raar moment is dat dan he, het moment dat het bij je 'binnenkomt'...
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn - Pagina 13 Empty Re: Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn

Bericht  Gast za 9 apr 2011 - 22:52

Sweety schreef:
Auxo schreef:
Lejow schreef:Nu.nl :

Een 17-jarige jongen uit Hoogvliet twitterde zaterdag dat de schietpartij in Alphen aan den Rijn nog een dunnetjes over zou worden gedaan in zijn woonplaats.

De politie heeft hem zaterdagnacht voor bedreiging aangehouden. Hij is ingesloten.

Oh bah wat een vreselijke opmerking. Goed dat ze hem aangehouden hebben, dit gaat echt nergens over.
Van mij mogen ze hem aanpakken. Dit soort opmerkingen maak je gewoon niet. Maak niet uit hoe oud je ben.

Sterkte Nucia!

Van mij ook. Of hij de opmerking nou meende of niet, dit is gewoon echt not done. Hij heeft misschien geen idee wat hij hiermee aan kan richten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn - Pagina 13 Empty Re: Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn

Bericht  Gast za 9 apr 2011 - 22:53

nina schreef:
Lejow schreef:
Auxo schreef:
Lejow schreef:Nu.nl :

Een 17-jarige jongen uit Hoogvliet twitterde zaterdag dat de schietpartij in Alphen aan den Rijn nog een dunnetjes over zou worden gedaan in zijn woonplaats.

De politie heeft hem zaterdagnacht voor bedreiging aangehouden. Hij is ingesloten.

Oh bah wat een vreselijke opmerking. Goed dat ze hem aangehouden hebben, dit gaat echt nergens over.

Dan spoor je toch ook gewoon niet Mad
Volgens mij heeft ie daar echt niet overnagedacht... (dat hoop ik tenminste)

Dat hoop ik ook en denk ik eigenlijk ook wel. Beetje interessant denken te doen door zo'n opmerking te plaatsen, die eigenlijk helemaal niet zo leuk is.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn - Pagina 13 Empty Re: Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn

Bericht  Gast za 9 apr 2011 - 22:56

Het was in ieder geval een enorm contrast. We hadden zo genoten, en dat is dan ineens zo blasé, weet je wel?
Omdat het verdriet van al die mensen daar zo groot moet zijn, de schok zo allesoverweldigend...

Overigens was mijn eerste reactie (maar toen was de naam van de dader zelfs al bekend hè): 'jeetje die ouders van die jongen'...

Niet omdat ik een steen ben, want ik kan er niet eens van slapen, ben misselijk van het idee aan zoveel slachtoffers, zoveel verdriet. Maar omdat dat mensen zijn die vergeten worden. Ze zijn de ouders van een massamoordenaar en op dezelfde dag dat ze dat werden, raakten ze hun zoon kwijt..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn - Pagina 13 Empty Re: Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn

Bericht  Susan za 9 apr 2011 - 22:59

Natuurlijk is het vreselijk voor de ouders van die zoon. Afschuwelijk, je moet er niet aan denken.

Het is onderhand trouwens wel een trend dat kort na dit soort gebeurtenissen andere mensen (volgens mij vaak jongeren) gaan 'dreigen' hetzelfde te gaan doen, wat zou daar toch het idee van zijn? Een grap? Kijken of de politie je echt van je bed komt lichten?
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn - Pagina 13 Empty Re: Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn

Bericht  Arwyn za 9 apr 2011 - 22:59

Vreselijk..
We waren een dagje naar Duitsland geweest en toen we weer in NL waren de radio aan gezet, waar we het dus op het nieuws hoorden.. Was echt helemaal van slag, wat een ongelofelijke daad. Ik kan me echt niet voorstellen dat er in je hoofd iets zo erg mis zit, dat je in koele bloede mensen naar kan schieten, die zich totaal niet kunnen verdedigen.. Ik kan er echt niet bij..

Dolores: Dat van die ouders heb ik ook ja. Dat moet toch echt het ergste zijn dat je kan overkomen. Niet alleen ben je je zoon kwijt, maar je moet de rest van je leven door de met wetenschap dat je zoon 6 mensen heeft vermoord..
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn - Pagina 13 Empty Re: Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn

Bericht  Gast za 9 apr 2011 - 23:00

Staat nu ook een foto van die jongen op internet..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn - Pagina 13 Empty Re: Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn

Bericht  Gast za 9 apr 2011 - 23:00

Toevallig heb ik net een engels boek gekocht "We need to talk about Kevin". Dat gaat over een moeder, waarvan de zoon ook iets dergelijks heeft gedaan. Sorry als het misplaatst is dat ik dat hier nu schrijf, maar misschien zijn mensen geïnteresseerd smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn - Pagina 13 Empty Re: Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn

Bericht  Gast za 9 apr 2011 - 23:01

IK vind dat niet misplaatst hoor Fauve, interessant juist inderdaad. Het lijkt me vreselijk om als ouders een zoon te hebben gehad die dit op zijn geweten heeft. Die ouders zijn voor hun leven getekend, net als de rest van de nabestaanden, getuigen enz.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn - Pagina 13 Empty Re: Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn

Bericht  Jilke za 9 apr 2011 - 23:03

Wat mij dan ook altijd te binnen schiet: hoe zouden de ouders over hun zoon denken in zo'n geval. Hij is overleden, zouden ze het dan ook vreselijk vinden met in hun achterhoofd dat hij andere mensen dit heeft aangedaan? Of zouden ze nog steeds onvoorwaardelijk van hun zoon houden?

Jilke
Jilke
Prater
Prater

Aantal berichten : 1052
Punten : 1540
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn - Pagina 13 Empty Re: Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 13 van 19 Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 19  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum