Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn

+62
Caro
Rovine
Gizmo
Lynn_
Jilke
Arwyn
Susan
Sweety
nina
TNMN
sterremaan
Butterfly78
Tyrael
Monte
Hoochie
Jerry
Angela_1986
Sarah1985
Tania
Kqip
Sjaantje
Inge
nijntje4
mzcharlotte
Bubbelicious
Beachgirl
studiebol
Bliss
Elin
Mamasapje
Qiara
Zininzon
Elsje
Suus
Shisha
Koffieleut
Mermaid
Schaapke
Bolleke
Rumble
May
Parisienne
joyce0606
ExpressoB
Oasis
Lady4
Ilargi
Lejow
Mamsie
Atelier Madame
Xanna
Roxy89
Jeanette
patjuhhh
Zwoesj
TGR
Vanillivi
Laquisia
Tullow
Muppetje
Jordana
Mida4you
66 plaatsers

Pagina 12 van 19 Vorige  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 15 ... 19  Volgende

Ga naar beneden

Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn - Pagina 12 Empty Re: Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn

Bericht  Sarah1985 za 9 apr 2011 - 7:33

jeetje ik hoor het net pas wat erg zeg. en Nucia wat verschrikkelijk wat jij meegemaakt hebt zeg
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn - Pagina 12 Empty Re: Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn

Bericht  Gast za 9 apr 2011 - 7:42

Razz_ schreef:
Isabella schreef:
Razz_ schreef:Jeetje echt heftig allemaal. En de beelden brrr

Weet er iemand of de slachtoffers al bekend zijn? Qua leeftijd ben ik er best benieuwd naar omdat op teletekst stond dat er kinderen betrokken waren Cry

Dat hoorde ik op de televisie ook, maar ik ben wel benieuwd waarom mensen daar benieuwd naar zijn. Is dat dan erger/anders dan volwassen mensen?

Nee natuurlijk niet (zal wel een soort moeder zijn trekje van mij zijn denk ik Wink )

Ik heb dat ook hoor, ik trek het me van kinderen meer aan dan van volwassenen. Niet dat dat erger is, elk mens is even erg, maar sinds ik zelf kinderen heb breekt mijn hart echt als ik iets hoor over een kind wat iets heeft.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn - Pagina 12 Empty Re: Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn

Bericht  Mamasapje za 9 apr 2011 - 7:47

lees net dat de dader lid is van een schietvereniging ( gelukkig was dat niet zn sterkste kant als je na 15-20 min met een automatisch wapen relatief weinig mensen raakt.. begrijp me niet verkeerd, elk persoon is er 1 te veel!)
Ook vond zijn moeder de afscheidsbrief dus vermoedelijk leeft ze dus nog.. Zag op telegraaf ook de foto van de man in pak die naast zn auto dood ligt, achterin zie ik een kinderstoeltje zitten... waarsch een papa Sad weer een kindje zonder papa opgroeien...Sad bah...

na 21 uur komt er meer nieuws....
Mamasapje
Mamasapje
Prater
Prater

Aantal berichten : 502
Punten : 661
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn - Pagina 12 Empty Re: Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn

Bericht  Gast za 9 apr 2011 - 7:53

Ik speculeer er even op los....

Zijn moeder werkt in het winkelcentrum, hij woonde nog thuis en hij gaat met een geladen mitrailleur naar het winkelcentrum. Was hij boos op zijn moeder? Zo boos dat hij richting het winkelcentrum moest om haar neer te schieten? Om als een wilde in het rondte te schieten omdat hij zo boos was op haar en daarnaast tevens op de wereld?

Ik ben ook twee weken boos geweest op mijn moeder, niet te zuinig ook dit keer. Maar het zou nooit in mijn hoofd opkomen om haar neer te schieten of om onschuldige mensen neer te schieten. Dan heb je naar mijn mening geen geweten of zo'n kronkel in de kop dat fatsoenlijk nadenken er niet meer bij is. Mad

En nog het ergste vind ik dat hij zichzelf van het leven heeft beroofd. Want nu weten we, net als bij de aanslag op de koningin, nooit wat zijn daadwerkelijke motief was om het winkelcentrum om ver te schieten en zoveel onschuldige mensen mee te nemen....

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn - Pagina 12 Empty Re: Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn

Bericht  Angela_1986 za 9 apr 2011 - 7:56

Op RTL4 is nu 'n extra nieuwsuitzending.

'Fijn' die schietverenigingen... Hier in de buurt heeft zich donderdagavond op de schietbaan een jongen zichzelf door z'n hoofd geschoten.
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn - Pagina 12 Empty Re: Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn

Bericht  Lejow za 9 apr 2011 - 7:57

Dader is inderdaad Tristan V. Lid van een schietvereniging en 3 wapens in zijn bezit.
Moeder heeft een afscheidsbrief gevonden (moeder is dus niet overleden). Ook is er een brief in zijn auto gevonden, hier in stond dat hij explosieven had geplaatst in de 3 andere winkelcentra. Vandaar dat deze ontruimd zijn.
Dader is eerder met politie in aanraking gekomen.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn - Pagina 12 Empty Re: Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn

Bericht  Jerry za 9 apr 2011 - 8:30

ABE schreef:
Ik ben ook twee weken boos geweest op mijn moeder, niet te zuinig ook dit keer. Maar het zou nooit in mijn hoofd opkomen om haar neer te schieten of om onschuldige mensen neer te schieten. Dan heb je naar mijn mening geen geweten of zo'n kronkel in de kop dat fatsoenlijk nadenken er niet meer bij is. Mad

En nog het ergste vind ik dat hij zichzelf van het leven heeft beroofd. Want nu weten we, net als bij de aanslag op de koningin, nooit wat zijn daadwerkelijke motief was om het winkelcentrum om ver te schieten en zoveel onschuldige mensen mee te nemen....

Dat moge duidelijk zijn.

Wat zijn motieven zijn, zullen we inderdaad nooit zeker weten, ook al is er een afscheidsbrief gevonden. Frustrerend, idd net als koninginnedagdrama (ik weet nog dat ik heel hard hoopte dat ie bleef leven).
Vreselijk. Het enige wat ik me af kan vragen 'wat bezielde die jongen' en zag niemand dit aankomen (achteraf praten is natuurlijk heel gemakkelijk, maar daar heb je geen drol aan).

Hoe erg voor de slachtoffers en nabestaanden en ook hoe erg als het je kind is dat dit drama heeft aangericht...
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn - Pagina 12 Empty Re: Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn

Bericht  Hoochie za 9 apr 2011 - 8:44

Wat een drama. Ik ken best wat mensen die daar wonen. Vriendin heb ik gesmst en was daar gelukkig niet. Mijn ex woont daar ook, maar het is beter om hem niet te smsen, maar bah wat een nare situatie zeg.
Hoochie
Hoochie
Prater
Prater

Aantal berichten : 846
Punten : 1082
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn - Pagina 12 Empty Re: Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn

Bericht  Gast za 9 apr 2011 - 9:13

Ik walg van vandaag.

Ben er vanavond wel achtergekomen dat de overleden eigenaresse van de kledingwinkel waar Nucia me over PMde, de eigenaresse van ene andere kledingwinkel was, niet de winkel waar mijn schoonmoeder al die tijd gewerkt heeft. Ik heb er nog geen idee van of er doden of gewonden in mijn directe omgeving zijn gevallen, mijn oom en tante en leidinggevende wonen in de flats eromheen en doen er altijd boodschappen, en zo bedenk ik van nog wel veel meer mensen van 'oh, die komt dara ook geregeled', ik ben dus wel benieuwd naar de namenlijst van de slachtoffers. Aan de een kant wil ik, als die lijst bekend is, wel dat calaminteitennummer bellen, maar aan de adere kant hou ik mezelf maar voor dat áls er bekenden van me bij waren, dat ik het dan wel gehoord zou hebben...

Ben uiteindelijk wel naar die verjaardag gegaan, even m'n gedachten verzet. Op de weg terug reden we langs het gemeentehuis, wat een gekkenhuis daar, al die pers... Ik schrik nu ook van elke ambulance die ik voorbij hoor rijden, vooral ook omdat andere winkelcentra afgesloten zijn/waren, ben nu argwanend met alles. bang dat er ons nog meer te wachten staat. Ik denk ook continu ene helikopter in de verte te horen cirkelen, maar volgens mij, als ik erop let, hoor ik dat verkeerd.

Maar... echt, ik walg van vandaag.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn - Pagina 12 Empty Re: Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn

Bericht  Gast za 9 apr 2011 - 9:16

Natuurlijk Maple, dat is heel erg begrijpelijk. Het is zo dichtbij gekomen voor jou ook natuurlijk. Vanmorgen heb ik een politie helicopter boven ons heen horen vliegen, en dat was dus het tijdstip dat wij hoorden over Alphen a/d Rijn, daar was die dus naar op weg *brr*.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn - Pagina 12 Empty Re: Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn

Bericht  Monte za 9 apr 2011 - 9:20

Mamasapje schreef:lees net dat de dader lid is van een schietvereniging ( gelukkig was dat niet zn sterkste kant als je na 15-20 min met een automatisch wapen relatief weinig mensen raakt.. begrijp me niet verkeerd, elk persoon is er 1 te veel!)
Ook vond zijn moeder de afscheidsbrief dus vermoedelijk leeft ze dus nog.. Zag op telegraaf ook de foto van de man in pak die naast zn auto dood ligt, achterin zie ik een kinderstoeltje zitten... waarsch een papa Sad weer een kindje zonder papa opgroeien...Sad bah...

na 21 uur komt er meer nieuws....

Ja dit zag ik ook net. Ik kreeg er echt tranen van in mijn ogen. Dan denk je dat de vader van je kind of vriend/man even boodschappen aan het doen is en dan wordt hij doodgeschoten, echt vreselijk Cry
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn - Pagina 12 Empty Re: Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn

Bericht  Gast za 9 apr 2011 - 9:22

Oh, die helikopter die ik hoor die cirkelt er dus echt... vast bezig met onderzoek. Maar het geeft me zo'n onrustig gevoel...
Ik geloof dat er nu pas echt tot me door begint te dringen wat er vandaag gebeurd is. Zal ik dat calamiteitennummer bellen om te horen of er slachtoffers zijn die ik ken? Of zullen ze nooit die volledige lijst aan me prijsgeven? En, sowieso, als er familie/bekenden van me tussen zaten, had ik dat dan niet al geweten?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn - Pagina 12 Empty Re: Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn

Bericht  Gast za 9 apr 2011 - 9:23

Ik zou het heel even proberen te laten rusten en het heel even af te wachten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn - Pagina 12 Empty Re: Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn

Bericht  Lejow za 9 apr 2011 - 9:25

Isabella schreef:Ik zou het heel even proberen te laten rusten en het heel even af te wachten.

Eens met Isabella, je maakt jezelf alleen maar gekker zo!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn - Pagina 12 Empty Re: Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn

Bericht  Gast za 9 apr 2011 - 9:26

wat anderen zeggen is waar Maple. ze hebben gelijk!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn - Pagina 12 Empty Re: Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn

Bericht  Gast za 9 apr 2011 - 9:27

Ja, ik denk dat dat ook wel het beste is.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn - Pagina 12 Empty Re: Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn

Bericht  Gast za 9 apr 2011 - 9:29

zet een film aan, of ga lekker met de katten spelen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn - Pagina 12 Empty Re: Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn

Bericht  Gast za 9 apr 2011 - 9:32

Al begrijp ik dat dat lastig is, maar zoek even afleiding. Ga lekker douchen en even relaxen, de dag was heftig genoeg.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn - Pagina 12 Empty Re: Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn

Bericht  Gast za 9 apr 2011 - 9:36

Ik kan het echt niet loslaten, ik word echt als een magneet naar alle nieuwsinfo toegezogen. Ik had het er net met een vriendin over, dit heb ik altijd bij heftige gebeurtenissen. Ik móét echt een paar dagen alles volgen, alles weten, en dan ineens kan ik het loslaten.
Ik denk dat ik er inmiddles wel van overtuigd ben dat ik niemand van de slachtoffers ken, maar toch... zeker weten doe je het nooit.

Oud klasgenoot is politieagent en moest bij het lijk van die hufter blijven. Ik vraag me af hoe je als agent dan je gevoelens op nul zet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn - Pagina 12 Empty Re: Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn

Bericht  Gast za 9 apr 2011 - 9:59

Waarom ligt het lichaam van het eerste slachtoffer nog steeds op het parkeerdek? Weet iemand dat? Vind het zo cru Sad Volgens mij is dat die meneer bij die auto, die je eerst ook volledig zag liggen op die foto.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn - Pagina 12 Empty Re: Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn

Bericht  Zwoesj za 9 apr 2011 - 10:01

Hoor ze het net ook bij RTL4 zeggen ja. Vind het ergens heel oneerbiedig, maarja, als het voor het onderzoek moet...
Zwoesj
Zwoesj
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn - Pagina 12 Empty Re: Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn

Bericht  Rumble za 9 apr 2011 - 11:41

Gatverdamme, die Tristan woonde gewoon in de flat t.o. onze flat..
Er dringt nu eigenlijk pas tot me door hoeveel geluk mijn man en ik hebben gehad dat we konden schuilen en wat er had kunnen gebeuren als ik wel naar de Etos was gegaan... Brrr, kippenvel. Ik hoop dat ik vannacht een beetje kan slapen. Bizarre dag vandaag.

Maple, gaat het een beetje met je?
Rumble
Rumble
Prater
Prater

Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn - Pagina 12 Empty Re: Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn

Bericht  Gast za 9 apr 2011 - 18:26

Goeiemorgen! Met mij gaat het wel weer. Zoveel ongeloof als dat ik gisteren had, heb ik vandaag al iets minder, maar vind het nog altijd vreemd dat dit zo dichtbij huis is gebeurd. Ik weet dat een aantal deze mening niet delen, maar ik vind het wel on-Nederlands. Natuurlijk kan dit overal gebeuren, maar dit is zó niet hoe onze samenleving in elkaar steekt... Ik denk dat dàt vooral met die opmerking bedoeld wordt, om die discussie nog maar even aan te halen smile

Waar ik overigens wel slecht tegen kan zijn die opmerkingen als 'waar gaat dit heen met ons mooie Alphen/de samenleving' etc etc. Zo'n zieke gast is verschrikkelijk, maar als je een rotte appel naast een boom vindt, gooi je ook niet de hele boom weg.

Nouja, ik denk dat wij vandaag misschien maar wat leuks gaan doen, ik geloof dat het mooi weer wordt Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn - Pagina 12 Empty Re: Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn

Bericht  Gast za 9 apr 2011 - 20:02

Maple schreef:Goeiemorgen! Met mij gaat het wel weer. Zoveel ongeloof als dat ik gisteren had, heb ik vandaag al iets minder, maar vind het nog altijd vreemd dat dit zo dichtbij huis is gebeurd. Ik weet dat een aantal deze mening niet delen, maar ik vind het wel on-Nederlands. Natuurlijk kan dit overal gebeuren, maar dit is zó niet hoe onze samenleving in elkaar steekt... Ik denk dat dàt vooral met die opmerking bedoeld wordt, om die discussie nog maar even aan te halen smile

Waar ik overigens wel slecht tegen kan zijn die opmerkingen als 'waar gaat dit heen met ons mooie Alphen/de samenleving' etc etc. Zo'n zieke gast is verschrikkelijk, maar als je een rotte appel naast een boom vindt, gooi je ook niet de hele boom weg.

Nouja, ik denk dat wij vandaag misschien maar wat leuks gaan doen, ik geloof dat het mooi weer wordt Wink

Ik vind het wel een interessante discussie. Wij in Nederland hebben toch net zo'n samenleving als in Amerika? Behalve dat niet iedereen hier een wapen mag hebben. In Amerika heb je gekken, hier heb je gekken. Ik denk dat het naïef is om te denken dat zulke dingen niet in Nederland kunnen voorkomen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn - Pagina 12 Empty Re: Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn

Bericht  Gast za 9 apr 2011 - 20:12

Ik denk dat Amerika qua normen en waarden en omgang met elkaar toch een heel andere samenleving heeft dan Nederland. Dat het allebei een Westers land is, wil niet zeggen dat de samenleving ook een kopie van elkaar is. Natuurlijk heb je in Amerika ook goeden en kwaden, maar het geweld dat in Amerika gebruikt wordt, is in veel gevallen vele malen heftiger dan in Nederland ooit gebeurd is.

En in Nederland heb je inderdaad een wapenverbod, ookal mocht deze man dan wel wapens bezitten. Maar alleen al door het wapenverbod maakt wel dat dit voor mij ook heel on-Nederlands aanvoelt. Immers, de gemiddelde Nederlander bezit geen vuurwapen, laat staan een automatisch vuurwapen. Dus de gemiddelde Nederlander komt niet eens tot dit soort daden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn - Pagina 12 Empty Re: Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 12 van 19 Vorige  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 15 ... 19  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum