Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn

+62
Caro
Rovine
Gizmo
Lynn_
Jilke
Arwyn
Susan
Sweety
nina
TNMN
sterremaan
Butterfly78
Tyrael
Monte
Hoochie
Jerry
Angela_1986
Sarah1985
Tania
Kqip
Sjaantje
Inge
nijntje4
mzcharlotte
Bubbelicious
Beachgirl
studiebol
Bliss
Elin
Mamasapje
Qiara
Zininzon
Elsje
Suus
Shisha
Koffieleut
Mermaid
Schaapke
Bolleke
Rumble
May
Parisienne
joyce0606
ExpressoB
Oasis
Lady4
Ilargi
Lejow
Mamsie
Atelier Madame
Xanna
Roxy89
Jeanette
patjuhhh
Zwoesj
TGR
Vanillivi
Laquisia
Tullow
Muppetje
Jordana
Mida4you
66 plaatsers

Pagina 8 van 19 Vorige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 13 ... 19  Volgende

Ga naar beneden

Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn - Pagina 8 Empty Re: Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn

Bericht  Gast za 9 apr 2011 - 3:10

Fauve schreef:
Dijn82 schreef:
Ik denk dat je dan juist veel te veel gevoel in je lijf hebt en dat het op zo'n verschrikkelijke manier tot uiting komt.

Als je een sociopaat bent, ben je niet in staat zijn om medeleven/berouw te voelen. Maar het was maar een gok hoor, ik wilde meer illustreren dat ik denk dat het geen (primaire) zelfmoordactie was.

Daarom denk ik ook niet dat dit een sociopaat is, dat komt op een andere manier tot uiting. Maar ik denk ook niet dat het hem puur om zelfmoord plegen ging, dat ben ik met je eens.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn - Pagina 8 Empty Re: Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn

Bericht  Gast za 9 apr 2011 - 3:11

Maple wat fijn om te lezen dat je schoonouders er niets van hebben meegekregen!
Pff wat een verschrikkelijk verhaal ook van Nucia, heel veel sterkte!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn - Pagina 8 Empty Re: Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn

Bericht  Koffieleut za 9 apr 2011 - 3:13

Maple schreef:Eindelijk schoonvader te spreken gekregen, zij zitten gelukkig aan de andere kant van het land Very Happy Hij snapte de commotie niet echt geloof ik, begreep ik uit de antwoorden van m'n man op hem.
Gelukkig! Laat hem het maar niet snappen, jullie kunnen iig opgelucht adem halen.
Koffieleut
Koffieleut
Prater
Prater

Aantal berichten : 1116
Punten : 1158
Registratiedatum : 14-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn - Pagina 8 Empty Re: Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn

Bericht  Gast za 9 apr 2011 - 3:14

Huh waar is mn post?? Wat een rotfoto hadden ze net zeker vijf minuten in beeld bij de NOS zeg. Een meneer in pak, naast zijn auto op de grond. Gaten in de auto, zijraam kapot. Bah, bah, bah. Volgens mij wist de verslaggever ook nieet wat hij er mee moest. Zag geen bloed ofzo, maar toch.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn - Pagina 8 Empty Re: Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn

Bericht  Suus za 9 apr 2011 - 3:15

Jeetje, wat heftig! Ik hoor het nu pas. Sterkte voor de mensen die dat nodig hebben!
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn - Pagina 8 Empty Re: Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn

Bericht  Gast za 9 apr 2011 - 3:17

Reva schreef:Huh waar is mn post?? Wat een rotfoto hadden ze net zeker vijf minuten in beeld bij de NOS zeg. Een meneer in pak, naast zijn auto op de grond. Gaten in de auto, zijraam kapot. Bah, bah, bah. Volgens mij wist de verslaggever ook nieet wat hij er mee moest. Zag geen bloed ofzo, maar toch.
Je zal je man/vader/vriend/kennis/noem maar op idd maar zo op tv zien liggen, en er op die manier achterkomen dat hij het niet gered heeft.

Maar wat een gekkenhuis was het, zeg...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn - Pagina 8 Empty Re: Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn

Bericht  Zwoesj za 9 apr 2011 - 3:19

Reva schreef:Huh waar is mn post?? Wat een rotfoto hadden ze net zeker vijf minuten in beeld bij de NOS zeg. Een meneer in pak, naast zijn auto op de grond. Gaten in de auto, zijraam kapot. Bah, bah, bah. Volgens mij wist de verslaggever ook nieet wat hij er mee moest. Zag geen bloed ofzo, maar toch.

Ik zag het ook inderdaad, wat een kutfoto. Sowieso, wat een k* situatie.
Ridderhof, waar in Alphen is dat ook alweer? Is dat vlakbij waar laatst die explosie in de flat aan de argostraat geweest is?
Ik heb een winkelcentrum voor me waar buiten altijd een kraam staat / stond waar vis en friet verkocht werd. is het dat winkelcentrum?
Zwoesj
Zwoesj
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn - Pagina 8 Empty Re: Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn

Bericht  Gast za 9 apr 2011 - 3:20

Ja, dat winkelcentrum is het.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn - Pagina 8 Empty Re: Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn

Bericht  Muppetje za 9 apr 2011 - 3:22

Sterkte Maple en Nucia

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn - Pagina 8 Empty Re: Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn

Bericht  Elsje za 9 apr 2011 - 3:26

echt verschikkelijK!

Gelukkig is mijn familie op reis!

Sterkte meiden
Elsje
Elsje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1104
Punten : 1283
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn - Pagina 8 Empty Re: Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn

Bericht  Zininzon za 9 apr 2011 - 3:28

Gestoord!!!!

Sterkte aan iedereen die het kan gebruiken
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn - Pagina 8 Empty Re: Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn

Bericht  Gast za 9 apr 2011 - 3:32

Die foto van die man op de grond had van mij ook echt niet gehoeven Sad

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn - Pagina 8 Empty Re: Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn

Bericht  Atelier Madame za 9 apr 2011 - 3:34

brrr blijf het zooo erg vinden al die verhalen.. mn ex vriend woonde daar in de buurt dus ken die omgeving wel.. hoop dat er niets met hem aan de hand is :S
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn - Pagina 8 Empty Re: Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn

Bericht  Qiara za 9 apr 2011 - 3:42

Atelier Madame schreef:brrr blijf het zooo erg vinden al die verhalen.. mn ex vriend woonde daar in de buurt dus ken die omgeving wel.. hoop dat er niets met hem aan de hand is :S

+1. Ik kwam regelmatig in dat winkelcentrum en mijn ex en ex-schoonfamilie woonden in de buurt erachter. Ik heb met hun geen contact meer, maar ik hoop dat zij ongedeerd zijn.

Ik vind het echt erg en weet niet wat zo iemand bezielt Sad No.
Qiara
Qiara
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn - Pagina 8 Empty Re: Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn

Bericht  Mamasapje za 9 apr 2011 - 4:15

Dijn82 schreef:Die foto van die man op de grond had van mij ook echt niet gehoeven Sad

De reactie van de maker van de foto ook niet . De man op de foto bewoog niet dus hij heeft er niet eens naar gekeken.. Dus even fotootje schieten voor de publiciteit en die man laten liggen zonder maar even te kijken of je niet iets voor hem kan betekenen...

Nu worden 3 andere winkelcentra ook ontruimd in Alphen...
Mamasapje
Mamasapje
Prater
Prater

Aantal berichten : 502
Punten : 661
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn - Pagina 8 Empty Re: Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn

Bericht  Qiara za 9 apr 2011 - 4:15

Andere winkelcentra worden uit voorzorg gesloten :shock:. Er zijn aanwijzingen, waardoor ze hebben besloten dit te doen.

hug en sterkte voor Nucia en Maple, en anderen die er in hun directe omgeving mee te maken hebben!
Qiara
Qiara
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn - Pagina 8 Empty Re: Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn

Bericht  Gast za 9 apr 2011 - 4:17

Gatver, las het op nu.nl. Wat een gestoorde ziel. Betrokkende was 25 jr. Wat bezielt je toch om zoiets te doen. Mad

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn - Pagina 8 Empty Re: Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn

Bericht  Gast za 9 apr 2011 - 4:17

Mamasapje schreef:
Dijn82 schreef:Die foto van die man op de grond had van mij ook echt niet gehoeven Sad

De reactie van de maker van de foto ook niet . De man op de foto bewoog niet dus hij heeft er niet eens naar gekeken.. Dus even fotootje schieten voor de publiciteit en die man laten liggen zonder maar even te kijken of je niet iets voor hem kan betekenen...

Nu worden 3 andere winkelcentra ook ontruimd in Alphen...

Ja, hij was volgens mij ook er niet helemaal bij met zn hoofd tijdens het gesprek. Klonk heel afwezig en hij zei toch ook letterlijk dat hij zocht naar de pers-auto ofzoiets?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn - Pagina 8 Empty Re: Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn

Bericht  Gast za 9 apr 2011 - 4:19

Volgens mij zeiden ze juist dat er geen directe aanwijzingen zijn om die winkelcentra te ontruimen, maar daarna kwam er iets wolligs over een onderzoek.
De dader is een jongen van 25 uit Alphen a/d Rijn zelf, een bekende van de politie.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn - Pagina 8 Empty Re: Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn

Bericht  Qiara za 9 apr 2011 - 4:22

Mamasapje schreef:
Dijn82 schreef:Die foto van die man op de grond had van mij ook echt niet gehoeven Sad

De reactie van de maker van de foto ook niet . De man op de foto bewoog niet dus hij heeft er niet eens naar gekeken.. Dus even fotootje schieten voor de publiciteit en die man laten liggen zonder maar even te kijken of je niet iets voor hem kan betekenen...

Van mij had dat ook niet gehoeven. Wel heb ik op een filmpje gezien dat er een ambulancemedewerker op afliep.

Dat heb ik niet gehoord, Reva, maar het was sowieso een beetje een raar gesprek, omdat die man eerst dacht dat het ging om een foto van de dader, maar de presentator van het journaal vertelde toen om welke foto het ging...

De explosievenopruimingsdienst onderzoekt nu een auto op explosieven No

Ik denk wel dat ze aanwijzingen hebben om de winkelcentra te sluiten, maar ze verpakken het heel wollig, omdat ze niets kunnen / willen vertellen eigenlijk.
Qiara
Qiara
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn - Pagina 8 Empty Re: Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn

Bericht  Parisienne za 9 apr 2011 - 4:23

Mijn familie is voor zover ik nu weet ongedeerd! Een van hen wilde met haar zoontje nog even snel een bloemetje halen om kwart voor 12 daar, maar is toch doorgereden naar een ander winkelcentrum i.v.m. het betalen (parkeergeld) waar ze die keer even geen zin in had. Erg veel geluk gehad! Anders liep zij ook daar met haar zoontje. De rest die ik ken uit Alphen komen daar ook allemaal wel eens en allemaal op de een of andere reden wel plannen om daarheen te gaan, maar uiteindelijk niet gegaan. Zo bizar!

Maargoed.. gelukkig zijn zij ongedeerd!
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn - Pagina 8 Empty Re: Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn

Bericht  Laquisia za 9 apr 2011 - 4:24

Nicia, wat ontzettend heftig dat je er bij was. Hoe gaat het nu met je?

Ik las op nrc.nl dat nu alle winkelcentra in A v/d R. worden gesloten.

Ik zit echt bijna te huilen. Ik begrijp niet waarom iemand zoveel verdriet kan aanrichten.
Laquisia
Laquisia
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1531
Registratiedatum : 05-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn - Pagina 8 Empty Re: Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn

Bericht  Mamasapje za 9 apr 2011 - 4:25

Reva schreef:
Mamasapje schreef:
Dijn82 schreef:Die foto van die man op de grond had van mij ook echt niet gehoeven Sad

De reactie van de maker van de foto ook niet . De man op de foto bewoog niet dus hij heeft er niet eens naar gekeken.. Dus even fotootje schieten voor de publiciteit en die man laten liggen zonder maar even te kijken of je niet iets voor hem kan betekenen...

Nu worden 3 andere winkelcentra ook ontruimd in Alphen...

Ja, hij was volgens mij ook er niet helemaal bij met zn hoofd tijdens het gesprek. Klonk heel afwezig en hij zei toch ook letterlijk dat hij zocht naar de pers-auto ofzoiets?

Klopt, hij zocht de sateliet-auto om de rest van zijn geschoten beelden af te leveren. Dus die man maakt alleen maar is daar alleen om foto's te maken want hij kwam ook pas aan na de gebeurtenissen.

@ Dijn: laatste persconferentie net werd vermeld dat nog 3 winkelcentra zouden worden ontruimd. Welke het zijn wordt niet vermeld omdat er dan nog maar 1 is die open blijft.
Mamasapje
Mamasapje
Prater
Prater

Aantal berichten : 502
Punten : 661
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn - Pagina 8 Empty Re: Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn

Bericht  Gast za 9 apr 2011 - 4:25

Ik lees op twitter dat de eigenaresse van de winkel Square is overleden. Klinkt dat bekend?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn - Pagina 8 Empty Re: Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn

Bericht  Qiara za 9 apr 2011 - 4:28

Parisienne schreef:Mijn familie is voor zover ik nu weet ongedeerd! Een van hen wilde met haar zoontje nog even snel een bloemetje halen om kwart voor 12 daar, maar is toch doorgereden naar een ander winkelcentrum i.v.m. het betalen (parkeergeld) waar ze die keer even geen zin in had. Erg veel geluk gehad! Anders liep zij ook daar met haar zoontje. De rest die ik ken uit Alphen komen daar ook allemaal wel eens en allemaal op de een of andere reden wel plannen om daarheen te gaan, maar uiteindelijk niet gegaan. Zo bizar!

Maargoed.. gelukkig zijn zij ongedeerd!

Gelukkig Parisienne! Dat is inderdaad wel bizar!
Qiara
Qiara
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn - Pagina 8 Empty Re: Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 8 van 19 Vorige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 13 ... 19  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum