Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn

+62
Caro
Rovine
Gizmo
Lynn_
Jilke
Arwyn
Susan
Sweety
nina
TNMN
sterremaan
Butterfly78
Tyrael
Monte
Hoochie
Jerry
Angela_1986
Sarah1985
Tania
Kqip
Sjaantje
Inge
nijntje4
mzcharlotte
Bubbelicious
Beachgirl
studiebol
Bliss
Elin
Mamasapje
Qiara
Zininzon
Elsje
Suus
Shisha
Koffieleut
Mermaid
Schaapke
Bolleke
Rumble
May
Parisienne
joyce0606
ExpressoB
Oasis
Lady4
Ilargi
Lejow
Mamsie
Atelier Madame
Xanna
Roxy89
Jeanette
patjuhhh
Zwoesj
TGR
Vanillivi
Laquisia
Tullow
Muppetje
Jordana
Mida4you
66 plaatsers

Pagina 11 van 19 Vorige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 15 ... 19  Volgende

Ga naar beneden

Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn - Pagina 11 Empty Re: Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn

Bericht  Gast za 9 apr 2011 - 6:42

joyce0606 schreef:Wat betreft over het berichtje dat we niet mogen oordelen....ik sluit me er helemaal mee aan, dat die werkelijk BULLSHIT is!! deze jongen wilde graag aandacht, in een ziekelijke vorm, hij was psygisch goed ziek, om dit zo gewetenloos te kunnen doen.
Jij moet even wat beter lezen en iets meer nadenken. En als je toch betweterig gaat doen, doe ik mee: neem een spellingscursus.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn - Pagina 11 Empty Re: Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn

Bericht  nijntje4 za 9 apr 2011 - 6:45

joyce0606 schreef:
Wat betreft over het berichtje dat we niet mogen oordelen....ik sluit me er helemaal mee aan, dat die werkelijk BULLSHIT is!! deze jongen wilde graag aandacht, in een ziekelijke vorm, hij was psygisch goed ziek, om dit zo gewetenloos te kunnen doen.

Dit bedoel ik dus. Wie kan zeggen of hij graag aandacht wilde? Hij zal het nu in ieder geval niet meer meemaken dus dat betwijfel ik.
nijntje4
nijntje4
Prater
Prater

Aantal berichten : 939
Punten : 1065
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn - Pagina 11 Empty Re: Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn

Bericht  Gast za 9 apr 2011 - 6:45

nijntje4 schreef:
Rose- schreef:Nee ik 'chill' helemaal niet. Ik vind gewoon dat je niet omdat je persoonlijke problemen/bepaalde achtergrond hebt maar mensen neer kan gaan schieten, net of het iets goed zou maken als hij zware problemen ofzo zou hebben, of het dan maar minder erg zou zijn. Zo komt dat stukje op mij over, misschien heb ik het verkeerd begrepen.

Ik wist dat er zo'n reactie zou komen... Ik zeg ook: ik keur het absolúút niet goed en vind het vreselijk. Ik wil alleen niet oordelen over iemand waarvan we niets weten. Stel hij hij vreselijke dingen zelf meegemaakt (zelf mensen heeft zien doodgaan in oorlog oid) en is daardoor zo van slag, mogen we daar dan over oordelen? Ik weet de reacties hier nog goed toen het eens ging over zelfmoord, toen werd er ook stellig gezegd: als iemand zo ver heen is dan weet ie niet meer wat ie doet en dan kan je niet zeggen dat iets een egoistische daad is. Dat vind ik dus persoonlijk ook het lastige hieraan.

Dus sorry als het verkeerd overkwam.

Je kunt iemand die zelfmoord pleegt, in zijn eentje, toch niet vergelijken met een moordenaar als deze persoon?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn - Pagina 11 Empty Re: Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn

Bericht  joyce0606 za 9 apr 2011 - 6:47

hé als jij een mening mag hebben mag ik dat ook, en dan moet je niet gaan lopen bitchen over me spelling.....want waar gaat dat over....er zijn ergere dingen in de wereld gaande.......
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn - Pagina 11 Empty Re: Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn

Bericht  Gast za 9 apr 2011 - 6:48

Nijntje, ik denk dat je beter niet teveel in discussie kan gaan. Ik vind je punt heel duidelijk. Je moet deze daad zeker veroordelen, maar ook begrijpen waarom deze jongen zover kon komen. Niet om het goed te praten, maar om er dingen van te leren. Een psychologe bij Een Vandaag zei: "In deze situatie zijn alleen maar slachtoffers."

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn - Pagina 11 Empty Re: Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn

Bericht  Inge za 9 apr 2011 - 6:50

Verschrikkelijk.

Ik heb meteen mijn moeder gebeld want op zaterdag doen mijn ouders daar nog wel eens boodschappen.
Gelukkig waren ze nog niet onderweg naar Alphen.

Ik heb vroeger zo vaak in de ridderhof gehangen tijdens en na school

Nuccia hug
Maple gelukkig is alles goed met jullie en je schoonouders
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn - Pagina 11 Empty Re: Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn

Bericht  nijntje4 za 9 apr 2011 - 6:50

Fauve schreef:
nijntje4 schreef:
Rose- schreef:Nee ik 'chill' helemaal niet. Ik vind gewoon dat je niet omdat je persoonlijke problemen/bepaalde achtergrond hebt maar mensen neer kan gaan schieten, net of het iets goed zou maken als hij zware problemen ofzo zou hebben, of het dan maar minder erg zou zijn. Zo komt dat stukje op mij over, misschien heb ik het verkeerd begrepen.

Ik wist dat er zo'n reactie zou komen... Ik zeg ook: ik keur het absolúút niet goed en vind het vreselijk. Ik wil alleen niet oordelen over iemand waarvan we niets weten. Stel hij hij vreselijke dingen zelf meegemaakt (zelf mensen heeft zien doodgaan in oorlog oid) en is daardoor zo van slag, mogen we daar dan over oordelen? Ik weet de reacties hier nog goed toen het eens ging over zelfmoord, toen werd er ook stellig gezegd: als iemand zo ver heen is dan weet ie niet meer wat ie doet en dan kan je niet zeggen dat iets een egoistische daad is. Dat vind ik dus persoonlijk ook het lastige hieraan.

Dus sorry als het verkeerd overkwam.

Je kunt iemand die zelfmoord pleegt, in zijn eentje, toch niet vergelijken met een moordenaar als deze persoon?

Nee, maar als het hem uiteindelijk om zelfmoord te doen was, weet je niet wat er daarvoor in zn hoofd afspeelde.
Ik hou er nu maar over op denk ik, want ik bedoel het beter dan t nu overkomt.
nijntje4
nijntje4
Prater
Prater

Aantal berichten : 939
Punten : 1065
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn - Pagina 11 Empty Re: Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn

Bericht  Gast za 9 apr 2011 - 6:51

Je kunt toch zowel medelijden hebben met als kwaad zijn op iemand?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn - Pagina 11 Empty Re: Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn

Bericht  Gast za 9 apr 2011 - 6:57

joyce0606 schreef:hé als jij een mening mag hebben mag ik dat ook, en dan moet je niet gaan lopen bitchen over me spelling.....want waar gaat dat over....er zijn ergere dingen in de wereld gaande.......
Tuurlijk mag jij een mening hebben. Maar lees even je eerdere berichtje. Bedenk hoe betweterig en agressief dat overkomt, en waarom ik je dan even vertel dat je moet dimmen. Probeer gewoon in gesprek te gaan met Nijntje over wat jij vindt. Probeer haar te begrijpen, zij doet dat andersom vast ook en misschien worden jullie het dan wel eens. Is veel leuker dan 'BULLSHITT!!!!!' te typen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn - Pagina 11 Empty Re: Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn

Bericht  Sjaantje za 9 apr 2011 - 6:57

Jeetjemina... ik hoorde het pas om 18u bij het nieuws. Ben gewoon even sprakeloos joh... :shock:
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Thuis!

Terug naar boven Ga naar beneden

Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn - Pagina 11 Empty Re: Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn

Bericht  Kqip za 9 apr 2011 - 7:06

Het gaat wel lekker in Alphen a.d Rijn de afgelopen week.Vroeger kwam ik heel vaak in de ridderhof, tegenwoordig woon ik er niet meer in de buurt dus kom er niet zo vaak meer. Mijn nicht woont er 300 meter vandaan en anderen op n km ofzo. Echt heel bizar dit! Lees zojuist, dat zijnmoeder ook een winkel had in de ridderhof en dat zij ook overleden zou zijn.
Kqip
Kqip
Prater
Prater

Aantal berichten : 938
Punten : 962
Registratiedatum : 03-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn - Pagina 11 Empty Re: Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn

Bericht  Lejow za 9 apr 2011 - 7:08

Er komt toch weer het verhaal naar boven dat hij zijn vader en moeder ook neergeschoten zou hebben. Moeder is hierbij overleden.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn - Pagina 11 Empty Re: Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn

Bericht  Gast za 9 apr 2011 - 7:12

Lejow schreef:Er komt toch weer het verhaal naar boven dat hij zijn vader en moeder ook neergeschoten zou hebben. Moeder is hierbij overleden.

Dat verhaal hoorde ik zojuist ook, althans het verhaal van de moeder. Deze vrouw zou een modewinkel hebben in het winkelcentrum. Misschien de moeder van de modezaak waarin de schoonmoeder van Maple werkzaam was?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn - Pagina 11 Empty Re: Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn

Bericht  Lejow za 9 apr 2011 - 7:13

ABE schreef:
Lejow schreef:Er komt toch weer het verhaal naar boven dat hij zijn vader en moeder ook neergeschoten zou hebben. Moeder is hierbij overleden.

Dat verhaal hoorde ik zojuist ook, althans het verhaal van de moeder. Deze vrouw zou een modewinkel hebben in het winkelcentrum. Misschien de moeder van de modezaak waarin de schoonmoeder van Maple werkzaam was?

Ja best kans van.. Op (jaja) telegraaf, stond dat ook vader gewond zou zijn.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn - Pagina 11 Empty Re: Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn

Bericht  Inge za 9 apr 2011 - 7:14

Op rtl4 werd ook gezegd dat de vader gewond geraakt was en de moeder doodgeschoten
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn - Pagina 11 Empty Re: Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn

Bericht  Gast za 9 apr 2011 - 7:15

Inge schreef:Op rtl4 werd ook gezegd dat de vader gewond geraakt was en de moeder doodgeschoten

Dat las ik ook op verschillende websites. Maar dan snap ik nog niet dat er allemaal mensen die er niks mee te maken hebben ook dood zijn. Begrijp me niet verkeerd, ik vind het echt verschrikkelijk dat zijn moeder dood is en zijn vader gewond, maar je zult wel begrijpen wat ik bedoel.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn - Pagina 11 Empty Re: Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn

Bericht  Gast za 9 apr 2011 - 7:16

Jeetje echt heftig allemaal. En de beelden brrr

Weet er iemand of de slachtoffers al bekend zijn? Qua leeftijd ben ik er best benieuwd naar omdat op teletekst stond dat er kinderen betrokken waren Cry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn - Pagina 11 Empty Re: Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn

Bericht  Gast za 9 apr 2011 - 7:17

Razz_ schreef:Jeetje echt heftig allemaal. En de beelden brrr

Weet er iemand of de slachtoffers al bekend zijn? Qua leeftijd ben ik er best benieuwd naar omdat op teletekst stond dat er kinderen betrokken waren Cry

Dat hoorde ik op de televisie ook, maar ik ben wel benieuwd waarom mensen daar benieuwd naar zijn. Is dat dan erger/anders dan volwassen mensen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn - Pagina 11 Empty Re: Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn

Bericht  Inge za 9 apr 2011 - 7:19

Op journaal zeiden ze dat ze bijna klaar waren met die lijst.

Isabella schreef:
Inge schreef:Op rtl4 werd ook gezegd dat de vader gewond geraakt was en de moeder doodgeschoten

Dat las ik ook op verschillende websites. Maar dan snap ik nog niet dat er allemaal mensen die er niks mee te maken hebben ook dood zijn. Begrijp me niet verkeerd, ik vind het echt verschrikkelijk dat zijn moeder dood is en zijn vader gewond, maar je zult wel begrijpen wat ik bedoel.

Ik snap wat je bedoeld
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn - Pagina 11 Empty Re: Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn

Bericht  Gast za 9 apr 2011 - 7:21

Isabella schreef:
Razz_ schreef:Jeetje echt heftig allemaal. En de beelden brrr

Weet er iemand of de slachtoffers al bekend zijn? Qua leeftijd ben ik er best benieuwd naar omdat op teletekst stond dat er kinderen betrokken waren Cry

Dat hoorde ik op de televisie ook, maar ik ben wel benieuwd waarom mensen daar benieuwd naar zijn. Is dat dan erger/anders dan volwassen mensen?

Ik denk dat de meeste mensen het erger vinden als het kinderen zijn, omdat kinderen zichzelf niet kunnen redden en nog zo klein en onschuldig zijn zeg maar. Snap je wat ik bedoel? In feite is het natuurlijk niet minder erg of erger dan een volwassene.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn - Pagina 11 Empty Re: Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn

Bericht  Tania za 9 apr 2011 - 7:23

Isabella schreef:
Razz_ schreef:Jeetje echt heftig allemaal. En de beelden brrr

Weet er iemand of de slachtoffers al bekend zijn? Qua leeftijd ben ik er best benieuwd naar omdat op teletekst stond dat er kinderen betrokken waren Cry

Dat hoorde ik op de televisie ook, maar ik ben wel benieuwd waarom mensen daar benieuwd naar zijn. Is dat dan erger/anders dan volwassen mensen?

Ja, voor mijn gevoel is het erger, maar ik weet ook wel dat mensen om volwassenen net zoveel verdriet hebben. Ik kan me niet eens voorstellen hoe het zou voelen als je bijv. hebt gezien hoe je kindje neer wordt geschoten, nou schiet mij dan ook maar meteen neer. Of dat verhaal van dat kindje waarvan allebei (waarschijnlijk) de ouders dood zijn geschoten, nou dan zit ik gewoon heel hard mee te huilen hier.
Maar moet wel zeggen dat ik dit pas zo voel en vind sinds ik zelf een kindje heb. Want objectief gezien is het natuurlijk allebei even erg. Het is bij mij dus puur op m'n gevoel gebaseerd.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn - Pagina 11 Empty Re: Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn

Bericht  Gast za 9 apr 2011 - 7:24

Ik begrijp wel wat je bedoeld, maar niemand kon zich redden in deze situatie, van deze gek. Ik las ook online net dat ze een mevrouw in een scootmobiel hadden gevonden die door haar hoofd was geschoten. Belachelijk ook, allemaal onschuldige mensen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn - Pagina 11 Empty Re: Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn

Bericht  Gast za 9 apr 2011 - 7:24

Isabella schreef:
Razz_ schreef:Jeetje echt heftig allemaal. En de beelden brrr

Weet er iemand of de slachtoffers al bekend zijn? Qua leeftijd ben ik er best benieuwd naar omdat op teletekst stond dat er kinderen betrokken waren Cry

Dat hoorde ik op de televisie ook, maar ik ben wel benieuwd waarom mensen daar benieuwd naar zijn. Is dat dan erger/anders dan volwassen mensen?

Nee natuurlijk niet (zal wel een soort moeder zijn trekje van mij zijn denk ik Wink )

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn - Pagina 11 Empty Re: Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn

Bericht  Inge za 9 apr 2011 - 7:26

Het is toch niet waar dat de vader en moeder erbij betrokken waren werd bij NOS gezegd


Laatst aangepast door Inge op za 9 apr 2011 - 7:33; in totaal 1 keer bewerkt
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn - Pagina 11 Empty Re: Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn

Bericht  Lejow za 9 apr 2011 - 7:29

Nee op telegraaf is het nu ook weg
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn - Pagina 11 Empty Re: Schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 11 van 19 Vorige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 15 ... 19  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum