Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?
+86
Curious
Enelya
Poubelle
Pepper
Teddyaapje
Siamsa
Pancake
_Nina
Ibbeltje
Marin
heartsdale
Happydobby
Burn
Day's
PaarsBlauw
SoGood
_Cyn_
JD
Muurvlindertje
Inge
Dani
Slakje
Liz
vlindertje
poppetje
lyke
Linnie1985
Zininzon
mo
Tinus
sweetgirl
Ster
Macelka
Liadan
Laced
Kaboutertje
Jude
woezel
Sushi
rianne287
silly-one
Caroow
Fearie
Lotus_
dolfijntje24
Cheesegirl
Ella
Hoochie
MamaCa
Dolphinne
Tullow
Rush
Pussycat
Queen
Labeendje
Zonnetje
Zwerver
Mscene
Antibes
papilon
SleepingBeauty
NoorA
CCC
Effie_O
Serena
Suus
Guus
bolus26
Sweety
Aziraphale
smooch
Caramba
Travelgurly
Cow
Mysterious
May
Lilypie
Minx
Lotus
Atelier Madame
Ugly Betty
ekiaam87
Beachgirl
Lavendel
Le Chat Noir
_*Blondgirl*_
90 plaatsers
Pagina 20 van 40
Pagina 20 van 40 • 1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40
Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?
Bij Action verkopen ze ook hardloopkleding. Ik heb het shirt met lange mouwen er van en moet zeggen dat ik er erg prettig in loop.
Gast- Gast
Chipp schreef:Wie geeft mij even motivatie?
Come on! Rennen, lopen, gaan!!
Je voelt je ZO goed als je klaar bent, als je zweterig thuiskomt, echt waar. Je bent trots op jezelf en wil weer gaan! Echt waar, ik heb nu al zin in morgen, dan mag ik weer. Niet thuis na je werk eerst op de bank gaan hangen, maar meteen doorgaan, doe ik ook en werkt prima!
Sushi- Kletskop
- Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11
Zal eens kijken bij de genoemde winkels, bedankt voor de tips!
Tinus- Prater
- Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11
Sporten jullie op de dagen dat je niet hardloopt ook nog?
Gast- Gast
Suuske schreef:Chipp schreef:Wie geeft mij even motivatie?
Come on! Rennen, lopen, gaan!!
Je voelt je ZO goed als je klaar bent, als je zweterig thuiskomt, echt waar. Je bent trots op jezelf en wil weer gaan! Echt waar, ik heb nu al zin in morgen, dan mag ik weer. Niet thuis na je werk eerst op de bank gaan hangen, maar meteen doorgaan, doe ik ook en werkt prima!
Ik ben geweest Het ging niet zo goed, maar ja, die dagen zijn er ook. Vandaag veel gedanst met de gymlessen, was al aardig moe dus.
Gast- Gast
Ik heb een capri broek van Leontien (gekocht bij Kruidvat) en gewoon een polo-shirtje.
Snap het belang van hardloopkleding niet zo? Schoenen zijn wel belangrijk!
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10
Ik ben nog maar net begonnen met hardlopen. Heb het nu 2x gedaan. Ideale is dat ik in de bekendste sportzaak ter wereld werk (N.ike), dus kan makkelijk en niet al te duur aan goeie hardloop spullen komen
Linnie1985- Kletskop
- Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Ik ben vandaag weer begonnen! Wel met les 2 want kon 1 nergens meer vinden..
Heb start to run al vaker gedaan maar moest dan rond les 20 stoppen door shin splints (pijn aan voorkant van je benen)
En ben een keer gestopt door een longontsteking..
Ben benieuwd hoe lang het nu goed gaat!
Heb start to run al vaker gedaan maar moest dan rond les 20 stoppen door shin splints (pijn aan voorkant van je benen)
En ben een keer gestopt door een longontsteking..
Ben benieuwd hoe lang het nu goed gaat!
lyke- Prater
- Aantal berichten : 641
Punten : 850
Registratiedatum : 13-12-10
Zo! Les 5 is achter de rug, ik ben net gegaan. Ik had vanmiddag vrij genomen om aan school te werken en dat heb ik ook gedaan, maar het leek me fijn om eerder dan normaal te gaan hardlopen. Het was heerlijk. In het zonnetje met een zuchtje wind, echt fijn.
Rush: misschien heb ik eroverheen gelezen, maar ben jij inmiddels al begonnen?
Rush: misschien heb ik eroverheen gelezen, maar ben jij inmiddels al begonnen?
Sushi- Kletskop
Zo, ik ga me zo omkleden voor een rondje hardlopen, ben nu toe aan les 18! Zin in!
Gast- Gast
Ik heb vanavond ook weer gelopen! Was met de 3 minuten wel pittig, maar weer helemaal uitgelopen!
Gast- Gast
Ik ben ook weer geweest, les 4 dit keer. De drie minuten rennen was hier ook even pittig omdat ik toen mijn benen goed ging voelen. Maar het was weer goed te doen. Vrijdag ga ik weer.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Ik vind het zo raar om alleen te gaan hardlopen...
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
Hoezo? Ik zie zoveel mensen alleen hardlopen. Met zijn tweetjes zou ik niet fijn vinden. Dan ga je toch praten en is je ademhaling helemaal verkeerd. Denk ik. Ik vind alleen hardlopen echt heerlijk.wc-eend schreef:Ik vind het zo raar om alleen te gaan hardlopen...
Sushi- Kletskop
Gisteren les 18 gedaan. Het ging prima, alleen jammer dat ik op een gegeven moment een grote hond tegenkwam en ik er niet langs durfde Ik ben namelijk een schijterd als het om (grote) honden gaat.
Uiteraard had die hond geen greintje belangstelling voor mij, maar ik moet altijd even slikken als ik langs een hond moet.
Goed, toen ik er langs was, zette ik er eerst veel te snel de pas in (bang dat de hond achter mij aan zou komen, wat uiteraard niet gebeurde haha).
Dus op zich ging de training prima, afgezien van die 'kleine' verstoring..
Uiteraard had die hond geen greintje belangstelling voor mij, maar ik moet altijd even slikken als ik langs een hond moet.
Goed, toen ik er langs was, zette ik er eerst veel te snel de pas in (bang dat de hond achter mij aan zou komen, wat uiteraard niet gebeurde haha).
Dus op zich ging de training prima, afgezien van die 'kleine' verstoring..
Gast- Gast
haha Break of Day Ik zie het al helemaal voor me!
Ik ga vanavond les 9 lopen. Ik merk dat ik heel veel moeite heb met het vinden van een juist tempo. Ik heb al snel het idee dat ik zo langzaam ga als een slak . Evy zegt dat je het juiste temp te pakken hebt, op het moment dat je nog kunt praten / meezingen. Vanavond misschien toch maar eens een tandje langzamer, kijken of het dan beter vol te houden is.
Ik ga vanavond les 9 lopen. Ik merk dat ik heel veel moeite heb met het vinden van een juist tempo. Ik heb al snel het idee dat ik zo langzaam ga als een slak . Evy zegt dat je het juiste temp te pakken hebt, op het moment dat je nog kunt praten / meezingen. Vanavond misschien toch maar eens een tandje langzamer, kijken of het dan beter vol te houden is.
Laced- Kletskop
- Aantal berichten : 1634
Punten : 1993
Wat leuk! Allemaal hardloopsters.
Ik liep altijd al veel hard, maar ben een beetje ingezakt met de winter maanden. Dus begin nu ook weer. Niet met start to run, maar gewoon op eigen gevoel.
wc-eend, gewoon gaan! Veel mensen lopen alleen. Of je komt hier heen, gaan we samen hardlopen :-)
Break of day, kan me je angst goed voorstellen! Zo was ik een keer aan het hardlopen rond een verlaten plas. En reed er een auto steeds een beetje om mij heen. Dan ging hij weer stil staan, en zag ik hem een eindje verderop weer voorbij komen. Dus ik was helemaal in paniek. Want toen ik om de plas was geweest, bleef die auto voor mij stil staan en moest ik er langs. Ik zag meteen een aflevering van peter r de vries voorbij komen met mij in de hoofdrol.. Dus ik stijf van angst langs die auto, was het gewoon een opa met zijn 2 kleinkinderen..
Ik liep altijd al veel hard, maar ben een beetje ingezakt met de winter maanden. Dus begin nu ook weer. Niet met start to run, maar gewoon op eigen gevoel.
wc-eend, gewoon gaan! Veel mensen lopen alleen. Of je komt hier heen, gaan we samen hardlopen :-)
Break of day, kan me je angst goed voorstellen! Zo was ik een keer aan het hardlopen rond een verlaten plas. En reed er een auto steeds een beetje om mij heen. Dan ging hij weer stil staan, en zag ik hem een eindje verderop weer voorbij komen. Dus ik was helemaal in paniek. Want toen ik om de plas was geweest, bleef die auto voor mij stil staan en moest ik er langs. Ik zag meteen een aflevering van peter r de vries voorbij komen met mij in de hoofdrol.. Dus ik stijf van angst langs die auto, was het gewoon een opa met zijn 2 kleinkinderen..
Gast- Gast
Zininzon schreef:Ik heb een capri broek van Leontien (gekocht bij Kruidvat) en gewoon een polo-shirtje.
Een gewone stoffen polo? Mijn ervaring met hardloopshirts is dat ze lekker luchtig zijn, niet drijfnat worden en snel drogen. Ook verwarmen ze mijn lijf niet zo. Doordat ze goed ventileren.
Gast- Gast
Ik heb niet het hele topic gelezen..
Maar ik ben ook begonnen met hardlopen, eerst zonder iets van een programma, maar dat vind ik toch lastig.
Nu heb ik les 3 van start to run gehad, gaat me tot nu toe nog aardig goed af... (ik heb echt een conditie van 0,0)
Maar ik ben ook begonnen met hardlopen, eerst zonder iets van een programma, maar dat vind ik toch lastig.
Nu heb ik les 3 van start to run gehad, gaat me tot nu toe nog aardig goed af... (ik heb echt een conditie van 0,0)
poppetje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 102
Punten : 114
Zininzon schreef:Ik heb een capri broek van Leontien (gekocht bij Kruidvat) en gewoon een polo-shirtje.
Hardloopkleding is ook belangrijk. Het gaat dan om de lichaamstemperatuur en de afvoer van vocht vanaf je lichaam.
Voor de geïnteresseerden: http://www.hetloopcentrum.nl/2673/Functionele-hardloopkleding
Tevens hoeft hardloopkleding niet duur te zijn. De Leontien serie van Kruidvat, die je zelf al noemt, is best voordelig. Action, heb ik hier eerder al genoemd, heeft ook prima spul. Zeeman heeft zo nu en dan ook hardloopkleding voor een klein prijsje. Het is de investering absoluut waard.
Gast- Gast
wc-eend schreef:Ik vind het zo raar om alleen te gaan hardlopen...
Ik moest daar in het begin ook aan wennen dus dan ging ik 's avonds als het donker was geworden.
Daarna voelde het al vrij snel 'gewoon' en ben ik op diverse tijdstippen gaan lopen.
Gewoon even voor jezelf uitzoeken waar en wanneer je het fijnste loopt.
Gast- Gast
Megara schreef:Zininzon schreef:Ik heb een capri broek van Leontien (gekocht bij Kruidvat) en gewoon een polo-shirtje.
Hardloopkleding is ook belangrijk. Het gaat dan om de lichaamstemperatuur en de afvoer van vocht vanaf je lichaam.
Voor de geïnteresseerden: http://www.hetloopcentrum.nl/2673/Functionele-hardloopkleding
Tevens hoeft hardloopkleding niet duur te zijn. De Leontien serie van Kruidvat, die je zelf al noemt, is best voordelig. Action, heb ik hier eerder al genoemd, heeft ook prima spul. Zeeman heeft zo nu en dan ook hardloopkleding voor een klein prijsje. Het is de investering absoluut waard.
De liddl heeft ook hardloopkleding. Dat is ook wel fijne kleding.
Gast- Gast
Ik heb gister hardloopkleding bij de Action vandaan gehaald. Een 3/4 broek, shirt en iets met lange mouwen. Maar ik ben bang dat ik het koud ga krijgen...
Ga volgende week beginnen!!
Ga volgende week beginnen!!
Tinus- Prater
- Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11
Met dit weer draag ik een dunne hardloopbroek, daar over een trainingsbroek, hardloopsokken, beenwarmers, een hardloop shirt met lange mouwen en daar over een sweater met capuchon.
Gast- Gast
Pagina 20 van 40 • 1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?
» start to run
» Start to run
» Start to run
» start to run
» Start to run
» Start to run
Pagina 20 van 40
Permissies van dit forum: