Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

+86
Curious
Enelya
Poubelle
Pepper
Teddyaapje
Siamsa
Pancake
_Nina
Ibbeltje
Marin
heartsdale
Happydobby
Burn
Day's
PaarsBlauw
SoGood
_Cyn_
JD
Muurvlindertje
Inge
Dani
Slakje
Liz
vlindertje
poppetje
lyke
Linnie1985
Zininzon
mo
Tinus
sweetgirl
Ster
Macelka
Liadan
Laced
Kaboutertje
Jude
woezel
Sushi
rianne287
silly-one
Caroow
Fearie
Lotus_
dolfijntje24
Cheesegirl
Ella
Hoochie
MamaCa
Dolphinne
Tullow
Rush
Pussycat
Queen
Labeendje
Zonnetje
Zwerver
Mscene
Antibes
papilon
SleepingBeauty
NoorA
CCC
Effie_O
Serena
Suus
Guus
bolus26
Sweety
Aziraphale
smooch
Caramba
Travelgurly
Cow
Mysterious
May
Lilypie
Minx
Lotus
Atelier Madame
Ugly Betty
ekiaam87
Beachgirl
Lavendel
Le Chat Noir
_*Blondgirl*_
90 plaatsers

Pagina 33 van 40 Vorige  1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 33 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje ma 23 jul 2012 - 16:57

Tinus schreef:@ Ibbeltje; dat inplannen is inderdaad wel handig. Plan is nu de komende week in ieder geval maandag en woensdag. Da's al 1 x meer dan deze week. Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 33 561177
Fijn dat je trouwens geen last meer hebt van je been met lopen. Goed bezig!

Goed zo Very Happy En ja ik heb nu sowieso geen spierpijn of zo de dag na het rennen. Het gaat heerlijk eigenlijk. Nog 2x les 1 en dan kan ik wel aan les 2 beginnen denk ik smile
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 33 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Tinus di 24 jul 2012 - 7:09

Lekker Ibbeltje! Ook goed dat je je eigen tempo aan houdt!

Ik ben maandag weer wezen lopen en dit ging een stuk lastiger dan de vorige keer. Ik heb expres dezelfde les gedaan, maar de vorige keer ging echt super, en nu had ik echt ontzettend moeite. Zou dit kunnen liggen dat ik 's ochtends ben gaan lopen(loop nooit 's ochtends, altijd 's middags)
Tinus
Tinus
Prater
Prater

Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 33 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast di 24 jul 2012 - 7:36

Goed bezig Ibbeltje!!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 33 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje di 24 jul 2012 - 7:41

Tinus dank je smile

Jij ook goed bezig! En ja zou kunnen. Ik loop ook lekkerder in de ochtend bv dan 's avonds.



Heej Zelda again Very Happy Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 33 281626781 dank je smile
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 33 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Marin di 24 jul 2012 - 22:15

Het ging echt lekker vandaag! Had amper het idee dat ik hard 'gewerkt' heb met rennen, zelfs zo in de hitte. Die 27 minuten waren zo om. Heb les 6 gedaan.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 33 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Tinus wo 25 jul 2012 - 0:35

Knap van alle meiden die vandaag(of eerder) met deze hitte zijn gaan lopen. Ik zag het niet zitten en heb ipv maar een stuk door het bos gefietst.
Tinus
Tinus
Prater
Prater

Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 33 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje wo 25 jul 2012 - 5:33

Goed Marin! Als de zon zo fel schijnt vind ik het toch wel zwaar. Ik ren dan liever ook in de ochtend. Maar helaas lukt dat niet altijd ivm werk.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 33 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje za 28 jul 2012 - 0:27

Morgen ga ik les 2 doen ... ben benieuwd Very Happy Week 2 ga ik dus doen...heb week 1 2x gedaan.


edit: ik heb iets verkeerds gedaan volgens mij haha. Ik dacht dat les 1 gedownload zeg maar anders was dan les 2...dus ik heb telkens les 1 herhaald...maar ik had gewoon les 2 en 3 kunnen doen.

Ik heb dus van het schema week 1 gezien als les 1...dus 3x les 1 ipv week 1 = les 1,2 en 3.
Nou ja in principe maakt het niks uit want je loopt hetzelfde als het goed is.
Ik vond het al zo gek dat het schema anders was en met meer lessen waren hahah. Dom momentje haha.


Laatst aangepast door Ibbeltje op za 28 jul 2012 - 0:39; in totaal 2 keer bewerkt
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 33 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast za 28 jul 2012 - 0:32

Hoe komen jullie aan die lessen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 33 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje za 28 jul 2012 - 0:38

Ik via deze site: http://www.rennenmetevy.nl/
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 33 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje za 28 jul 2012 - 20:29

Yes! Les 4 gaat ook goed! Nu afwisselend 3 min lopen en wandelen Very Happy Ben zo trots op mijzelf haha Very Happy

Hoe gaat het met jullie?
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 33 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Le Chat Noir za 28 jul 2012 - 21:14

Ik ben ook net weer begonnen..ik loop met Renate Wennemars. Ik hou t steeds niet vol tot aan het einde Sad. Nu maar weer begonnen met les 2 en ga zo les 3 doen! Dan nog 5 weken volhouden en ik kan 5 km... Lijkt me ook leuk om als we op vakantie in Frankrijk zijn door te gaan met lopen. Moet ik er wel vroeg uit gaan.
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 33 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje za 28 jul 2012 - 21:24

Oh wat voor schema is dat van Renate? Die ken ik nog niet.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 33 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Le Chat Noir za 28 jul 2012 - 23:37

Met Renate gaat het iets sneller, in 6 weken (18 lessen) zit je op 5 km (al heb ik dat nog nooit gehaald Embarassed ik haak meestal af na een week of 4 Sad) en de muziek is wat leuker vind ik.
Heb vanmorgen nu les 3 gedaan, die was 3 keer 3 min hardlopen met 2 min wandelen ertussen. Les 2 was 4 setjes 1 min hardlopen, 2 min wandelen, 2 min hardlopen en 2 min wandelen.
Ik kan het qua conditie wel goed volhouden om die paar minuten te hardlopen, maar ik doe het toch weer rustig aan omdat ik snel last krijg van mijn knieën. Loop wel altijd op zachte ondergrond enzo en heb geen overgewicht, maar heb wat zwakke knietjes :P.
Misschien stimuleert het als ik hier ook wat vaker meeschrijf Laughing .
Heb jij al vaker geprobeerd de 5 km te halen Ibbeltje?
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 33 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje za 28 jul 2012 - 23:42

Nee ik doe dit nu voor de 1e keer. Heb ook altijd geroepen dat het niks voor mij was en ik echt niet ging rennen Very Happy Dat kan een goede vriendin beamen die al eerder is gaan hardlopen hahah.


Ik hoop dat je het nu wel vol gaat houden. Zonde als je af haakt als je al zo ver bent gekomen. Dus kom op je kan het! Het is fijn als je je zelf overtreft en je jezelf kan laten zien van zie je ik kan het!
Rustig aan doen is helemaal niet erg, het is ook geen wedstrijd he. Je moet doen zoals het voor jou goed voelt en zoals jij het vol kan houden. smile
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 33 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Le Chat Noir zo 29 jul 2012 - 0:00

Ja is ook zonde om dan af te haken. Maar dan ben ik een keer moe of het regent weer eens en dan denk ik...ach ik ga morgen wel! En dan gaat het altijd mis Sad. Daarnaast zijn we steeds bezig met vruchtbaarheidsbehandelingen (ivf/icsi) waarbij hardlopen niet altijd kan of mag, maar goed dat is geen goed excuus hoor, want ik had het best tussendoor wel kunnen onderhouden.
Ik kan ook het beste s ochtends lopen, maar om nu al voor mijn werk te gaan is wel heeel sportief, dan moet ik al om kwart voor 6 gaan lopen ofzo :P.

Wel goed hoor dat je zo enthousiast bent! Wanneer zou jij 5 km moeten kunnen lopen volgens het schema?
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 33 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje zo 29 jul 2012 - 0:13

na 10 weken... ik ben nu bij week 3 al doe ik de lessen dubbel zeg maar. Ik bouw het nog rustiger op.

En ja voor het werk is hier ook niks, maar ik baal dan dat het s avonds moet. Maar goed als ik dan eenmaal onderweg ben komt het helemaal goed.
Regen dan loop ik ook mits het natuurlijk niet te hard regent.

Oh ik vind het wel een goed excuus van jou als je even niet mag ivm die pogingen. Hopelijk mag dit aanslaan en gaat dan op een gegeven moment hardlopen even niet om een andere reden Wink

Ik plan het hardlopen overigens wel echt in zeg maar. Het is dan echt zo van bv zondag, dinsdag, donderdag ga ik ... ik kijk dan per week wanneer het het beste uit komt.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 33 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Teddyaapje zo 29 jul 2012 - 19:41

Ik ben vorige week ook begonnen. Les een was verschrikkelijk, maar ik was veel te snel gestart...heb t wel uitgelopen trouwens. Les 2 en 3 gingen een stuk beter omdat ik wist wat ik kon verwachten. Vanavond of morgenavond (ligt eraan hoelaat ik thuis ben van't werk) les 4...ben benieuwd of ik 3 min. ga volhouden!
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 33 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Marin zo 29 jul 2012 - 23:26

Yeah les 7 voltooid! Ging echt weer goed. Alleen op het laatst was ik een beetje verdwaald in de bossen, en toen was het programma al afgelopen, dus toen heb ik er nog maar 3 minuten verder aan vastgeplakt om maar beetje snel weer op de goede weg te komen. Ging echt lekker, voor 't eerst echt 6 minuten nonstop gerend dus. Voelt echt goed!

Ik vind de muziek echt super leuk bij Evy trouwens. Denk wel dat ik de 2010 versie heb, want de muziek is nog redelijk recent. Ik zing altijd mee (wel stilletjes haha) en tijdens de wandelstukken dans ik altijd beetje mee haha. Volgens mij zie ik er echt niet uit.


LCN: hier achteraf komen vertellen en meeschrijven werkt idd ook al hoor. Bovendien word je dan natuurlijk gemist als je niet meer rent, dus dat motiveert wel Wink (Haha nee hoor we komen je niet controleren).

Ik loop overigens het liefst 's ochtends, maar ik heb het geluk dat ik thuis werk, dus gewoon kan gaan wanneer ik wil.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 33 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Pepper ma 30 jul 2012 - 7:12

Zou ik van iemand de lessen van Evy mogen 'lenen'? Zit er over te denken om het toch ook eens te gaan proberen!
Pepper
Pepper
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 112
Punten : 131
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 33 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Marin ma 30 jul 2012 - 7:33

Je kunt 't gewoon gratis downloaden via internet! Hebben even de website hier niet bij de hand (staat in m'n favorieten op de andere computer), maar is heel simpel!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 33 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Lilypie ma 30 jul 2012 - 7:46

Le Chat Noir schreef:Met Renate gaat het iets sneller, in 6 weken (18 lessen) zit je op 5 km (al heb ik dat nog nooit gehaald Embarassed ik haak meestal af na een week of 4 Sad) en de muziek is wat leuker vind ik.
Heb vanmorgen nu les 3 gedaan, die was 3 keer 3 min hardlopen met 2 min wandelen ertussen. Les 2 was 4 setjes 1 min hardlopen, 2 min wandelen, 2 min hardlopen en 2 min wandelen.
Ik kan het qua conditie wel goed volhouden om die paar minuten te hardlopen, maar ik doe het toch weer rustig aan omdat ik snel last krijg van mijn knieën. Loop wel altijd op zachte ondergrond enzo en heb geen overgewicht, maar heb wat zwakke knietjes :P.
Misschien stimuleert het als ik hier ook wat vaker meeschrijf Laughing .
Heb jij al vaker geprobeerd de 5 km te halen Ibbeltje?

Mag ik vragen waar je de lessen van renate kunt krijgen?
Wil ook weer gaan hardlopen maar ben aan het twijfelen of ik weer met evy zal beginnen of wat anders.
Lilypie
Lilypie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 474
Punten : 774
Registratiedatum : 12-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 33 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Pepper ma 30 jul 2012 - 8:14

Marin schreef:Je kunt 't gewoon gratis downloaden via internet! Hebben even de website hier niet bij de hand (staat in m'n favorieten op de andere computer), maar is heel simpel!


Oh echt? haha. Ga ik dat maar eens proberen!
Pepper
Pepper
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 112
Punten : 131
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 33 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje ma 30 jul 2012 - 17:32

Pepper schreef:
Marin schreef:Je kunt 't gewoon gratis downloaden via internet! Hebben even de website hier niet bij de hand (staat in m'n favorieten op de andere computer), maar is heel simpel!


Oh echt? haha. Ga ik dat maar eens proberen!


www.rennenmetevy.nl



Marin goed bezig! Wel vervelend dat je een beetje verdwaalt was. 6 min jeetje dat duurt nog eventjes voor mij Very Happy

Ik heb de 2011 versie overigens.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 33 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Poubelle ma 30 jul 2012 - 20:44

De 2011 versie lukt mij niet om te downloaden, ik doe nu een poging om de 2006 versie te downloaden, hopelijk is dat wat!
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 33 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 33 van 40 Vorige  1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum