Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

+86
Curious
Enelya
Poubelle
Pepper
Teddyaapje
Siamsa
Pancake
_Nina
Ibbeltje
Marin
heartsdale
Happydobby
Burn
Day's
PaarsBlauw
SoGood
_Cyn_
JD
Muurvlindertje
Inge
Dani
Slakje
Liz
vlindertje
poppetje
lyke
Linnie1985
Zininzon
mo
Tinus
sweetgirl
Ster
Macelka
Liadan
Laced
Kaboutertje
Jude
woezel
Sushi
rianne287
silly-one
Caroow
Fearie
Lotus_
dolfijntje24
Cheesegirl
Ella
Hoochie
MamaCa
Dolphinne
Tullow
Rush
Pussycat
Queen
Labeendje
Zonnetje
Zwerver
Mscene
Antibes
papilon
SleepingBeauty
NoorA
CCC
Effie_O
Serena
Suus
Guus
bolus26
Sweety
Aziraphale
smooch
Caramba
Travelgurly
Cow
Mysterious
May
Lilypie
Minx
Lotus
Atelier Madame
Ugly Betty
ekiaam87
Beachgirl
Lavendel
Le Chat Noir
_*Blondgirl*_
90 plaatsers

Pagina 34 van 40 Vorige  1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 34 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Marin ma 30 jul 2012 - 21:59

Oh dan heb ik denk ik ook de 2011 versie ipv 2010? Er zijn er twee toch? Ik heb geloof ik de meest recente aan de muziek te horen.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 34 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast ma 30 jul 2012 - 22:02

Ik wil hier eigenlijk ook aan beginnen, maar hoe doen jullie dat in de herfst en winter als het veel regent en/of heel koud is?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 34 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Marin ma 30 jul 2012 - 22:05

Dat weet ik nog niet Wink Ik loop pas sinds een aantal weken. Ik loop ook een stuk door een bos dus als het nu regent, durf ik niet goed, bang om uit te glijden door de modder. In de herfst en winter zal dat alleen maar erger worden. Misschien hou ik dan wel een stop, of heb ik een goede route over asfalt bedacht.
Je kunt je iig warm aankleden, dat is het probleem niet.

Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 34 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast ma 30 jul 2012 - 22:19

Ja tegen kou kun je je kleden natuurlijk inderdaad. Vind je rennen in de regen niet vervelend?
Ik overweeg om mijn abonnement bij de sportschool op te zeggen en in plaats daarvan dit te gaan doen, maar mijn abo loopt sowieso nog tot december, dus tot die tijd blijf ik daar in ieder geval sporten. Ik weet niet goed in hoeverre dit bij mij past en ik me hier prettig bij kan voelen. Het fijne is wel dat het me veel minder tijd en geld zal kosten, aangezien ik een reistijd van een half uur tot de sportschool heb en daar 35 euro per maand aan betaal. Plus dat ik natuurlijk kan gaan hardlopen wanneer ik wil en niet aan tijden van de sportschool vastzit. Maar goed, ik zie dus vooral tegen de herfst- en winterperiode op, ben bang dat ik dan niet het doorzettingsvermogen heb om te blijven gaan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 34 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Marin ma 30 jul 2012 - 22:27

Als ik op asfalt wegen blijf, vind ik 't wel lekker verfrissend. Maar stortregen lijkt me niks hoor, dan ga ik gewoon niet. Maar beetje regen vind ik nooit zo erg, ook op de fiets niet.
Overigens wil m'n vriend ook weer naar de sportschool dus misschien is dat nog een optie voor van de winter voor mij ook. Denk dat dat in de winter wel prettig kan zijn, dus misschien voor jou toch ook handig om dat abonnement te houden?
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 34 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast ma 30 jul 2012 - 22:50

Ik heb in de winter echt geen doorzettingsvermogen laughcry en las dus een stop in van november tot februari.

Vorige jaar rende ik toen wel af en toe op de loopband maar nu heb ik geen sportabbonnment meer. Dus dit jaar misschien iets langer doorrennen. Maar ik weet het nog niet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 34 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Enelya ma 30 jul 2012 - 23:48

rups83 schreef:
Le Chat Noir schreef:Met Renate gaat het iets sneller, in 6 weken (18 lessen) zit je op 5 km (al heb ik dat nog nooit gehaald Embarassed ik haak meestal af na een week of 4 Sad) en de muziek is wat leuker vind ik.
Heb vanmorgen nu les 3 gedaan, die was 3 keer 3 min hardlopen met 2 min wandelen ertussen. Les 2 was 4 setjes 1 min hardlopen, 2 min wandelen, 2 min hardlopen en 2 min wandelen.
Ik kan het qua conditie wel goed volhouden om die paar minuten te hardlopen, maar ik doe het toch weer rustig aan omdat ik snel last krijg van mijn knieën. Loop wel altijd op zachte ondergrond enzo en heb geen overgewicht, maar heb wat zwakke knietjes :P.
Misschien stimuleert het als ik hier ook wat vaker meeschrijf Laughing .
Heb jij al vaker geprobeerd de 5 km te halen Ibbeltje?

Mag ik vragen waar je de lessen van renate kunt krijgen?
Wil ook weer gaan hardlopen maar ben aan het twijfelen of ik weer met evy zal beginnen of wat anders.

Ik heb de 5 km van Renate Wennemars gedownload via Torrents.to. Op internet kon ik het verder nergens vinden. Na 18 lessen kun je 5 km hardlopen. Had nooit gedacht dat ik dat ooit zou kunnen, maar het is gelukt smile
Enelya
Enelya
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 147
Punten : 152
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 34 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Teddyaapje di 31 jul 2012 - 1:07

Ik ren alleen tijdens de zomerstop van het volleybalseizoen. In de winter zit ik dus lekker warm en droog in de sporthal. Al ben ik er nog niet helemaal overuit of ik echt stop met rennen als het seizoen weer begint. Moet even kijken hoeveel tijd ik dan heb!
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 34 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast di 31 jul 2012 - 3:26

Ik ga het hardlopen ook weer oppakken. Ik merk dat ik wat losser in mijn vel zit, doordat ik iets ben afgevallen. Vanmiddag heb ik nieuwe hardloopschoenen gekocht. Vroeger liep ik altijd op gewone sportschoenen en na afloop had ik altijd last van mijn benen, dus ik hoop dat ik dat nu niet meer heb met mijn nieuwe schoenen. Ik ben bij een hardloopwinkel geweest en daar keken ze naar de drukpunten van mijn voeten en ik moest een aantal keer hardlopen op een baan met verschillende schoenen. Dat werd gefilmd en daarna gingen we het filmpje terug kijken. Daar werden de schoenen op uitgezocht. Ik heb blauwe en ben er helemaal blij mee. Ik ga weer beginnen met Evy en wil rustig aan beginnen.

Vinden jullie het gezellig als ik mee schrijf?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 34 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje di 31 jul 2012 - 4:49

Marin schreef:Oh dan heb ik denk ik ook de 2011 versie ipv 2010? Er zijn er twee toch? Ik heb geloof ik de meest recente aan de muziek te horen.


Ja je hebt ook 2006 of 2005? weet even niet uit mijn hoofd en dan 2011 smile
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 34 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje di 31 jul 2012 - 4:51

_Liv schreef:Ik ga het hardlopen ook weer oppakken. Ik merk dat ik wat losser in mijn vel zit, doordat ik iets ben afgevallen. Vanmiddag heb ik nieuwe hardloopschoenen gekocht. Vroeger liep ik altijd op gewone sportschoenen en na afloop had ik altijd last van mijn benen, dus ik hoop dat ik dat nu niet meer heb met mijn nieuwe schoenen. Ik ben bij een hardloopwinkel geweest en daar keken ze naar de drukpunten van mijn voeten en ik moest een aantal keer hardlopen op een baan met verschillende schoenen. Dat werd gefilmd en daarna gingen we het filmpje terug kijken. Daar werden de schoenen op uitgezocht. Ik heb blauwe en ben er helemaal blij mee. Ik ga weer beginnen met Evy en wil rustig aan beginnen.

Vinden jullie het gezellig als ik mee schrijf?


Wat leuk dat je het weer gaat op pakken. Succes! En ja natuurlijk gezellig als je mee schrijft smile


Over de herfst en zo, geen idee nog hoe ik dat ga vinden, Ik heb wel al in de regen gerend (niet heel harde regen maar was wel goed nat aan het eind haha). En dat vond ik niet zo erg om te rennen.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 34 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast di 31 jul 2012 - 4:57

Als het erg hard regent, ga ik meestal niet lopen. Als het zachtjes regent, wil ik wel gaan. Ik heb ook wel eens gehad dat het ging regenen als ik aan het lopen was en dan maak ik het wel af. Bij sneeuw, hagel en onweer blijf ik thuis.

Ik heb trouwens ook die oude versie. Morgen ga ik beginnen. Afgelopen nacht werd ik wakker, omdat ik pijn had in mijn kuiten. Van die vervelende steken. Ik heb er nog last van en lig nu lekker in bad. Ik hoop dat het morgen over is.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 34 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje di 31 jul 2012 - 7:20

Het begon bij mij ook iets harder te regen toen ik bezig was en ja heb het ook afgemaakt. Vond het anders zonde haha.


Vandaag les 5 gedaan en hij ging lekker! Heb nu telkens geen spierpijn meer na het rennen, of ja dag er na. Dus hopelijk is dat goed Very Happy
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 34 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Le Chat Noir di 31 jul 2012 - 7:58

Ik ben vandaag na mijn werk en voor het avondeten gaan hardlopen, om 18 uur. Dat beviel best goed, al ben ik dan wel hongerig, ondanks de banaan :p. Les 4 ging ook prima, al was het wat zwaar om door modder en blubber te rennen. Ik loop meestal in een trimpark hier in de buurt. Ben ecgt trots dat ik gewoon ben gegaan!

Ik heb nog nooit in herfst of winter gelopen, wel in vroege voorjaar toen het nog heeeel koud was. Ik hou er niet echt van. Vooral niet met koude wind. Maar je kunt je op zich wel goed kleden... Muts, handschoenen, laagjes (thermo) kleding.
Bij regen en kou sla ik echt over!

Renate Wennemars heb ik toendertijd gedownload via dutchrunners.nl.

@liv: ik heb nu ook wel prima hardloopschoenen van 7 jaar oud ofzo, maar als ik ooit de 5 km haal, wil ik ook zoiets doen en nieuwe kopen!


Laatst aangepast door Le Chat Noir op di 31 jul 2012 - 8:04; in totaal 1 keer bewerkt
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 34 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Lilypie di 31 jul 2012 - 7:59

IK heb hier nog de evy van 2006 maar die muziek vind ik 3 keer niks.
Ben nu aan het kijken voor die van Renate maar kan hem nog niet vinden en heb die van evy 2011 gedownload maar kon hem niet openen?
Dus als iemand tips heeft smile .
Lilypie
Lilypie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 474
Punten : 774
Registratiedatum : 12-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 34 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje di 31 jul 2012 - 8:03

Hmm raar dat je die niet kan openen. En als je hem opnieuw download?



LCN goed dat je gegaan bent! Het voelt bij mij wel fijn als je eenmaal op weg bent. Ik was ook best moe voor ik vanavond ging, maar toen ik eenmaal bezig was ging het goed.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 34 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Le Chat Noir di 31 jul 2012 - 8:49

Ja voelt goed hè als je eenmaal bezig bent! Nu volhouden! Ik ben van plan om nu om de dag te gaan..
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 34 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Lilypie di 31 jul 2012 - 8:52

Ik heb hem opnieuw gedownload en nu staat ie wel bij mijn downloads, nu moet ik hem nog op mijn mp3 zien te krijgen haha.
De muziek is in ieder geval stukken beter als die van 2006 smile .
Lilypie
Lilypie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 474
Punten : 774
Registratiedatum : 12-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 34 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Lilypie di 31 jul 2012 - 9:19

Gelukt en nu zondag beginnen smile !
Lilypie
Lilypie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 474
Punten : 774
Registratiedatum : 12-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 34 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Teddyaapje di 31 jul 2012 - 9:43

Yes! Les 4 is ook gelukt, had deze keer wel een iets hoger tempo mogen rennen, kon nog wel even door maar ik bleek al klaar te zijn! Ik heb na les 3 ook geen spierpijn meer gehad.

Ben me aant orienteren wbt hardloopschoenen, ben wel echt vanplan ermee door te gaan. Begin het echt leuk te vinden en ben niet meer bang voor 'mensen bekenden die me voorbij zien rennen' haha.

Dragen jullie ook speciale hardloopkleding? Ik ren nu in mn volleybalbroek (strakke korte legging van G&D) en mijn trainingspolo. Wil opzich ook wel hardloopkleding kopen maar weet niet of het echt nodig is? En ik ben bang dat het me te groot wordt als ik afval door het rennen...ofja, eigenlijk zou dit wel fijn zijn, maar dat is wel zonde van de kleding!
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 34 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje di 31 jul 2012 - 17:28

Le Chat Noir schreef:Ja voelt goed hè als je eenmaal bezig bent! Nu volhouden! Ik ben van plan om nu om de dag te gaan..


Dat gaat je lukken en mij ook :P dat volhouden smile

En ik ga ook zo'n beetje om de dag.



Rups> goed zo! Succes !


Teddy> Jeej super! Ik heb geen speciale kleding. Ik heb een strechbroekje tot op mijn knieen maar niet zo'n hele strakke zeg maar. Weet niet hoe uit te leggen, en een gewoon shirtje wat mij lekker zit waar ik lekker in kan rennen.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 34 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Curious di 31 jul 2012 - 18:16

Ik ben ook begonnen met hardlopen met evy.

Ik doe canicross met mijn hond (dat je hond dmv een stiek aan je buik zit en je als t ware 'vooruittrekt'). Erg leuk, alleen nog echt even wennen voor zowel mij als de hond. De hond moet leren dat hij plast in de 'wandelstukjes', het is een echte reu die overal zijn sporen na wil laten. En ik moet even goed kijken waar ik loop, zodat de hond niet teveel afgeleid wordt door bosjes en evt. andere honden. Want dan val ik soms bijna over de lijn:lol:

Ik vind het echt leuk om weer hard te lopen, is al lang geleden. Ik heb vroeger 12 jaar aan atletiek gedaan en ik vind het heerlijk dat gevoel weer terug te hebben. Weet nu weer waarom het zo leuk en zo verslavend is. Ik vind het zelfs lastig om een rustdag te hebben.

Wat ik wel heel irritant vind is dat t stiekem toch veel tijd kost omdat je omkleed, sport, 'uitzweet', en douchen en weer aankleden.
Ik heb sochtends echt een douche nodig om wakker te worden en ben echt niet uit mijn 'ochtenddip' alleer ik een paar uur wakker ben, dus sporten is dan echt mijn ding niet. Daarom loop ik nu meestal een uurtje na het eten, zo tegen acht uur. Maar dan is het dus niet 'ff snel gedaan' wat nu niet zo'n probleem is in de zomer en met vakantie, maar wat me straks ben ik bang wel tegen gaat houden. Hopelijk ben ik dan zo verslaafd dat ik niet meer zonder kan!

Ik loop wel met loopkleding, heb nog kleding van langer geleden in de kast. Zou er ook niet voor gaan kopen denk ik, als ik gewone sportkleding heb liggen (hoeft niet perse kleding speciaal voor hardlopen te zijn vind ik). Hardloopschoenen zijn daar in tegen wel belangrijk. Die zijn toch gemaakt om de 'klappen' van het lopen in je lichaam en gewrichten op te vangen. Heel belangrijk vind ik!

Hoever zijn jullie met de lessen?
Doen jullie nog andere sporten?
En als je ook nog andere sporten doet, doe je dit dan ter overbrugging van de zomerstop?
Curious
Curious
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1541
Punten : 1742
Registratiedatum : 24-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 34 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Le Chat Noir di 31 jul 2012 - 19:17

Ik heb wel hardloopkleding, vooral shirtje en jack zijn fijn. De runners tight zakt vaak af, dus loop nu in fitnessbroek of legging. Zo'n runners tight loopt verder wel fijn, als hij goed zit. Oja en een sportbh natuurlijk, maar dat is niet speciaal voor hardlopen.

Ik sponsor verder de sportschool ook...maar ga onregelmatig. Ik weet ook nooit wanneer ik moet gaan als ik weer aan het hardlopen ben. Op dezelfde dag of op een rustdag?
En ik ga morgen les 5 doen (van de 18). Leuk dat er hier zoveel net weer zijn begonnen! Veel succes! Ik had beter vandaag kunnen lopen ivm het weer trouwens, maarja smile.
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 34 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast di 31 jul 2012 - 21:52

Ik tennis 2x per week en ik step 1x per week. Ik loop niet hard ter overbrugging, maar ik wil strakker worden. Ik ben een aantal kilo afgevallen en wil nog een paar kilo afvallen en merk dat ik iets losser in mijn vel zit. Dat wil ik dus strakker hebben en mijn conditie mag wel iets beter.

Hardloopkleding heb ik (nog) niet. Ik wil dat kopen als ik een aantal kilo ben afgevallen. Anders koop ik het nu te groot en dat vind ik zonde. Ik heb wel hardloopschoenen en sokken.

Vandaag ga ik! Ik denk dat ik vooraan begin bij Evy. Al zou dat wel te makkelijk zijn, maar ik denk dat ik het wel doe. Even rustig aan beginnen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 34 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  ekiaam87 wo 1 aug 2012 - 2:49

Ik heb net na ruim een jaar weer les 1 van Evy gelopen, ik heb de nieuwe versie (2011) gedownload. Ging best lekker, na de 2e keer 2 minuten lopen was ik wel even stuk, maar daarna wat rustiger aan gedaan en toen ging het wel weer.
2 jaar geleden liep ik een wedstrijd, 5 km in 29.22, daar ben ik erg trots op, nu weer lekker opbouwen!!

Ik loop in een hardloop korte broek, met ritsje achterin Very Happy en een sportshirtje.
M'n galaxy s3 (met gps enzo) in zo'n band voor om je arm, oordopjes in en Evy aan Very Happy
ekiaam87
ekiaam87
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1623
Punten : 2002
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : Voorschoten

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 34 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 34 van 40 Vorige  1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum