Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

+86
Curious
Enelya
Poubelle
Pepper
Teddyaapje
Siamsa
Pancake
_Nina
Ibbeltje
Marin
heartsdale
Happydobby
Burn
Day's
PaarsBlauw
SoGood
_Cyn_
JD
Muurvlindertje
Inge
Dani
Slakje
Liz
vlindertje
poppetje
lyke
Linnie1985
Zininzon
mo
Tinus
sweetgirl
Ster
Macelka
Liadan
Laced
Kaboutertje
Jude
woezel
Sushi
rianne287
silly-one
Caroow
Fearie
Lotus_
dolfijntje24
Cheesegirl
Ella
Hoochie
MamaCa
Dolphinne
Tullow
Rush
Pussycat
Queen
Labeendje
Zonnetje
Zwerver
Mscene
Antibes
papilon
SleepingBeauty
NoorA
CCC
Effie_O
Serena
Suus
Guus
bolus26
Sweety
Aziraphale
smooch
Caramba
Travelgurly
Cow
Mysterious
May
Lilypie
Minx
Lotus
Atelier Madame
Ugly Betty
ekiaam87
Beachgirl
Lavendel
Le Chat Noir
_*Blondgirl*_
90 plaatsers

Pagina 32 van 40 Vorige  1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 32 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje wo 18 jul 2012 - 2:20

Forumster schreef:Ik vind hardlopen zonder hardloop schoenen echt niet slim en vooral niet als je overgewicht hebt. Het is zo slecht voor je gewrichten, nu merk je het misschien nog niet maar dat komt nog wel. Je gaat toch ook niet zwemmen in je gewone kleding.

Ja ik weet het nu wel....meerdere mensen hebben het gezegd. Ik trek mijn eigen plan. Ik ren niet op gewone schoenen iig.

Bedoel het trouwens niet lullig, maar ja het is nu al paar keer gezegd, maar ik kan nu even niet anders.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 32 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast wo 18 jul 2012 - 2:26

Ibbeltje schreef:Ja ik weet het nu wel....meerdere mensen hebben het gezegd. Ik trek mijn eigen plan. Ik ren niet op gewone schoenen iig.
Nou zeg, moet dat zo bot? Ik had dat niet gelezen dus ik geef je gewoon een tip. Als zoveel mensen het zeggen zou ik daar toch over nadenken en niet zo eigenwijs doen. Je bent veel te zwaar en het is hartstikke goed dat je daar nu iets aan doet maar je wilt je gewrichten toch ook je hele leven in goeie staat houden? Als je het echt wel had geweten had je wel hardloop schoenen gekocht.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 32 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje wo 18 jul 2012 - 2:28

Forumster schreef:
Ibbeltje schreef:Ja ik weet het nu wel....meerdere mensen hebben het gezegd. Ik trek mijn eigen plan. Ik ren niet op gewone schoenen iig.
Nou zeg, moet dat zo bot? Ik had dat niet gelezen dus ik geef je gewoon een tip. Als zoveel mensen het zeggen zou ik daar toch over nadenken en niet zo eigenwijs doen. Je bent veel te zwaar en het is hartstikke goed dat je daar nu iets aan doet maar je wilt je gewrichten toch ook je hele leven in goeie staat houden? Als je het echt wel had geweten had je wel hardloop schoenen gekocht.


eh quote dan ff mijn hele post Rolling Eyes
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 32 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast wo 18 jul 2012 - 2:30

Als die laatste zin er meteen gestaan had, had ik dat ook heus wel gedaan. laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 32 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast wo 18 jul 2012 - 3:42

Ibbeltje, als je daar nu geen geld voor hebt maar in de toekomst wel zou ik wachten met hardlopen als ik jou was. Echt, je vernielt je gewrichten ermee. Ik deed het 3 jaar geleden ook en na 10 lessen had ik een blessure en was ik 6 weken uit de running.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 32 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Marin wo 18 jul 2012 - 3:46

Luce schreef:Ibbeltje, als je daar nu geen geld voor hebt maar in de toekomst wel zou ik wachten met hardlopen als ik jou was. Echt, je vernielt je gewrichten ermee. Ik deed het 3 jaar geleden ook en na 10 lessen had ik een blessure en was ik 6 weken uit de running.

Grappige woordspeling Wink

Maar inderdaad, ben het met Luce en Forumster eens. Ik zou daar dan voor gaan sparen en pas gaan hardlopen als je goede schoenen hebt. Je gaat toch ook niet tennissen zonder racket?

Ik hoop morgen weer te gaan, les 5.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 32 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast wo 18 jul 2012 - 4:19

Goed bezig Marin!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 32 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Marin wo 18 jul 2012 - 4:21

Nou nee eigenlijk niet, had al op les 9 moeten zitten morgen, maar drie keer per week rennen red ik echt niet fysiek gezien, dus dan maar 2x per week en nu eventjes pauze omdat ik beetje ziekjes ben. Ach ja, als ik het maar af maak. M'n schoonzus heeft nog het tweede deel van 5/10 km voor me en vond dat ik al zo goed bezig was, dus dat motiveert ook lekker! Ze had eventueel nog een extra startbewijs voor de Dam tot Dam loop, maar dat ga ik niet redden, da's te veel in te korte tijd. Maar wie weet volgend jaar!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 32 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje wo 18 jul 2012 - 5:31

Ik zit mij te bedenken en te kijken naar de schoenen... hoe weet ik of het hardloopschoenen zijnen niet gewone sport(ieve)schoenen? Ik heb ze al heel lang namelijk en geen idee meer hoe en wat. Kun je hardloopschoenen ergens aan herkennen? Het zijn Celtics iig.


Marin succes met het lopen en dank je voor het advies. Hopelijk knap je gauw weer op.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 32 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Linnie1985 wo 18 jul 2012 - 5:32

Had pas geleden nog hier verteld over de nike running challenge, via deze link kan je je eigen opgeven, en dan natuurlijk die van Rosada:

http://www.nikerunningchallenge.com/gb/en_gb/signup
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Goeree Overflakkee

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 32 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast wo 18 jul 2012 - 5:35

Ibbeltje: http://www.runinfo.nl/hardloopschoenen.htm

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 32 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast wo 18 jul 2012 - 5:39

http://shop.runnersworld.nl/collectie/hardloopschoenen-dames/alle.html Dit zijn hardloopschoenen. Ik zou als ik jou was even sparen en dan langs runnersworld gaan. Daar kijken ze namelijk hoe je loopt en dus welke schoen jij nodig hebt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 32 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje wo 18 jul 2012 - 5:44

Luce schreef:http://shop.runnersworld.nl/collectie/hardloopschoenen-dames/alle.html Dit zijn hardloopschoenen. Ik zou als ik jou was even sparen en dan langs runnersworld gaan. Daar kijken ze namelijk hoe je loopt en dus welke schoen jij nodig hebt.

Dank je voor de links. En ja mijn schoen lijkt op de modellen, maar goed het is dan niet zo goed als echt aangepast.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 32 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Linnie1985 wo 18 jul 2012 - 5:48

Ibbeltje schreef:
Luce schreef:http://shop.runnersworld.nl/collectie/hardloopschoenen-dames/alle.html Dit zijn hardloopschoenen. Ik zou als ik jou was even sparen en dan langs runnersworld gaan. Daar kijken ze namelijk hoe je loopt en dus welke schoen jij nodig hebt.

Dank je voor de links. En ja mijn schoen lijkt op de modellen, maar goed het is dan niet zo goed als echt aangepast.

Al eens bij een outlet gekeken? Vele malen goedkoper! Ik werk zelf bij de N.ike, en daar helpen ze je ook aan de goede schoen. Wij hebben ook speciale schoenen voor mensen die bijv. met hun voeten naar binnen lopen. Ook met betere demping, en daar betaal je rond de 59 euro voor.
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Goeree Overflakkee

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 32 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje wo 18 jul 2012 - 5:54

Linnie1985 schreef:
Ibbeltje schreef:
Luce schreef:http://shop.runnersworld.nl/collectie/hardloopschoenen-dames/alle.html Dit zijn hardloopschoenen. Ik zou als ik jou was even sparen en dan langs runnersworld gaan. Daar kijken ze namelijk hoe je loopt en dus welke schoen jij nodig hebt.

Dank je voor de links. En ja mijn schoen lijkt op de modellen, maar goed het is dan niet zo goed als echt aangepast.

Al eens bij een outlet gekeken? Vele malen goedkoper! Ik werk zelf bij de N.ike, en daar helpen ze je ook aan de goede schoen. Wij hebben ook speciale schoenen voor mensen die bijv. met hun voeten naar binnen lopen. Ook met betere demping, en daar betaal je rond de 59 euro voor.

Heb beetje op internet gekeken wat de prijzen zijn. Je hebt er al voor 30 euro maar dan niet aangepast. Maar als ik het blijf doen wil ik het wel doen denk ik.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 32 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Tinus wo 18 jul 2012 - 6:13

Zo, vanmiddag het lopen weer opgepikt, en nu wil ik het ook blijven volhouden verdorie! Ik ben een paar lessen teruggegaan tot les 16 en die wil ik de volgende keer nog eens lopen. Het ging weer zo lekker, en het voelde zo goed! Waarom kan ik mezelf niet meer zo motiveren dan eerst? Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 32 1371890812
Tinus
Tinus
Prater
Prater

Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 32 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje wo 18 jul 2012 - 6:17

Tinus schreef:Zo, vanmiddag het lopen weer opgepikt, en nu wil ik het ook blijven volhouden verdorie! Ik ben een paar lessen teruggegaan tot les 16 en die wil ik de volgende keer nog eens lopen. Het ging weer zo lekker, en het voelde zo goed! Waarom kan ik mezelf niet meer zo motiveren dan eerst? Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 32 1371890812

Hopelijk lukt je dat vanaf nu wel weer smile Goed dat je weer begonnen bent en het zo goed ging!

Kun je het niet in je week inplannen net als je andere afspreken (weet niet of je dat al doet) . Dat kan misschien helpen?
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 32 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Zininzon wo 18 jul 2012 - 10:17

@ Ibbeltje: ik snap je situatie wel. Ik heb ook 9 lessen gelopen op zaalschoenen en heb geen problemen ervaren. Daarna ben ik naar een hardloopwinkel gegaan om te bekijken welke schoenen ik nodig heb en daar echte hardloopschoenen gekocht. Jeetje, wat een verschil! Maar dat ervaar je pas als je het probeert. Mijn schoenen waren dik over de 100 euro en daarom wilde ik ook eerst bekijken of ik het hardlopen wel wat vond.
Op deze site kun je goede informatie vinden over de verschillende soorten schoenen die je nodig hebt bij verschillende manieren van je voet neerzetten tijdens het hardlopen http://www.hardloopschema.nl/?p=hardlopen_nieuws_detail&detail=230&t=Welke-hardloopschoenen%3F-Anti-pronatie-of-een-neutrale-schoen%3F Ik heb zelf een anti-pronatie schoen.

Ik heb gisteren les 15 gedaan en daarbij heb ik aan het eind al 7 minuten hard gelopen smile Was wel een wat zwaardere les! Vrijdag een wat makkelijker lesje en daarna op vakantie smile En daarna zien we wel weer.
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 32 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Tinus do 19 jul 2012 - 3:53

Ibbeltje schreef:
Tinus schreef:Zo, vanmiddag het lopen weer opgepikt, en nu wil ik het ook blijven volhouden verdorie! Ik ben een paar lessen teruggegaan tot les 16 en die wil ik de volgende keer nog eens lopen. Het ging weer zo lekker, en het voelde zo goed! Waarom kan ik mezelf niet meer zo motiveren dan eerst? Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 32 1371890812

Hopelijk lukt je dat vanaf nu wel weer Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 32 561177 Goed dat je weer begonnen bent en het zo goed ging!

Kun je het niet in je week inplannen net als je andere afspreken (weet niet of je dat al doet) . Dat kan misschien helpen?

Je bedoelt gewoon een paar vaste dagen dat ik ga lopen? Dat had ik eerder wel, 3 x in de week. Maar nu gaat/doe ik het niet meer. O.a. ook als het regent en vooral als ik moe ben van het werken of geen zin heb. Gister heb ik me van de bank moeten trekken en ben dus wel gegaan. Ik moet mezelf gewoon zwaar gaan toespreken...
Tinus
Tinus
Prater
Prater

Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 32 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Inge do 19 jul 2012 - 4:16

Herkenbaar Tinus. zelf werk ik onregelmatig en zeker na een slaapdienst niet altijd fut meer om hard te lopen die dag

Ik mag trouwens pas sinds kort hardlopen, eerder mocht ik niet hardlopen omdat dat te zwaar voor mijn gewrichten zou zijn. Toen ik 10/20/30/40 kilo zwaarder woog mocht ik niet hardlopen, mij werd aangeraden pas hard te lopen wanneer ik onder de 90 woog. Dus ook pas gestart met hardlopen toen ik rond de 85 woog
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 32 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje do 19 jul 2012 - 6:35

Tinus schreef:
Ibbeltje schreef:
Tinus schreef:Zo, vanmiddag het lopen weer opgepikt, en nu wil ik het ook blijven volhouden verdorie! Ik ben een paar lessen teruggegaan tot les 16 en die wil ik de volgende keer nog eens lopen. Het ging weer zo lekker, en het voelde zo goed! Waarom kan ik mezelf niet meer zo motiveren dan eerst? Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 32 1371890812

Hopelijk lukt je dat vanaf nu wel weer Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 32 561177 Goed dat je weer begonnen bent en het zo goed ging!

Kun je het niet in je week inplannen net als je andere afspreken (weet niet of je dat al doet) . Dat kan misschien helpen?

Je bedoelt gewoon een paar vaste dagen dat ik ga lopen? Dat had ik eerder wel, 3 x in de week. Maar nu gaat/doe ik het niet meer. O.a. ook als het regent en vooral als ik moe ben van het werken of geen zin heb. Gister heb ik me van de bank moeten trekken en ben dus wel gegaan. Ik moet mezelf gewoon zwaar gaan toespreken...


Hoeft niet perse vaste dagen, maar dat je kijkt welke dagen je die week het beste uit komt en dan idd het echt inplant Wink
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 32 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Siamsa do 19 jul 2012 - 9:14

Ik ben vanavond begonnen met de allereerste les van Start to Run met Evy! Heb de volledige 10 weken al op m'n iPhone staan, en ik hoop het ook echt vol te gaan houden! Ik vond deze eerste les goed te doen, ben benieuwd naar de rest! Ik heb echt een conditie van 0, dus ik kan niet wachten om te merken dat mijn conditie vooruit gaat!
Siamsa
Siamsa
Prater
Prater

Aantal berichten : 748
Punten : 781
Registratiedatum : 11-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 32 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje za 21 jul 2012 - 7:30

Goed bezig Siamsa smile

Ik ben les 1 nogmaals aan het doen, dus nog eens 3x. Ik wil echt nog makkelijker het volhouden, al gaat het goed, voor ik verder ga. Ik heb ook geen last meer van mijn been trouwens met rennen.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 32 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Tinus za 21 jul 2012 - 10:45

@ Ibbeltje; dat inplannen is inderdaad wel handig. Plan is nu de komende week in ieder geval maandag en woensdag. Da's al 1 x meer dan deze week. Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 32 561177
Fijn dat je trouwens geen last meer hebt van je been met lopen. Goed bezig!
Tinus
Tinus
Prater
Prater

Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 32 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast ma 23 jul 2012 - 8:33

Inge schreef:Herkenbaar Tinus. zelf werk ik onregelmatig en zeker na een slaapdienst niet altijd fut meer om hard te lopen die dag

Ik mag trouwens pas sinds kort hardlopen, eerder mocht ik niet hardlopen omdat dat te zwaar voor mijn gewrichten zou zijn. Toen ik 10/20/30/40 kilo zwaarder woog mocht ik niet hardlopen, mij werd aangeraden pas hard te lopen wanneer ik onder de 90 woog. Dus ook pas gestart met hardlopen toen ik rond de 85 woog

Daarom zei ik dat idd ook tegen Ibbel een paar bladzijden terug. Gewoon stevig gaan wandelen is ook goed en gezond en beter met dat gewicht. Maar ja.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 32 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 32 van 40 Vorige  1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum