Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

+86
Curious
Enelya
Poubelle
Pepper
Teddyaapje
Siamsa
Pancake
_Nina
Ibbeltje
Marin
heartsdale
Happydobby
Burn
Day's
PaarsBlauw
SoGood
_Cyn_
JD
Muurvlindertje
Inge
Dani
Slakje
Liz
vlindertje
poppetje
lyke
Linnie1985
Zininzon
mo
Tinus
sweetgirl
Ster
Macelka
Liadan
Laced
Kaboutertje
Jude
woezel
Sushi
rianne287
silly-one
Caroow
Fearie
Lotus_
dolfijntje24
Cheesegirl
Ella
Hoochie
MamaCa
Dolphinne
Tullow
Rush
Pussycat
Queen
Labeendje
Zonnetje
Zwerver
Mscene
Antibes
papilon
SleepingBeauty
NoorA
CCC
Effie_O
Serena
Suus
Guus
bolus26
Sweety
Aziraphale
smooch
Caramba
Travelgurly
Cow
Mysterious
May
Lilypie
Minx
Lotus
Atelier Madame
Ugly Betty
ekiaam87
Beachgirl
Lavendel
Le Chat Noir
_*Blondgirl*_
90 plaatsers

Pagina 18 van 40 Vorige  1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 18 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Laced di 20 maa 2012 - 21:53

Ik ben vorige week begonnen met Evy. Gisteren les 5 gelopen, ging best goed! Morgen mag ik weer, heb er alweer helemaal zin in.

Laced
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1634
Punten : 1993
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 18 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  woezel di 20 maa 2012 - 22:12

Wat is iedereen goed bezig. zal ik dan vh weekend ook maar eens de hardloop schoenen aantrekken.
Moet even kijken hoe ik het qua schema kan doen. Maar eerst maar eens les 1 doen.
Ik begin trouwens wel rustig aan en zal waarschijnlijk les 1 wel 2x doen. Omdat ik het de vorige keer wel gauw in mijn bekken voelde. Dus ga niets forceren en gewoon rustig aan beginnen.


Hier Evy, maar niet 3 dezelfe lessen achter elkaar.
Moet trouwens eens kijken of hij het nog doet, want mijn man had hem laatst mee en die kreeg hem niet aan de praat

woezel
Prater
Prater

Aantal berichten : 880
Punten : 1006
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 18 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Liadan wo 21 maa 2012 - 0:57

Ik ben ook weer begonnen met start2run, voor mijn zwangerschap was ik al een eind op weg, maar moest toen stoppen. Nu dus weer gestart met les 1, viel niet tegen gelukkig en mijn conditie is echt slecht. Was wel lekker lopen met dit mooie weer!

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 18 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Macelka wo 21 maa 2012 - 1:45

Als ik dit zo lees, krijg ik helemaal de kriebels om weer te beginnen.. Toch maar eens weer gaan proberen
Macelka
Macelka
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 369
Punten : 375
Registratiedatum : 02-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 18 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Sushi wo 21 maa 2012 - 11:04

Ik heb trouwens wel spierpijn zeg. Mijn lichaam is echt niet meer gewend om te sporten.

Maar goed: spierpijn is goede pijn... ;-)

Jullie ook spierpijn?
Sushi
Sushi
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11
Woonplaats : Leiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 18 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Kaboutertje wo 21 maa 2012 - 12:26

Ik ben gister dus voor het eerst geweest, en wilde eigenlijk vandaag wéér gaan omdat ik morgen niet kan. Maar heb toch spierpijn gehad vandaag dus dacht dat ik maar beter rustig kan opbouwen Wink
Kaboutertje
Kaboutertje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10
Woonplaats : V-town

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 18 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Rush wo 21 maa 2012 - 20:34

Gisteren aten we zo laat, dat ik niet meer kon lopen. Vanavond dus maar!
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 18 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast wo 21 maa 2012 - 21:44

Kaboutertje schreef:Ik ben gister dus voor het eerst geweest, en wilde eigenlijk vandaag wéér gaan omdat ik morgen niet kan. Maar heb toch spierpijn gehad vandaag dus dacht dat ik maar beter rustig kan opbouwen Wink

Sowieso je rustdag wel pakken hoor! Zeker als je net gestart bent.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 18 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Laced wo 21 maa 2012 - 22:03

Ik ga vanavond weer, les 6! Very Happy

Laced
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1634
Punten : 1993
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 18 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast wo 21 maa 2012 - 23:04

Leuk allemaal nieuwe starters.
Ik wil morgen ook beginnen. Ben heel benieuwd, mijn conditie is echt heel slecht.
Doen jullie ook rek en strek oefeningen? zo ja welke? Ik hoop op die manier de spierpijn wat te kunnen inperken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 18 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Macelka wo 21 maa 2012 - 23:27

Questionable schreef:Leuk allemaal nieuwe starters.
Ik wil morgen ook beginnen. Ben heel benieuwd, mijn conditie is echt heel slecht.
Doen jullie ook rek en strek oefeningen? zo ja welke? Ik hoop op die manier de spierpijn wat te kunnen inperken.

Ik doe wel rek en strek oefeningen, ondanks dat wel wat spierpijn, maar niet super erg.
Macelka
Macelka
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 369
Punten : 375
Registratiedatum : 02-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 18 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast do 22 maa 2012 - 1:39

Eerder had ik hier gepost dat mijn schema telkens bestaat uit 3 dezelfde lessen en dat het dan weer een stapje verder gaat. Inmiddels ben ik er achter dat er verschillende versies en schema's in de omloop zijn

Iig is mijn schema:
Les 1 t/m 3: 1-1-2-2-2-2-2-2-2-2-1-1
Les 4 t/m 6: 1-1-1-1-3-3-3-3-2-2-2-2
Les 7 t/m 9: 2-2-2-2-4-3-3-3-3-3
Les 10 t/m 12: 3-2-4-3-4-3-3-2-3-2
Les 13 t/m 15: 4-3-5-4-5-3-4-3
Les 16 t/m 18: 5-2-7-2-7-2-5-2
Les 19 t/m 21: 8-2-10-3-8-2
Les 22 t/m 24: 11-2-11-2-8-1
Les 25 t/m 27: 13-2-13-2-8-1
Les 28: 28 (1 of 2 min wandelpauze naar eigen behoefte)
Les 29: 30 (1 of 2 min wandelpauze naar eigen behoefte)
Les 30: 5 km test

Wie loopt dit schema ook?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 18 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast do 22 maa 2012 - 1:44

Ik loop de versie van 2006.
Het loopschema: http://www.start-to-run.be/loopschema/loopschema-0-tot-5-kilometer.pdf
Ik heb hier zelf een andere versie liggen maar als ik het zo zie dan komen de tijdstippen wel overeen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 18 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ster do 22 maa 2012 - 2:13

Wat een fanatieke mensen hier. Ik wil vanavond beginnen met les 1. Weet iemand welke afstand je ongeveer aflegt met de eerste les? Dit is natuurlijk afhankelijk van hoe hard je loopt en rent, maar ik heb echt geen idee.

Ik was net aan het googlen op start to run, is er ook een versie van evy uit 2011 of alleen die uit 2006? Zou wel leuk zijn om m met nieuwe muziek te hebben.

Ren ze allemaal!

Ster
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 186
Punten : 240
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 18 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  sweetgirl do 22 maa 2012 - 2:20

Ik wil ook weer beginnen met evy. Was er vorig jaar al aan begonnen, maar toen werd het een stuk slechter weer dus was het niet echt lekker buiten lopen. Maar met dit weer lijkt het me heerlijk. Loop in de sportschool ook wel op de loopband, maar dat vind ik minder leuk, ben steeds bang dat ik er vanaf val door een misstap ofzo. Misschien dat ik morgenavond of anders maandag ga beginnen.
sweetgirl
sweetgirl
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 67
Punten : 84
Registratiedatum : 18-12-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 18 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast do 22 maa 2012 - 3:26

Ster schreef:

Ik was net aan het googlen op start to run, is er ook een versie van evy uit 2011 of alleen die uit 2006? Zou wel leuk zijn om m met nieuwe muziek te hebben.


Klopt, er zijn twee versies in omloop.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 18 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Sushi do 22 maa 2012 - 7:27

Nou, ik ben net terug van les 2! Ik heb het idee dat deze les me veel makkelijker afging dan les 1. En ik denk echt niet dat door één lesje mijn conditie ineens heel erg is opgebouwd ;-) Beetje ranzig, maar ik zweette dinsdag ook veel meer erna. Nu zweet ik een beetje, maar dinsdag voelde ik druppeltjes over mijn gezicht lopen (ieuw!).

Ik had tijdens het lopen wel een paar keer een klein beetje een steekgevoel in mijn zij, maar verder ging het me echt best goed af.

Nu ga ik lekker eten. Ik had nog niet zo'n honger toen ik thuiskwam dus ik dacht dat ik dan het beste maar meteen kon gaan rennen smile
Sushi
Sushi
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11
Woonplaats : Leiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 18 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Macelka do 22 maa 2012 - 9:39

Nou morgen is de dag, ga morgen beginnen Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 18 561177 .
Macelka
Macelka
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 369
Punten : 375
Registratiedatum : 02-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 18 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast vr 23 maa 2012 - 3:50

Ik ga straks les 16 doen. Spannend, weer een beetje pittiger.. voor het eerst 7 minuten achter elkaar hardlopen.. Nou ja, het is prachtig weer, dus dat zit in ieder geval al goed.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 18 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Liadan vr 23 maa 2012 - 8:25

Ik heb vandaag ook les 2 gelopen, het ging me makkelijk af. Ik vond les 1 al goed te doen, maar deze helemaal. Hopelijk gaat les 3 ook zo goed.
Ik doe volgens mij de 2011 versie van Evy.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 18 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Macelka vr 23 maa 2012 - 9:31

Zo les 1 gedaan, ging beter als vorig jaar. Zondag ga ik voor les 2, ben benieuwd
Macelka
Macelka
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 369
Punten : 375
Registratiedatum : 02-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 18 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Sushi vr 23 maa 2012 - 12:08

Ik heb gewoon zin in morgen want dan "mag" ik weer voor les 3, haha. Ik luisterde net even voor de lol naar les 4 en ben erg benieuwd of ik dat kan... 3 minuten achter elkaar rennen. Poeh hee.... Ben erg benieuwd...

Nou ja, eerst maar eens morgen les 3 doen...
Sushi
Sushi
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11
Woonplaats : Leiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 18 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  woezel vr 23 maa 2012 - 22:57

Ja Ik heb vanmorgen les 1 gelopen. Ging goed, alleen aan het eind vd laatste 3 minuten viel mijn mp3 speler uit. Dus ben bang dat ik op zoek moet naar een nieuwe.
Ik red het alleen niet om volgens schema te lopen, doe ook een cursus ivm slapen en ik mag dus niet sporten 3 uur voordat ik ga slapen. Dat betekent dus niet in de avond. Maar overdag lukt niet. Maar goed 1x per week is beter dan niets. En als mij man eens eerder thuis is, dan moet ik daar maar gebruik van maken.

Suuske, ik moest bij les 1 al 1x 3 min rennen.

woezel
Prater
Prater

Aantal berichten : 880
Punten : 1006
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 18 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Sushi vr 23 maa 2012 - 23:09

woezel schreef:Ja Ik heb vanmorgen les 1 gelopen. Ging goed, alleen aan het eind vd laatste 3 minuten viel mijn mp3 speler uit. Dus ben bang dat ik op zoek moet naar een nieuwe.
Ik red het alleen niet om volgens schema te lopen, doe ook een cursus ivm slapen en ik mag dus niet sporten 3 uur voordat ik ga slapen. Dat betekent dus niet in de avond. Maar overdag lukt niet. Maar goed 1x per week is beter dan niets. En als mij man eens eerder thuis is, dan moet ik daar maar gebruik van maken.

Suuske, ik moest bij les 1 al 1x 3 min rennen.

Oh dat is klote van die mp3-speler! 't Is niet dat de batterij gewoon leeg was?

Wat gek dat jij bij les 1 al een keer drie minuten moest rennen... Welke doe jij? Ik doe die met Evy en dan de versie uit 2011 geloof ik, met de wat recentere liedjes. Er is er ook eentje van Renate Wennemars, doe jij die dan soms? Of heb jij misschien de "oude" Start 2 Run met Evy?

Ik ben net terug van les 3 en ik heb het bloedheet. Ik denk dat ik na mijn werk rennen toch lekkerder vind, dan is de zon al voor het grootste deel weg en dat is toch wat comfortabeler. Het was echt heel warm in de zon, pfff.. Maar ben wel weer heel tevreden dat ik wéér ben gegaan. Ik sta echt van mezelf te kijken.
Sushi
Sushi
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11
Woonplaats : Leiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 18 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Tinus za 24 maa 2012 - 0:32

Ik zou hier ook wel mee willen beginnen, maar ik ben bang dat ik het na een paar weken alweer voor gezien hou. Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik door blijf gaan? Want als ik s avonds op de bank zit/lig na een dag werken, dan kan ik mezelf moeilijk motiveren om eruit te gaan...
Tinus
Tinus
Prater
Prater

Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 18 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 18 van 40 Vorige  1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum