Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

+86
Curious
Enelya
Poubelle
Pepper
Teddyaapje
Siamsa
Pancake
_Nina
Ibbeltje
Marin
heartsdale
Happydobby
Burn
Day's
PaarsBlauw
SoGood
_Cyn_
JD
Muurvlindertje
Inge
Dani
Slakje
Liz
vlindertje
poppetje
lyke
Linnie1985
Zininzon
mo
Tinus
sweetgirl
Ster
Macelka
Liadan
Laced
Kaboutertje
Jude
woezel
Sushi
rianne287
silly-one
Caroow
Fearie
Lotus_
dolfijntje24
Cheesegirl
Ella
Hoochie
MamaCa
Dolphinne
Tullow
Rush
Pussycat
Queen
Labeendje
Zonnetje
Zwerver
Mscene
Antibes
papilon
SleepingBeauty
NoorA
CCC
Effie_O
Serena
Suus
Guus
bolus26
Sweety
Aziraphale
smooch
Caramba
Travelgurly
Cow
Mysterious
May
Lilypie
Minx
Lotus
Atelier Madame
Ugly Betty
ekiaam87
Beachgirl
Lavendel
Le Chat Noir
_*Blondgirl*_
90 plaatsers

Pagina 31 van 40 Vorige  1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 31 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast vr 13 jul 2012 - 19:05

:cheering: cheers cheers

Way to go Ibbeltje! Nu overmorgen weer hè?!

Ik wilde gisteren les 7 lopen, maar was te moe. Dus vandaag!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 31 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje vr 13 jul 2012 - 19:14

Luce schreef: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 31 281626781 cheers cheers

Way to go Ibbeltje! Nu overmorgen weer hè?!

Ik wilde gisteren les 7 lopen, maar was te moe. Dus vandaag!


Dank je Luce Very Happy Ja ik hoop overmorgen te redden, moet nl erg lange dag werken, maar wil het wel gaan doen. Het voelt goed!

Les 7 alweer jij goed bezig!! Succes!
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 31 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Suus vr 13 jul 2012 - 19:30

Trots op je Ibbel!

Ik ben ooit (haha, klinkt lang geleden, was vorig jaar of het jaar ervoor) ook met Start to Run begonnen, maar afgehaakt bij les 14 ofzo vanwege een knieblessure. Heb het nooit meer opgepakt, maar ben gewoon voor mezelf gaan lopen. Ben nu al sinds november blessurevrij Very Happy En heb al drie keer een loopje van 5 km uitgelopen zonder pijn Very Happy Maar verder dan 5 km kom ik gewoon nog niet. Heeft iemand ervaring met Start to Run van 5 tot 10 km?
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 31 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje vr 13 jul 2012 - 19:34

Suus wat lief dank je! smile


En goed bezig jij! Ik heb geen tips voor je aangezien ik net begonnen ben hahah. Hopelijk kan iemand je wel helpen.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 31 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast vr 13 jul 2012 - 21:39

Goed zo Ibbeltje!

Ik heb zo'n soort ding maar dan van de H&M. Zit een vakje in voor mijn telefoon/Ipod waar je een headset aan kunt klikken en dat komt dan via zo'n gaatje naar buiten haha. En voorop zit een klein zakje waar ik mijn sleutel instop.

Als ik in het weekend loop dan is mijn vriend thuis en neem ik geen sleutel mee. Soms haal ik ook mijn sleutel van de bos omdat ik anders gek word van het geluid wat die sleutels maken.

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 31 Dap-audio-aerobic-belt-bag

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 31 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje vr 13 jul 2012 - 22:20

Dank je Punk'd. En dat is een soort riem dan? Ziet er ook handig uit.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 31 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast vr 13 jul 2012 - 22:24

Ik ga vanavond les 1 proberen te lopen weer, ben benieuwd.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 31 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje vr 13 jul 2012 - 22:32

Mermaid Forest schreef:Ik ga vanavond les 1 proberen te lopen weer, ben benieuwd.

Succes je kan het! Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 31 281626781
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 31 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Zonnetje vr 13 jul 2012 - 22:38

Goed bezig, Ibbeltje! Ik heb een hardloopbroek waar achterin een klein zakje zit met een ritsje en daar stop ik dan een losse huissleutel in. Een sleutelbos vind ik echt niet handig, dat rammelt zo.

MF: goed dat je gaat lopen vanavond! Kun je je nieuwe hardloopschoenen uitproberen.
Zonnetje
Zonnetje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : omgeving Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 31 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast vr 13 jul 2012 - 22:40

Zonnetje schreef:
MF: goed dat je gaat lopen vanavond! Kun je je nieuwe hardloopschoenen uitproberen.
Ja inderdaad, ben heel benieuwd hoe ze lopen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 31 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje vr 13 jul 2012 - 22:45

Zonnetje schreef:Goed bezig, Ibbeltje! Ik heb een hardloopbroek waar achterin een klein zakje zit met een ritsje en daar stop ik dan een losse huissleutel in. Een sleutelbos vind ik echt niet handig, dat rammelt zo.

MF: goed dat je gaat lopen vanavond! Kun je je nieuwe hardloopschoenen uitproberen.


Dank je wel! En ja ik neem ook niet mijn hele sleutelbos mee idd.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 31 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Suus vr 13 jul 2012 - 23:51

Ik heb ook een zakje achterin mijn hardloopbroek, waar ik mijn sleutels in doe. Ik moet er helaas twee mee, dus het rammelt altijd heel irritant Wink Vind het daarom ook altijd wel handig als mijn vriend thuis is, dan hoeven die sleutels in ieder geval niet mee.

Ik laat mijn telefoon nu meestal thuis, omdat ik die dan vast moet houden. Mijn I-Pod kan ik zo aan mijn broek vastmaken het clipje. In de winter had ik wel altijd mijn telefoon mee, omdat ik dan een jasje aan heb met zakken erin. Vind ik eigenlijk fijner, dus moet nog even wat verzinnen voor mijn telefoon. Die riem van Punk'd lijkt me erg handig!
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 31 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje za 14 jul 2012 - 1:15

Is het trouwens echt niet goed om 2 dagen achter elkaar te lopen? Het zou beter uitkomen om bijv morgen nog te doen ipv maandag. En dan bv woensdag weer ipv dinsdag?
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 31 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Zininzon za 14 jul 2012 - 4:56

Ibbeltje, goed dat je bent gegaan!
2 dagen achter elkaar is echt niet goed, zeker niet als je normaal weinig beweegt (en je spieren dus niet veel gewend zijn). Ze hebben die rustdag echt nodig om te herstellen.

Ik heb een capribroek van Leontien (van Moorsel) die je regelmatig bij Kruidvat kunt kopen voor een tientje. Ik heb daar ook een shirtje van, maar loop ook wel eens in een katoenen shirt (wat eigenlijk niet zo goed is).
In die broek zit op de kont een zakje met rits, daar doe ik altijd mobiel en huissleutel in.

Wegens mijn gewicht (en ook wel beetje schoenmaat) heb ik mannen-hardloopschoenen, omdat daar betere demping in zit.
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 31 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje za 14 jul 2012 - 5:56

Oh dat is wel balen. Heb nu de motivatie om weer te gaan hahaha. Nou ja dan maar even rust en kijken of ik het maandagavond nog trek en anders wordt het dinsdag of woensdag weer.


Overigens heb ik ook een katoenen shirt en een strakkere capribroek van stretch waar ik het voorlopig mee doe.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 31 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje za 14 jul 2012 - 22:06

Oow en nog iets, ik heb helemaal niet aan een warming-up/cooling-down gedacht.

Wat voor oefeningen doen jullie daarvoor?
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 31 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast zo 15 jul 2012 - 0:08

Na een gigantisch brakke nacht vanochtend les 7 gelopen. Holy dat viel me zwaar! Maar toch uitgelopen.

Ibbeltje, ken je de 'normale' rek en strek oefeningen? Die zou Ik gewoon doen na de les. Daarvoor doe ik geen oefeningen. Evy start altijd met een minuut warmlopen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 31 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Pancake zo 15 jul 2012 - 2:00

Suus schreef:Trots op je Ibbel!

Ik ben ooit (haha, klinkt lang geleden, was vorig jaar of het jaar ervoor) ook met Start to Run begonnen, maar afgehaakt bij les 14 ofzo vanwege een knieblessure. Heb het nooit meer opgepakt, maar ben gewoon voor mezelf gaan lopen. Ben nu al sinds november blessurevrij Very Happy En heb al drie keer een loopje van 5 km uitgelopen zonder pijn Very Happy Maar verder dan 5 km kom ik gewoon nog niet. Heeft iemand ervaring met Start to Run van 5 tot 10 km?

Ik hoor eigenlijk niet helemaal thuis in dit topic, want ik ben niet pas begonnen Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 31 827601 , maar ik reageer hier toch even op. Ik heb zelf ook met Evy gelopen en heb ook de 5 tot 10km gedaan. Deze serie is net als de 0-5km erg goed te doen. Alleen na een aantal lessen werd ik al die liedjes echt zat. Elke keer diezelfde nummers. De muziek was echt stom, en heel veel tips zitten er ook niet meer tussen. Wat ik op een gegeven moment gedaan heb is het schema wat erbij zit opgezocht en dan de lessen waarbij je gewoon aan een stuk moest lopen heb ik dan met mijn eigen muziek gedaan. De interval-trainingen heb ik dan wel weer met Evy gedaan, want dan is het wel zo handig dat er iemand zegt wanneer je mag wandelen of lopen zonder dat je constant op je horloge hoeft te kijken.

Verder zag ik ook nog een vraag over warming-up en cooling-down. Als ik gewoon in mijn eentje loop dan doe ik eigenlijk niet aan een warming-up. Ik loop zo langzaam, daar heb ik geen warming-up voor nodig. Als je toch iets wilt doen aan warming-up, dan zou je misschien rustig beginnen met hardlopen dan af en toe huppeltje of met je hakken naar je billen. Na afloop van een training dan doe ik inderdaad wat standaard stretch-oefeningen... zoals een muurtje omduwen etc. Anders zou je misschien nog op deze site kunnen kijken voor verschillende oefeningen: http://www.runinfo.nl/rekoefeningen.htm
Pancake
Pancake
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 362
Punten : 376
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 31 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje zo 15 jul 2012 - 2:05

Luce schreef:Na een gigantisch brakke nacht vanochtend les 7 gelopen. Holy dat viel me zwaar! Maar toch uitgelopen.

Ibbeltje, ken je de 'normale' rek en strek oefeningen? Die zou Ik gewoon doen na de les. Daarvoor doe ik geen oefeningen. Evy start altijd met een minuut warmlopen.


Nee ben echt een leek Embarassed En door dat laatste vroeg ik mij ook af of het nodig is?

Goed dat je les 7 hebt uitgelopen! Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 31 281626781
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 31 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Zininzon zo 15 jul 2012 - 7:51

Al vrij snel begin je met 2 minuten hardlopen, dus dan is een beetje rekken en strekken wel fijn. Dit kan ook na het eerste stukje hardlopen!

Ik ben over de helft!!! Vandaag les 14 gedaan en dat ging goed. Volgende les moet ik naar de 7 minute, ben benieuwd.. Pffff!
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 31 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje zo 15 jul 2012 - 8:11

Oh jij bent goed bezig Zininzon!! SUper joh! Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 31 281626781


En ik zal eens kijken wat ik dan het best kan doen...
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 31 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje di 17 jul 2012 - 19:23

En al vorderingen?

Ik merk dat ik na de 1e 3 lessen al minder moe ben. Alleen nog wel last van vermoeide benen zo tijdens het lopen. Ik denk dat ik nog een keer de 1e les doe ipv te starten met les 2.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 31 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast di 17 jul 2012 - 19:29

Heb je al hardloopschoenen Ibbeltje? Kan daardoor komen namelijk.

Ik heb gisteren les 8 gelopen. Goed te doen. Gisteren niet goed gestrekt want nu spierpijn!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 31 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje di 17 jul 2012 - 20:13

Luce schreef:Heb je al hardloopschoenen Ibbeltje? Kan daardoor komen namelijk.

Ik heb gisteren les 8 gelopen. Goed te doen. Gisteren niet goed gestrekt want nu spierpijn!

Nee, heb daar momenteel geen geld voor. En verder loop ik erg fijn op mijn schoenen. Heb het idee dat ze wel goed veren zeg maar of hoe noem je het. Maar heb gewoon een heel gewicht mee te dragen dus vind het niet zo gek eigenlijk dat ik dat voel. Gelukkig heb ik er verder geen last meer van nu.


Goed bezig jij les 8 al! Al is spierpijn wat minder. Ik heb er nu geen last van, gisteren ook niet na de dag ervoor gerend te hebben.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 31 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast wo 18 jul 2012 - 2:07

Ik vind hardlopen zonder hardloop schoenen echt niet slim en vooral niet als je overgewicht hebt. Het is zo slecht voor je gewrichten, nu merk je het misschien nog niet maar dat komt nog wel. Je gaat toch ook niet zwemmen in je gewone kleding.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 31 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 31 van 40 Vorige  1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum