Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

+86
Curious
Enelya
Poubelle
Pepper
Teddyaapje
Siamsa
Pancake
_Nina
Ibbeltje
Marin
heartsdale
Happydobby
Burn
Day's
PaarsBlauw
SoGood
_Cyn_
JD
Muurvlindertje
Inge
Dani
Slakje
Liz
vlindertje
poppetje
lyke
Linnie1985
Zininzon
mo
Tinus
sweetgirl
Ster
Macelka
Liadan
Laced
Kaboutertje
Jude
woezel
Sushi
rianne287
silly-one
Caroow
Fearie
Lotus_
dolfijntje24
Cheesegirl
Ella
Hoochie
MamaCa
Dolphinne
Tullow
Rush
Pussycat
Queen
Labeendje
Zonnetje
Zwerver
Mscene
Antibes
papilon
SleepingBeauty
NoorA
CCC
Effie_O
Serena
Suus
Guus
bolus26
Sweety
Aziraphale
smooch
Caramba
Travelgurly
Cow
Mysterious
May
Lilypie
Minx
Lotus
Atelier Madame
Ugly Betty
ekiaam87
Beachgirl
Lavendel
Le Chat Noir
_*Blondgirl*_
90 plaatsers

Pagina 30 van 40 Vorige  1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 30 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje do 12 jul 2012 - 19:40

haha ja hier zal ik ook niet door het dorp gaan Very Happy Maar fijn die woorden van je, dank je wel. Ik ben gewoon zo onzeker wat dat betreft.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 30 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast do 12 jul 2012 - 19:58

Snap ik, Ibbeltje, dat ben ik ook.

Ik ga binnenkort weer beginnen met Start to Run denk ik, ik had de vorige keer niet de goede schoenen en daarom liep ik totaal niet lekker. Nu heb ik echte hardloopschoenen aangeschaft en hoop ik dat het deze keer beter gaat. Ik kon les 1 niet eens uitlopen, schaam me rot.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 30 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje do 12 jul 2012 - 20:01

Nou je hoeft je niet te schamen MF ik heb geen idee hoe ver ik kom hahah.
En goede schoenen gaat zeker helpen verder te komen Wink

Ik heb nog sportschoenen liggen. Ik ga dan eerst eens kijken of dat wat is, anders moet ik toch op zoek naar anderen.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 30 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast do 12 jul 2012 - 20:04

Ik had ook gewone sportschoenen, maar die waren wel een maatje te groot en die liepen totaal niet fijn. Dus misschien is het beter als je toch op zoek gaat naar schoenen die speciaal voor het hardlopen zijn.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 30 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje do 12 jul 2012 - 20:04

Dat doe ik als ik het hardlopen serieus wil gaan doen denk ik. Mijn schoenen zijn niet te groot iig. Kan mij voorstellen dat dat sowieso niet lekker loopt.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 30 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast do 12 jul 2012 - 20:08

Ik hoop toch dat je je niet laat tegenhouden omdat er misschién iemand is die denkt dat jij voor lul staat. Dat is echt de meest domme reden ooit Very Happy Je zult nooit weten wat een ander daarvan denkt. En daarnaast, wat boeit dat ook?

Je moet wel uitkijken dat je niet gaat hardlopen op gewone sportschoenen. Die zijn heel anders dan hardloopschoenen. Hardlopen op gewone schoenen gaat ook veel moeizamer, omdat die schoenen niet meeveren en het ook helemaal niet goed is voor je spieren en gewrichten. Die schoenen vangen namelijk de klap op. Als je gewone schoenen draagt kan je je voorstellen wat voor klap je spieren en gewrichten moeten opvangen. Absoluut niet doen dus!

En vooral ook: niet te hard rennen! Als je gewoon kunt praten tijdens het joggen, dan heb je het juiste tempo te pakken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 30 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje do 12 jul 2012 - 20:11

Het punt is dat ik niet zo even geld daar aan uit kan geven,en als ik niet zeker weet of ik het echt ga doen/volhouden dan vind ik het zonde. k snap wel dat hardloopschoenen er speciaal voor zijn en zoveel beter zijn. Fijn dat jullie zo meedenken.

En Luce ja stomme reden i know maar toch. Mijn postuur en dan rennen..en dan zie ik vaak wel de getrainden mensen rennen hier haha
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 30 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast do 12 jul 2012 - 20:17

Hardlopen met veel overgewicht is toch helemaal niet goed voor je lichaam?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 30 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast do 12 jul 2012 - 20:19

Ja, snap ik hoor. Zou je niet schoenen van iemand even kunnen lenen? Ja, ik ben daar heel voorzichtig mee geworden omdat ik zelf een blessure heb gehad omdat ik op normale schoenen ging hardlopen. Daarnaast loopt het ook gewoon veel moeilijker, je hebt het idee dat je het veel minder goed kan volhouden.

En verder moet je je gewoon niet zoveel aantrekken van wat een ander denkt. Makkelijker gezegd dan gedaan, dat weet ik. Maar je moet je echt niet tegen laten houden omdat er misschién iemand is die er zo over denkt. Ik denk dat dat meer zegt over die persoon dan over jou. Je wilt gewoon gaan sporten. Nou, ga ervoor. En als je het liefst nog niet gezien wil worden door anderen, ga dan eerst gewoon lekker ergens in een bos joggen ofzo.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 30 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje do 12 jul 2012 - 20:21

En lenen nee niet dat ik weet. Maar is dat wel goed als een schoen al gevormd is aan een voet?

En ja je hebt ook gelijk hoor Luce smile
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 30 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast do 12 jul 2012 - 20:22

Het is altijd beter om op een voorgevormde hardloopschoen te lopen dan op een gewone schoen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 30 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje do 12 jul 2012 - 20:23

hmm ja zit ook weer wat in.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 30 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje do 12 jul 2012 - 20:25

Ik ben nu bezig met Evy op mijn mp3 te zetten maar hij schiet niet op. Hopelijk gaat dat wel lukken smile
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 30 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  _Nina do 12 jul 2012 - 20:28

Reva schreef:Hardlopen met veel overgewicht is toch helemaal niet goed voor je lichaam?
Waarom niet? Mits je goede schoenen met goede demping hebt zodat de klap op je gewrichten wat gereduceerd wordt, én rustig aan begint en niet teveel van je lichaam vraagt.. Je zult toch moeten bewegen, wil je die kilo's eraf krijgen.

Ik wil wel geloven dat overgewicht en hardlopen een ongunstige combinatie voor je gewrichten kan zijn. Maar overgewicht en helemaal niets doen is altijd nog slechter Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 30 561177

Edit: Ibbel, om die reden zou ik als ik jou was idd wel voor een goede hardloopschoen kijken. Niks ten nadele van jou, maar de klappen op bijvoorbeeld je knie- en enkelgewrichten zullen bij jou helaas echt wel iets groter zijn dan bij een ehh... ik noem maar wat, Doutzen Kroes die hardloopt ofzo Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 30 561177


Laatst aangepast door Statler op do 12 jul 2012 - 20:31; in totaal 1 keer bewerkt
_Nina
_Nina
Prater
Prater

Aantal berichten : 778
Punten : 901
Registratiedatum : 10-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 30 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje do 12 jul 2012 - 20:31

Statler schreef:
Reva schreef:Hardlopen met veel overgewicht is toch helemaal niet goed voor je lichaam?
Waarom niet? Mits je goede schoenen met goede demping hebt zodat de klap op je gewrichten wat gereduceerd wordt, én rustig aan begint en niet teveel van je lichaam vraagt.. Je zult toch moeten bewegen, wil je die kilo's eraf krijgen.

Ik wil wel geloven dat overgewicht en hardlopen een ongunstige combinatie voor je gewrichten kan zijn. Maar overgewicht en helemaal niets doen is altijd nog slechter Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 30 561177

Dat denk ik ook Statler. Je begint ook rustig aan. En als het nog niet goed gaat doe ik de volgende keer weer dezelfde les Wink Ik wil weer conditie opbouwen ook. Maar goed of dit dan wat voor mij is moeten we nog gaan meemaken hahah
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 30 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  _Nina do 12 jul 2012 - 20:32

Heb nog even ge-edit Wink
_Nina
_Nina
Prater
Prater

Aantal berichten : 778
Punten : 901
Registratiedatum : 10-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 30 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje do 12 jul 2012 - 20:33

Statler schreef:Heb nog even ge-edit Wink

Oh en ja dat denk ik ook wel haha. Maar ga ze dan ook nemen als ik er echt mee aan de slag ga.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 30 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast do 12 jul 2012 - 21:19

Ik ga straks samen met mijn vriend lopen. Die wilt ook graag gaan hardlopen maar krijgt op de loopband altijd last van zijn scheenbenen.

Vandaag wil hij het buiten proberen. Wie weet heeft hij er dan minder last van. Hoop het wel, dan kunnen we samen gaan lopen. Vind ik wel zo gezellig.


Bij Zalando hebben ze nu heel veel hardloopschoenen in de aanbieding. Wie weet zit er wat tussen.


Laatst aangepast door Punk'd op vr 13 jul 2012 - 3:41; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 30 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast do 12 jul 2012 - 22:33

Weet je wat je misschien wel kan proberen Ibbeltje? Eerst de lessen proberen op de sportschool op de loopband. Ik heb dat een tijdje gedaan en op de een of andere manier kan je daar met gewone schoenen toch beter op lopen. Ik denk omdat asfalt veel minder mee veert.

En als je les 1 eerst niet haalt, doe je hem gewoon nog een keer. Net zolang totdat je 'm wel uit kan rennen. Dat zegt Evy op gegeven moment ook wel. Heb je er nou moeite mee, doe dan de les gewoon nog een keer. Je conditie bouwt zich echt vrij snel op, je hoeft niet bang te zijn dat je de les nooit zult uitlopen. Als je maar structureel het liefst 3 keer in de week een half uurtje een les op pakt. Dan gaat het snel.



Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 30 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Linnie1985 vr 13 jul 2012 - 0:09

5 augustus heb je bij ons op rosada Nike running challenge. 2,5, 5 en 10 km. Deelname is gratis! Je kan Nike prijzen winnen. Wel beperkt aantal plaatsen. Moest t ff melden, aangezien ze minimaal 200 deelnemers moeten hebben om het door te laten gaan.
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Goeree Overflakkee

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 30 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje vr 13 jul 2012 - 0:52

Lief dat je mee denkt Luce maar sportschool gaat hem niet worden, niet betaalbaar voor mij.


EN ja idd net zolang herhalen tot ik het haal smile
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 30 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Liz vr 13 jul 2012 - 3:12

Ibbeltje schreef:Lief dat je mee denkt Luce maar sportschool gaat hem niet worden, niet betaalbaar voor mij.


EN ja idd net zolang herhalen tot ik het haal Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 30 561177



Bij de decathlon in Best hebben ze hele goedkope hardloopschoenen. Die van mij lopen heerlijk. Heb er trouwens ook een 3 kwart hardloopbroek (10 euro) en 2 shirtjes vandaag voor 4 euro
Liz
Liz
Prater
Prater

Aantal berichten : 825
Punten : 994
Registratiedatum : 28-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 30 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast vr 13 jul 2012 - 3:40

Liz schreef:
Ibbeltje schreef:Lief dat je mee denkt Luce maar sportschool gaat hem niet worden, niet betaalbaar voor mij.


EN ja idd net zolang herhalen tot ik het haal Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 30 561177



Bij de decathlon in Best hebben ze hele goedkope hardloopschoenen. Die van mij lopen heerlijk. Heb er trouwens ook een 3 kwart hardloopbroek (10 euro) en 2 shirtjes vandaag voor 4 euro
Mijn vriend koopt daar ook wel eens zijn sportkleding, is inderdaad best goedkoop.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 30 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje vr 13 jul 2012 - 3:43

Mermaid Forest schreef:
Liz schreef:
Ibbeltje schreef:Lief dat je mee denkt Luce maar sportschool gaat hem niet worden, niet betaalbaar voor mij.


EN ja idd net zolang herhalen tot ik het haal Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 30 561177



Bij de decathlon in Best hebben ze hele goedkope hardloopschoenen. Die van mij lopen heerlijk. Heb er trouwens ook een 3 kwart hardloopbroek (10 euro) en 2 shirtjes vandaag voor 4 euro
Mijn vriend koopt daar ook wel eens zijn sportkleding, is inderdaad best goedkoop.

Dank je voor de tip Liz!


edit: o ik zag er voor 6,75 op de site, helaas hadden ze die niet in best.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 30 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje vr 13 jul 2012 - 7:07

Trouwens, hoe nemen jullie huissleutels en telefoon mee of zo? Tasje is niet handig, maar in je broekzak ?

Edit: ik ben vanmorgen voor de 1e keer gegaan en had telefoon en sleutels in mijn broekzak.

Het viel mij enorm mee. Natuurlijk voor mij niet soepel als iemand met meer conditie, maar ik heb hem uitgelopen, alleen 1x tussendoor extra gewandeld ipv gelopen. Maar ik ben toch trots op mijzelf dat ik ondanks de regen toch gegaan ben smile
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 30 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 30 van 40 Vorige  1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum