Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

+86
Curious
Enelya
Poubelle
Pepper
Teddyaapje
Siamsa
Pancake
_Nina
Ibbeltje
Marin
heartsdale
Happydobby
Burn
Day's
PaarsBlauw
SoGood
_Cyn_
JD
Muurvlindertje
Inge
Dani
Slakje
Liz
vlindertje
poppetje
lyke
Linnie1985
Zininzon
mo
Tinus
sweetgirl
Ster
Macelka
Liadan
Laced
Kaboutertje
Jude
woezel
Sushi
rianne287
silly-one
Caroow
Fearie
Lotus_
dolfijntje24
Cheesegirl
Ella
Hoochie
MamaCa
Dolphinne
Tullow
Rush
Pussycat
Queen
Labeendje
Zonnetje
Zwerver
Mscene
Antibes
papilon
SleepingBeauty
NoorA
CCC
Effie_O
Serena
Suus
Guus
bolus26
Sweety
Aziraphale
smooch
Caramba
Travelgurly
Cow
Mysterious
May
Lilypie
Minx
Lotus
Atelier Madame
Ugly Betty
ekiaam87
Beachgirl
Lavendel
Le Chat Noir
_*Blondgirl*_
90 plaatsers

Pagina 16 van 40 Vorige  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 16 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Serena do 27 okt 2011 - 0:16

wc-eend schreef:
Ik moet nog STEEDS weer gaan hardlopen....

haha je bent niet de enige...
Vind het alleen nu zo moeilijk om tijd te vinden, in het donker lopen vind ik in mijn buurt niet zo fijn en als je 4 dagen van 7 tot 7 van huis bent schiet het niet zo op...
Serena
Serena
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 16 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Lotus_ do 27 okt 2011 - 0:47

Storm schreef:Kun je Start to Run ook gewoon op je iPhone zetten en is dat gratis?

Ik heb het net op mijn ipod gezet. Iphone moet dan ook kunnen lijkt me. Heb het bestand eerst gekopieerd naar itunes en vanuit daar op de ipod.
Lotus_
Lotus_
Prater
Prater

Aantal berichten : 505
Punten : 545
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 16 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Fearie do 27 okt 2011 - 1:06

Lotus_ schreef:
Storm schreef:Kun je Start to Run ook gewoon op je iPhone zetten en is dat gratis?

Ik heb het net op mijn ipod gezet. Iphone moet dan ook kunnen lijkt me. Heb het bestand eerst gekopieerd naar itunes en vanuit daar op de ipod.

Het staat bij mij in de vorm van een podcast op mijn ipod, ga er vanuit dat het dan ook op je iphone kan.
Ben nu bij les 10, vanavond weer rennen smile

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 16 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Dolphinne do 27 okt 2011 - 1:39

Ik ben in de zomer fanatiek begonnen en heb toen tot les 7 gelopen. Daarna aantal weken niet. Toen weer 1 keer gelopen en daarna weer niet.
Ik wil wel graag weer verder, maar heb nu even te weinig motivatie om het ook echt te gaan doen.

Eerst maar even iets meer rust hebben en dan een vaste dag (of 2) in de week met mezelf afspreken. Heb al wel kleding met lange mouwen/pijpen gekocht en led-lichtje voor om mn arm.
Dolphinne
Dolphinne
Prater
Prater

Aantal berichten : 1388
Punten : 1465
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 16 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Zwerver ma 31 okt 2011 - 4:29

Ik wilde vandaag beginnen, maar na een vinger tussen de deur en tandartsbezoekje sla ik over!

Jullie alweer of nog fanatiek bezig?
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 16 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Caroow wo 2 nov 2011 - 10:30

Ik ben gister begonnen met start to run les 1, echt nooit gedacht dat ik het zo leuk zou vinden. Je hoeft helemaal niet na te denken, hobbelt lekker door, en ik was ook niet helemaal uitgeput.
Vandaag heb ik les 2 gedaan, maar volgens mij is dat niet echt goed, zonder rustdag. Maar ik had er zo'n zin in nerd

Ik loop nu alleen nog op hockeyschoenen.. Ze zitten wel heel fijn, maar misschien moet ik toch maar goede schoenen gaan aanschaffen.

Zijn jullie ook echt strakker geworden van start to run?
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 16 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Cheesegirl za 5 nov 2011 - 0:33

Ik heb vandaag mijn eerste les gedaan adhv Renate Wennemars. Ik moet zeggen dat hij mij voor de eerste keer erg meeviel en dat ik het ook leuk vond! smile

Even een praktisch vraagje, als jullie lopen waar laten jullie dan jullie huissleutel? Ik ga nu lopen en er was niemand thuis, dus ik moest de sleutel wel meenemen. Ik vond alleen niet echt een goede manier om de sleutel op te bergen, heb geen zakken in mijn vest.
Cheesegirl
Cheesegirl
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 16 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Suus za 5 nov 2011 - 0:52

Ik hield mijn sleutel eerst altijd gewoon in mijn hand, niet ideaal, maar zakken die dicht konden had ik niet in mijn kleding. Nu heb ik een broek met een klein zakje met een rits, waar mijn sleutel in kan. En als het koud is heb ik ook nog een vest met zakken die met een rits dichtgaan. Is toch fijner dan vasthouden.
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 16 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Fearie za 5 nov 2011 - 1:26

Ik heb een broek van de H&M en daar zit een vakje op de achterkant, kan net een kleine ipod en sleutel in.
Ben nu bij les 13 smile

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 16 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Cheesegirl za 5 nov 2011 - 1:30

Fearie schreef:Ik heb een broek van de H&M en daar zit een vakje op de achterkant, kan net een kleine ipod en sleutel in.
Ben nu bij les 13 smile
Jij doet de lessen van Start to run?
Ik ben nl begonnen met Renate Wennemars, maar ik vraag mij af of ik de eerste les nou bijv 1 week moet aanhouden of dat de de tweede keer dat je gaat lopen nou direct met les 2 begint?
Cheesegirl
Cheesegirl
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 16 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Fearie za 5 nov 2011 - 1:40

Carola589 schreef:
Fearie schreef:Ik heb een broek van de H&M en daar zit een vakje op de achterkant, kan net een kleine ipod en sleutel in.
Ben nu bij les 13 smile
Jij doet de lessen van Start to run?
Ik ben nl begonnen met Renate Wennemars, maar ik vraag mij af of ik de eerste les nou bijv 1 week moet aanhouden of dat de de tweede keer dat je gaat lopen nou direct met les 2 begint?

Ik loop met Start to run ja, daar doe je 3x in de week een les. Ik ben nu bij les 13 en dus bezig met de 5e week, dat van Renate Wennemars ken ik niet smile

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 16 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Caroow za 5 nov 2011 - 2:45

Ik heb een broek met zakken met een rits, dus daar doe ik mijn sleutels is.

Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 16 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Zonnetje za 5 nov 2011 - 3:10

Mijn broek nu heeft ook een klein zakje met een rits. Eerst maakte ik de huissleutel altijd vast aan mijn veters, dan strikte ik hem vast, want in mijn handen houden vond ik niet zo fijn.
Zonnetje
Zonnetje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : omgeving Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 16 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  silly-one za 5 nov 2011 - 5:01

Ik loop sinds 2 weken weer had, maar doe het zonder Evy of Renate. Ik weet hoe die schema's zijn opgebouwd en ik loop gewoon mijn tempo. Merkte vandaag wel dat ik weer een stuk langer aan één kom lopen dan woensdag.
Ik loop nu nog in een trainingsbroek en daarin kan mijn mp-3 en sleutel zonder dat ze in de weg zitten.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : N.ijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 16 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Zwerver za 5 nov 2011 - 5:17

Carola589 schreef:
Fearie schreef:Ik heb een broek van de H&M en daar zit een vakje op de achterkant, kan net een kleine ipod en sleutel in.
Ben nu bij les 13 smile
Jij doet de lessen van Start to run?
Ik ben nl begonnen met Renate Wennemars, maar ik vraag mij af of ik de eerste les nou bijv 1 week moet aanhouden of dat de de tweede keer dat je gaat lopen nou direct met les 2 begint?
Bij renate zit er toch ook een schema bij in Excel?
Voglens mij is het zo dat je de volgende keer les 2 moet lopen, maar ik heb bijvoorbeeld zo'n slechte conditie dat ik zelf 3x les 1 loop en dan de week erna 3x les 2
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 16 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Cheesegirl za 5 nov 2011 - 7:13

wc-eend schreef:
Carola589 schreef:
Fearie schreef:Ik heb een broek van de H&M en daar zit een vakje op de achterkant, kan net een kleine ipod en sleutel in.
Ben nu bij les 13 smile
Jij doet de lessen van Start to run?
Ik ben nl begonnen met Renate Wennemars, maar ik vraag mij af of ik de eerste les nou bijv 1 week moet aanhouden of dat de de tweede keer dat je gaat lopen nou direct met les 2 begint?
Bij renate zit er toch ook een schema bij in Excel?
Voglens mij is het zo dat je de volgende keer les 2 moet lopen, maar ik heb bijvoorbeeld zo'n slechte conditie dat ik zelf 3x les 1 loop en dan de week erna 3x les 2
Ik heb er geen Excel bestand bij. Ik denk dat ik ook 3x de les loop, dus 3 x lopen in één week en dan elke week 1 les. Dan doe ik er dus 18 weken over om 5 km te lopen haha!
Cheesegirl
Cheesegirl
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 16 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  silly-one za 5 nov 2011 - 22:50

En wie is er vandaag of gaat vandaag nog een rondje lopen?
Ik ben net terug en heb de 5 km bijna aan een stuk gelopen zonder te wandelen. Alleen nadat ik de trappen was opgelopen met kniehef ( stukje coördinatie wat ik met tennissen kan gebruiken) en toen ik vals plat omhoog was gelopen heb ik gewandeld.
Ben nu voor de 5de keer in 2 weken tijd gaan hardlopen en ik merk gewoon nu al dat ik het langer vol hou. Op het laatste kon ik er nog een sprintje uittrekken ( wat ik ook nodig heb met tennissen). Baal er nu al van dat ik volgend weekend niet kan lopen omdat ik dan naar Texel ga met vriendinnen.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : N.ijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 16 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Suus za 5 nov 2011 - 23:02

Maar Silly, heb je dan echt geen tijd om even een half uurtje hard te lopen? Dat lijkt me juist wel lekker op zo'n eiland smile
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 16 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  silly-one za 5 nov 2011 - 23:09

Ik ga daar met een stel vriendinnen naartoe. Dus het zal er niet echt van komen ben ik bang. Plus dat ik vanuit mijn ouders moet gaan dus dat betekend dat ik al mijn spullen dan eerst mee naar hun moet nemen om het vervolgens weer mee naar hun terug te nemen etc. Mij teveel moeite. Maar ik had al besloten om van het treinstation Den Helder naar de haven te wandelen en dat ik ook iets van 3 kilometer en dat ik ook lekker.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : N.ijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 16 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  rianne287 di 13 maa 2012 - 3:39

Dit jaar voor de 2e keer weer hard gelopen na de winter. Heerlijk met deze temperaturen.
Nog meer mensen na de winter weer begonnen? Very Happy

Ik ben weer begonnen met een rondje van 3 km.
rianne287
rianne287
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 388
Punten : 394
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Twente

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 16 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Rush di 13 maa 2012 - 3:41

Ik moet nog steeds beginnen. Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 16 166342
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 16 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast di 13 maa 2012 - 6:58

Ik zit ongeveer op de helft van het start to run programma, ik in de heb het tot les 13 gehaald. Ik loop nu 2 x per week, vanaf april ga ik naar 3x per week. Dan is het 's avonds langer licht.. Hardlopen vind ik toch wel veel fijner dan sporten in de sportschool.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 16 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast di 13 maa 2012 - 9:20

Ik heb drie weken gelopen met STR en toen werd ik ziek, ruim een week er uit gelegen. Inmiddels zijn we al weer twee weken verder en ik krijg mezelf niet zo ver om weer te gaan lopen, bah. Had net een lekker ritme en nu kan ik weer opnieuw beginnen. Dan wacht ik ook maar op beter weer. Wellicht loopt dat wat prettiger.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 16 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  rianne287 di 13 maa 2012 - 19:08

Ik zit nu op 2 x per week..zou het ook wel 3x willen, maar die 3e keer zou dan s'avonds moeten zijn.. dus nog even wachten tot het iets langer licht is inderdaad.
Ik ren nu dus weer een paar weken, en in die weken ben ik dus NIET bij de fitness geweest Embarassed
Maar buiten is natuurlijk wel zo veel lekkerder dan binnen op zo'n loopband..
rianne287
rianne287
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 388
Punten : 394
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Twente

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 16 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Sushi ma 19 maa 2012 - 21:48

Meiden! Ik wil vandaag gaan beginnen met Start to run. Ik heb van een collega alle mp3'tjes gekregen en ben nu de eerste op mijn iPod aan het zetten. Ik ben een soort van zenuwachtig en ben bang dat mensen naar me gaan kijken en me gaan uitlachen...
Sushi
Sushi
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11
Woonplaats : Leiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 16 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 16 van 40 Vorige  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum