Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

+86
Curious
Enelya
Poubelle
Pepper
Teddyaapje
Siamsa
Pancake
_Nina
Ibbeltje
Marin
heartsdale
Happydobby
Burn
Day's
PaarsBlauw
SoGood
_Cyn_
JD
Muurvlindertje
Inge
Dani
Slakje
Liz
vlindertje
poppetje
lyke
Linnie1985
Zininzon
mo
Tinus
sweetgirl
Ster
Macelka
Liadan
Laced
Kaboutertje
Jude
woezel
Sushi
rianne287
silly-one
Caroow
Fearie
Lotus_
dolfijntje24
Cheesegirl
Ella
Hoochie
MamaCa
Dolphinne
Tullow
Rush
Pussycat
Queen
Labeendje
Zonnetje
Zwerver
Mscene
Antibes
papilon
SleepingBeauty
NoorA
CCC
Effie_O
Serena
Suus
Guus
bolus26
Sweety
Aziraphale
smooch
Caramba
Travelgurly
Cow
Mysterious
May
Lilypie
Minx
Lotus
Atelier Madame
Ugly Betty
ekiaam87
Beachgirl
Lavendel
Le Chat Noir
_*Blondgirl*_
90 plaatsers

Pagina 29 van 40 Vorige  1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 29 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Zininzon ma 25 jun 2012 - 7:23

Les 8 fluitend gehaald met mijn nieuwe schoenen!
Mijn moeder is gezellig met me mee gefietst smile


Ik kan ook best 30 kilo missen. Zou dan te slank zijn voor mijn bouw, maar ik bedoel te zeggen dat ik nu geen tientonner ben (heb maat 44 bij een lengte van 1,79). Het is wel belangrijk dat je goede schoenen hebt, maar ik zou het gewoon proberen!
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 29 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast di 26 jun 2012 - 0:16

Oreo schreef:Ik denk dat ik me binnenkort bij jullie aan wilg aan sluiten. Met behulp van de fysiotherapeuten ben ik bezig met opbouwen van hardlopen en inmiddels red ik het 10 minuten achter elkaar op de loopband. Deze week nog een 10 minuten, volgende week 2x 13 en de week erop 2x 15. Maar op de loopband lopen is natuurlijk compleet anders!

Wat denken jullie? Zal ik gewoon instappen op les 1 van Evy? Of zal ik bij een andere les starten? Het is heeeeel lang geleden dat ik heb gelopen met Evy (voordat ik geblesseerd raakte dus dat is ergens halverwege 2008).

Ik zou dan verderop beginnen.

Bij mij had hij vorig jaar niet alles gedownload en ben doen bij les 20 begonnen. Hardlopen had ik nog niet gedaan maar stond wel 2x per week op de crosstrainer.

Heb net een ultiem rondje voor mijzelf hardgelopen. 7.5 km in 45 minuten :cheering: Heb 1 klein momentje gehad dat ik dacht 'nu ga ik kotsen' haha (er zat in mijn uitgestippelde route nogal een berg waar ik niet op was voorbereid en toen ik bovenkwam was ik echt kapot) maarrrr ik heb doorgezet :cheering:


Vind het echt helemaal leuk. Heb de smaak zo te pakken!

Succes iedereen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 29 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Caroow wo 27 jun 2012 - 9:37

Ik heb jullie tips nodig!

Ik loop al een tijdje hard, rondjes tussen de twee en vier kilometer, steeds 3 minuten rennen en 1 minuut lopen. Maar nu; met mijn werk doe ik mee met en wedstrijd laughcry En ik moet zaterdag al 5 kilometer achter elkaar lopen. Ik heb zonet over 5 kilometer 40 minuten gedaan, en niet helemaal hardgelopen, ook een stukje lopen.

Hoe zorg ik nou dat ik zaterdag het wel haal? Ik had vandaag erg last van buikpijn, maar ik had ook echt net mijn eten op.
Kortom, ik heb tips nodig!
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 29 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast wo 27 jun 2012 - 9:41

Ik ga ook hardlopen binnenkort. Krijg nu de lessen van Evy van 2011 gemaild smile Ik heb het al eens gedaan met de lessen van 2006 en dat vond ik heerlijk! Toen deed ik het voor mijn conditie. Nu ook, maar ik wil mijn zwangerschapskilo's (12 kilo) eraf.
En wil weer enigzins strak in mijn vel zitten..

:cheering:


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 29 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  heartsdale wo 27 jun 2012 - 18:47

Ik ben begonnen met het schema wat ik heb geprint en ik vind het tot nu toe meevallen.
Als ik tijd heb ga ik 2 x per dag en iets langer wat voorgeschreven staat.


Ik ben blij dat ik er aan begonnen ben..
heartsdale
heartsdale
Prater
Prater

Aantal berichten : 527
Punten : 672
Registratiedatum : 08-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 29 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast wo 27 jun 2012 - 18:54

Dat zou ik niet doen heartsdale! Je moet echt pauzes tussen de lessen nemen, omdat je spieren tijd nodig hebben om te herstellen. Ze geven niet voor niks aan dat je elke keer een dag er tussen moet laten. Ga je op deze manier door, is de kans zeer aanwezig dat je jezelf blesseert. Het is maar wat je wil...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 29 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  heartsdale wo 27 jun 2012 - 19:13

Luce schreef:Dat zou ik niet doen heartsdale! Je moet echt pauzes tussen de lessen nemen, omdat je spieren tijd nodig hebben om te herstellen. Ze geven niet voor niks aan dat je elke keer een dag er tussen moet laten. Ga je op deze manier door, is de kans zeer aanwezig dat je jezelf blesseert. Het is maar wat je wil...

Nee ik wil mezelf niet blesseren, dat kan ik niet gebruiken.
Ik denk dat ik een beetje doorgedraaid ben met afvallen, en dat ik weer te snel wil...
heartsdale
heartsdale
Prater
Prater

Aantal berichten : 527
Punten : 672
Registratiedatum : 08-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 29 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast wo 27 jun 2012 - 19:25

Nou, slow down dan! 3 keer in de week is zat. En ook daar merk je snel genoeg iets van hoor! Heb je verder goede hardloopschoenen? Zodat je je knieeen en je rug heel houdt?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 29 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast wo 27 jun 2012 - 19:29

Cheesegirl schreef:Zo vandaag na 2 weken niet lopen les 7 gelopen. Het viel best mee eigenlijk, alleen op een gegeven moment toch wel last van mijn knie. Ik weet niet zo goed wat ik daar aan kan doen, een brace hielp ook niet.


Heb je wel goede schoenen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 29 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast wo 27 jun 2012 - 19:31

Tinus schreef:Vandaag les 17 gelopen en het was enorm pittig. Ik stond op het punt om op te gaan geven.
Lopen jullie de lessen die erg moeizaam gaan de volgende keer weer, of lopen jullie dan de volgende les? Ik zit zelf heel erg te twijfelen of ik deze les nog eens zal doen of door te gaan naar les 18.

Ik deed dezelfde les dan nog een keer tot het me goed af ging. Heb je 'm inmiddels vaker gedaan?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 29 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  heartsdale wo 27 jun 2012 - 19:37

Luce schreef:Nou, slow down dan! 3 keer in de week is zat. En ook daar merk je snel genoeg iets van hoor! Heb je verder goede hardloopschoenen? Zodat je je knieeen en je rug heel houdt?

Ja ik heb hardloopschoenen gekocht. Dat zit wel snor.
Ik moet zeggen dat ik nog niks merk, maar hiervoor ging ik ook wel al naar de sportschool en ik liep al veel, dus conditie heb ik op zich wel, het is alleen mn gewicht wat in de weg staat.
Ik heb ook nog een trimfiets waar ik ook 20 minuten op fiets als ik tijd heb, maar dat gebeurt niet iedere dag hoor, vind het lopen buiten nu veel lekkerder, daar haal ik veel meer voldoening uit als dat ik binnen zit.
heartsdale
heartsdale
Prater
Prater

Aantal berichten : 527
Punten : 672
Registratiedatum : 08-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 29 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast wo 27 jun 2012 - 19:44

Ookal voel of merk je nu nog niks, toch niet elke dag hardlopen hoor. Snap dat je snel wilt afvallen maar het is echt niet goed voor je spieren.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 29 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  heartsdale wo 27 jun 2012 - 19:46

Luce schreef:Ookal voel of merk je nu nog niks, toch niet elke dag hardlopen hoor. Snap dat je snel wilt afvallen maar het is echt niet goed voor je spieren.

Oke gewoon om de dag dus.. dankjewel!
heartsdale
heartsdale
Prater
Prater

Aantal berichten : 527
Punten : 672
Registratiedatum : 08-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 29 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Tinus do 28 jun 2012 - 6:37

Luce schreef:
Tinus schreef:Vandaag les 17 gelopen en het was enorm pittig. Ik stond op het punt om op te gaan geven.
Lopen jullie de lessen die erg moeizaam gaan de volgende keer weer, of lopen jullie dan de volgende les? Ik zit zelf heel erg te twijfelen of ik deze les nog eens zal doen of door te gaan naar les 18.

Ik deed dezelfde les dan nog een keer tot het me goed af ging. Heb je 'm inmiddels vaker gedaan?

Nee, nog niet Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 29 1371890812
Ik ben helemaal niet meer zo goed bezig. Ging eerder echt 3 x per week, soms 2. Maar nu red ik soms 1 x per week niet. Ben mijn motivatie een beetje kwijt! Komt ook doordat de laatste keer zo moeizaam ging...
Tinus
Tinus
Prater
Prater

Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 29 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Zininzon ma 9 jul 2012 - 9:38

Wat is het hier stil!

Ik heb net les 12 gelopen... stukjes van 1 - 2 - 4 - 4 - 5 hardlopen en tussendoor een paar minuten wandelen.
Ging goed smile

Hoe gaat het met jullie?

Heartsdale: 2 x per dag is idd veel te veel! Bij Start to Run adviseren ze 1 en soms 2 dagen pauze tussendoor!
Ik ben zoals gezegd bij les 12 en mijn vriend zei een paar lessen geleden al dat hij merkt dat ik strakker word. Ik merk het zelf ook, voornamelijk bij mijn billen. Mijn buik kan nog wel wat kwijt, maar daar gaat het niet echt af...
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 29 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast ma 9 jul 2012 - 9:39

Goed bezig!

Ik ben toe aan les 6 morgen en het gaat goed hier! Totaal geen moeite met de lessen, Iers wat ik wel had verwacht. Maar ik ren ze soepel uit. Heerlijk ook weer, hardlopen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 29 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Marin ma 9 jul 2012 - 9:54

Hee leuk dat dit topic nu weer geupt is! Ik ben ook vorige week begonnen met Start to Run en zit intussen in de tweede week, heb nu drie lessen gehad. Het gaat best lekker, valt me alles mee! Ik liep wel vaker hard, maar dan ging ik al veel te snel over m'n eigen grens heen. Nu loop ik best makkelijk, zonder echt uitgeput te zijn. Vind het echt wel lekker! En de muziek er bij is ook leuk.

Super goed dat jij het ook doet Luce, zullen we elkaar aanmoedigen? Very Happy
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 29 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast ma 9 jul 2012 - 9:56

Ik ben voor Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 29 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Zininzon do 12 jul 2012 - 7:18

Nou, waar blijven jullie dan? :P

Kom op dames :cheering:

Ik ben net thuis van les 13.. Wordt wel pittiger hoor! Ik moest nu 2 - 1 - 3- 2 - 5 - 3 - 5- 3 - 5 - 2
Volgende keer worden de stukjes van 5 minuten, 6 minuten! Pffff :nopompom:
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 29 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Cheesegirl do 12 jul 2012 - 7:41

Ik heb STR eigenlijk een beetje laten varen, ben nu gewoon op eigen houtje aan het hardlopen. De ene keer houd ik het 2.5 km vol en net maar 1 km. Ik kijk elke keer gewoon aan hoever ik kan en als ik pijn heb dan stop ik en loop ik verder. Zo blijf ik toch bezig met hardlopen, maar wel op de manier waarop ik het red. smile
Cheesegirl
Cheesegirl
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 29 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast do 12 jul 2012 - 9:38

Ik doe morgen les 7. Gaat goed hier, lekker om weer bezig te zijn!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 29 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje do 12 jul 2012 - 19:03

Wat voor hardloop outfit hebben jullie?

Ik wil misschien ook gaan hardlopen, of ja het gaat kriebelen. Maar heb echt 0,0 conditie en ook geen echte outfit er voor. Vriendin van mij heeft echte sportkleding, maar om nou wat aan te gaan schaffen zonder dat ik wet of ik het echt wel leuk vind, vind ik ook zonde.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 29 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Zonnetje do 12 jul 2012 - 19:08

Leuk dat je het misschien ook wilt gaan doen, Ibbeltje. Toen ik begon met hardlopen, ben ik begonnen met een joggingbroek en een katoenen sportshirtje. Dat had ik sowieso in mijn kledingkast liggen. Toen bleek dat ik het echt leuk vond, ben ik wat hardloopkleding gaan kopen. Dat hoeft niet duur te zijn. Bijvoorbeeld bij de Aldi, Lidl en AH hebben ze regelmatig aanbiedingen van hardloopbroeken en/of shirts. Ik vind dat wel veel prettiger lopen, dus zou het je wel aanraden als je het lopen leuk vindt.
Zonnetje
Zonnetje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : omgeving Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 29 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje do 12 jul 2012 - 19:20

Oh oke. Ja ik heb wel wat ik er voor kan gebruiken.
Denk je dat ik het kan, hardlopen, Zonnetje? Very Happy Ik denk de hele tijd dat ik voor lul zal lopen
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 29 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Zonnetje do 12 jul 2012 - 19:34

Ibbeltje, je loopt niet voor lul. Ik vind het alleen maar goed dat je sportief bezig bent. In het begin kun je maar heel kort rennen en dan loop je weer een stukje, dat heeft iedereen. Maar als je het opbouwt, kun je op een gegeven moment wat langer achter elkaar rennen.
Ik loop zelf ook graag buiten de bebouwde kom over fietspaden. Ik ga hier ook niet door de winkelstraat lopen, dan lopen er mensen in de weg op de stoep en met al die terrasjes voel ik me zo bekeken.
Zonnetje
Zonnetje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : omgeving Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 29 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 29 van 40 Vorige  1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum