Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

+86
Curious
Enelya
Poubelle
Pepper
Teddyaapje
Siamsa
Pancake
_Nina
Ibbeltje
Marin
heartsdale
Happydobby
Burn
Day's
PaarsBlauw
SoGood
_Cyn_
JD
Muurvlindertje
Inge
Dani
Slakje
Liz
vlindertje
poppetje
lyke
Linnie1985
Zininzon
mo
Tinus
sweetgirl
Ster
Macelka
Liadan
Laced
Kaboutertje
Jude
woezel
Sushi
rianne287
silly-one
Caroow
Fearie
Lotus_
dolfijntje24
Cheesegirl
Ella
Hoochie
MamaCa
Dolphinne
Tullow
Rush
Pussycat
Queen
Labeendje
Zonnetje
Zwerver
Mscene
Antibes
papilon
SleepingBeauty
NoorA
CCC
Effie_O
Serena
Suus
Guus
bolus26
Sweety
Aziraphale
smooch
Caramba
Travelgurly
Cow
Mysterious
May
Lilypie
Minx
Lotus
Atelier Madame
Ugly Betty
ekiaam87
Beachgirl
Lavendel
Le Chat Noir
_*Blondgirl*_
90 plaatsers

Pagina 28 van 40 Vorige  1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 28 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Tinus ma 4 jun 2012 - 2:49

Oh man, ik heb al meer dan 2 weken niet gelopen! Die ene week dat het zo ontzettend warm was, en vanaf afgelopen week was ik niet lekker. Hopelijk knap ik deze week meer op zodat ik misschien zaterdag kan gaan..! Moet verder met les 15 geloof ik, maar ik hoop dat ik dat ga redden nu ik al zo lang niet meer gelopen heb.
Tinus
Tinus
Prater
Prater

Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 28 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Zininzon ma 4 jun 2012 - 7:12

Ik ga zo les 4 doen.. heb alweer een hele week niet gelopen, dus ben benieuwd of ik het volhoud..
Mijn moeder gaat meefietsen als supporter :P
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 28 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Cheesegirl wo 6 jun 2012 - 8:11

Zo vandaag na 2 weken niet lopen les 7 gelopen. Het viel best mee eigenlijk, alleen op een gegeven moment toch wel last van mijn knie. Ik weet niet zo goed wat ik daar aan kan doen, een brace hielp ook niet.

Cheesegirl
Cheesegirl
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 28 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  May wo 6 jun 2012 - 8:13

Ik heb net les 2 van Renate gelopen. Het ging wel goed, in 29 minuten 4 km gelopen dus ik ben tevreden.
May
May
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Twente

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 28 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Tinus wo 13 jun 2012 - 4:49

Vandaag les 16 gelopen na 3 weken niet gelopen te hebben. Het ging echt goed, en dat had ik niet verwacht! Dacht dat het moeilijker zou zijn na zo'n lange tijd niet gelopen te hebben. Nu ook wel 'fier' op mezelf. Very Happy
Tinus
Tinus
Prater
Prater

Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 28 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Zininzon wo 13 jun 2012 - 9:18

Ik heb gisteren les 5 gelopen, dit weekend ga ik voor les 6! Vond de les van gisteren wel zwaarder worden! Pff!
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 28 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Queen vr 15 jun 2012 - 2:07

Is er iemand in A.msterdam die met mij samen wil lopen? Ik vind het zo saai alleen pff...
Ben zo'n beetje aan het einde van de lessen van Evy (tm 5) en ik kan ongeveer een half uurtje achter elkaar.
Queen
Queen
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 245
Punten : 354
Registratiedatum : 10-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 28 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  _Cyn_ vr 15 jun 2012 - 3:09

Ik ben eergisteren begonnen met lopen. Het viel me erg mee!! Ik heb meer conditie nog dan ik dacht.. :-P Ik heb in de eerst les 3.2 km gelopen en was niet echt moe ofzo. Gisteren ben ik nog 4 km gaan wandelen met vriendlief.

Nu nog vol zien te houden :-P
_Cyn_
_Cyn_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 475
Punten : 524
Registratiedatum : 28-02-12
Woonplaats : Breda

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 28 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Zininzon ma 18 jun 2012 - 6:55

Ik snap er helemaal niks van. Net les 7 gelopen, maar volgens mij zijn les 5, 6 en 7 gewoon het zelfde?? Weet iemand dit?
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 28 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Inge ma 18 jun 2012 - 7:50

Via evy?
Je hebt 3 dezelfde lessen achter elkaar.
1-2-3 4-5-6 en 7-8-9 zijn hetzelfde (dacht ik zo uit mijn hoofd) 7 is dus volgens mij anders dan 5 en 6
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 28 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast ma 18 jun 2012 - 8:28

Ik denk dat ik me binnenkort bij jullie aan wilg aan sluiten. Met behulp van de fysiotherapeuten ben ik bezig met opbouwen van hardlopen en inmiddels red ik het 10 minuten achter elkaar op de loopband. Deze week nog een 10 minuten, volgende week 2x 13 en de week erop 2x 15. Maar op de loopband lopen is natuurlijk compleet anders!

Wat denken jullie? Zal ik gewoon instappen op les 1 van Evy? Of zal ik bij een andere les starten? Het is heeeeel lang geleden dat ik heb gelopen met Evy (voordat ik geblesseerd raakte dus dat is ergens halverwege 2008).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 28 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Zininzon ma 18 jun 2012 - 8:31

Inge schreef:Via evy?
Je hebt 3 dezelfde lessen achter elkaar.
1-2-3 4-5-6 en 7-8-9 zijn hetzelfde (dacht ik zo uit mijn hoofd) 7 is dus volgens mij anders dan 5 en 6

Ja inderdaad via Evy.
Volgens mij heb ik verschillende cursussen door elkaar (in hoe snel de opbouw is).
Les 1, 2, 3, 4, 5, en 6 waren bij mij ook echt niet hetzelfde!
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 28 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Tinus di 19 jun 2012 - 7:11

Vandaag les 17 gelopen en het was enorm pittig. Ik stond op het punt om op te gaan geven.
Lopen jullie de lessen die erg moeizaam gaan de volgende keer weer, of lopen jullie dan de volgende les? Ik zit zelf heel erg te twijfelen of ik deze les nog eens zal doen of door te gaan naar les 18.
Tinus
Tinus
Prater
Prater

Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 28 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Happydobby di 19 jun 2012 - 8:03

Ik heb net les 1 gelopen, ging erg goed. Morgen heb ik vrij volgens evy Very Happy

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 28 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Cheesegirl di 19 jun 2012 - 8:51

Ik heb weer een week stil gelegen, omdat ik ziek was. Op dit moment heb ik nog steeds erg veel last van alle pollen buiten, waardoor lopen best lastig wordt denk ik. Misschien donderdag weer proberen.
Cheesegirl
Cheesegirl
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 28 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  heartsdale wo 20 jun 2012 - 2:40

Hoi allemaal,

Ik moet ook nodig afvallen, 30 kilo eraf.
Straks wil ik beginnen met hardlopen.
Ik ben onervaren en heb een conditie van een mandarijn, dus wie heeft tips hoe ik het beste kan beginnen wat ik moet eten enz enz.

Kom maar op, heb mn sportkleding al aan!
heartsdale
heartsdale
Prater
Prater

Aantal berichten : 527
Punten : 672
Registratiedatum : 08-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 28 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Happydobby wo 20 jun 2012 - 3:19

Ik zou dan beginnen met veel groenten, fruit en water drinken.

Verder tussendoor, fruit, eierkoeken.

3 maaltijden per dag en 3 keer een tussendoortje.

Veel wandelen, fietsen enz.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 28 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  heartsdale wo 20 jun 2012 - 3:22

Happydobby schreef:Ik zou dan beginnen met veel groenten, fruit en water drinken.

Verder tussendoor, fruit, eierkoeken.

3 maaltijden per dag en 3 keer een tussendoortje.

Veel wandelen, fietsen enz.

Oke, en het hardlopen/snelwandelen?
Of kan ik beter eerst beginnen met conditie opbouwen en over een tijdje gaan hardlopen?

Ik heb net een schema geprint en die begint met 4 x 2 min hardlopen en 4 x 2 min wandelen en drie keer per week.
heartsdale
heartsdale
Prater
Prater

Aantal berichten : 527
Punten : 672
Registratiedatum : 08-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 28 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Tinus wo 20 jun 2012 - 5:46

Ik vind juist dat je met een beginnersschema hardlopen al conditie 'kweekt'. Dus volgens mij kun je al best beginnen met hardlopen, rustig aan.
Tinus
Tinus
Prater
Prater

Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 28 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Suus wo 20 jun 2012 - 7:18

Misschien dat 4 x 2 minuten al best zwaar is hoor. Toen ik begon had ik ook de conditie van een mandarijn en ik vond 1 minuut achtereen hardlopen al superzwaar!
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 28 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Inge wo 20 jun 2012 - 8:08

Suus schreef:Misschien dat 4 x 2 minuten al best zwaar is hoor. Toen ik begon had ik ook de conditie van een mandarijn en ik vond 1 minuut achtereen hardlopen al superzwaar!

Ja had ik ook
Je zou bij evy kunnen kijken voor een schema of het schema van de hartstichting
Ik vond de 1e 2 weken pittig daarna ging het fijner
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 28 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Tullow zo 24 jun 2012 - 0:25

Omdat ik een ontsteking in mijn enkel heb, heb ik besloten in de vakantie niet te lopen. Wel jammer, maar achteraf gezien toch geen tijd voor gehad.
Inmiddels heb ik superfijne hardloopschoenen gekocht. En het loopt écht een stuk beter! Vandaag les 10 gelopen en het ging lekker.
Mijn lessen van Evy zijn wel allemaal verschillend heb ik het idee...
Burn en Rush, zijn jullie ook begonnen?
Tullow
Tullow
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 28 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Burn zo 24 jun 2012 - 0:27

Tullow, hahahahaha! Bijna!
Net zoals het afvallen..
Ik kan me er gewoon nog niet toe zetten..

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 28 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Zininzon zo 24 jun 2012 - 21:16

Ik heb zaterdag hardloopschoenen gekocht en ga vandaag les 8 van Evy doen!
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 28 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast zo 24 jun 2012 - 22:42

heartsdale schreef:Hoi allemaal,

Ik moet ook nodig afvallen, 30 kilo eraf.
Straks wil ik beginnen met hardlopen.
Ik ben onervaren en heb een conditie van een mandarijn, dus wie heeft tips hoe ik het beste kan beginnen wat ik moet eten enz enz.

Kom maar op, heb mn sportkleding al aan!

Als je 30kilo moet afvallen, ben je mi best veel te zwaar. Ik zou dan niet beginnen met hardlopen/joggen, maar met wandelen. Anders krijgen je gewrichten zoveel te verduren, dat je daar weer blessures van kan krijgen..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 28 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 28 van 40 Vorige  1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum