Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

+86
Curious
Enelya
Poubelle
Pepper
Teddyaapje
Siamsa
Pancake
_Nina
Ibbeltje
Marin
heartsdale
Happydobby
Burn
Day's
PaarsBlauw
SoGood
_Cyn_
JD
Muurvlindertje
Inge
Dani
Slakje
Liz
vlindertje
poppetje
lyke
Linnie1985
Zininzon
mo
Tinus
sweetgirl
Ster
Macelka
Liadan
Laced
Kaboutertje
Jude
woezel
Sushi
rianne287
silly-one
Caroow
Fearie
Lotus_
dolfijntje24
Cheesegirl
Ella
Hoochie
MamaCa
Dolphinne
Tullow
Rush
Pussycat
Queen
Labeendje
Zonnetje
Zwerver
Mscene
Antibes
papilon
SleepingBeauty
NoorA
CCC
Effie_O
Serena
Suus
Guus
bolus26
Sweety
Aziraphale
smooch
Caramba
Travelgurly
Cow
Mysterious
May
Lilypie
Minx
Lotus
Atelier Madame
Ugly Betty
ekiaam87
Beachgirl
Lavendel
Le Chat Noir
_*Blondgirl*_
90 plaatsers

Pagina 27 van 40 Vorige  1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 27 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Tullow zo 20 mei 2012 - 1:50

Balen, Carola! Inderdaad maar even rustig aan doen.

Gister zou ik les 4 doen, maar dat is er niet meer van gekomen, dus heb ik zojuist les 4 gedaan. Het ging goed! Heb na het hardlopen wel weer veel last van mijn enkel (al een paar weken last van), maar daarvoor ga ik morgen naar de huisarts. Huisarts had me al geadviseerd om te smeren met Voltaren Emugel, maar dat heeft bijna niet geholpen.. Sad
Tullow
Tullow
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 27 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  JD zo 20 mei 2012 - 3:05

ik ga zo les 3 doen. had hem eigenlijk al eerder moeten doen, aangezien ik woensdag les 2 heb gedaan, maar wij waren samen een paar daagjes weg. ben benieuwd hoe het gaat!
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 27 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Tinus zo 20 mei 2012 - 4:39

_Cyn_ schreef:
Tinus schreef:
@ Cyn; doen hoor! Als je een half jaar terug had gezegd dat ik zou gaan hardlopen, had ik je voor gek verklaart! En nu vind ik het gewoon leuk! Laughing
Motivatie!! Thanks! Ik ben niet zo van het alleen sporten, vind ik veel te saai. Maar ik denk dat dit, zo met een beetje muziek wel werkt! Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 27 827601

Dit is juist lekker om alleen te doen. Je kunt gaan wanneer je wilt, loopt op je eigen tempo en Evy trekt je er echt door heen. Kies ook een beetje een fijne/leuke route om te lopen, werkt ook vaak mee bij mij. Ben benieuwd of je het gaat doen! Wink
Tinus
Tinus
Prater
Prater

Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 27 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  _Cyn_ zo 20 mei 2012 - 6:43

Ik ga morgen beginnen, anders blijf ik het weer uitstellen... Haha!
_Cyn_
_Cyn_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 475
Punten : 524
Registratiedatum : 28-02-12
Woonplaats : Breda

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 27 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Inge zo 20 mei 2012 - 7:09

Helaas vandaag niet gaan hardlopen omdat ik erg veel last heb van mijn onderrug.
Hopelijk is de pijn morgen minder en kan ik morgenavond hardlopen
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 27 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Hoochie ma 21 mei 2012 - 8:27

Ik ben 8 weken geleden begonnen met Evy en vanavond les 25 gelopen. Ik loop altijd maandag, woensdag en zaterdag en doordat er ritme in zit werkt het een stuk beter. Had 8 weken geleden echt niet gedacht dat ik een half uur zou lopen met maar 1 minuut wandelen tussendoor.

10 juni gaan we meedoen aan de Ladies run in Rotterdam, ik ben benieuwd.
Hoochie
Hoochie
Prater
Prater

Aantal berichten : 846
Punten : 1082
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 27 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Zininzon ma 21 mei 2012 - 10:01

Ik heb 2 keer les 1 gelopen en toen ik daarna naar les 2 wilde, kreeg ik een flinke regenbui op mijn hoofd.
Daarna heb ik het een paar weken laten liggen... Embarassed

Vanavond wilde ik weer starten met les 1, doe ik de mp3 aan, staat les 2 er op! Oeps, even vergeten..
Dus ik heb les 2 gelopen en het nog gehaald ook!!

Ik heb alleen geen idee welke Evy ik heb, zie hier andere dingen voorbij komen dan ik loop.
Mijn les 1 was (geloof ik) 1, 1, 1, 1, 2, 2, 2, 2, 3, 3
En mijn les 2 was: 1, 1, 2, 2, 3, 3, 3, 3
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 27 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Tinus di 22 mei 2012 - 6:35

Pfff..ik vind het veel te warm om te lopen! Ben al bijna een week niet geweest. Misschien morgen of donderdag...
Lopen jullie wel met de warmte?
Tinus
Tinus
Prater
Prater

Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 27 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Cheesegirl di 22 mei 2012 - 8:21

Ik vind het opzich niet erg om met de warmte te lopen, maar dan neem ik wel een flesje water mee. Ik hou deze week even rust om te kijken hoe het gaat met mijn knie. Misschien doe ik van het weekend weer opnieuw les 6, waar ik vorige keer mee geeindigd was.
Cheesegirl
Cheesegirl
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 27 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Tullow di 22 mei 2012 - 9:29

Ik ben net wezen lopen, les 5. Heerlijk, toen de zon net onder was en het ging goed!
Heb alweer zin in les 6 donderdag!
Tullow
Tullow
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 27 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Zininzon za 26 mei 2012 - 8:16

Ik heb net les 3 gedaan, gehaald! cheers
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 27 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Tullow ma 28 mei 2012 - 9:35

Inmiddels les 6 en vanavond les 7 gelopen. Het gaat goed, en ik vind het nu steeds leuker worden. Had ik niet van mezelf verwacht. Woensdag les 8 aan de beurt.
Tullow
Tullow
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 27 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Inge ma 28 mei 2012 - 9:51

Vandaag voor de 7e keer hardgelopen, ook ik begin het steeds leuker te vinden en merk ook dat het steeds wat beter gaat
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 27 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Cheesegirl ma 28 mei 2012 - 18:18

Ik moet het deze week weer gaan oppakken. Even kijken welke dag ik weer start en met welke les. Eerlijk gezegd zie ik er wel een beetje tegenop, omdat mijn knie nog niet pijnvrij is.
Cheesegirl
Cheesegirl
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 27 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast ma 28 mei 2012 - 22:07

Ik ben gistermiddag weer even wezen lopen, 2 weken niet gelopen, dus het was wel een beetje onwennig.

En aangezien ik alle 30 lessen van Evy al heb doorlopen, heb ik het nu voor het eerst zonder Evy moeten stellen, dat was ook wel even wennen. Ik heb een rondje van ongeveer 4 km gedaan, om er weer even in te komen. En ik kan het nog Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 27 1578173417 Ik had wel last van de warmte (wie gaat er dan ook midden op de dag met het warme weer van gister Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 27 394967 )

Ik zit er over na te denken om de lessen van 5 tot 10 km van Evy te gaan volgen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 27 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Tullow do 31 mei 2012 - 8:57

Haha, midden op de dag lopen als het zo heet is, is inderdaad niet zo slim! Wink Als mijn lessen verder goed gaan (en ik moet er nogal wat), dan wil ik ook doorgaan met de lessen van tot 10km van Evy.
Heb zojuist les 8 gelopen, en ik ging echt kapot!! Ik vond deze les zó zwaar, Evy is af en toe wel een beul, hoor! Hadden jullie ook moeite met les 8?
Tullow
Tullow
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 27 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Inge do 31 mei 2012 - 9:51

Itunes op de macbook heeft kuren dus kan Evy helaas niet op mijn Iphone zetten :-(
Heb nu ergens een schema vandaan gehaald die ik volg.
Gister 4x 3 minuten hardgelopen en 2 minuten gewandeld
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 27 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  PaarsBlauw za 2 jun 2012 - 6:21

Ik ben pas ook begonnen met Evy Very Happy Daarvoor liep ik zelf maar wat, maar vind dit programma erg fijn. Gisteren les 2 gehad, morgen les 3 Very Happy
PaarsBlauw
PaarsBlauw
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 33
Punten : 35
Registratiedatum : 01-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 27 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Tullow zo 3 jun 2012 - 11:44

Gister les 9 gelopen en het ging weer goed! Voor het eerst 2 x 4 minuten en 1 x 5 minuten gelopen. Dinsdag mag ik les 10 doen. Zijn wel met vakantie dan, dus moet nog even zien hoe het gaat met lopen.
Leuk dat je ook bent begonnen, PaarsBlauw! Ik merk bij mezelf echt elke les weer vooruitgang.
Balen Inge! Volgens mij lopen wij wel aardig gelijk op, maar mijn les 9 was wel anders dan jouw schema.
Tullow
Tullow
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 27 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Day's zo 3 jun 2012 - 11:51

Ik had me voorgenomen dit weekend te beginnen. Ene dag niet thuis, andere dag regent het de hele dag. Maar vanaf morgen wil ik gaan beginnen. Beetje goede conditie gaan opbouwen voor op de vakantie.
Day's
Day's
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 3
Punten : 6
Registratiedatum : 03-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 27 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Burn zo 3 jun 2012 - 12:38

Ik wil morgen gaan beginnen..
In de hoop dat Evy nog ergens op een laptop staat..
En anders zoeken waar dat ook alweer te downloaden was..

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 27 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  May zo 3 jun 2012 - 18:10

Goed net weer begonnen bij les 1.
Na mijn beginpoging van vorige maand werd ik daarna flink ziek en maar langzaam beter. Dus net opnieuw les 1 gelopen en het ging erg lekker, had bijna zoiets ik doe les 2 erachter aan. Hopen dat ik nu geen last krijg van blessures e.d. zodat ik over zes weken een half uur kan lopen achter elkaar.
Mijn eerste doel is op 20 september 4.2 km lopen onder de 25 minuten.
May
May
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Twente

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 27 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Inge ma 4 jun 2012 - 0:53

Tullow schreef:
Balen Inge! Volgens mij lopen wij wel aardig gelijk op, maar mijn les 9 was wel anders dan jouw schema.

Ja klopt, omdat ik Evy niet op mijn Iphone krijg omdat itunes loopt te klooien volg ik nu een schema via de fysiosport, waar ik vorig jaar sportte.
Ik zit nog een beetje in twijfel of ik over ga op Evy of dat ik via het schema van sportschool blijf lopen

Vanavond weer lopen, hopelijk wordt het begin van de avond weer droog
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 27 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Rush ma 4 jun 2012 - 0:54

Ik moet nu toch echt gaan beginnen! Na de teleurstelling van vorige keer is het heel moeilijk om het weer op te pakken. Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 27 394967
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 27 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  PaarsBlauw ma 4 jun 2012 - 2:41

Burn schreef:Ik wil morgen gaan beginnen..
In de hoop dat Evy nog ergens op een laptop staat..
En anders zoeken waar dat ook alweer te downloaden was..
Ik heb 'm hier vandaan smile http://rennenmetevy.nl/
Hebben jullie trouwens de 2006 of 2011 versie? Ik heb die van 2006, maar hoor dat de playlist van 2011 leuker is?
PaarsBlauw
PaarsBlauw
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 33
Punten : 35
Registratiedatum : 01-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 27 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 27 van 40 Vorige  1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum