Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

+86
Curious
Enelya
Poubelle
Pepper
Teddyaapje
Siamsa
Pancake
_Nina
Ibbeltje
Marin
heartsdale
Happydobby
Burn
Day's
PaarsBlauw
SoGood
_Cyn_
JD
Muurvlindertje
Inge
Dani
Slakje
Liz
vlindertje
poppetje
lyke
Linnie1985
Zininzon
mo
Tinus
sweetgirl
Ster
Macelka
Liadan
Laced
Kaboutertje
Jude
woezel
Sushi
rianne287
silly-one
Caroow
Fearie
Lotus_
dolfijntje24
Cheesegirl
Ella
Hoochie
MamaCa
Dolphinne
Tullow
Rush
Pussycat
Queen
Labeendje
Zonnetje
Zwerver
Mscene
Antibes
papilon
SleepingBeauty
NoorA
CCC
Effie_O
Serena
Suus
Guus
bolus26
Sweety
Aziraphale
smooch
Caramba
Travelgurly
Cow
Mysterious
May
Lilypie
Minx
Lotus
Atelier Madame
Ugly Betty
ekiaam87
Beachgirl
Lavendel
Le Chat Noir
_*Blondgirl*_
90 plaatsers

Pagina 15 van 40 Vorige  1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 15 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Tullow di 9 aug 2011 - 2:09

Ik doe idd Evy, zwaar he!?
Oh, als het linkje hier hebt gepost, ga ik ze ook even downloaden. Denk dat ik dat beter aan kan, voor nu.

Edit: pm mag natuurlijk ook Wink


Laatst aangepast door Tullow op di 9 aug 2011 - 2:09; in totaal 1 keer bewerkt
Tullow
Tullow
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 15 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Queen di 9 aug 2011 - 2:09

dubbel
Queen
Queen
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 245
Punten : 354
Registratiedatum : 10-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 15 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Suus di 9 aug 2011 - 2:11

Mag ik ook de link van Renate Wennemars? Hoe lang doet dat programma erover om op te bouwen naar de 5 km?
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 15 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Zwerver di 9 aug 2011 - 3:23

Heb jullie Pm gestuurd. Daar staat ook Schema in van excel.
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 15 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Dolphinne zo 14 aug 2011 - 9:15

Tullow schreef:
Dolphinne schreef:
Tullow schreef:Ik ben gister ook maar eens begonnen met start to run. Hoor er zo veel positieve verhalen over. Alle lessen staan nu op mijn telefoon en gister de eerste les gedaan.
Zoals verwacht, heb ik niet de hele les volgehouden. Op het laatst moet je nog 3 minuten lopen en 3 minuten wandelen. Die 3 minuten lopen heb ik niet meer volgehouden, maar morgen ga ik les 1 gewoon weer overnieuw doen!

Dit berichtje zou ik ook zo getypt kunnen hebben.
Ik ben gisteren begonnen met de eerste les. Alleen was ik net een paar minuten onderweg toen er een stortbui naar beneden kwam. Heb 2 keer even geschuild en hield de laatste keer 3 min. nog niet vol
Wil morgen dus ook les 1 nog een keer opnieuw doen.
Hopelijk is dan de spierpijn in mn kuiten ook weer weg Wink.

We moeten het natuurlijk ook opbouwen. Ik had echt 0,0 conditie, dus ik zou het vreemd vinden als ik les 1 wel in één keer zou kunnen uitlopen Wink
Morgen weer!
Wanneer lopen jullie eigenlijk? Ik ga 's ochtends voor mijn werk aan.

Ja dat klopt. Ik heb alleen met zwemmen een redelijke conditie, maar met andere sporten absoluut niet.
Als ik een keer de trein moet halen en een stukje moet rennen ben ik meteen 10 minuten buiten adem.
Ik heb de afgelopen week 4 keer gelopen (les 1 2 keer en nog les 2 en 3 van Evy). Vooral de laatste les ging al een stuk beter en had ik aan het einde het idee dat ik het ook nog wel langer vol kon houden.

Ik loop wanneer het mij uitkomt. Nu 3 keer rond de avond (voor het eten) en een keer s'middags.
Dinsdag ga ik denk ik 's ochtends. Moet dan van 1 tot 7 werken, dus erna wordt wel erg laat.
Dolphinne
Dolphinne
Prater
Prater

Aantal berichten : 1388
Punten : 1465
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 15 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  MamaCa di 23 aug 2011 - 7:30

Hey meiden

Ik las in mijn topic dat er al een bestaande topic was over start to run! ik ga binnenkort beginnen. Heb deze week en volgende week nog zomerfeesten en daarna gaat het gebeuren. Misschien ook al wel eerder. Ik heb nike hardloopschoenen besteld via scapino (van 54,- naar 16,45 als je via de webshop besteld anders geld de korting niet) misschien een tip!
En 2 sportbroeken besteld via h&m. Die moeten eerst binnenkomen. Dan kan ik beginnen.
Ohja en een mp3 speler moet ik nog. Laat ik daar nou helemaal geen verstand van hebben! wat voor soort hebben jullie? want ik zag op bol.com dat je zo 50,- ervoor kwijt bent...
Is het moeilijk om de lessen er op te krijgen? of hoe gaat zoiets? nou als ik dat allemaal heb dan kan ik beginnen! heb er echt zin in, wil graag mijn conditie omhoog krijgen want die is echt beroerd en wil mijn zwangerschapskilo's kwijt. En het lijkt me heerlijk om even de gedachten op 0 te hebben en lekker even dr uit. Denk dat ik hierdoor ook lekkerder in mijn vel ga zitten letterlijk en figuurlijk
Vinden jullie het goed dat ik hier mee ga kletsen?

Groetjes MamaCa
MamaCa
MamaCa
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 199
Punten : 264
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 15 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Hoochie di 23 aug 2011 - 8:14

Ik ben ook deze week begonnen met start to run. Ik heb nu de eerste 2 lessen van Evy gedaan en ik hield het redelijk goed vol. Ik had een paar weken geleden al een keer les 1 gedaan, maar toen ging het echt niet omdat ik al heel moe was dus nu opnieuw begonnen. ik wil 2 a 3 keer per week gaan, want ik ga ook nog naar de sportschool (zumba en sh'bam) en anders wordt het wel erg veel.

Ik weet niet wie het vroeg maar ik heb een ipod shuffle gekocht. Lekker klein ding met een clip waardoor ik hem zo aan mijn broek kan hangen. En ik ben ook helemaal niet thuis in ipod en dat soort dingen maar het was er makkelijk op te krijgen.
Hoochie
Hoochie
Prater
Prater

Aantal berichten : 846
Punten : 1082
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 15 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Zwerver wo 24 aug 2011 - 6:48

MamaCa, 50 euro voor een mp3 speler is veel hoor!! Je kan beter even naar de mediamarkt gaan. Daar heb je ze voor 20 euro en 2 tot 4 gig!
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 15 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ella ma 29 aug 2011 - 4:28


Ik ben vandaag begonnen met Start to run. Het begin van les 1 was goed te doen. Heb alleen de laatste 3 min niet af gemaakt. Hoe vaak doen jullie dezelfde les?

Ik heb een mp3 speler bij de makro gekocht voor 10 euro.
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 15 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Zwerver ma 29 aug 2011 - 8:09

Hahha ik doe de heleweek dezelfde les en dan de week erna de volgende les. Misschien wat saai maar goed, ik heb een conditie van 0,0
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 15 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  MamaCa di 30 aug 2011 - 9:11

Nou ben benieuwd! ik ga morgen voor de eerste keer! heb een mp3 speler aangeschaft en het erop gezet, hebben jullie nog iets lichtgevends altijd bij jullie?
MamaCa
MamaCa
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 199
Punten : 264
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 15 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Zwerver di 30 aug 2011 - 11:38

Nee ik eigenlijk nooit!
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 15 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Rush di 30 aug 2011 - 19:57

Ik moet nog steeds beginnen Embarassed
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 15 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Tullow di 30 aug 2011 - 20:12

Haha Rush!
Bij mij staat het ook even op een laag pitje nu, al wil ik wel weer snel beginnen. Na volgende week heb ik vakantie en dan wil ik het weer oppakken. Heb nu nog even iets te veel aan m'n hoofd.
Tullow
Tullow
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 15 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ella wo 31 aug 2011 - 6:13

wc-eend schreef:Hahha ik doe de heleweek dezelfde les en dan de week erna de volgende les. Misschien wat saai maar goed, ik heb een conditie van 0,0

Dit wilde ik ook gaan doen. Zeker omdat ik het de eerste keer niet helemaal gered heb. Dan moet ik het de 3de x wel redden. En daarna de volgende les
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 15 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast do 13 okt 2011 - 8:12

Hee meiden! Hoe gaat het bij jullie?
Ik heb het helemaal laten verwateren voor de zomervakantie... Gelukkig heeft mijn moeder me weten te motiveren om weer te beginnen. We lopen nu samen, zo'n 2-3 keer per week. We zijn nu denk 7/8 weken bezig en vandaag hebben we 2x8 minuten gelopen.
De eerste keer weer wat langer en het voelde goed!!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 15 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Cheesegirl do 13 okt 2011 - 8:21

Ik wil ook gaan beginnen. Ik twijfel alleen of ik meteen echt goede hardloopschoenen moet gaan kopen? Stel het bevalt mij niet of het lukt niet, dan heb ik net van die dure schoenen gekocht... Hoe hebben jullie dit gedaan toen jullie net begonnen?
Cheesegirl
Cheesegirl
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 15 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Pussycat do 13 okt 2011 - 10:38

Wauw ik had even terug gelezen...
14 juli had ik me hierbij aangemeld.
En toen moest ik weer beginnen met me conditie opbouwen vanaf 1 minuut hardlopen Laughing

Nu ben ik alweer een poosje bezig en de laatste keer heb ik gewoon 40 minuten gelopen achter elkaar!

Ik heb geen muziek bij me. Als ik loop wil ik rust. Heerlijk...
En goede schoenen en kleding moet ik ook nog steeds kopen, maar durfde ook steeds niet voor als ik het niet volhield. Maar nu mag ik het wel van mezelf. Zodat ik het in de winter ook goed kan volhouden.

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 15 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Zwerver do 13 okt 2011 - 13:13

Carola589 schreef:Ik wil ook gaan beginnen. Ik twijfel alleen of ik meteen echt goede hardloopschoenen moet gaan kopen? Stel het bevalt mij niet of het lukt niet, dan heb ik net van die dure schoenen gekocht... Hoe hebben jullie dit gedaan toen jullie net begonnen?
Ik heb bij de Scapino schoenen gekocht. Niet te duur maar wel die goed zaten.

Ik moet trouwens nog steeds weer beginnen
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 15 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast za 15 okt 2011 - 6:45

Vandaag 20 minuten! En dat na een wijntje vanmiddag. Blij Very Happy

@pussycat Wow, goed zeg! Voelt echt lekker zeker?

@carola 589 Voor mij is het juist een motivatie om te gaan, ik heb immers voor meer dan honderd euro kleding gekocht Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 15 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  dolfijntje24 za 15 okt 2011 - 8:28

Hoi meiden,

Ik heb net de 10 km gedownload. Ben benieuwd. Ik moet hem nog even overzetten op mijn mp3 speler. Ik kan nu 45 minuten lopen. Bij 20 minuten heb ik even een korte pauze van ongeveer 2 minuten. Nu alleen nog geschikte kleding kopen voor de komende winter.
dolfijntje24
dolfijntje24
Prater
Prater

Aantal berichten : 1003
Punten : 1074
Registratiedatum : 11-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 15 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Lotus_ wo 26 okt 2011 - 23:25

Ik wil ook graag gaan beginnen met hardlopen. Ik kan alleen nergens de lessen vinden. Iedere link die ik vind loopt dood. Heeft er iemand voor mij een goede link?
Lotus_
Lotus_
Prater
Prater

Aantal berichten : 505
Punten : 545
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 15 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Zwerver wo 26 okt 2011 - 23:34

je hebt PM


Ik moet nog STEEDS weer gaan hardlopen....
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 15 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Lotus_ wo 26 okt 2011 - 23:36

Dank je wel!
Lotus_
Lotus_
Prater
Prater

Aantal berichten : 505
Punten : 545
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 15 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast wo 26 okt 2011 - 23:43

Kun je Start to Run ook gewoon op je iPhone zetten en is dat gratis?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 15 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 15 van 40 Vorige  1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum