Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

+86
Curious
Enelya
Poubelle
Pepper
Teddyaapje
Siamsa
Pancake
_Nina
Ibbeltje
Marin
heartsdale
Happydobby
Burn
Day's
PaarsBlauw
SoGood
_Cyn_
JD
Muurvlindertje
Inge
Dani
Slakje
Liz
vlindertje
poppetje
lyke
Linnie1985
Zininzon
mo
Tinus
sweetgirl
Ster
Macelka
Liadan
Laced
Kaboutertje
Jude
woezel
Sushi
rianne287
silly-one
Caroow
Fearie
Lotus_
dolfijntje24
Cheesegirl
Ella
Hoochie
MamaCa
Dolphinne
Tullow
Rush
Pussycat
Queen
Labeendje
Zonnetje
Zwerver
Mscene
Antibes
papilon
SleepingBeauty
NoorA
CCC
Effie_O
Serena
Suus
Guus
bolus26
Sweety
Aziraphale
smooch
Caramba
Travelgurly
Cow
Mysterious
May
Lilypie
Minx
Lotus
Atelier Madame
Ugly Betty
ekiaam87
Beachgirl
Lavendel
Le Chat Noir
_*Blondgirl*_
90 plaatsers

Pagina 26 van 40 Vorige  1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 26 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast vr 11 mei 2012 - 21:35

Nou, ik heb les 30 net achter de rug, 32 minuten onafgebroken hardlopen.. En het ging geweldig! Ik heb 5.17 km hardgelopen, dat geeft wel even een kick, moet ik zeggen! :dance:

Veel succes met je 2e les morgen, Tullow! En Carola, jij met les 4. :cheering:

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 26 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Tinus za 12 mei 2012 - 0:41

Wat goed Break of Day! Ging het je makkelijk af, of had je wel moeilijke momenten? Ga je nu verder met het vervolg of weet je het nog niet?
Tinus
Tinus
Prater
Prater

Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 26 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Inge zo 13 mei 2012 - 1:16

Vandaag voor de 3e keer hardgelopen en ging al een stukje makkelijker
5 runs van 2 min hardlopen, 2 min wandelen. Dit keer geen verzuringsgevoel in mijn kuiten of pijn in mijn lies :-)
Had zelfs aan het eind het idee dat ik nog wel even door kon.\

wow bod, lekker zeg
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 26 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  JD zo 13 mei 2012 - 5:15

zo ik heb mijn allereerste "Evy" sessie er net opzitten....en aangezien ik al een jaar of 4 niet heb gesport viel het me zwaar. Toch is het wel een goede motivatie om door te gaan, dus morgen even een dagje rust en dan dinsdag weer sessie 2 doen.



Kun je ook sessies herhalen? of is dat niet de bedoeling? Aangezien de eerste me moeilijk afging, is het dan raadzaam deze nog een keer te doen?
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 26 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Zwerver zo 13 mei 2012 - 5:59

JaneDoe schreef:zo ik heb mijn allereerste "Evy" sessie er net opzitten....en aangezien ik al een jaar of 4 niet heb gesport viel het me zwaar. Toch is het wel een goede motivatie om door te gaan, dus morgen even een dagje rust en dan dinsdag weer sessie 2 doen.



Kun je ook sessies herhalen? of is dat niet de bedoeling? Aangezien de eerste me moeilijk afging, is het dan raadzaam deze nog een keer te doen?
Misschien is Renate Wennemars leuker/fijner om mee te beginnen. Die doet namelijk rustiger aan
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 26 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Tinus zo 13 mei 2012 - 6:18

JaneDoe schreef:zo ik heb mijn allereerste "Evy" sessie er net opzitten....en aangezien ik al een jaar of 4 niet heb gesport viel het me zwaar. Toch is het wel een goede motivatie om door te gaan, dus morgen even een dagje rust en dan dinsdag weer sessie 2 doen.



Kun je ook sessies herhalen? of is dat niet de bedoeling? Aangezien de eerste me moeilijk afging, is het dan raadzaam deze nog een keer te doen?

Volgens mij ben je daar zelf helemaal vrij in. Ik denk wel dat als je het je nu moeilijk vond, je het best nog wel mag doen. Anders word les 2 wel zwaar, denk ik.
Tinus
Tinus
Prater
Prater

Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 26 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Inge zo 13 mei 2012 - 6:31

JaneDoe schreef:zo ik heb mijn allereerste "Evy" sessie er net opzitten....en aangezien ik al een jaar of 4 niet heb gesport viel het me zwaar. Toch is het wel een goede motivatie om door te gaan, dus morgen even een dagje rust en dan dinsdag weer sessie 2 doen.



Kun je ook sessies herhalen? of is dat niet de bedoeling? Aangezien de eerste me moeilijk afging, is het dan raadzaam deze nog een keer te doen?
Ja dat kan hoor.
Nou moet ik zeggen dat les 1 en 2 mij zwaar af gingen en les 3 echt lekker ging.
Kwam er alleen achter dat ik niet helemaal Evy volgde volgens mij (heb de mp3 bestanden nog niet op iphone omdat itunes raar doet).

1e les was 1min hardlopen, 1 min wandelen, daarna 4x 2 min hardlopen, 2 min wandelen, 1 min hardlopen, 1 min wandelen
2e les 5x 2 min hardlopen, 2 min wandelen
3e 5x 2 min hardlopen, 2 min wandelen
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 26 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  JD zo 13 mei 2012 - 7:04

@zwerver, bedankt voor de tip, wist niet dat Renate ook zo'n programmatje had gemaakt.

@inge, les 1 zoals jij hem noemt is precies zoals les1 van Evy smile ik denk dat ik dinsdag les 2 ga proberen, ik kijk wel hoe ver ik kom. Op t moment zelf dacht ik 'dit noooit meer', maar nu achteraf voelt het zo heerlijk om eindelijk met mijn conditie bezig te zijn!
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 26 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Inge zo 13 mei 2012 - 7:48

Ja klopt les 1 had ik van schema evy en les 2 volgens mij van schema hartstichting dacht ik

Les 1 en 2 vond ik zwaar en vielen mij tegen! Vandaag ging echt lekker! Had zelfs het gevoel dat ik nog even verder zou kunnen!

Kan nu helaas pas weer donderdag lopen!
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 26 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Cheesegirl zo 13 mei 2012 - 10:09

Vandaag les 4 gelopen, ging weer lekker. Het was ook heerlijk weer, in het zonnetje en langs het water. Very Happy
Cheesegirl
Cheesegirl
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 26 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Tinus do 17 mei 2012 - 22:21

Zo zeg, gister voor het eerst 7 minuten gelopen en ik had echt nog over!

Hoe gaat het met de 'nieuwe' lopers; Inge, Carola en Jane Doe?
Tinus
Tinus
Prater
Prater

Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 26 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Inge do 17 mei 2012 - 22:47

Goed bezig tinus

Gister voor de 4e keer hardgelopen! Had nog een keer 4x 2 min hardlopen 2 min wandelen gedaan
Ging goed
Zondag weer lopen!
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 26 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Cheesegirl vr 18 mei 2012 - 7:17

Hier gaat het wel aardig hoor, morgen les 6 lopen. Ik kan mij wel goed aan de 'afspraken' houden, heb alleen weer regelmatig last van mijn knie. Toen ik voorheen ging hardlopen moest ik op een gegeven moment stoppen vanwege een peesontsteking in mijn knie, hopelijk gebeurt dat niet nu weer.

Verder vind ik het nog steeds leuk en kan ik het goed volhouden, gemotiveerd ben ik dus wel!
Cheesegirl
Cheesegirl
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 26 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Tinus vr 18 mei 2012 - 23:37

Goed bezig meiden!
Carola; ik zou die knie dan wel in de gaten blijven houden en het zeker niet overbelasten. Misschien een weekje rust nemen? Ik neem aan dat je wel goede hardloopschoenen hebt?
Ik voel me vandaag een beetje erg brak in m'n lijf en vooral benen, dus ik denk dat hardlopen er vandaag niet in gaat zitten. Dan red ik het toch niet. Maandag maar weer met nieuwe energie, hopelijk! Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 26 561177
Tinus
Tinus
Prater
Prater

Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 26 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Tullow vr 18 mei 2012 - 23:44

Ik heb inmiddels les 2 en 3 er ook op zitten. Les 1 en 2 gingen me vrij goed af, maar ik vond les 3 toch wel pittig. Vandaag les 4 lopen!
Tullow
Tullow
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 26 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Tullow vr 18 mei 2012 - 23:46

Lopen jullie trouwens op de dagen die Evy aangeeft? Tussen les 3 en 4 zitten nu 2 rustdagen volgens Evy, maar houden jullie dat ook aan. Of nemen jullie ook wel meerdere rustdagen? Ik kan me voorstellen dat het soms écht niet uitkomt om te lopen namelijk...
Tullow
Tullow
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 26 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Tinus vr 18 mei 2012 - 23:48

Ik probeer het wel met die rustdagen, maar soms komt het me ook echt niet uit. Mijn loopdagen zijn eigenlijk maandag,woensdag en zaterdag, maar als één van de drie me een keer niet uitkomt, dan ligt dat hele schema ook weer op z'n gat. Ik denk dat het sowieso wel belangrijk is om 1 dag rust te hebben, en volgens mij maakt de rest dan niet zo heel veel uit.
Tinus
Tinus
Prater
Prater

Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 26 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Tullow vr 18 mei 2012 - 23:51

Ja, inderdaad. Tussen les 1 en 2 zaten bij mij wel een paar dagen, maar nu probeer ik het weer een beetje op schema te houden. Al ga ik over 2 weken wel op vakantie, ik hoop daar nog wat te kunnen lopen, maar ben bang dat dat er niet in zit. Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 26 1270000679
Tullow
Tullow
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 26 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Cheesegirl za 19 mei 2012 - 10:19

Tinus, ik heb wel goede schoenen, ik weet niet hoe het komt. Vandaag ook even niet gelopen, was ook druk bezig met huis en boodschappen. Morgen ga ik les 6 lopen, ik kijk wel hoe het gaat. Als het niet lukt, dan wandel ik hem gewoon uit. Ik heb wel een brace die ik om kan doen tijdens het lopen, maar die zakt zo vervelend af.

Qua rustdagen kijk ik altijd een beetje wat uitkomt qua werk. Ik heb er meestal toch wel 2 dagen tussen zitten, maar ook omdat ik nog naar de sportschool ga.

All: Ben nu ongeveer 2 weken aan het lopen en daarbij let ik ook wel een beetje op mijn eetpatroon. Merk het vooral op mijn heupen dat dit wat minder vet is. Vandaag een jurkje in een maat kleiner gekocht! Very Happy Qua gewicht merk ik het niet, ik denk ook omdat je spieren opbouwt. Zelfs mijn vriend vond mij er strakker uitzien! :O
Cheesegirl
Cheesegirl
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 26 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Inge za 19 mei 2012 - 12:06

Ik hou in ieder geval 1 rustdag altijd aan, maar soms zit er 1 tussen, soms 2, soms 3... ligt net aan mijn werktijden. werk onregelmatig en loop samen met vriend (vriend loopt al jaren hard).

Heb sinds een paar dagen verschrikkelijk veel last van mijn onderrug, gewoon lopen voelt al naar... dus denk dat morgen hardlopen niks wordt. Hoop het wel, dus hopelijk voelt het morgen beter in mijn rug
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 26 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  _Cyn_ za 19 mei 2012 - 17:36

Dit ga ik proberen! Dit zou wel eens kunnen werken, voor het eerst. Zal ook eens vragen of lief mee doet nerd
_Cyn_
_Cyn_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 475
Punten : 524
Registratiedatum : 28-02-12
Woonplaats : Breda

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 26 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  SoGood za 19 mei 2012 - 21:03

Ik heb het ook een hele lange tijd gedaan, en het is echt geweldig! Eerst kon ik het nog geen 5 minuten volhouden (astma) en nu heb ik net zo een half uurtje hard gelopen zonder te stoppen. Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 26 561177
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 26 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Tinus za 19 mei 2012 - 23:09

@ Carola, wat raar..ik kan ook alleen de schoenen bedenken, dat die een goede demping hebben. Maar je zegt dat je die dus wel hebt. Ik zou het in ieder geval niet gaan overbelasten, dan ben je een stuk verder van huis.

@ Cyn; doen hoor! Als je een half jaar terug had gezegd dat ik zou gaan hardlopen, had ik je voor gek verklaart! En nu vind ik het gewoon leuk! Laughing
Tinus
Tinus
Prater
Prater

Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 26 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  _Cyn_ za 19 mei 2012 - 23:38

Tinus schreef:
@ Cyn; doen hoor! Als je een half jaar terug had gezegd dat ik zou gaan hardlopen, had ik je voor gek verklaart! En nu vind ik het gewoon leuk! Laughing
Motivatie!! Thanks! Ik ben niet zo van het alleen sporten, vind ik veel te saai. Maar ik denk dat dit, zo met een beetje muziek wel werkt! nerd
_Cyn_
_Cyn_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 475
Punten : 524
Registratiedatum : 28-02-12
Woonplaats : Breda

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 26 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Cheesegirl zo 20 mei 2012 - 0:40

Net les 6 gelopen, maar wel met pijn en moeite... Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 26 1371890812 Nu ff maar paar dagen rust en daarna kijken of het beter gaat.
Cheesegirl
Cheesegirl
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 26 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 26 van 40 Vorige  1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum