Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

+86
Curious
Enelya
Poubelle
Pepper
Teddyaapje
Siamsa
Pancake
_Nina
Ibbeltje
Marin
heartsdale
Happydobby
Burn
Day's
PaarsBlauw
SoGood
_Cyn_
JD
Muurvlindertje
Inge
Dani
Slakje
Liz
vlindertje
poppetje
lyke
Linnie1985
Zininzon
mo
Tinus
sweetgirl
Ster
Macelka
Liadan
Laced
Kaboutertje
Jude
woezel
Sushi
rianne287
silly-one
Caroow
Fearie
Lotus_
dolfijntje24
Cheesegirl
Ella
Hoochie
MamaCa
Dolphinne
Tullow
Rush
Pussycat
Queen
Labeendje
Zonnetje
Zwerver
Mscene
Antibes
papilon
SleepingBeauty
NoorA
CCC
Effie_O
Serena
Suus
Guus
bolus26
Sweety
Aziraphale
smooch
Caramba
Travelgurly
Cow
Mysterious
May
Lilypie
Minx
Lotus
Atelier Madame
Ugly Betty
ekiaam87
Beachgirl
Lavendel
Le Chat Noir
_*Blondgirl*_
90 plaatsers

Pagina 25 van 40 Vorige  1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 25 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast wo 2 mei 2012 - 19:36

Even een upje.. voordat STR in de vergetelheid raakt Very Happy
Mijn 5 km komt steeds dichterbij.. heb gister les 26 gedaan, nog 4 op het programma.. Ik zie er eigenlijk best wel naar uit om zonder muziek te lopen (specifieker: zonder koptelefoon, zit er altijd mee te klooien), al zal het eerst wel wennen zijn, denk ik. Ik ga Evy missen volgens mij!
Nog meer successtories? Very Happy
En iemand die al begonnen is met Keep on running van Evy (5 tot 10 km?)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 25 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Cheesegirl wo 2 mei 2012 - 23:02

Ik heb gister mijn eerste 1e les van STR gedaan. Viel mij best mee, mede doordat ik al eerder hardgelopen heb met Renate Wennemars.

Is het bij STR ook zo dat je elke les 1 keer doet? Dus als je 3 keer in de week hardloopt, heb je in 1 week 3 lessen gehad?
Cheesegirl
Cheesegirl
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 25 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Tinus do 3 mei 2012 - 6:51

Vandaag les 11 gelopen. Ben er nog lang niet, maar het is zo lekker om gewoon te lopen!

@ Carola, 3 lessen in 1 week inderdaad! Goed dat je bent begonnen, volhouden he? Dan kun je ook fier op jezelf zijn! Wink
Tinus
Tinus
Prater
Prater

Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 25 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast zo 6 mei 2012 - 4:20

Vanmorgen heb ik les 28 gelopen, wandelen tussendoor was optioneel, mocht ik zelf weten.. Maar heb ik niet gedaan! bounce Gaf wel een kick hoor! Ik ben in 28 minuten op 4.5 km gekomen.. Les 29 is 30 minuten en les 30 is 32 minuten.. Dan moet ik zeker de 5 km halen.
Ik ben nu ontzettend fier op mezelf Yes
En hoe gaat het verder met iedereen die bezig is? Ben benieuwd naar wat nieuwe ervaringen hier!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 25 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Cheesegirl zo 6 mei 2012 - 4:56

Ik heb gister les 2 gedaan, ging ook weer goed. Vind dat er leuke muziek gebruikt wordt en niet teveel gepraat tussendoor. Wat ik mij afvraag, straks heb je alle lessen gehad. Dan wil je zelf hardlopen zonder STR erbij. Hoe weet je dan als je 5 km hebt gelopen, hoe houden jullie tijdens het lopen de km afstand bij:?:
Cheesegirl
Cheesegirl
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 25 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast zo 6 mei 2012 - 21:13

Carola589 schreef:Dan wil je zelf hardlopen zonder STR erbij. Hoe weet je dan als je 5 km hebt gelopen, hoe houden jullie tijdens het lopen de km afstand bij:?:

Ik heb een app op mijn telefoon waarbij je een afstandsdoel kunt instellen. Dat lijkt me wel handig voor straks na de str. Ik maak ook wel gebruik van de website www.afstandmeten.nl. Dan stippel ik van tevoren een route uit die een bepaalde afstand is en ga ik die lopen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 25 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Inge zo 6 mei 2012 - 22:09

Ik ga vandaag starten met hardlopen :-)
Moet nog even op zoek naar start to run of evy
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 25 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Cheesegirl zo 6 mei 2012 - 23:41

Inge schreef:Ik ga vandaag starten met hardlopen :-)
Moet nog even op zoek naar start to run of evy
Beide erg makkelijk te downloaden, ff zoeken op Google. Ik heb eerst Renate Wennemars gedaan, maar ben nu begonnen met str. Tot nu toe vind ik str leuker, maar dat is natuurlijk persoonlijk. Succes!

@ BOD: Welke app is dat?


Laatst aangepast door Carola589 op ma 7 mei 2012 - 0:21; in totaal 1 keer bewerkt
Cheesegirl
Cheesegirl
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 25 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast ma 7 mei 2012 - 0:05

Ik gebruik de app van Endomondo. Dat werkt op gps signaal. Het werkt wel mooi. Als je op de website een account aanmaakt, kun je na het hardlopen je workout uploaden. Dan kun je 'm bekijken. Er wordt een grafiek gemaakt en er staat hoe hard je gemiddeld liep, wat je hoogste snelheid was en hoeveel caloriën je verbrandt per training. (moet je wel je lengte en gewicht invoeren). Op de site staat dan ook een landkaart met daarin je route getekend.

Wat start to run betreft, dat ís toch Evy?! Er zijn 2 versies in de omloop, 2006 en 2011. Ik gebruik versie 2011.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 25 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Cheesegirl ma 7 mei 2012 - 0:21

Break Of Day schreef:Ik gebruik de app van Endomondo. Dat werkt op gps signaal. Het werkt wel mooi. Als je op de website een account aanmaakt, kun je na het hardlopen je workout uploaden. Dan kun je 'm bekijken. Er wordt een grafiek gemaakt en er staat hoe hard je gemiddeld liep, wat je hoogste snelheid was en hoeveel caloriën je verbrandt per training. (moet je wel je lengte en gewicht invoeren). Op de site staat dan ook een landkaart met daarin je route getekend.

Wat start to run betreft, dat ís toch Evy?! Er zijn 2 versies in de omloop, 2006 en 2011. Ik gebruik versie 2011.
Ja haha, ik heb zelf iets anders in mijn hoofd, ik bedoelde str en Renate Wennermars.
Cheesegirl
Cheesegirl
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 25 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Inge ma 7 mei 2012 - 1:39

Carola589 schreef:
Inge schreef:Ik ga vandaag starten met hardlopen :-)
Moet nog even op zoek naar start to run of evy
Beide erg makkelijk te downloaden, ff zoeken op Google. Ik heb eerst Renate Wennemars gedaan, maar ben nu begonnen met str. Tot nu toe vind ik str leuker, maar dat is natuurlijk persoonlijk. Succes!

@ BOD: Welke app is dat?
Had inderdaad wat gevonden, echter heeft onze macbook kuren en kan ik de mp3 versie niet op mijn iphone krijgen :-( (kan geen bestanden meer naar itunes slepen ivm geen rechten, al voor naar de macreperatiewinkel geweest maar die wisten ook geen raad).
Nu via programma telefoon vriend gelopen maar wel via het schema van Evy
Was nog best pittig zo'n 1e keer hardlopen :-D
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 25 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Cheesegirl ma 7 mei 2012 - 4:53

Maakt hier iemand gebruik van zo'n band die je om je bovenarm kunt doen waar je je telefoon/ipod in kan doen?
Cheesegirl
Cheesegirl
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 25 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast ma 7 mei 2012 - 21:01

Carola589 schreef:Maakt hier iemand gebruik van zo'n band die je om je bovenarm kunt doen waar je je telefoon/ipod in kan doen?

Ja, ik heb die sinds kort, maar kan niet zeggen dat ik er nou zo enthousiast over ben.. Misschien is het ook wel wennen hoor, maar het voelt wel raar als je voor het eerst zo'n band om je bovenarm hebt.. En dan gebruik ik maar weer mijn uber suffe heuptasje.. Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 25 394967

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 25 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast di 8 mei 2012 - 1:56

Break Of Day schreef:
Carola589 schreef:Maakt hier iemand gebruik van zo'n band die je om je bovenarm kunt doen waar je je telefoon/ipod in kan doen?

Ja, ik heb die sinds kort, maar kan niet zeggen dat ik er nou zo enthousiast over ben.. Misschien is het ook wel wennen hoor, maar het voelt wel raar als je voor het eerst zo'n band om je bovenarm hebt.. En dan gebruik ik maar weer mijn uber suffe heuptasje.. Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 25 394967



Dat zijn inderdaad krengen ja. Wacht maar tot het warm wordt, dan zweet dat ding van je arm af! Als je een hardloopbroek of shirt hebt kan je het ook in het zakje aan de achterkant doen. Beschermhoesje om je ipod, snoertje onder je trui door en je hebt nergens last van! In veel adidas hardloopshirts zit ook een klein vakje aan de zijkant.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 25 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Tinus di 8 mei 2012 - 6:16

Ik hoef zo'n zakje ook niet om mijn arm heen, lijkt me ontzettend irritant. Ik heb gelukkig een mp3 speler met een clipje die ik aan mijn broek vast kan maken.

Vandaag trouwens les 12 gelopen, was echt heerlijk! Hebben jullie trouwens ook dat naarmate de les vordert je het langer vol kan houden? Ik heb in het begin van het lopen nog wel moeite, maar zoals vandaag de laatste 4 en de laatste 5 minuten gingen prima terwijl ik de eerste keer 4 minuten het wel lastig had op sommige momenten.
Tinus
Tinus
Prater
Prater

Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 25 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Cheesegirl wo 9 mei 2012 - 8:11

Hmm niet zo´n positieve reacties dus over die band. Ik heb geen zakken in mijn broek of jasje en los vasthouden lijkt mij nou ook niet fijn.

Vandaag mijn eerste week gehad, 3 lessen achter de rug. Viel mee de eerste week, vond het erg lekker om weer hard te lopen. Ik ben alleen nu ongeveer een uur na het avondeten gaan lopen en ik merk dat ik daar toch last van heb. Volgende keer dus maar weer voor het eten..
Cheesegirl
Cheesegirl
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 25 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Muurvlindertje wo 9 mei 2012 - 10:14

Welke oortjes/koptelefoon gebruiken jullie tijdens het hardlopen? Mijn oortjes floepen er altijd uit en met een koptelefoon heb ik geen ervaring... Iemand betaalbare tips?
Muurvlindertje
Muurvlindertje
Prater
Prater

Aantal berichten : 659
Punten : 769
Registratiedatum : 01-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 25 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Cheesegirl wo 9 mei 2012 - 21:36

Ik heb gewoon van die simpele oordopjes van Sony. Ik merk wel dat ik echt het linkerdopje in mijn linkeroor moet doen en andersom. Gisteren had ik ze per ongeluk verwisselend en toen vielen ze er ook steeds uit.
Cheesegirl
Cheesegirl
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 25 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast wo 9 mei 2012 - 21:44

Ik gebruik oordopjes van Philips. De binnenkant, die je in je oor moet doen, zijn niet van plastic maar van rubber. Dat gaat prima, ze blijven goed zitten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 25 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Tinus do 10 mei 2012 - 7:18

Toen de oordopjes van mijn mp3 speler stuk gingen, heb ik ook 2 of 3 nieuwe gekocht totdat ik de goede had. Ze bleven er ook niet goed in zitten. Ik heb nu alleen dopjes waar bij de ene kant langer is dan de andere, maar ik krijg ze maar niet gelijk... Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 25 827601

Les 13 vandaag was pittig. Onder andere 3x5 minuten lopen. Volgende keer zal het o.a. 3x6 minuten zijn, zei Evy al..
Tinus
Tinus
Prater
Prater

Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 25 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Tullow vr 11 mei 2012 - 1:49

Ik ben gister begonnen met les 1 van Evy, en ik moet zeggen dat ik het erg goed vond gaan. Ben vorig jaar ook eens begonnen met les 1, maar toen kon ik die niet eens uitlopen! Nu ik ben begonnen met fitness merk ik wel dat ik meer conditie opbouw.
Morgen ga ik les 2 doen, hoop dat het net zo goed gaat!
Tullow
Tullow
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 25 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Inge vr 11 mei 2012 - 7:36

Gister les 2 Evy gedaan, zondag ga ik les 3 lopen.
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 25 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Cheesegirl vr 11 mei 2012 - 11:20

Ik ga morgenavond na een workshop boltaartje maken les 4 doen! Laughing
Cheesegirl
Cheesegirl
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 25 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast vr 11 mei 2012 - 18:47

Vandaag ga ik les 30 lopen! De 5 km test.. 32 minuten onafgebroken hardlopen! Ik ben benieuwd hoe het gaat, hou jullie wel op de hoogte. Fijne dag allemaal!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 25 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Tullow vr 11 mei 2012 - 20:28

Succes BOD!
Ik ben vanmorgen niet gaan lopen, mijn nacht is nogal onderbroken geweest steeds. Dus morgen ga ik les 2 lopen. :cheering:
Tullow
Tullow
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 25 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 25 van 40 Vorige  1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum