Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

+86
Curious
Enelya
Poubelle
Pepper
Teddyaapje
Siamsa
Pancake
_Nina
Ibbeltje
Marin
heartsdale
Happydobby
Burn
Day's
PaarsBlauw
SoGood
_Cyn_
JD
Muurvlindertje
Inge
Dani
Slakje
Liz
vlindertje
poppetje
lyke
Linnie1985
Zininzon
mo
Tinus
sweetgirl
Ster
Macelka
Liadan
Laced
Kaboutertje
Jude
woezel
Sushi
rianne287
silly-one
Caroow
Fearie
Lotus_
dolfijntje24
Cheesegirl
Ella
Hoochie
MamaCa
Dolphinne
Tullow
Rush
Pussycat
Queen
Labeendje
Zonnetje
Zwerver
Mscene
Antibes
papilon
SleepingBeauty
NoorA
CCC
Effie_O
Serena
Suus
Guus
bolus26
Sweety
Aziraphale
smooch
Caramba
Travelgurly
Cow
Mysterious
May
Lilypie
Minx
Lotus
Atelier Madame
Ugly Betty
ekiaam87
Beachgirl
Lavendel
Le Chat Noir
_*Blondgirl*_
90 plaatsers

Pagina 14 van 40 Vorige  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 14 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Pussycat vr 15 jul 2011 - 8:39

whoehoe m'n eerste rondje zit er weer op. Ik moest 1 minuut lopen en dan 2 minuten wandelen en dat 10 keer.
M'n hartslag kwam wel verder omhoog dan eigenlijk mocht... maar zou niet weten hoe ik dat trager krijg, want zo hard liep ik nog geen eens Sad

Maar ja stiekem toch een beetje trots dat het me toch gelukt is om vol te houden ook al stelde het niks voor Laughing
Volgende keer moet ik 2 om 2 en dat 5 keer. hoop dat me dat ook lukt.

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 14 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast vr 15 jul 2011 - 10:30

Purple schreef:Een vest is mij echt veel te warm. Lekker blote armen! Very Happy

Inderdaad! Broek tot de knie en een hempje of shirtje met korte mouwtjes.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 14 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast za 16 jul 2011 - 5:54

Chipp schreef:en een hempje of shirtje met korte mouwtjes.
En niet van katoen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 14 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast za 16 jul 2011 - 7:41

Purple schreef:
Chipp schreef:en een hempje of shirtje met korte mouwtjes.
En niet van katoen!

Nee, ik heb van die gladde stof, speciaal voor hardlopen.
Mijn schoenen zitten ingepakt. Ik ga mijn best doen in Viva la France!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 14 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Pussycat za 16 jul 2011 - 18:23

Hmm ik weet inderdaad geen shirtjes van katoen, maar voor nu doe ik het toch even. Want ik vind het zonde om nieuwe
dingen te kopen als ik er niet mee door ga.
Ik wil het wel, maar het moet wel leuk blijven.

Pff ik heb echt onwijs veel spierpijn... schaam me rot haha, maar ja en ik heb gisteravond moeten werken en moet nu alweer werken dus dat werkt niet echt mee laughcry

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 14 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  ekiaam87 ma 18 jul 2011 - 23:36

Ik meld me ook, ben net weer begonnen. Vorig jaar liep ik in september 2x een wedstrijd van 5 km, de 1e in 29 minuut nog wat en de 2e in 30 minuut nog wat.
Helaas heb ik daarna door het slechte weer niet meer gelopen.
Nu ben ik toch maar weer begonnen. Ik loop met start to run en heb net les 1 & 2 achter elkaar gedaan smile
Ging heel goed moet ik zeggen!
Zal van de week dit topic even door gaan lezen.
Pussycat, je bent niet meer de enige die net gestart is smile
ekiaam87
ekiaam87
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1623
Punten : 2002
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : Voorschoten

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 14 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Rush di 26 jul 2011 - 0:52

Eerst maar eens een MP3 kopen Embarassed
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 14 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast di 26 jul 2011 - 0:55

haha rush ik doe het gewoon via m'n telefoon :P


Gisteren les 23 (of was het nou 24) uitgelopen.

10 min , 1 min rust, 20 min.. Vond het erg lekker maar was aan het einde helemaal kapot.. (nou ja heb 2 minuten stiekem niet gelopen want toen was ik thuis en ik ga niet voor me deur nog een paar rondjes op de parkeerplaats lopen :P )

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 14 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Rush di 26 jul 2011 - 0:56

Ja, maar m`n batterij is `s avonds altijd behoorlijk leeg van m`n telefoon. En zo`n MP3 kost ook de wereld niet meer :P
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 14 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Atelier Madame di 26 jul 2011 - 1:06

Atelier Madame schreef:Ik kan ook meeschrijven in dit topic, heb zojuist mn eerste evyles sinds jaren weer gelopen Very Happy
vroeger bijna tot de 30 gekomen, maar al jaren dus niet meer gelopen. Vanochtend op de weegschaal schrok ik me rot, 5 kilo aangekomen het laatste half jaar :shock: Dus ik ga en lijnen en bewegen!

Hihi wat leuk om deze post nog eventjes terug te lezen, inmiddels 4 maanden later, 5 kilo lichter en ik loop nu ongeveer 20min achter elkaar hard!
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 14 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Rush di 26 jul 2011 - 1:12

Knap hoor, dat wil ik ook wel AM!
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 14 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Tullow di 2 aug 2011 - 1:09

Ik ben gister ook maar eens begonnen met start to run. Hoor er zo veel positieve verhalen over. Alle lessen staan nu op mijn telefoon en gister de eerste les gedaan.
Zoals verwacht, heb ik niet de hele les volgehouden. Op het laatst moet je nog 3 minuten lopen en 3 minuten wandelen. Die 3 minuten lopen heb ik niet meer volgehouden, maar morgen ga ik les 1 gewoon weer overnieuw doen!
Tullow
Tullow
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 14 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Zwerver za 6 aug 2011 - 12:58

Ik ben weer volledig hersteld van mijn operatie en mag dus weer sporten. Ga deze week beginnen! Zal wel weer met lesje 1 moeten beginnen want conditie is 0,0
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 14 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast zo 7 aug 2011 - 2:46

Ik ben ook weer begonnen met hardlopen (start to run). Gister heb ik de 3e les gelopen. Ik vind het echt weer lekker om buiten hard te lopen. Het liefst wil ik langer achter elkaar hardlopen, maar ik had me voorgenomen om gewoon te beginnen bij de eerste les, omdat ik anders misschien ga overbelasten. Ik wil weer iets strakker in m'n vel zitten en aan m'n conditie werken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 14 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast zo 7 aug 2011 - 2:51

Ik heb de afgelopen week ook weer gelopen. Loop nu les 22/23/24 door elkaar want meer heb ik er niet op mijn mp3 staan.. Wel vervelend wil weten wat les 25 en 26 zijn :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 14 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast zo 7 aug 2011 - 21:16

Ik hoop dat het vandaag een keer stopt met regenen. Sad

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 14 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Queen zo 7 aug 2011 - 22:18

Punk'd schreef:Ik heb de afgelopen week ook weer gelopen. Loop nu les 22/23/24 door elkaar want meer heb ik er niet op mijn mp3 staan.. Wel vervelend wil weten wat les 25 en 26 zijn :P

De laatste lessen zijn helemaal niet veel meer dan de vorige. De allerlaatse is maar 10-1-20. Vond ik totaal niet uitdagend.

Iemand al begonnen met de 2e reeks, 5-10 km?
Queen
Queen
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 245
Punten : 354
Registratiedatum : 10-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 14 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Dolphinne ma 8 aug 2011 - 4:29

Tullow schreef:Ik ben gister ook maar eens begonnen met start to run. Hoor er zo veel positieve verhalen over. Alle lessen staan nu op mijn telefoon en gister de eerste les gedaan.
Zoals verwacht, heb ik niet de hele les volgehouden. Op het laatst moet je nog 3 minuten lopen en 3 minuten wandelen. Die 3 minuten lopen heb ik niet meer volgehouden, maar morgen ga ik les 1 gewoon weer overnieuw doen!

Dit berichtje zou ik ook zo getypt kunnen hebben.
Ik ben gisteren begonnen met de eerste les. Alleen was ik net een paar minuten onderweg toen er een stortbui naar beneden kwam. Heb 2 keer even geschuild en hield de laatste keer 3 min. nog niet vol
Wil morgen dus ook les 1 nog een keer opnieuw doen.
Hopelijk is dan de spierpijn in mn kuiten ook weer weg Wink.
Dolphinne
Dolphinne
Prater
Prater

Aantal berichten : 1388
Punten : 1465
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 14 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast ma 8 aug 2011 - 9:04

Chocolade schreef:Iemand al begonnen met de 2e reeks, 5-10 km?
Die heb ik niet gedaan, na de 0-5 heb ik hetzelf opgebouwt met schema's. Ik loop nu al 18-18-9. smile Ik vind drie kwartier ook lang zat en dat dan 3 keer per week.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 14 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Queen ma 8 aug 2011 - 22:53

Purple schreef:
Chocolade schreef:Iemand al begonnen met de 2e reeks, 5-10 km?
Die heb ik niet gedaan, na de 0-5 heb ik hetzelf opgebouwt met schema's. Ik loop nu al 18-18-9. smile Ik vind drie kwartier ook lang zat en dat dan 3 keer per week.
Dat is ook wel een goed idee ja. Ik heb nu de eerste twee lessen van 5-10 gedaan en het is gewoon aan een stuk doorlopen, dus zonder rustpauzes tussendoor. Vind ik helemaal niet leuk eigenlijk, heb je niks om naar uit te kijken, dan duurt het zo lang voordat je klaar bent!
Queen
Queen
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 245
Punten : 354
Registratiedatum : 10-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 14 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Tullow ma 8 aug 2011 - 23:49

Dolphinne schreef:
Tullow schreef:Ik ben gister ook maar eens begonnen met start to run. Hoor er zo veel positieve verhalen over. Alle lessen staan nu op mijn telefoon en gister de eerste les gedaan.
Zoals verwacht, heb ik niet de hele les volgehouden. Op het laatst moet je nog 3 minuten lopen en 3 minuten wandelen. Die 3 minuten lopen heb ik niet meer volgehouden, maar morgen ga ik les 1 gewoon weer overnieuw doen!

Dit berichtje zou ik ook zo getypt kunnen hebben.
Ik ben gisteren begonnen met de eerste les. Alleen was ik net een paar minuten onderweg toen er een stortbui naar beneden kwam. Heb 2 keer even geschuild en hield de laatste keer 3 min. nog niet vol
Wil morgen dus ook les 1 nog een keer opnieuw doen.
Hopelijk is dan de spierpijn in mn kuiten ook weer weg Wink.

We moeten het natuurlijk ook opbouwen. Ik had echt 0,0 conditie, dus ik zou het vreemd vinden als ik les 1 wel in één keer zou kunnen uitlopen Wink
Morgen weer!
Wanneer lopen jullie eigenlijk? Ik ga 's ochtends voor mijn werk aan.
Tullow
Tullow
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 14 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Zwerver di 9 aug 2011 - 1:43

Met welke Loop je Tullow? Evy?

Dat lutke mij ook niet die 3 minuten! Hallooo ik heb nooit gesport en nu ineens 3 minuten hardlopen?

Ik heb daarom Renate wennemars gepakt. Die doet het een stuk rustiger aan. Dan is het 1 minuut lopen en 2 minuten wandelen de eerste les. het is misschien wat saai maar omdat je dat wel volhoudt maakt het juist wel weer erg leuk. Ik zou zeggen probeer dat eens!
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 14 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Queen di 9 aug 2011 - 1:45

wc-eend schreef:Met welke Loop je Tullow? Evy?

Dat lutke mij ook niet die 3 minuten! Hallooo ik heb nooit gesport en nu ineens 3 minuten hardlopen?

Ik heb daarom Renate wennemars gepakt. Die doet het een stuk rustiger aan. Dan is het 1 minuut lopen en 2 minuten wandelen de eerste les. het is misschien wat saai maar omdat je dat wel volhoudt maakt het juist wel weer erg leuk. Ik zou zeggen probeer dat eens!

Waar haal je de lessen van Renate vandaan?
Queen
Queen
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 245
Punten : 354
Registratiedatum : 10-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 14 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Zwerver di 9 aug 2011 - 2:01

Heb ik van hier gekregen in PM. Zal even linkje posten en zoeken!
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 14 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Queen di 9 aug 2011 - 2:08

[quote="wc-eend"]Heb ik van hier gekregen in PM. Zal even linkje posten en zoeken!


Dankjewel voor je pm!
Jammer dat je de 5-10 niet hebt gevonden, 't lukt mij namelijk ook niet.
Heb net Evy tot 5 km gedaan maar die van 5-10 van haar is stom!
Queen
Queen
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 245
Punten : 354
Registratiedatum : 10-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 14 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 14 van 40 Vorige  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum