Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

+86
Curious
Enelya
Poubelle
Pepper
Teddyaapje
Siamsa
Pancake
_Nina
Ibbeltje
Marin
heartsdale
Happydobby
Burn
Day's
PaarsBlauw
SoGood
_Cyn_
JD
Muurvlindertje
Inge
Dani
Slakje
Liz
vlindertje
poppetje
lyke
Linnie1985
Zininzon
mo
Tinus
sweetgirl
Ster
Macelka
Liadan
Laced
Kaboutertje
Jude
woezel
Sushi
rianne287
silly-one
Caroow
Fearie
Lotus_
dolfijntje24
Cheesegirl
Ella
Hoochie
MamaCa
Dolphinne
Tullow
Rush
Pussycat
Queen
Labeendje
Zonnetje
Zwerver
Mscene
Antibes
papilon
SleepingBeauty
NoorA
CCC
Effie_O
Serena
Suus
Guus
bolus26
Sweety
Aziraphale
smooch
Caramba
Travelgurly
Cow
Mysterious
May
Lilypie
Minx
Lotus
Atelier Madame
Ugly Betty
ekiaam87
Beachgirl
Lavendel
Le Chat Noir
_*Blondgirl*_
90 plaatsers

Pagina 24 van 40 Vorige  1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 24 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Tinus di 17 apr 2012 - 6:52

Rush schreef:
Tinus schreef:Ben je van plan om het opnieuw te gaan proberen Rush, of ga je verder met les 12? Wink
Whaaaaa, neeee!

Ik begin morgen netjes met les 1, en dan de goede! Very Happy

Goed zo! Succes he?! Very Happy
Tinus
Tinus
Prater
Prater

Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 24 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Liz di 17 apr 2012 - 8:14

vlindertje schreef:Even een vraagje: ik wil graag beginnen met Evy, maar waar kan ik deze downloaden???

Ik heb m via piratebay!
Liz
Liz
Prater
Prater

Aantal berichten : 825
Punten : 994
Registratiedatum : 28-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 24 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast di 17 apr 2012 - 20:55

Ik meld me ook maar weer eens in dit topic.. Ik heb vorige week vrijdag les 21 gelopen, met pijn en moeite.. Daarna niet meer kunnen lopen omdat ik ziek werd. Nu weer beter en misschien ga ik vanavond meteen weer even lopen, maar dan pak ik wel een lagere les om er weer even in te komen, denk ik..

Succes iedereen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 24 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Tinus wo 18 apr 2012 - 7:00

Zo, les 21 alweer Break of Day! Wat goed zeg! Ik ga morgen voor les 8.

Rush, heb je gelopen vandaag en hoe ging het?
Tinus
Tinus
Prater
Prater

Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 24 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast wo 18 apr 2012 - 7:57

Zondag dus les 1 en 2 gelopen en gisteren in de sportschool les 3. Op de loopband loopt het wel lekkerder, omdat ik én televisie kan kijken en dus de gedachten bij iets anders heb én ik zit niet continue te kijken hoever ik wel of niet gelopen heb en of ik harder moet o.i.d. Nu had ik de snelheid continue op 9km/u staan en dat ging lekker smile Dit zo volhouden. VOlgende week ga ik me proberen in te schrijven voor de 4 mijl en die wil ik dan lopen binnen 45 minuten!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 24 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Slakje do 19 apr 2012 - 9:01

Ik ben sinds gisteren begonnen. Les 1 ging vrij goed voor mijn doen, had pas tegen het einde meer moeite. Les 2 ging vlotjes!
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Woonplaats : Mechelen

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 24 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  SleepingBeauty do 19 apr 2012 - 9:11

Ik ben bij les 24 aangekomen volgens mij moest 2x15 min in ieder geval.

Ik heb mijn ademhaling niet helemaal onder controle, waardoor ik op een gegeven moment helemaal out ga...
Ik ga op een gegeven moment helemaal door mijn mond ademen en te snel..
Iemand een idee wat ik daaraan kan doen?

Ik ben nu ook wel iets verkouden, wat het wat lastiger maakt omdat m'n neus soms ineens dichtzit.
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 24 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast do 19 apr 2012 - 19:50

Goedemorgen start to runners! Ik heb gisteren les 22 gelopen, de eerste les van een nieuw blok, ik moest 2 x 11 minuten en 1 x 8 minuten hardlopen, met 2 minuten wandelen tussendoor. Ging helemaal goed! Hebben jullie dat ook, als een les goed gaat, dat je dan het gevoel hebt dat je de hele wereld aan kunt! :P Zaterdag ga ik weer!

Laatst was ik wat aan het worstelen met waar ik nou mijn mp3 speler moest laten, ik was wat aan het klungelen.. Mijn vriend heeft nu via marktplaats een armpocket (die je rond je bovenarm kunt dragen) gekocht en die bevalt me prima!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 24 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Rush do 19 apr 2012 - 20:21

Tinus schreef:
Rush, heb je gelopen vandaag en hoe ging het?
Nee, het regende als een idioot woensdagavond, het moet wel leuk blijven. Wink
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 24 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Dani do 19 apr 2012 - 21:27

Hallo allemaal!

Ik ben ook alweer een tijdje met Evy aan het hardlopen en ik het lijkt mij wel leuk om met jullie mee te kletsen, mag dat Wink ? Vorig jaar ben ik in september begonnen (Evy 2006) maar bij les 20 afgehaakt omdat het koud en donker werd (in november). Een aantal weken geleden ben ik opnieuw begonnen en ik ben inmiddels bij les 22 aangekomen. Gisteren les 21 gelopen (10/2/10/12) en dat ging beter dan verwacht! Ik loop ongeveer 4x per week en dat gaat prima.

Voor de meiden die al wat langere stukjes lopen: Ik merk heel erg dat mijn conditie wel verbeterd is, en dat langer lopen geen probleem is maar mijn lichaam (benen) voelen op een gegeven moment zo zwaar aan. Meer mensen die hier last van hebben? Het is wel frusterend want op sommige momenten gaat het gewoon lekker alleen dan willen die benen niet. Tot nu toe is het nog niet zo erg geweest dat ik gestopt ben maar ik vrees voor de 30 minuten aan een stuk lopen...
Dani
Dani
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 199
Punten : 224
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 24 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Dani do 19 apr 2012 - 21:28

oja! Ik heb mij gister trouwens opgegeven voor mijn eerste loop! 5km! Half juni dus ik heb nog even de tijd op mij voor te bereiden Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 24 561177. Maar het lijkt mij echt een super gevoel om het uit te lopen en een mooie tijd.
Dani
Dani
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 199
Punten : 224
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 24 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast do 19 apr 2012 - 22:10

Dani schreef:oja! Ik heb mij gister trouwens opgegeven voor mijn eerste loop! 5km! Half juni dus ik heb nog even de tijd op mij voor te bereiden Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 24 561177. Maar het lijkt mij echt een super gevoel om het uit te lopen en een mooie tijd.

In G. toevallig? Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 24 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast do 19 apr 2012 - 22:12

SleepingBeauty schreef:Ik ben bij les 24 aangekomen volgens mij moest 2x15 min in ieder geval.

Ik heb mijn ademhaling niet helemaal onder controle, waardoor ik op een gegeven moment helemaal out ga...
Ik ga op een gegeven moment helemaal door mijn mond ademen en te snel..
Iemand een idee wat ik daaraan kan doen?

Ik ben nu ook wel iets verkouden, wat het wat lastiger maakt omdat m'n neus soms ineens dichtzit.

Wat bij mij werkt is dat ik of op de maat van de muziek of op de maat van mijn lopen in stapjes van 3 of 4 uit adem. Dus een lange teug in en dan min of meer puffend uit ademen. Hierdoor wordt ik vaak wel rustig. Hoe sneller je ademt, hoe minder 'pufjes' je doet. Of het nu komt door die specifieke ademhaling of omdat je je daar op focust en rustig wordt, dat weet ik niet :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 24 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Dani do 19 apr 2012 - 22:33

Yoyo schreef:
Dani schreef:oja! Ik heb mij gister trouwens opgegeven voor mijn eerste loop! 5km! Half juni dus ik heb nog even de tijd op mij voor te bereiden Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 24 561177. Maar het lijkt mij echt een super gevoel om het uit te lopen en een mooie tijd.

In G. toevallig? Wink

Nee, niet in G. In H. Wink Zegt je waarschijnlijk niet zo veel. Ga jij ook een loop doen?
Dani
Dani
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 199
Punten : 224
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 24 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Tinus vr 20 apr 2012 - 6:21

Dani, wat goed dat je weer bent begonnen! Wat je zegt over zware benen, dat herken ik enorm. Dan gaat het verder gewoon wel, maar dan willen m'n benen niet meer. Geen idee wat ik daaraan kan doen...

Gister les 8 gelopen, en men die was zwaar! Hij was ontzettend intensief, met maar 1 minuutje rust en dan weer gáán! Maar ik had echt een super gevoel toen ik klaar was! Geeft echt een kick!!
Tinus
Tinus
Prater
Prater

Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 24 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast zo 22 apr 2012 - 1:46

Leuk Dani, die loop, heb je echt iets om naartoe te werken!
Gisteren heb ik les 23 gedaan, schiet dus al lekker op. 2 x 11 min en 1 x 8 min hardlopen met tussenin 2 x 2 min wandelen. Had in het begin niet gedacht dat ik dit nu zou kunnen, maar het gaat erg goed en dat geeft wel een kick hoor! Ik heb mijn ademhaling nu behoorlijk onder controle, had ik eerder ook nog moeite mee. Ik heb er niet echt iets aan gedaan, ging eigenlijk vanzelf.
A.s. woensdag ga ik pas weer, morgen even tussendoor naar spinning in de sportschool.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 24 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Dani di 24 apr 2012 - 1:47

Zijn er nog dames die gelopen hebben? Het is zo rustig hier Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 24 561177. Ik ga vanavond weer een les lopen, eerste 10 minuten en dan 20 minuten. Klinkt wel heel erg lang... pfff haha. Nog een paar lesjes en dan ben ik alweer klaar met de 5km. Ik zit er aan te denken om door te gaan met de 10km maar wel eerst proberen om 5km echt in 30 minuten te lopen. Ben benieuwd hoe dat gaat zonder Evy. Er is geen les waarin je echt 30 minuten loop dacht ik laatst te zien? Zijn er verder nog meiden die al klaar zijn met Evy? En wat zijn jullie daarna gaan doen?

Break of Day: Het is nu inderdaad wel leuk om ergens naar toe te lopen ja. Ik loop nog geen 30 minuten (ongeveer 5 km) dus ik vind het nu ook nog wel een beetje spannend. Maar ik heb nog even de tijd, gelukkig.
Dani
Dani
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 199
Punten : 224
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 24 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Tinus di 24 apr 2012 - 5:40

Ja, ik heb vanmiddag gelopen. Evy zei voordat de les begon dat we o.a. 4 en 5 minuten gingen lopen. Toen had ik echt zoiets van, waaat! :shock: Maar het ging écht goed, heb gewoon 5 minuten achter elkaar gelopen en had nog best wat over! Had ik echt nooit gedacht!
Tinus
Tinus
Prater
Prater

Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 24 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast di 24 apr 2012 - 22:39

Evy staat bij mij vanavond weer op de planning, of vanmiddag direct na het werk. Les 24 staat in de planning, dus volgende les weer een stapje verder. Heb er zin in!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 24 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Dani di 24 apr 2012 - 22:45

Wat goed Tinus! Lekker gevoel he, dat je weet dat je nog wel wat meer zou kunnen. Vooraf denken dat het teveel is, en het vervolgens gewoon wel doen!

Break of Day: Succes! Loop jij met Evy 2011? Ik heb gisteren les 24 gelopen en dat was dus 10 en 20 minuten. Maar met 2011 is het weer een ander schema toch?

Vandaag een rustdag. Gisteren erg lekker gelopen. Ik merk wel dat het echt per keer verschilt hoe lekker ik zeg maar loop. Nog een weekje en dan is Evy 0-5KM afgelopen Cry.
Dani
Dani
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 199
Punten : 224
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 24 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast wo 25 apr 2012 - 19:48

Ja ik loop met versie 2011, dan heb je steeds blokjes van 3 lessen, waarna je weer een stapje hoger gaat.
Ik ben net terug van les 24, de laatste les in een blokje. Ik vond het best wel zwaar. Het waaide hard en ik vond het wennen op de vroege ochtend. Ik ga anders altijd aan het eind van de middag of 's avonds.
Afijn, ik dacht dat het niet geweldig ging, maar toen ik net mijn training online bekeek (ik track met endomondo op mijn tel.) bleek dat ik vergelijkbaar met de vorige 2 lessen heb gelopen. Grappig dat je gevoel je iets kan zeggen, terwijl het helemaal niet zo blijkt te zijn.
Wat vinden jullie prettiger: 's ochtends, 's middags of 's avonds lopen? Ik ben benieuwd.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 24 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Laced wo 25 apr 2012 - 20:12

Afgelopen dinsdag heb ik les 19 gelopen. Opzich ging het wel goed, al krijg ik steeds meer last van krampen in mijn linkerbovenbeen. Loop ik dan verkeerd of? Gisteren had ik ontzettende spierpijn en was ik er even klaar mee.. Maar vanavond gaan we gewoon les 20 lopen!

Laced
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1634
Punten : 1993
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 24 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Hoochie do 26 apr 2012 - 7:43

Ik heb vandaag les 14 gelopen. De eerste keer 6 minuten, maar het ging eigenlijk best goed. Zit nu ook echt in het ritme van 3 keer per week en ik moet zeggen gaat best goed
Hoochie
Hoochie
Prater
Prater

Aantal berichten : 846
Punten : 1082
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 24 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Tinus vr 27 apr 2012 - 6:18

Hopelijk kan ik morgen hardlopen, anders ben ik deze week maar 1 keer geweest...
Tinus
Tinus
Prater
Prater

Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 24 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast vr 27 apr 2012 - 19:53

Ben ik even blij dat ik gisteravond ben gegaan! Moest voor het eerst 2 x 13 minuten en 1 x 8 minuten hardlopen. Ging goed cheers Laat die 5 km maar komen!
Ik heb gelezen dat er in mijn geboortedorp straks in juli een loop wordt georganiseerd, de 5 en de 10 km. Die 5 lijkt mij wel een mooi doel. Ik ga me geloof ik maar opgeven.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 24 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 24 van 40 Vorige  1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum