Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

+86
Curious
Enelya
Poubelle
Pepper
Teddyaapje
Siamsa
Pancake
_Nina
Ibbeltje
Marin
heartsdale
Happydobby
Burn
Day's
PaarsBlauw
SoGood
_Cyn_
JD
Muurvlindertje
Inge
Dani
Slakje
Liz
vlindertje
poppetje
lyke
Linnie1985
Zininzon
mo
Tinus
sweetgirl
Ster
Macelka
Liadan
Laced
Kaboutertje
Jude
woezel
Sushi
rianne287
silly-one
Caroow
Fearie
Lotus_
dolfijntje24
Cheesegirl
Ella
Hoochie
MamaCa
Dolphinne
Tullow
Rush
Pussycat
Queen
Labeendje
Zonnetje
Zwerver
Mscene
Antibes
papilon
SleepingBeauty
NoorA
CCC
Effie_O
Serena
Suus
Guus
bolus26
Sweety
Aziraphale
smooch
Caramba
Travelgurly
Cow
Mysterious
May
Lilypie
Minx
Lotus
Atelier Madame
Ugly Betty
ekiaam87
Beachgirl
Lavendel
Le Chat Noir
_*Blondgirl*_
90 plaatsers

Pagina 23 van 40 Vorige  1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 23 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast vr 6 apr 2012 - 3:24

Ik loop ook best langzaam.
Afgelopen week heb ik les drie gedaan, vond het best pittig, vooral in het begin. Maar toen het bijna afgelopen was, had ik wel zoiets van, het is best te doen.
Tot nu toe heb ik wel elke keer last van steken in me zij, hoewel ik wel ruim van te voren eet, drie kwartier ongeveer. Dat maakt het wel lastig.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 23 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Tinus vr 6 apr 2012 - 23:39

Nee, ik weet ook wel dat je niet snel hoeft te gaan. Juist niet eigenlijk. Maar ik sta soms bijna stil joh. Laughing
Ik heb gisteren hardloopschoenen gekocht bij een hardloopwinkel. Heb er wel 7 of 8 gepast en moest elke keer rennen in de winkel. Dat ging ie opnemen en zo kon hij zien hoe ik liep en of de schoen geschikt was. Het kostte me wel wat, maar ik ben er wel blij mee. Ik ga vanmiddag voor les 3, ik hoop zo dat ik het vol ga houden!

Oh en Anou1; ik heb ook last van steken in mijn zij. Irritant is dat he? Ik eet ook zo'n 3 kwartier van te voren. Nu ga ik vanmiddag voor het eten, eens kijken of ik dan ook last van die steken heb...
Tinus
Tinus
Prater
Prater

Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 23 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Sushi vr 6 apr 2012 - 23:58

Steken in je zij komen niet per se door eten voor het hardlopen he? Dit kan ook liggen aan je ademhaling. Dat heeft Evy uitgelegd tijdens één van de lessen. Het kan zijn dat je onregelmatig in- en uitademt waardoor die steken ontstaan. Naarmate je conditie beter wordt en je beter leert te ademhalen, zullen de steken ook verdwijnen. Ik had bij de eerste lessen ook veel last van steken, maar nu vrijwel niet meer.

Ik heb vanmorgen les 9 gedaan, dit betekent dat ik de eerste drie weken er op heb zitten! Ik ben echt trots op mezelf Very Happy
Sushi
Sushi
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11
Woonplaats : Leiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 23 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Tinus za 7 apr 2012 - 6:44

Zo, wat goed van je Suuske!

Ik heb net mijn 3de les achter de rug. Had wel een paar keer last van wat steekjes, maar ik probeerde goed op mijn ademhaling te letten en dat ging eigenlijk wel goed. Naar mijn idee ging deze les ook beter dan les 2, nu had ik het gevoel dat ik nog wel iets over had na die 3 minuten lopen.
Tinus
Tinus
Prater
Prater

Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 23 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Sushi za 7 apr 2012 - 7:17

Tinus schreef:Zo, wat goed van je Suuske!

Ik heb net mijn 3de les achter de rug. Had wel een paar keer last van wat steekjes, maar ik probeerde goed op mijn ademhaling te letten en dat ging eigenlijk wel goed. Naar mijn idee ging deze les ook beter dan les 2, nu had ik het gevoel dat ik nog wel iets over had na die 3 minuten lopen.


Je merkt inderdaad meteen verschil he als je op je ademhaling let he smile
Ik vind het zo leuk dat we hier allemaal zo sportief bezig zijn!

Ik heb voor mezelf besloten dat ik volgend jaar wil meedoen aan de City Pier City-loop in Den Haag. Dit is 10 kilometer. Ik ga na deze reeks door met de volgende reeks van Start to Run, zodat ik dan 10 kilometer kan lopen. Ik denk dat het goed is voor mezelf om mezelf een doel te stellen.

Daarnaast wil ik volgend jaar meedoen met de Singelloop in Leiden. Dit jaar is de singelloop op 20 april, maar dat red ik nooit meer Wink Dus dan volgend jaar.

Hebben jullie ook zulke dingen in de buurt waar je aan mee wil gaan doen?
Sushi
Sushi
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11
Woonplaats : Leiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 23 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Tinus zo 8 apr 2012 - 0:15

Ik heb voor mezelf ook wel doelen gesteld. Als eerste natuurlijk de 5km kunnen lopen, en dan wil ik verder gaan met Keep Running van Evy, voor de 10km. Ik zou het ook wel leuk vinden om mee te doen aan wedstrijden t.z.t., geen idee wat er een beetje bij mij in de buurt is. Maar het lijkt me wel een hele belevenis en ook een uitdaging. Maar stapje voor stapje, niet te snel. Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 23 561177
Tinus
Tinus
Prater
Prater

Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 23 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  woezel zo 8 apr 2012 - 21:46

Hier stond vandaag in de planning om te lopen. Helaas sinds zaterdagavond last van mijn buik, en niet helemaal fit. Dus word nu pas zaterdag weer helaas.

Hier is mijn eerste doel, de 5 km lopen. En dan zie ik daarna wel of ik verder ga voor de 10.

woezel
Prater
Prater

Aantal berichten : 880
Punten : 1006
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 23 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Tinus di 10 apr 2012 - 6:55

Zo, nooit gedacht dat ik in deze omstandigheden ooit iets actiefs zou gaan doen. Vandaag was een pittige dag op het werk, helemaal kapot en spierpijn. Bovendien regende het, maar sodeju ik heb toch wel les 4 gelopen! Best een heel klein beetje trots op mezelf...
Tinus
Tinus
Prater
Prater

Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 23 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Sushi di 10 apr 2012 - 8:07

Tinus: wat goed dat je bent gegaan!

Ik wilde maandag gaan, maar voelde me niet lekker en vandaag ook niet zo, dus ik wil morgen gaan. Ik hoop dat ik me dan wat beter voel. Had gisteren en vandaag echt een grieperig gevoel Sad
Sushi
Sushi
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11
Woonplaats : Leiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 23 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Tinus do 12 apr 2012 - 6:59

Ben je nog gaan lopen Suuske?

Hebben jullie ook wel dat je benen zo zwaar worden? Ik moest vandaag o.a. 3x3 minuten lopen, maar op het einde van de 3 minuten voelden m'n benen zo zwaar dat ik bijna wilde opgeven...
Tinus
Tinus
Prater
Prater

Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 23 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  May vr 13 apr 2012 - 22:52

Ik ben vandaag ook weer begonnen. Vorig jaar ook al gelopen, en dat ging heel goed tot ik ziek werd. Dus ben nu sinds afgelopen zomer eruit geweest. Dus vandaag weer begonnen met les 1, gezien mijn hele conditie ook verloren is gegaan de afgelopen maanden. En het was echt weer even wennen maar wel te doen, maar ik zie nu nog niet hoe ik ooit straks 5 minuten achter elkaar ga volhouden Wink
Ik loop overigens met Renate Wennemars.
May
May
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Twente

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 23 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Tinus za 14 apr 2012 - 7:10

Goed van je May dat je weer bent begonnen!
Hoe gaat het met de rest die loopt? Ik heb vandaag les 6 gedaan. Het was voor het eerst dat ik het écht warm had. De zon scheen ook flink en ik had best een rode kop toen ik terug kwam. Embarassed Evy gaf trouwens aan dat de komende week er een les in zit van 4 minuten en later in de week zelfs een van 5 minuten... :shock:
Tinus
Tinus
Prater
Prater

Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 23 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Laced za 14 apr 2012 - 7:23

Ik heb vandaag les 14 gelopen, ging goed! Morgen les 15, we zijn op de helft! cheers

Laced
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1634
Punten : 1993
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 23 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  woezel za 14 apr 2012 - 21:50

Ik heb gister les 4 gelopen. Gaat hier helaas niet zo snel met 1x in de week.

woezel
Prater
Prater

Aantal berichten : 880
Punten : 1006
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 23 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast zo 15 apr 2012 - 2:37

Donderdag voor het eerst weer buiten gelopen, en gewoon begonnen met les 1. Ging echt niet goed; werd een beetje verkouden o.i.d. maar kreeg toch een keelpijn en last van mijn longen. Wel zo goed al uitgelopen maar was niet tevreden. Vrijdag weer naar de sportschool geweest en daar nog op de band hardgelopen. Ging ook lekker.
Vanmorgen toch maar weer naar buiten en weer les 1 gedaan. Toen was ik halverwege mijn rondje en heb de mp3 speler gewoon laten lopen met de gedachte dat ik wel zou zien hoe ver ik zou komen met les 2. Nou, dat ging super! Dus vanmorgen les 1 én 2 helemaal uitgelopen. smile Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 23 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast zo 15 apr 2012 - 8:39

Ik heb vanavond les 1 gelopen van Start To Run. Ik had al een tijdje (lees maanden) niet gelopen en het viel me niet tegen. Het ging wel lekker. Het is net wat Yoyo zegt. Ik had les 2 er wel achteraan kunnen plakken, maar ik heb het niet gedaan, omdat ik dit werkend al veel gesport heb. Ik vind het leuk om met jullie mee te schrijven.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 23 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Zininzon zo 15 apr 2012 - 21:54

Ik heb gisteren les 1 gedaan... 2 weken geleden ook al, maar tussendoor niet gelopen.
Ging goed en morgen ga ik voor les 2.
Ik ben echt trots op mezelf, want ik heb nogal wat overgewicht en loop dus niet heel soepel...
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 23 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Rush ma 16 apr 2012 - 5:20

Fuck fuck fuck. Zo dat is eruit.

Had ik eindelijk de moed verzameld om te beginnen, zijn m`n oordopjes stuk. Nieuwe oordopjes gekocht, MP3 op les 1 gezet en starten maar. Had ik 'm dus niet op les 1 gezet maar op les 11 ofzo! En het ging me toch zwaar laughcry

Ik heb nu zelf maar wat gedaan, 1 min lopen 1 min rennen al ging dat ook niet zo goed.

Wat baal ik van mezelf. No
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 23 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast ma 16 apr 2012 - 8:10

Rush schreef:Had ik 'm dus niet op les 1 gezet maar op les 11 ofzo! En het ging me toch zwaar Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 23 394967


* breekt even in* Hihi, sorry..ik viel in dit topic en kan hier hartelijk om lachen!

Kennen jullie www.hardloopkalender.nl ? Iemand hierboven vroeg zich af wat voor loopjes er in de buurt waren.

*breekt weer uit*

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 23 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Zwerver ma 16 apr 2012 - 8:33

lol! Rush. Hahaha
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 23 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Rush ma 16 apr 2012 - 19:50

Hahaha. Ze zegt dus voor meer lessen 'welkom bij de eerste blabla nog wat van Vlaanderen'. Ik heb niet verder geluisterd en bij 'eerste' gedacht; les 1! Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 23 166342
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 23 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Tinus di 17 apr 2012 - 1:23

Ben je van plan om het opnieuw te gaan proberen Rush, of ga je verder met les 12? Wink
Tinus
Tinus
Prater
Prater

Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 23 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  vlindertje di 17 apr 2012 - 1:32

Even een vraagje: ik wil graag beginnen met Evy, maar waar kan ik deze downloaden???
vlindertje
vlindertje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 190
Punten : 358
Registratiedatum : 09-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 23 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Rush di 17 apr 2012 - 1:43

Tinus schreef:Ben je van plan om het opnieuw te gaan proberen Rush, of ga je verder met les 12? Wink
Whaaaaa, neeee!

Ik begin morgen netjes met les 1, en dan de goede! Very Happy
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 23 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Tinus di 17 apr 2012 - 6:51

vlindertje schreef:Even een vraagje: ik wil graag beginnen met Evy, maar waar kan ik deze downloaden???

Even googelen? Zie er verschillende staan.
Ik heb ze zelf van een vriendin, dus ik kan je niet verder helpen.
Tinus
Tinus
Prater
Prater

Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 23 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 23 van 40 Vorige  1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum