Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

+86
Curious
Enelya
Poubelle
Pepper
Teddyaapje
Siamsa
Pancake
_Nina
Ibbeltje
Marin
heartsdale
Happydobby
Burn
Day's
PaarsBlauw
SoGood
_Cyn_
JD
Muurvlindertje
Inge
Dani
Slakje
Liz
vlindertje
poppetje
lyke
Linnie1985
Zininzon
mo
Tinus
sweetgirl
Ster
Macelka
Liadan
Laced
Kaboutertje
Jude
woezel
Sushi
rianne287
silly-one
Caroow
Fearie
Lotus_
dolfijntje24
Cheesegirl
Ella
Hoochie
MamaCa
Dolphinne
Tullow
Rush
Pussycat
Queen
Labeendje
Zonnetje
Zwerver
Mscene
Antibes
papilon
SleepingBeauty
NoorA
CCC
Effie_O
Serena
Suus
Guus
bolus26
Sweety
Aziraphale
smooch
Caramba
Travelgurly
Cow
Mysterious
May
Lilypie
Minx
Lotus
Atelier Madame
Ugly Betty
ekiaam87
Beachgirl
Lavendel
Le Chat Noir
_*Blondgirl*_
90 plaatsers

Pagina 21 van 40 Vorige  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 21 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Tinus vr 30 maa 2012 - 7:26

Ja zie, ik ben geloof ik helemaal niet goed gekleed! Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 21 827601 Ik ben echt een koukleum, maar aan de andere kant kan ik het ook snel weer warm krijgen als ik actief bezig ben. Ik probeer het wel een keer, en anders moet ik maar weer wat anders aanschaffen. Zucht, wel lastig hoor met die kleding...
Tinus
Tinus
Prater
Prater

Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 21 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Liadan vr 30 maa 2012 - 8:06

Ik heb vandaag les 5 gelopen, het ging me erg gemakkelijk af. Ik denk erover om zondag maar verder te gaan met les 7. Het kostte me vandaag geen moeite en ik vond de 3 minuten lopen na de 3 minuten rennen zelfs vervelend, duurde veel te lang.
Misschien dat ik dan over een tijdje ook maar eens ga kijken naar hardloopkleding, die broeken van leontien zien er nog wel leuk uit. Zijn die altijd bij Kruidvat te koop?

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 21 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast vr 30 maa 2012 - 8:34

Ik zou geen les gaan overslaan hoor. Die schema's zijn niet voor niets op deze manier ingesteld.
Wel fijn dat het zo goed gaat.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 21 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Liadan vr 30 maa 2012 - 9:25

Dat is natuurlijk ook zo. Wat dat betreft vond ik de oudere versie van start to run fijner omdat je dan niet steeds 3 dezelfde lessen achter elkaar had.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 21 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast vr 30 maa 2012 - 9:47

Ik doe zelf de versie uit 2006, inderdaad geen les hetzelfde.
Wat saai dat je steeds dezelfde ritmes volgt. Ben wel nieuwsgierig waarom ze dat gewijzigd hebben.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 21 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Sweety vr 30 maa 2012 - 11:12

Ik was vorig jaar ook begonnen met evy. Uiteindelijk gestopt vanwege knie problemen maar ik wil het wel weer oppakken. Ben nu 1x geweest met Linnie. Ik heb begrepen dat er ook een 2011 versie is, heeft iemand die voor mij?
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 21 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Kaboutertje vr 30 maa 2012 - 11:58

Ik wil morgen weer gaan smile heb nou ook hardloopschoenen en dat scheelt een hoop! Fijnnn! Very Happy
Kaboutertje
Kaboutertje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10
Woonplaats : V-town

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 21 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Liadan vr 30 maa 2012 - 19:45

Megara schreef:Ik doe zelf de versie uit 2006, inderdaad geen les hetzelfde.
Wat saai dat je steeds dezelfde ritmes volgt. Ben wel nieuwsgierig waarom ze dat gewijzigd hebben.
Vraag ik me nu ook af, ik vind het inderdaad saai om steeds 3 keer hetzelfde te doen. Misschien dat ik les 6 en 7 om ga wisselen, heb ik toch een beetje afwisseling.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 21 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast vr 30 maa 2012 - 20:23

Megara schreef:Met dit weer draag ik een dunne hardloopbroek, daar over een trainingsbroek, hardloopsokken, beenwarmers, een hardloop shirt met lange mouwen en daar over een sweater met capuchon. Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 21 827601

Wow wat kleed jij je dik aan :shock: Bij 10 graden loop ik in een kuitbroek, met een mouwloos shirtje en een tshirt. Onder de 10 graden een lange broek en een hardloopshirt met lange mouwen. Met sterke wind een dun jackje eroverheen.

Maar ik wandel onderweg niet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 21 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast vr 30 maa 2012 - 20:24

Sweety schreef:Ik was vorig jaar ook begonnen met evy. Uiteindelijk gestopt vanwege knie problemen maar ik wil het wel weer oppakken. Ben nu 1x geweest met Linnie. Ik heb begrepen dat er ook een 2011 versie is, heeft iemand die voor mij?

Wat heb je met je knie dan?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 21 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast vr 30 maa 2012 - 21:23

Dolcis_ schreef:
Megara schreef:Met dit weer draag ik een dunne hardloopbroek, daar over een trainingsbroek, hardloopsokken, beenwarmers, een hardloop shirt met lange mouwen en daar over een sweater met capuchon. Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 21 827601

Wow wat kleed jij je dik aan :shock: Bij 10 graden loop ik in een kuitbroek, met een mouwloos shirtje en een tshirt. Onder de 10 graden een lange broek en een hardloopshirt met lange mouwen. Met sterke wind een dun jackje eroverheen.

Maar ik wandel onderweg niet.

Ik wandel zo'n beetje de helft, want ja dat heb je in het begin met Evy.
Verder is het ook niet zo dat ik echt snelheid maak. Beter de tijd kunnen uitlopen dan flink tempo maken.
Dat benadrukken ze ook steeds in de audio, dus daar ga ik dan maar van uit.
Ik kan me goed voorstellen dat wanneer je echt flink tempo maakt en je weinig stapt tussendoor dat je dan veel minder draagt. Dan heb je de extra warmte van de lagen ook gewoonweg niet meer nodig.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 21 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Sweety vr 30 maa 2012 - 22:08

Dolcis_ schreef:
Sweety schreef:Ik was vorig jaar ook begonnen met evy. Uiteindelijk gestopt vanwege knie problemen maar ik wil het wel weer oppakken. Ben nu 1x geweest met Linnie. Ik heb begrepen dat er ook een 2011 versie is, heeft iemand die voor mij?

Wat heb je met je knie dan?
Ik ben jaren geleden gebeten door een paard in mijn knie, met paardrijden viel het paard om op mijn knie, een paard heeft geschopt tegen mijn knie, ik kon een keertje niet meer mijn knieën buigen, heb toen wel foto's laten maken maar ze konden niks vinden. Nu heb ik soms een druk boven en onder mijn knieschijf en dat kan best pijnlijk zijn soms. Ik moet eigenlijk mijn kniebanden sterker maken zodat ze de 'klappen' kunnen opvangen. Je heb op de sportschool van die apparaten waarmee je dat kan doen, bij de 5 kilo gaan mijn benen al trillen. Terwijl ik wel met gemak 30 kilo kan wegduwen met beide benen. Maar omdat ik nooit weet wanneer ik er juist pijn van krijg doe ik maar mijn ding en stop ik er weer mee als ik last krijg.
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 21 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  woezel za 31 maa 2012 - 2:08

Ik heb vanmorgen les 2 gelopen, maar het was wel even koud zeg. Maar wel weer lekker.
Bij Evy 2011 heb je dus wel 3 lessen achter elkaar? Zit nog te twijfelen van laat ik 2006 erop of ga ik voor 2011. Maar vind het wel lekker dat het elke keer een andere is.

woezel
Prater
Prater

Aantal berichten : 880
Punten : 1006
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 21 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast za 31 maa 2012 - 3:54

Megara, krijg je het niet warm van hardlopen? als ik geen tempo maak krijg ik het warm. Ook als ik flink stevig door wandel krijg ik het warm.

Sweety, ze moesten je knie wel steeds hebben als ik dat zo lees. Lijkt me erg vervelend. Heb je er veel last van?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 21 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast za 31 maa 2012 - 4:07

Ja halverwege wel. Lijkt me logisch dat je temperatuur wel wat stijgt.
Ik loop wel voornamelijk 's avonds buiten wanneer het donker is, dus dan is het zeker na acht uur geweest.
Anders had ik wel minder aan want dan is het ook gevoelsmatig gewoon warmer buiten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 21 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast za 31 maa 2012 - 4:08

Ja ik vind het logisch, maar als ik zie wat voor kelding je draagt, kreeg ik mijn twijfels of dat bij jou ook zo was.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 21 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast za 31 maa 2012 - 4:13

Ik denk niet dat ik zou mogen sporten als ik zo'n storing had in mijn lichaamstemperatuur. :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 21 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Tinus za 31 maa 2012 - 7:33

Lopen jullie eigenlijk op vaste dagen? En lopen jullie ook met regen?
Ik ben van plan om 3x in de week te lopen(moet ook volgens Evy) maar ik heb eigenlijk geen zin om in de regen te gaan lopen. Vandaag stond er ook zoveel wind en het was écht heel koud, en daardoor ben ik ook bang dat ik dan ook weer niet ga lopen. Ik ben echt slap hoor, verzin voor mezelf allerlei excuses. Maar ik wil het echt vol gaan houden..!
Tinus
Tinus
Prater
Prater

Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 21 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Kaboutertje za 31 maa 2012 - 11:11

Ik heb geen vaste dagen. Ik werk onregelmatig dus het is elke week schuiven. Als ik maar ongeveer 3x per week loop vind ik het prima.

Ter info : pas 5 keer hardgelopen laughcry
Kaboutertje
Kaboutertje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10
Woonplaats : V-town

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 21 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast za 31 maa 2012 - 19:31

Tinus, vies weer is ook niet fijn om in te lopen. Als ik geen zin heb, zeg ik altijd tegen mezelf om het wel te gaan proberen. Als ik na tien minuten nog niet overtuigt ben dan kan ik alsnog naar huis. Tot nu toe ben ik altijd nog door gelopen. In de regen naar buiten gaan is ook niet leuk. Loop jij op vaste dagen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 21 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  woezel za 31 maa 2012 - 20:15

Dat ik gisteren net liep begon het te miezeren. Dat vond ik nog niet zo erg.
Maar als het echt regent, dan zie ik mezelf nog niet zo snel gaan.


Hier heb ik de zaterdagochtend als vaste dag, kan mijn man zondagochtend. Door de weeks red ik helaas niet.

woezel
Prater
Prater

Aantal berichten : 880
Punten : 1006
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 21 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Sushi za 31 maa 2012 - 20:59

Ik heb gisterochtend les 6 gedaan. Het miezerde een klein beetje maar dat vond ik niet zo heel erg. Het rondje om de golfbaan was gisteren "te klein". Ik was al klaar met het rondje voor de les was afgelopen. Toen nog maar een klein stukje de andere kant op gerend.

Wat betreft vaste loopdagen. Dat moet er nog even inslijten bij mij want ik heb natuurlijk pas net de tweede week erop zitten. Maar ik ben voornemens om maandagavond, donderdagavond en zaterdagochtend te gaan lopen. Dat heb ik deze week ook zo gedaan (de week daarvoor geloof ik dinsdagochtend, donderdagavond en zaterdagochtend). Alleen kan ik morgenavond dan weer niet omdat ik bij mijn ouders ga eten, maar dan verschuif ik dat weer naar dinsdagochtend en dan kan ik wel weer op donderdagavond en zaterdagochtend gaan.

Merken jullie al verbetering in je conditie? Ik wel hoor!
Sushi
Sushi
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11
Woonplaats : Leiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 21 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast za 31 maa 2012 - 23:56

Gisteren had ik inderdaad ook een beetje regen. Als je eenmaal onderweg bent en het begint dan te regenen, tja, dan is er niks meer aan te doen en is het ook niet zo erg. Maar ik zou er niet zo gauw voor kiezen naar buiten te gaan als het al regent, haha.

Ik merk zeker dat mijn conditie vooruit gaat. Ik merk bijvoorbeeld dat ik nu bepaalde stukken kan lopen zonder tussendoor te wandelen, terwijl ik dat eerst echt nog niet kon. Dat vind ik wel kicken! En motiveert mij om door te gaan.

Gisteren heb ik les 19 gedaan. Voor het eerst 10 minuten achter elkaar hardlopen (schema was 8 min lopen, 2 min wandelen, 10 min lopen, 3 min wandelen, 8 min lopen, 2 min wandelen). Ik had na die 10 minuten wel een euforisch gevoel, en Evy feliciteerde mij zelfs :P En ik ben dit keer geen honden tegengekomen Very Happy

Voor degenen die vandaag nog gaan: veel plezier en zet 'm op!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 21 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Liadan zo 1 apr 2012 - 0:05

Ik heb net les 7 gelopen, ik ben eigenwijs geweest en heb les 6 toch overgeslagen. Ben ik nu wel blij mee, want het ging heel goed en gaf een stuk meer uitdaging dan les 6. Misschien dat ik dinsdag les 6 nog doe maar ik denk dat ik dan toch les 8 doe (ligt eraan hoeveel energie ik nog heb na een dag werken).

Ik merk ook duidelijk dat mijn conditie vooruit gaat en dat is een goede motivatie om door te gaan!

Ik loop in principe om de dag, als het dan een dag niet goed uitkomt kan ik een dag overslaan en zitten er dus een keer 2 dagen tussen.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 21 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Tinus zo 1 apr 2012 - 1:58

Ik ben van plan om dinsdagavond, donderdagavond en zaterdag(avond) te gaan lopen. Om toch een beetje vaste dagen te hebben en ritme op te bouwen. Zo heb ik er ook maar 1 werkdag tussen zitten waarop ik moet lopen(de andere dag ben ik vrij en zaterdag is weekend) en zo denk ik het ook beter vol te houden.
Ik heb er echt al helemaal zin in om te gaan lopen. Als ik zo jullie verhalen lees, dan word ik nog enthousiaster. Ik kan me eigenlijk nu nog niet voorstellen dat ik straks 5 km achter elkaar kan lopen over 10 weken. Laat staan dat mijn conditie dan een stuk beter is. Allemaal dingen die dus zeker de moeite waard zijn dus!
Merken jullie dat jullie al afgevallen zijn ofzo?
Tinus
Tinus
Prater
Prater

Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 21 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 21 van 40 Vorige  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum